Kijeve.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Taip, daugiausia galimybių yra važiuojant per Kijevą, dar važiuoti į Lvovą ir iš ten traukiniu į Charkovą - kelionė būtų stipriai ilgesnė, bet nereikėtų darytis Baltarusijos tranzitinės vizos.
O dar yra tiesioginis autobusas į Charkovą iš Minsko https://vt.by/minsk-xarkov . Tik nežinau, ar užtenka tranzitinės Baltarusijos vizos, jei jos teritorijoje persėdama į kitą transporto priemonę.
Comment
-
Per Lvovą blogai, nes praktiškai reikia dar apie paros, kad nusigauti į Charkovą. Ypač į Lvovą atvykus ryte. Tada reikia važiuoti greituoju traukiniu į Kijevą, o iš jo naktiniais į Charkovą. Vakariniai nelabai tinka, nes atvykimas į Charkovą vėlai po vidurnakčio ir ką tada veikti? O iš Lvovo į Charkovą autobusu tai marazmas... Bet kokiu atveju reikės persėsti Kijeve. Jei per Baltarusiją netinka, tai geriau Varšuvoje persėsti į autobusą į Kijevą, o iš jo jau važiuoti į Charkovą. Yra, aišku, ir autobusai Varšuva - Charkovas, bet gi tai ukrainietiški aparatai ir gali pasitaikyti tikrai ne kokie. Jei į kokį Lvovą, Lucką ar Rovną dar galima tokiu važiuoti, bet į Charkovą visą parą iš Varšuvos prastu autobusu ne kas, nors kelias iki Kijevo normalus, vietomis autostrada, nutiesta turkų prieš maždaug 8-10 metų. Iki Charkovo irgi pakankamai normalus. Beje, Lenkijoje pradėta tiesti autostrada Varšuva - Liublinas, darbai prasideda šiek tiek už Varšuvos ir praktiškai iki pat Liublino. Naujas kelias tiesiamas palei esamą.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.28, 19:26.
Comment
-
Na, išties per Lvovą reikėtų važiuoti dvi paras (jei tiesioginiu naktiniu traukiniu iš Lvovo į Charkovą), tai tas variantas tiktų nebent visiškam ekstremalui. Taigi, jei nenorima rūpesčių su vizomis, į Kijevą reikėtų skristi lėktuvu (kas yra labai nebrangu), o iš Kijevo jau daug kelionės variantų į Charkovą. Tiek traukiniai, tiek patogūs Ecolines priklausančio "Autolux" vežėjo autobusai. Pastarasis dažnai taiko akcijas, kurių metu bilietai į Charkovą parduodami už 225 grivnas (kiek daugiau nei 7 eurai).Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.10.28, 21:49.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąAišku, trenktis tokį kelią su mikruške gali matyt nebent ukrainiečiai...
- 1 patinka
Comment
-
Pagalvojau ar galėtų pvz. Lux Express Varšuvos maršrutu Marijampolėjė stoti kur nors šalia miesto bent? Dabar nestoja turbūt dėl laiko taupymo.
Kokiam marijampoliečiui nereikėtų važiuoti iki Kauno ir pasku iatgal į Marijampolę, prisidėtų keleivių. Ar negalima stoti kur nors prie miesto. Bent keleivių išleidmui.
Ir kta mintis - užsakomieji sustojimai bet kur maršruto trasoje. Už papildomą, nemažą, kad stabdymų daug nebūtų, mokestį užsisakai, kad tave poaleistų bet kur.
Comment
-
Matyt nemato keleivių potencialo, tai ir nestoja. Juk yra Ecolines, Eurolines, kurie stoja. Ir aplamai, Lietuvoje net ir geriausiais (t.y. kai buvo tarptautinių autobusų į Lenkiją pikas, tai 199x metai) metais mažuose miestuose pravažiuojantus autobusai į Lenkiją beveik nestodavo. Marijampolė yra išimtis. Alytuje kurį laiką (tai buvo 199x metai, stodavo gal vienas ar du autobusai, bet jų tada ir buvo kelis kartus daugiau nei dabar).
Comment
-
Ir kas naudotųsi iš Marijampolės Lux Expressu, jei jis stotų prie ViaBaltica, kur net miesto VT nepriveža? Vienas kitas žmogus ir tiek. Tad toks sustojimas neturi jokios prasmės. Yra Ecolines ir TOKS, kurie užsuka į Marijampolė. Lux Express gi specializacija yra greitas susisiekimas tarp didmiesčių, tad ir tarpinių sustojimų jie dažniausiai turi mažiau nei konkurentai.
Comment
-
Uostamiestyje - mistinis maršrutas
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...rutas-1594139/
Maždaug prieš mėnesį uostamiestyje atsiradęs naujas maršrutas Klaipėda-Chersonas kai kuriuos miestiečius privertė nustebti - autobusai važiuoja, tačiau apie maršrutą neįmanoma rasti jokios informacijos.
Į redakciją kreipėsi skaitytojas Gintas, kuris šio mėnesio pradžioje autobusų stotyje pastebėjo Ukrainos autobusą „Neoplan“. Maršrutas Klaipėda-Chersonas ant lentelės užrašytas dviem kalbomis.
<...>
Autobusų parko vadovas Vaidas Ramanauskas patvirtino, kad toks maršrutas iš tiesų yra. Iki Chersono veža patys ukrainiečiai, kadangi jie šiam maršrutui pasirašė sutartį ir gavo leidimą.
„Autobusas šiuo maršrutu kol kas važiuoja du kartus per savaitę. Šiuo reisu važiuojama jau apie mėnesį. Ukraina pasiekiama važiuojant per Lenkiją„, - sakė V. Ramanauskas.
Comment
-
Taip, toks maršrutas iš tiesų yra. Autobusubilietai.lt yra tvarkaraštis ir netgi parduodami bilietai.
https://www.autobusubilietai.lt/inde...avel_to=7916-1
Comment
-
Taip pat, jei tikėti svetaine busfor.ua, nuo lapkričio 30 d. bus paleistas naujas nežinomo vežėjo Z-Time maršrutas Vilnius-Černivciai per Lvovą
https://busfor.ua/ru/search?from_id=...5&passengers=1Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.15, 22:32.
Comment
-
Flixbus perima visą Polskibus veiklą Lenkijoje!
PolskiBus znika z polskich dróg. Zastępuje go FlixBus
https://www.wprost.pl/gospodarka/100...-flix-bus.html
Nuo kitų metų bilietai bus platinami per
https://www.flixbus.pl
Comment
-
Flixbus Set To Take Over Polskibus
http://wroclawuncut.com/2017/12/15/f...ake-polskibus/
Towards the end of April 2018 the Polskibus brand will disappear from the Polish market and be replaced by Flixbus. The driver's contracts will move over to Flixbus, while Polskibus' customer service, marketing and social media departments are to be dissolved and replaced with Flixbus' own.
Comment
-
https://www.flixbus.pl kol kas Vilniaus nėra, nors www.polskibus.pl Vilnius buvo. Įdomu, kaip tai paveiks mus? Būtų gerai, kad ir Vilnius atsirastų Flixbus tinkle. Matyt tik laiko klausimas. Tik su kuo bendradarbiaus - LuxExpress, Ecolines ar Eurolines? O gal praris kažką tai iš jų? Nes žiūrint į jų žemėlapį, kol kas ten nėra Baltijos šalių ir Suomijos.Paskutinis taisė vilnews; 2017.12.18, 19:18.
Comment
Comment