Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Nu Dabar tarp Vilniaus ir Berlyno lėktuvai skraido kasdien - 4x airBaltic ir 3x Ryanair. Nuo vasaros sezono airBaltic didna lėktuvą - bus Boeing vietoj propelerinio Q400.
    O ir apie žemės transportą kalbant - traukinys tarp Varšuvos ir Berlyno važiuoja 3-4 valandom trumpiau už autobusą.
    Taip, iki šiol Berlyno kryptis autobusu buvo labai populiari, bet po airBaltic ir Ryanair atėjimo ten greičiausiai keleivių stipriai sumažėjo, todėl Lux Express galbūt ir nusprendė iš ten pasitraukti. Visgi, į Berlyną kol kas ir toliau veš Ecolines ir Kautra. Iš Varšuvos dar prisideda PolskiBus ir traukiniai (PKP).

    Visgi priežastimi galimi būti ir kažkokios vidinės Lux Express problemos, kurių pastaruoju metu netrūksta. Pavyzdžiui, neseniai Rusijos transporto ministerija dėl neaiškių priežasčių uždraudė Lux Express aptarnauti maršrutą Peterburgas-Helsinkis. Autobusai tiesiog nebuvo praleidžiami per sieną. Kol kas laikinai šį maršrutą jie atidavė vežėjams-partneriams (patys tik bilietais prekiauja), bet neaišku, kaip ten kas bus.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nėra poreikio. Važiuoja normalūs žmonės traukiniu arba skrenda lėktuvu.
      Deja, legaliai važiuoti traukiniu į Maskvą bent jau ES piliečiams jau nelabai įmanoma. Rusijoje nuo š.m. spalio mėnesio įsigaliojo nauja įvažiavimo į šalį ES piliečiams tvarka. Pagal ją, žmonės į Rusiją gali įvažiuoti tik per tarptautinius pasienio ir muitinės kontrolės punktus (tai yra, įvažiuoti galima tik iš Suomijos, Estijos arba Latvijos). Kadangi Baltarusija ir Rusija įeina į bendrąją Muitų sąjungą ir tarp valstybių nėra pasienio kontrolės, pasienio kirtimo punktai tarp šių valstybių nelaikomi tarptautiniais pasienio punktais ir ES piliečiai įvažiuoti į Rusiją pro ten negali net ir turėdamas vizą (įvažiuoti gali tik Rusijos ir Baltarusijos piliečiai). Aišku, fiziškai įvažiuoti galima, tačiau, jei kur nors Maskvoje arba išvažiuojant iš šalies teisėsaugos pareigūnai patikrins dokumentus ir pamatys, kad žmogus įvažiavo į šalį "nelegaliai" (t.y. pase nebus Rusijos pasieniečių antspaudo), jam grės deportacija su vizos anuliavimu (ir ateityje greičiausiai vizos jis nebegaus) ir bauda iki 100 eurų.

      Keista ir nelogiška tvarka, bet yra kaip yra. Visa tai lemia, kad traukiniu Vilnius-Maskva iš esmės gali naudotis tik BY ir RU piliečiai, ES piliečiai negali.

      Почему граждане ЕС больше не могут въехать в Россию через Беларусь

      Kol tokia idiotiška tvarka nebus panaikinta, tol autobusams į Rusiją keleivių netruks. Bet TOKS reisas buvo labai jau nepatogus.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Nieko panašaus. Traukiniams tas negalioja, būtent tik autotransportui, įskaitant ir autobusus. Tvarka ne keista, bet logiška, turint omenyje sankcijas.

        Comment


          Ten lyg ir nesakoma konkrečiai. Juk ir traukiniai Baltarusijos-Rusijos pasienyje traukiniai berods nestabdomi, tad realiai žmogus į Rusiją įvažiuoja be Rusijos pasieniečio antspaudo.
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.01.07, 12:00.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Sakoma pačiame pirmame sakinyje tame straipsnyje. Ir kitur informacija yra, kad draudžiama tik automobilių perėjose. O traukinių pasienio kontrolė tarp Baltarusijos ir Rusijos yra. Todėl ir leidžia.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Sakoma pačiame pirmame sakinyje tame straipsnyje. Ir kitur informacija yra, kad draudžiama tik automobilių perėjose. O traukinių pasienio kontrolė tarp Baltarusijos ir Rusijos yra. Todėl ir leidžia.
              Nėra kontrolės traukiniuose. Todėl realus draudimas įvažiuoti traukiniais yra tik laiko klausimas.

              Comment


                Neradau informacijos apie tai, kad būtent traukiniams draudimas negaliotų. Atvirkščiai, ten yra toks įspėjimas, kas reiškia draudimo galiojomą ir traukiniams:

                Дежурный офицер в головном офисе пограничной службы ФСБ России в Москве на запрос DW уточнил, что граждане ЕС, следующие в Россию поездами либо рейсовыми автобусами, даже при наличии виз также должны побеспокоиться о том, чтобы в их документах был штамп, подтверждающий легальное пересечение границы с Россией. Их въезд через Беларусь будет считаться нарушением правил, за которое предусмотрен штраф от 2 до 7 тысяч рублей (от 29 до 100 евро в эквиваленте) и выдворение, заявил он.
                Be to, tarp Baltarusijos ir Rusijos nėra pasienio kontrolės traukiniuose. Štai maršruto Kaliningradas-Vilnius-Maskva tvarkaraštis. Baltarusijos-Rusijos pasienyje, kaip matome, nėra pasienio kontrolės, nes nėra jokio sustojimo tarp Oršos ir Smolensko.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Formaliai jokio draudimo nėra ir dabar. Esmė tame, kad jei pasienio kontrolės nėra, tai nubausti gali tik įvažiavus visai ne pasienio patikrinimo metu (nors kartai gali tikrinti ir ant sienos, bet tai tik atsitiktiniai patikrinimai), nes nebus štampo pase. Kas reiškia nelegalų sienos kirtimą.
                  Vadinasi LG greitai savo vagonus atšauks. Nors formaliai keleivių su Rusijos ar Baltarusijos pasais gal ir atsirastų iš Vilniaus (ir į Vilnių) pakankamai, bet palydovai tai kaip kirs sieną? Kaip variantas - įdarbinti Baltarusijos palydovus nuo Minsko iki Maskvos, bet LG per didelis hemorojus tikriausiai būtų. Dar didesnis - leisti traukinį per Latviją ir sukabinimą su LDz traukiniu daryti Rezeknėje. Trauka per daug brangiai kainuotų... Deja...
                  Paskutinis taisė Al1; 2017.01.07, 12:42.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Formaliai jokio draudimo nėra ir dabar. Esmė tame, kad jei pasienio kontrolės nėra, tai nubausti gali tik įvažiavus visai ne pasienio patikrinimo metu (nors kartai gali tikrinti ir ant sienos, bet tai tik atsitiktiniai patikrinimai), nes nebus štampo pase.
                    Jei pasienyje nepatikrins, o ir viešnagės Rusijoje metu žmogus neužtaikys ant dokumentų patikros, tai visvien uždės baudą išvažiuojant iš Rusijos (tada jau nebesvarbu, per kurios šalies sieną išvažiuos). Ir ne tik duos piniginę baudą, bet ir įrašys į duomenų bazę, kas reikš, kad ateityje gauti vizą jau bus praktiškai nebeįmanoma.

                    Bet kuriuo atveju, nežinia, kaip čia LG elgsis, bet keleivių autobusuose į Maskvą tikrai padaugės. Nes autobusai važiuoja per Latviją. Gal LG paleis savo traukinį Vilnius-Rezeknė, kuris būtų priderintas prie traukinio Ryga-Maskva. Arba kas nors veš autobusais tokiu maršrutu.

                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                    Nu Dabar tarp Vilniaus ir Berlyno lėktuvai skraido kasdien - 4x airBaltic ir 3x Ryanair. Nuo vasaros sezono airBaltic didna lėktuvą - bus Boeing vietoj propelerinio Q400.
                    O ir apie žemės transportą kalbant - traukinys tarp Varšuvos ir Berlyno važiuoja 3-4 valandom trumpiau už autobusą.
                    Iš tiesų. Pasižiūrėjau bilietų kainas iš Vilniaus į Berlyną - airbaltic nuo 29Eur, Ryanair nuo 16Eur, ir už tokias kainas daug bilietų net ir skrendant šį ar kitą mėnesį. Autobuso bilieto kaina - 30 eur. Dar pasižiūrėjau šio mėnesio Lux Express išvykimus iš Berlyno - keleivių skaičius retai kur ir 15 siekia. Išties Berlynas yra pirmoji kryptis, kurią Lux Express pralaimėjo lėktuvams. Tiesa, tiesioginiai konkurentai ten vis dar lieka.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.01.07, 14:31.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Jei važiuos atgal vėl per Baltarusiją, tai yra šansas, kad nieko nebus. Realiai taip ir yra. Formaliai LG palydovus jau visus turėjo baudomis užmėtyti, bet gi nei vieno atvejo kol kas nėra. Taigi, ir keleiviams taip pat. Vadinasi, galima įkliūti tik grįžtant ne per Baltarusiją arba lėktuvu, arba papulti ant dokumentų tikrinimo mieste ar bet kur kitur.
                      Rezeknės variantas buvo įmanomas, kai latvių traukiniai kursavo per Daugpilį. Dabar LG reikės mokėti už infrastruktūrą iki pat Rezeknės ir dar šilumvežio traukos išlaidos (nesvarbu, kad gali tempti LG šilumvežis). Variantas su persėdimu Rezeknėje leidžiant dyzelinį traukinį irgi netinkamas, nes kelionės laikas toks, kad persėdinėti reikės naktį. Jei į Maskvą apie 20 vakaro, tai visai nieko, bet atgal, apie 5 nakties. Nors po maždaug valandos po pasienio kontrolės tai visai nieko. Bet kokiu atveju prapuola dalis komforto. Po pasienio patikros dar galima miegoti kelias valandas, o perlipimas miegą sugadintų ir tektų sėdėti.
                      Yra tik vienas momentas, kad visgi Rusija kažkaip įvertins neigiamas pasekmes sau (tiksliau ir RŽD traukiniams į Vakarų Europą) ir Baltarusijai (prarastos geležinkelių pajamos) ir padarys normalią išimtį traukiniams bei sutvarkys pasienio kontrolės reikalus (pasieniečiai praeis per vagoną ir sudės štampus galbūt net neatlikdami rimtos patikros).

                      Comment


                        Jei važiuos atgal vėl per Baltarusiją, tai yra šansas, kad nieko nebus. Realiai taip ir yra. Formaliai LG palydovus jau visus turėjo baudomis užmėtyti, bet gi nei vieno atvejo kol kas nėra.
                        Galbūt darbuotojams taikomos kokios nors išimtys (t.y. jie turi darbo vizas, į kurias jokie antspaudai nededami).

                        Yra tik vienas momentas, kad visgi Rusija kažkaip įvertins neigiamas pasekmes sau (tiksliau ir RŽD traukiniams į Vakarų Europą) ir Baltarusijai (prarastos geležinkelių pajamos) ir padarys normalią išimtį traukiniams bei sutvarkys pasienio kontrolės reikalus (pasieniečiai praeis per vagoną ir sudės štampus galbūt net neatlikdami rimtos patikros).
                        Apskritai, man sunkiai suprantamas šių apribojimų tikslas. Na, jei priežastis sankcijos, tai reikėtų apsiriboti tik krovinių vežimo ribojimų (t.y. nepraleidinėti tik krovininius traukinius/vagonus iš ES ir vilkikus)? Bet, kurių galų riboti keleivių judėjimą? Sakyčiau, neturi būti ribojimų ne tik traukinių keleiviams, bet ir autobusų. Nes autobusai (pvz: Minskas-Maskva, Varšuva-Maskva) važiuoja kaip važiavę, tik nebeturi teisės imti keleivių su ES šalių pasais.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Darbo viza nepanaikina štampo poreikio kertant sieną, kuris įrodo konkretų sienos kirtimo faktą.

                          Būtent kontsankcijos. Aišku, kad ir kontrolė, su jomis susijusi. Ypač krovinių, kurios dabar nėra, nes nėra ir pasienio kontrolės. Todėl ir veža visokias "baltarusiškas" krevetes ir ananasus...
                          Labiausiai atsiliepia toks reikalavimas ne kokiam nors Vakarų Europos šalies piliečiui, kuris dažniausiai vyksta lėktuvu ir problemų neturi, o Pabaltijo ir Lenkijos piliečiams už šių šalių politiką Rusijos atžvilgiu. Bet kokiu atveju visos sankcijos ir kontrsankcijos pirmiausiai kerta ne per politikus, o per verslą ir eilinius žmones. Visada ir visur.

                          Comment


                            Šiaip jau tai yra gerai. Kuo mažiau kontaktų su ta šalimi, tuo geriau.

                            Comment


                              Kad ir kaip kai kas norėtų, niekur jūs zuikiai nuo vilko nepabėgsit.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kad ir kaip kai kas norėtų, niekur jūs zuikiai nuo vilko nepabėgsit.
                                Jis kalba apie mažiau kontaktų ir priklausomybės, o ne apie visišką pabėgimą. Kuo mažiau pvz. ekonominės ar energetinės priklausomybės tuo atspariau visokioms sankcijoms.

                                Comment


                                  Adekvačios šalys ieško kelių į Rusijos rinką, o Lietuva tegul izoliuojasi toliau. Jei nepastebit, tai jau visai netrukus keisis Vakarų retorika (ir ne tik) Rusijos atžvilgiu, o Lietuva su tokia politika arba bus pastatyta pačių Vakarų į vietą, arba liks kuriam laikui izoliuota, o per tą laiką tik praras dar daugiau. Tas liečia ir keleivinį susisiekimą.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2017.01.07, 16:48.

                                  Comment


                                    Čia jau kita diskusija. Aš tik paaiškinau, kad digital pranešimas nereiškė jo teiginio, kad visai pabėgti tikisi jis.

                                    Comment


                                      Tai tuo ir baigiam šitą temą.

                                      Comment


                                        Nuo sausio 20 d. Ecolines nebevažinės iš Minsko į Kauną - visi reisai trumpinami iki Vilniaus (lieka 4 išvykimai per dieną su užsukimu į VNO).

                                        Maršrutas buvo paleistas vos prieš mėnesį, bet keleivių iki Kauno beveik nebuvo.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Tai kad ir kituose autobusuose į Baltarusiją (įskaitant ir iš Kaliningrado), kurie važiuoja per Kauną, keleivių niekada nebuvo daug.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X