Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    pagal ES direktyvas, tarptautiniais maršrutais vežti keleivius tos pačios šalies ribose griežtai draudžiama.
    Gal gali pateikti nuorodą į šią direktyvą?

    Tokios nėra. Atvirkščiai - anksčiau pačios šalys galėdavo numatyti tokius ribojimus, o ES kaip tik skatina jų atsisakyti. Todėl pvz., Ecolines ne per seniausiai pradėjo vežti keleivius tarp Lenkijos miestų.

    Comment


      Tokie ES ribojimai yra. Vežti galima tik tos šalies viduje, kur registruotas vežėjas. Lenkijos Ecolines padalinys gali vežti Lenkijoje.

      Comment


        Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
        Gal gali pateikti nuorodą į šią direktyvą?

        Tokios nėra. Atvirkščiai - anksčiau pačios šalys galėdavo numatyti tokius ribojimus, o ES kaip tik skatina jų atsisakyti. Todėl pvz., Ecolines ne per seniausiai pradėjo vežti keleivius tarp Lenkijos miestų.
        Tas apribojimas galioja jau nuo to laiko, kai Lietuva įstojo į ES. Apribojimai gali būti netaikomi, jai vežėjas registruotas toje šalyje, tarp kurios miestų veža.

        Beje, neteko nieko girdėti apie tai, kad Ecolines vežtų keleivius Lenkijos ribose. Sistema neleidžia pirkti bilietų iš vieno Lenkijos miesto į kitą.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Tas apribojimas galioja jau nuo to laiko, kai Lietuva įstojo į ES. Apribojimai gali būti netaikomi, jai vežėjas registruotas toje šalyje, tarp kurios miestų veža.

          Beje, neteko nieko girdėti apie tai, kad Ecolines vežtų keleivius Lenkijos ribose. Sistema neleidžia pirkti bilietų iš vieno Lenkijos miesto į kitą.
          Tarptautiniai ES vežėjai gali vežti keleivius kitos ES šalies viduje, jei tai nėra pagrindinis jų tikslas ir jei ta šalis neatsisako suteikti leidimą motyvuodama tuo, kad tai iš esmės pakenks vietos vežėjui:

          http://eur-lex.europa.eu/legal-conte...LEX:32009R1073

          Comment


            Žodžiu, ES draudžia, bet galimos išimtys, kurias reguliuoja kiekviena šalis.

            Comment


              Keisčiausia, kai tokių dalykų nežino tarptautinį maršrutą aptarnaujantys vairuotojai.
              Kad ir mano minėtą vakarą - iš Vilniaus 23:00h į Palangą autobusas išvažiavo pilnas, bet nemažai keleivių išlipo Vievyje ir Elektrėnuose, dalis iš jų gal būt mieliau būtų išvažiavę anksčiau ir galėjo papildyti kaliningradinio autobuso pajamas...

              Comment


                Taigi tas maršrutas ne tarp ES šalių, o į Rusiją. Tokiems maršrutams ši ES direktyva negalioja.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Žodžiu, ES draudžia, bet galimos išimtys, kurias reguliuoja kiekviena šalis.
                  Atvirkščiai - ES leidžia, bet galimos išimtys, kurias kol kas reguliuoja šalys. Kai jų leidimų nebereikės, rinka bus visiškai liberalizuota.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Keisčiausia, kai tokių dalykų nežino tarptautinį maršrutą aptarnaujantys vairuotojai.
                    Kad ir mano minėtą vakarą - iš Vilniaus 23:00h į Palangą autobusas išvažiavo pilnas, bet nemažai keleivių išlipo Vievyje ir Elektrėnuose, dalis iš jų gal būt mieliau būtų išvažiavę anksčiau ir galėjo papildyti kaliningradinio autobuso pajamas...
                    O ar jie atsisakė ką nors vežti? Manau, jei keleivis būtų jų paklausęs jiems suprantama kalba (rusiškai), būtų sulaukęs teigiamo atsakymo.

                    Tik svarbu žinoti (ypač grįžtantiems naktį) tai, kad Kaliningrado autobusas, kiek juo esu važiavęs, į Kauną įvažiuoja Ateities plentu, o ne Savanorių pr., todėl nesustoja Kalniečiuose. Būtų gerai keleivius apie tai iš anksto informuoti (o dar geriau - rasti būdų įtikinti KoenigAvto pakoreguoti maršrutą, kad nekiltų nesusipratimų).

                    Comment


                      Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                      Atvirkščiai - ES leidžia, bet galimos išimtys, kurias kol kas reguliuoja šalys. Kai jų leidimų nebereikės, rinka bus visiškai liberalizuota.
                      ES būtent draudžia, o ne leidžia. Kol nebuvome ES, tol keleiviai buvo vežami ir tik įstojus į ES kabotažinis pervežimas uždraustas.

                      Comment


                        Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                        O ar jie atsisakė ką nors vežti? Manau, jei keleivis būtų jų paklausęs jiems suprantama kalba (rusiškai), būtų sulaukęs teigiamo atsakymo.(...)
                        Lietuvoje valstybinė kalba yra lietuvių. Ir dar - autobuso priekyje gerai matomas valstybinio numerio ženklas buvo lietuviškas. Kokia kalba moteris klausė "ar galima į Kauną", nežinau. Jei klausė lietuviškai, o vairuotojas nesuprato, tai galėjo taip ir pasakyti, paprašyti pakartoti rusiškai. Pagaliau, jei moteris paminėjo Kauną, tai vairuotojui reikėtų ir suprasti, kad klausiama ne ko kito, o galimybės autobusu pasiekti Kauną.

                        Comment


                          Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                          Atvirkščiai - ES leidžia, bet galimos išimtys, kurias kol kas reguliuoja šalys. Kai jų leidimų nebereikės, rinka bus visiškai liberalizuota.
                          Bet ar reikia tokios visiškos liberalizacijos? Tie apribojimai padeda bent kažkiek apsaugoti vietinius tarpmiestinius vežėjus, kitaip jų autobusai visiškai tušti važinėtų (žinoma, keleiviai rinksis naujesnius tarptautinius autobusus). Be to, vežant tarp miestų, turi būti taikomos lengvatos, taigi valstybė turės dar ir užsienio vežėjams mokėti už lengvatinius bilietus.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Tarptautiniams vežėjams neaktualu vežti šalies viduje. Vietiniai keleiviai užimtų vietas važiuodami trumpu maršrutu ir neliktų vietų važiuojantiems tolimu maršrutu. Be to net ir tarptautinių vežėjų kainų politika tokia, kad esant paklausai važiavimui visu maršrutu ar didesne jo dalimi, į kai kuriuos tarpinius miestus ar tarp tarpinių miestų skirtingose šaluse kainos tik nežymiai mažesnės, nei važiuojant visu maršrutu. Taip bandoma atsikratyti ne visą maršrutą važiuojančių keleivių.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              ES būtent draudžia, o ne leidžia. Kol nebuvome ES, tol keleiviai buvo vežami ir tik įstojus į ES kabotažinis pervežimas uždraustas.
                              Kol nebuvome ES, kabotažiniam vežimui reikėjo kitos šalies leidimo, kurį gauti, manau, būdavo itin sudėtinga. Dabar irgi reikia leidimo, bet šalis gali atsisakyti jį suteikti tik dėl dviejų labai aiškiai įvardintų priežasčių. Jei jų nėra, leidimas privalo būti suteiktas.

                              Comment


                                O koks tikslas riboti tokį pavėžėjimą?

                                Comment


                                  Čia tikriausiai. tik šalių susitarimo problema.

                                  Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Lenkijos Respublikos Vyriausybės tarptautinių pervežimų automobiliais SUTARTIS

                                  Lietuvos Respublikos Vyriausybė ir Lenkijos Respublikos Vyriausybė, siekdamos palengvinti ir tobulinti keleivių ir krovinių pervežimus tarp abiejų Valstybių bei tranzitinius pervežimus per jų teritorijas,
                                  s u s i t a r ė:

                                  1 straipsnis
                                  Pritaikymo sritis
                                  1. Šios Sutarties nutarimai taikomi keleivių ir krovinių pervežimams tarp Susitariančių šalių teritorijų, tranzitu per tą teritoriją arba tarp trečios šalies ir antros Susitariančios šalies teritorijos ir atvirkščiai, atliekamomis transporto priemonėmis, užregistruotomis vienoje iš Susitariančių šalių teritorijų.
                                  2. Tokios šios Sutarties nuostatos neleidžia vienos iš Susitariančių šalių vežėjui pervežti keleivius arba krovinius tarp dviejų vietovių, esančių kitos Susitariančios šalies teritorijoje.

                                  Comment


                                    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                                    Kol nebuvome ES, kabotažiniam vežimui reikėjo kitos šalies leidimo, kurį gauti, manau, būdavo itin sudėtinga. Dabar irgi reikia leidimo, bet šalis gali atsisakyti jį suteikti tik dėl dviejų labai aiškiai įvardintų priežasčių. Jei jų nėra, leidimas privalo būti suteiktas.
                                    Nebuvo ten nieko sudėtingo. Veždavo, ypač autobusais į Baltarusiją ir Kaliningrado sritį. Kaip tik ES teisė griežčiau riboja pervežimus. Taigi, galima sakyti, kad draudžia, jei šalys tarpusavyje kitaip nesutaria.

                                    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                    O koks tikslas riboti tokį pavėžėjimą?
                                    Kad nereikėtų mokėti dotacijų, kompensuoti lengvatų kitų šalių vežėjams. Be to problemos su bilietų pardavimu autobuse dėl skirtingų valiutų. KAd neužimtų vietų vietiniai keleiviai tiems, kurie vyksta tarptautiniu maršrutu. Kad atsijoti visokius bomžavotus elementus, važiuojančius kelias stoteles...
                                    Galiausiai, kad neatimtų keleivių iš savų vežėjų.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2015.03.27, 20:13.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kad nereikėtų mokėti dotacijų, kompensuoti lengvatų kitų šalių vežėjams. Be to problemos su bilietų pardavimu autobuse dėl skirtingų valiutų. KAd neužimtų vietų vietiniai keleiviai tiems, kurie vyksta tarptautiniu maršrutu. Kad atsijoti visokius bomžavotus elementus, važiuojančius kelias stoteles...
                                      Galiausiai, kad neatimtų keleivių iš savų vežėjų.
                                      Visose srityse EU akcentuojama kaip laisva rinka. Gerai, kadangi esi registruotas užsienyje, tau galėtų nepriklausyt dotacijos, bet drausti?
                                      Visi kiti toliau minimi argumentai turėtų būti vežėjo reikalas.

                                      Comment


                                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                        Čia tikriausiai. tik šalių susitarimo problema.

                                        [B]
                                        2. Tokios šios Sutarties nuostatos neleidžia vienos iš Susitariančių šalių vežėjui pervežti keleivius arba krovinius tarp dviejų vietovių, esančių kitos Susitariančios šalies teritorijoje.
                                        Jei šią formuluotę suprasime kaip visuotinį draudimą, tai prieštarauja ES teisei.

                                        Comment


                                          Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                          Visose srityse EU akcentuojama kaip laisva rinka. Gerai, kadangi esi registruotas užsienyje, tau galėtų nepriklausyt dotacijos, bet drausti?
                                          Visi kiti toliau minimi argumentai turėtų būti vežėjo reikalas.
                                          Link to ir einama, tik pamažu. Šalių vyriausybės turi su tuo sutikti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X