Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kijeve.

    Comment


      Taip, daugiausia galimybių yra važiuojant per Kijevą, dar važiuoti į Lvovą ir iš ten traukiniu į Charkovą - kelionė būtų stipriai ilgesnė, bet nereikėtų darytis Baltarusijos tranzitinės vizos.

      O dar yra tiesioginis autobusas į Charkovą iš Minsko https://vt.by/minsk-xarkov . Tik nežinau, ar užtenka tranzitinės Baltarusijos vizos, jei jos teritorijoje persėdama į kitą transporto priemonę.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Per Lvovą blogai, nes praktiškai reikia dar apie paros, kad nusigauti į Charkovą. Ypač į Lvovą atvykus ryte. Tada reikia važiuoti greituoju traukiniu į Kijevą, o iš jo naktiniais į Charkovą. Vakariniai nelabai tinka, nes atvykimas į Charkovą vėlai po vidurnakčio ir ką tada veikti? O iš Lvovo į Charkovą autobusu tai marazmas... Bet kokiu atveju reikės persėsti Kijeve. Jei per Baltarusiją netinka, tai geriau Varšuvoje persėsti į autobusą į Kijevą, o iš jo jau važiuoti į Charkovą. Yra, aišku, ir autobusai Varšuva - Charkovas, bet gi tai ukrainietiški aparatai ir gali pasitaikyti tikrai ne kokie. Jei į kokį Lvovą, Lucką ar Rovną dar galima tokiu važiuoti, bet į Charkovą visą parą iš Varšuvos prastu autobusu ne kas, nors kelias iki Kijevo normalus, vietomis autostrada, nutiesta turkų prieš maždaug 8-10 metų. Iki Charkovo irgi pakankamai normalus. Beje, Lenkijoje pradėta tiesti autostrada Varšuva - Liublinas, darbai prasideda šiek tiek už Varšuvos ir praktiškai iki pat Liublino. Naujas kelias tiesiamas palei esamą.
        Paskutinis taisė Al1; 2017.10.28, 19:26.

        Comment


          Na, išties per Lvovą reikėtų važiuoti dvi paras (jei tiesioginiu naktiniu traukiniu iš Lvovo į Charkovą), tai tas variantas tiktų nebent visiškam ekstremalui. Taigi, jei nenorima rūpesčių su vizomis, į Kijevą reikėtų skristi lėktuvu (kas yra labai nebrangu), o iš Kijevo jau daug kelionės variantų į Charkovą. Tiek traukiniai, tiek patogūs Ecolines priklausančio "Autolux" vežėjo autobusai. Pastarasis dažnai taiko akcijas, kurių metu bilietai į Charkovą parduodami už 225 grivnas (kiek daugiau nei 7 eurai).
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.10.28, 21:49.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė statyba Rodyti pranešimą
            Aišku, trenktis tokį kelią su mikruške gali matyt nebent ukrainiečiai...
            Lietuvos emygeriai neseniai masiškai trankydavosi, ir dabar dar pakankamais kiekiais, mikrobais net daugiau nei dvigubai ilgesniu maršrutu.

            Comment


              Mikrobas mikrobui nelygu. Lietuviai dažniausiai važiuoja mikrobu dėl didelio vežamo bagažo. Todėl mikrobe išimta dalis sėdynių. O ir sėdynės geresnės, o ne standartinės mikrobinės sudėtos.

              Comment


                Pagalvojau ar galėtų pvz. Lux Express Varšuvos maršrutu Marijampolėjė stoti kur nors šalia miesto bent? Dabar nestoja turbūt dėl laiko taupymo.
                Kokiam marijampoliečiui nereikėtų važiuoti iki Kauno ir pasku iatgal į Marijampolę, prisidėtų keleivių. Ar negalima stoti kur nors prie miesto. Bent keleivių išleidmui.
                Ir kta mintis - užsakomieji sustojimai bet kur maršruto trasoje. Už papildomą, nemažą, kad stabdymų daug nebūtų, mokestį užsisakai, kad tave poaleistų bet kur.

                Comment


                  Matyt nemato keleivių potencialo, tai ir nestoja. Juk yra Ecolines, Eurolines, kurie stoja. Ir aplamai, Lietuvoje net ir geriausiais (t.y. kai buvo tarptautinių autobusų į Lenkiją pikas, tai 199x metai) metais mažuose miestuose pravažiuojantus autobusai į Lenkiją beveik nestodavo. Marijampolė yra išimtis. Alytuje kurį laiką (tai buvo 199x metai, stodavo gal vienas ar du autobusai, bet jų tada ir buvo kelis kartus daugiau nei dabar).

                  Comment


                    Kad nestoja stotyje tai suprantu, sugaištas laikas neatperka mažo potencialo, bet klausimas buvo apie stojimą kur nors prie greitkelio, kokioje nors šiaip stotelėje. Ir tarkim stoti tik išleidimui tik tuo atveju jei yra tokį bilietą nusipirkusių.

                    Comment


                      Teisės aktai tikriausiai nenumato tokios galimybės. Jei yra sustojimo vieta, tai ir paimti keleivius turi. O tada sustojimas užkampyje neturi prasmės.

                      Comment


                        Ir kas naudotųsi iš Marijampolės Lux Expressu, jei jis stotų prie ViaBaltica, kur net miesto VT nepriveža? Vienas kitas žmogus ir tiek. Tad toks sustojimas neturi jokios prasmės. Yra Ecolines ir TOKS, kurie užsuka į Marijampolė. Lux Express gi specializacija yra greitas susisiekimas tarp didmiesčių, tad ir tarpinių sustojimų jie dažniausiai turi mažiau nei konkurentai.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Nuo gruodžio Ecolines siūlo naują kryptį - Ukrainos slidinėjimo kurortą Bukovelį. Tiesa, iš Vilniaus važiuojama su persėdimu Lvove.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Uostamiestyje - mistinis maršrutas
                            http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...rutas-1594139/
                            Maždaug prieš mėnesį uostamiestyje atsiradęs naujas maršrutas Klaipėda-Chersonas kai kuriuos miestiečius privertė nustebti - autobusai važiuoja, tačiau apie maršrutą neįmanoma rasti jokios informacijos.

                            Į redakciją kreipėsi skaitytojas Gintas, kuris šio mėnesio pradžioje autobusų stotyje pastebėjo Ukrainos autobusą „Neoplan“. Maršrutas Klaipėda-Chersonas ant lentelės užrašytas dviem kalbomis.
                            <...>
                            Autobusų parko vadovas Vaidas Ramanauskas patvirtino, kad toks maršrutas iš tiesų yra. Iki Chersono veža patys ukrainiečiai, kadangi jie šiam maršrutui pasirašė sutartį ir gavo leidimą.

                            „Autobusas šiuo maršrutu kol kas važiuoja du kartus per savaitę. Šiuo reisu važiuojama jau apie mėnesį. Ukraina pasiekiama važiuojant per Lenkiją„, - sakė V. Ramanauskas.

                            Comment


                              Taip, toks maršrutas iš tiesų yra. Autobusubilietai.lt yra tvarkaraštis ir netgi parduodami bilietai.
                              https://www.autobusubilietai.lt/inde...avel_to=7916-1
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Taip pat, jei tikėti svetaine busfor.ua, nuo lapkričio 30 d. bus paleistas naujas nežinomo vežėjo Z-Time maršrutas Vilnius-Černivciai per Lvovą
                                https://busfor.ua/ru/search?from_id=...5&passengers=1
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.15, 22:32.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Dar vienas naujas maršrutas į Ukrainą - Vilnius-Černovcai, aptarnauja Kovelio ATP.

                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Flixbus perima visą Polskibus veiklą Lenkijoje!

                                    PolskiBus znika z polskich dróg. Zastępuje go FlixBus
                                    https://www.wprost.pl/gospodarka/100...-flix-bus.html

                                    Nuo kitų metų bilietai bus platinami per
                                    https://www.flixbus.pl

                                    Comment


                                      Flixbus Set To Take Over Polskibus
                                      http://wroclawuncut.com/2017/12/15/f...ake-polskibus/

                                      Towards the end of April 2018 the Polskibus brand will disappear from the Polish market and be replaced by Flixbus. The driver's contracts will move over to Flixbus, while Polskibus' customer service, marketing and social media departments are to be dissolved and replaced with Flixbus' own.

                                      Comment


                                        Va taip ir auga monopolijos...

                                        Comment


                                          https://www.flixbus.pl kol kas Vilniaus nėra, nors www.polskibus.pl Vilnius buvo. Įdomu, kaip tai paveiks mus? Būtų gerai, kad ir Vilnius atsirastų Flixbus tinkle. Matyt tik laiko klausimas. Tik su kuo bendradarbiaus - LuxExpress, Ecolines ar Eurolines? O gal praris kažką tai iš jų? Nes žiūrint į jų žemėlapį, kol kas ten nėra Baltijos šalių ir Suomijos.
                                          Paskutinis taisė vilnews; 2017.12.18, 19:18.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X