Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tokie ES ribojimai yra. Vežti galima tik tos šalies viduje, kur registruotas vežėjas. Lenkijos Ecolines padalinys gali vežti Lenkijoje.

    Comment


      Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
      Gal gali pateikti nuorodą į šią direktyvą?

      Tokios nėra. Atvirkščiai - anksčiau pačios šalys galėdavo numatyti tokius ribojimus, o ES kaip tik skatina jų atsisakyti. Todėl pvz., Ecolines ne per seniausiai pradėjo vežti keleivius tarp Lenkijos miestų.
      Tas apribojimas galioja jau nuo to laiko, kai Lietuva įstojo į ES. Apribojimai gali būti netaikomi, jai vežėjas registruotas toje šalyje, tarp kurios miestų veža.

      Beje, neteko nieko girdėti apie tai, kad Ecolines vežtų keleivius Lenkijos ribose. Sistema neleidžia pirkti bilietų iš vieno Lenkijos miesto į kitą.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Tas apribojimas galioja jau nuo to laiko, kai Lietuva įstojo į ES. Apribojimai gali būti netaikomi, jai vežėjas registruotas toje šalyje, tarp kurios miestų veža.

        Beje, neteko nieko girdėti apie tai, kad Ecolines vežtų keleivius Lenkijos ribose. Sistema neleidžia pirkti bilietų iš vieno Lenkijos miesto į kitą.
        Tarptautiniai ES vežėjai gali vežti keleivius kitos ES šalies viduje, jei tai nėra pagrindinis jų tikslas ir jei ta šalis neatsisako suteikti leidimą motyvuodama tuo, kad tai iš esmės pakenks vietos vežėjui:

        http://eur-lex.europa.eu/legal-conte...LEX:32009R1073

        Comment


          Žodžiu, ES draudžia, bet galimos išimtys, kurias reguliuoja kiekviena šalis.

          Comment


            Keisčiausia, kai tokių dalykų nežino tarptautinį maršrutą aptarnaujantys vairuotojai.
            Kad ir mano minėtą vakarą - iš Vilniaus 23:00h į Palangą autobusas išvažiavo pilnas, bet nemažai keleivių išlipo Vievyje ir Elektrėnuose, dalis iš jų gal būt mieliau būtų išvažiavę anksčiau ir galėjo papildyti kaliningradinio autobuso pajamas...

            Comment


              Taigi tas maršrutas ne tarp ES šalių, o į Rusiją. Tokiems maršrutams ši ES direktyva negalioja.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Žodžiu, ES draudžia, bet galimos išimtys, kurias reguliuoja kiekviena šalis.
                Atvirkščiai - ES leidžia, bet galimos išimtys, kurias kol kas reguliuoja šalys. Kai jų leidimų nebereikės, rinka bus visiškai liberalizuota.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Keisčiausia, kai tokių dalykų nežino tarptautinį maršrutą aptarnaujantys vairuotojai.
                  Kad ir mano minėtą vakarą - iš Vilniaus 23:00h į Palangą autobusas išvažiavo pilnas, bet nemažai keleivių išlipo Vievyje ir Elektrėnuose, dalis iš jų gal būt mieliau būtų išvažiavę anksčiau ir galėjo papildyti kaliningradinio autobuso pajamas...
                  O ar jie atsisakė ką nors vežti? Manau, jei keleivis būtų jų paklausęs jiems suprantama kalba (rusiškai), būtų sulaukęs teigiamo atsakymo.

                  Tik svarbu žinoti (ypač grįžtantiems naktį) tai, kad Kaliningrado autobusas, kiek juo esu važiavęs, į Kauną įvažiuoja Ateities plentu, o ne Savanorių pr., todėl nesustoja Kalniečiuose. Būtų gerai keleivius apie tai iš anksto informuoti (o dar geriau - rasti būdų įtikinti KoenigAvto pakoreguoti maršrutą, kad nekiltų nesusipratimų).

                  Comment


                    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                    Atvirkščiai - ES leidžia, bet galimos išimtys, kurias kol kas reguliuoja šalys. Kai jų leidimų nebereikės, rinka bus visiškai liberalizuota.
                    ES būtent draudžia, o ne leidžia. Kol nebuvome ES, tol keleiviai buvo vežami ir tik įstojus į ES kabotažinis pervežimas uždraustas.

                    Comment


                      Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                      O ar jie atsisakė ką nors vežti? Manau, jei keleivis būtų jų paklausęs jiems suprantama kalba (rusiškai), būtų sulaukęs teigiamo atsakymo.(...)
                      Lietuvoje valstybinė kalba yra lietuvių. Ir dar - autobuso priekyje gerai matomas valstybinio numerio ženklas buvo lietuviškas. Kokia kalba moteris klausė "ar galima į Kauną", nežinau. Jei klausė lietuviškai, o vairuotojas nesuprato, tai galėjo taip ir pasakyti, paprašyti pakartoti rusiškai. Pagaliau, jei moteris paminėjo Kauną, tai vairuotojui reikėtų ir suprasti, kad klausiama ne ko kito, o galimybės autobusu pasiekti Kauną.

                      Comment


                        Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                        Atvirkščiai - ES leidžia, bet galimos išimtys, kurias kol kas reguliuoja šalys. Kai jų leidimų nebereikės, rinka bus visiškai liberalizuota.
                        Bet ar reikia tokios visiškos liberalizacijos? Tie apribojimai padeda bent kažkiek apsaugoti vietinius tarpmiestinius vežėjus, kitaip jų autobusai visiškai tušti važinėtų (žinoma, keleiviai rinksis naujesnius tarptautinius autobusus). Be to, vežant tarp miestų, turi būti taikomos lengvatos, taigi valstybė turės dar ir užsienio vežėjams mokėti už lengvatinius bilietus.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Tarptautiniams vežėjams neaktualu vežti šalies viduje. Vietiniai keleiviai užimtų vietas važiuodami trumpu maršrutu ir neliktų vietų važiuojantiems tolimu maršrutu. Be to net ir tarptautinių vežėjų kainų politika tokia, kad esant paklausai važiavimui visu maršrutu ar didesne jo dalimi, į kai kuriuos tarpinius miestus ar tarp tarpinių miestų skirtingose šaluse kainos tik nežymiai mažesnės, nei važiuojant visu maršrutu. Taip bandoma atsikratyti ne visą maršrutą važiuojančių keleivių.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            ES būtent draudžia, o ne leidžia. Kol nebuvome ES, tol keleiviai buvo vežami ir tik įstojus į ES kabotažinis pervežimas uždraustas.
                            Kol nebuvome ES, kabotažiniam vežimui reikėjo kitos šalies leidimo, kurį gauti, manau, būdavo itin sudėtinga. Dabar irgi reikia leidimo, bet šalis gali atsisakyti jį suteikti tik dėl dviejų labai aiškiai įvardintų priežasčių. Jei jų nėra, leidimas privalo būti suteiktas.

                            Comment


                              O koks tikslas riboti tokį pavėžėjimą?

                              Comment


                                Čia tikriausiai. tik šalių susitarimo problema.

                                Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Lenkijos Respublikos Vyriausybės tarptautinių pervežimų automobiliais SUTARTIS

                                Lietuvos Respublikos Vyriausybė ir Lenkijos Respublikos Vyriausybė, siekdamos palengvinti ir tobulinti keleivių ir krovinių pervežimus tarp abiejų Valstybių bei tranzitinius pervežimus per jų teritorijas,
                                s u s i t a r ė:

                                1 straipsnis
                                Pritaikymo sritis
                                1. Šios Sutarties nutarimai taikomi keleivių ir krovinių pervežimams tarp Susitariančių šalių teritorijų, tranzitu per tą teritoriją arba tarp trečios šalies ir antros Susitariančios šalies teritorijos ir atvirkščiai, atliekamomis transporto priemonėmis, užregistruotomis vienoje iš Susitariančių šalių teritorijų.
                                2. Tokios šios Sutarties nuostatos neleidžia vienos iš Susitariančių šalių vežėjui pervežti keleivius arba krovinius tarp dviejų vietovių, esančių kitos Susitariančios šalies teritorijoje.

                                Comment


                                  Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                                  Kol nebuvome ES, kabotažiniam vežimui reikėjo kitos šalies leidimo, kurį gauti, manau, būdavo itin sudėtinga. Dabar irgi reikia leidimo, bet šalis gali atsisakyti jį suteikti tik dėl dviejų labai aiškiai įvardintų priežasčių. Jei jų nėra, leidimas privalo būti suteiktas.
                                  Nebuvo ten nieko sudėtingo. Veždavo, ypač autobusais į Baltarusiją ir Kaliningrado sritį. Kaip tik ES teisė griežčiau riboja pervežimus. Taigi, galima sakyti, kad draudžia, jei šalys tarpusavyje kitaip nesutaria.

                                  Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                  O koks tikslas riboti tokį pavėžėjimą?
                                  Kad nereikėtų mokėti dotacijų, kompensuoti lengvatų kitų šalių vežėjams. Be to problemos su bilietų pardavimu autobuse dėl skirtingų valiutų. KAd neužimtų vietų vietiniai keleiviai tiems, kurie vyksta tarptautiniu maršrutu. Kad atsijoti visokius bomžavotus elementus, važiuojančius kelias stoteles...
                                  Galiausiai, kad neatimtų keleivių iš savų vežėjų.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2015.03.27, 20:13.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kad nereikėtų mokėti dotacijų, kompensuoti lengvatų kitų šalių vežėjams. Be to problemos su bilietų pardavimu autobuse dėl skirtingų valiutų. KAd neužimtų vietų vietiniai keleiviai tiems, kurie vyksta tarptautiniu maršrutu. Kad atsijoti visokius bomžavotus elementus, važiuojančius kelias stoteles...
                                    Galiausiai, kad neatimtų keleivių iš savų vežėjų.
                                    Visose srityse EU akcentuojama kaip laisva rinka. Gerai, kadangi esi registruotas užsienyje, tau galėtų nepriklausyt dotacijos, bet drausti?
                                    Visi kiti toliau minimi argumentai turėtų būti vežėjo reikalas.

                                    Comment


                                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                      Čia tikriausiai. tik šalių susitarimo problema.

                                      [B]
                                      2. Tokios šios Sutarties nuostatos neleidžia vienos iš Susitariančių šalių vežėjui pervežti keleivius arba krovinius tarp dviejų vietovių, esančių kitos Susitariančios šalies teritorijoje.
                                      Jei šią formuluotę suprasime kaip visuotinį draudimą, tai prieštarauja ES teisei.

                                      Comment


                                        Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                        Visose srityse EU akcentuojama kaip laisva rinka. Gerai, kadangi esi registruotas užsienyje, tau galėtų nepriklausyt dotacijos, bet drausti?
                                        Visi kiti toliau minimi argumentai turėtų būti vežėjo reikalas.
                                        Link to ir einama, tik pamažu. Šalių vyriausybės turi su tuo sutikti.

                                        Comment


                                          Labas rytas. Gal kas žinote, ar bendrovė "Ollex" pradėjo teikti keleivių pervežimo paslaugas Skandinavijoje? Pačiam teko matyti autobusą su bendrovės prekiniu ženkliu prie Stokholmo-Arlanda oro uosto. Vėliau interneto platybėse atradau nuotrauką su autobusu, fotografuotą Stokholmo centre. Iki šiol neteko girdėti, jog ši bendrovė teiktų keleivių pervežimo paslaugas užsienyje. Ačiū už atsakymus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X