Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Žodžiu, ES draudžia, bet galimos išimtys, kurias reguliuoja kiekviena šalis.
    Atvirkščiai - ES leidžia, bet galimos išimtys, kurias kol kas reguliuoja šalys. Kai jų leidimų nebereikės, rinka bus visiškai liberalizuota.

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Keisčiausia, kai tokių dalykų nežino tarptautinį maršrutą aptarnaujantys vairuotojai.
      Kad ir mano minėtą vakarą - iš Vilniaus 23:00h į Palangą autobusas išvažiavo pilnas, bet nemažai keleivių išlipo Vievyje ir Elektrėnuose, dalis iš jų gal būt mieliau būtų išvažiavę anksčiau ir galėjo papildyti kaliningradinio autobuso pajamas...
      O ar jie atsisakė ką nors vežti? Manau, jei keleivis būtų jų paklausęs jiems suprantama kalba (rusiškai), būtų sulaukęs teigiamo atsakymo.

      Tik svarbu žinoti (ypač grįžtantiems naktį) tai, kad Kaliningrado autobusas, kiek juo esu važiavęs, į Kauną įvažiuoja Ateities plentu, o ne Savanorių pr., todėl nesustoja Kalniečiuose. Būtų gerai keleivius apie tai iš anksto informuoti (o dar geriau - rasti būdų įtikinti KoenigAvto pakoreguoti maršrutą, kad nekiltų nesusipratimų).

      Comment


        Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
        Atvirkščiai - ES leidžia, bet galimos išimtys, kurias kol kas reguliuoja šalys. Kai jų leidimų nebereikės, rinka bus visiškai liberalizuota.
        ES būtent draudžia, o ne leidžia. Kol nebuvome ES, tol keleiviai buvo vežami ir tik įstojus į ES kabotažinis pervežimas uždraustas.

        Comment


          Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
          O ar jie atsisakė ką nors vežti? Manau, jei keleivis būtų jų paklausęs jiems suprantama kalba (rusiškai), būtų sulaukęs teigiamo atsakymo.(...)
          Lietuvoje valstybinė kalba yra lietuvių. Ir dar - autobuso priekyje gerai matomas valstybinio numerio ženklas buvo lietuviškas. Kokia kalba moteris klausė "ar galima į Kauną", nežinau. Jei klausė lietuviškai, o vairuotojas nesuprato, tai galėjo taip ir pasakyti, paprašyti pakartoti rusiškai. Pagaliau, jei moteris paminėjo Kauną, tai vairuotojui reikėtų ir suprasti, kad klausiama ne ko kito, o galimybės autobusu pasiekti Kauną.

          Comment


            Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
            Atvirkščiai - ES leidžia, bet galimos išimtys, kurias kol kas reguliuoja šalys. Kai jų leidimų nebereikės, rinka bus visiškai liberalizuota.
            Bet ar reikia tokios visiškos liberalizacijos? Tie apribojimai padeda bent kažkiek apsaugoti vietinius tarpmiestinius vežėjus, kitaip jų autobusai visiškai tušti važinėtų (žinoma, keleiviai rinksis naujesnius tarptautinius autobusus). Be to, vežant tarp miestų, turi būti taikomos lengvatos, taigi valstybė turės dar ir užsienio vežėjams mokėti už lengvatinius bilietus.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Tarptautiniams vežėjams neaktualu vežti šalies viduje. Vietiniai keleiviai užimtų vietas važiuodami trumpu maršrutu ir neliktų vietų važiuojantiems tolimu maršrutu. Be to net ir tarptautinių vežėjų kainų politika tokia, kad esant paklausai važiavimui visu maršrutu ar didesne jo dalimi, į kai kuriuos tarpinius miestus ar tarp tarpinių miestų skirtingose šaluse kainos tik nežymiai mažesnės, nei važiuojant visu maršrutu. Taip bandoma atsikratyti ne visą maršrutą važiuojančių keleivių.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                ES būtent draudžia, o ne leidžia. Kol nebuvome ES, tol keleiviai buvo vežami ir tik įstojus į ES kabotažinis pervežimas uždraustas.
                Kol nebuvome ES, kabotažiniam vežimui reikėjo kitos šalies leidimo, kurį gauti, manau, būdavo itin sudėtinga. Dabar irgi reikia leidimo, bet šalis gali atsisakyti jį suteikti tik dėl dviejų labai aiškiai įvardintų priežasčių. Jei jų nėra, leidimas privalo būti suteiktas.

                Comment


                  O koks tikslas riboti tokį pavėžėjimą?

                  Comment


                    Čia tikriausiai. tik šalių susitarimo problema.

                    Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Lenkijos Respublikos Vyriausybės tarptautinių pervežimų automobiliais SUTARTIS

                    Lietuvos Respublikos Vyriausybė ir Lenkijos Respublikos Vyriausybė, siekdamos palengvinti ir tobulinti keleivių ir krovinių pervežimus tarp abiejų Valstybių bei tranzitinius pervežimus per jų teritorijas,
                    s u s i t a r ė:

                    1 straipsnis
                    Pritaikymo sritis
                    1. Šios Sutarties nutarimai taikomi keleivių ir krovinių pervežimams tarp Susitariančių šalių teritorijų, tranzitu per tą teritoriją arba tarp trečios šalies ir antros Susitariančios šalies teritorijos ir atvirkščiai, atliekamomis transporto priemonėmis, užregistruotomis vienoje iš Susitariančių šalių teritorijų.
                    2. Tokios šios Sutarties nuostatos neleidžia vienos iš Susitariančių šalių vežėjui pervežti keleivius arba krovinius tarp dviejų vietovių, esančių kitos Susitariančios šalies teritorijoje.

                    Comment


                      Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                      Kol nebuvome ES, kabotažiniam vežimui reikėjo kitos šalies leidimo, kurį gauti, manau, būdavo itin sudėtinga. Dabar irgi reikia leidimo, bet šalis gali atsisakyti jį suteikti tik dėl dviejų labai aiškiai įvardintų priežasčių. Jei jų nėra, leidimas privalo būti suteiktas.
                      Nebuvo ten nieko sudėtingo. Veždavo, ypač autobusais į Baltarusiją ir Kaliningrado sritį. Kaip tik ES teisė griežčiau riboja pervežimus. Taigi, galima sakyti, kad draudžia, jei šalys tarpusavyje kitaip nesutaria.

                      Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                      O koks tikslas riboti tokį pavėžėjimą?
                      Kad nereikėtų mokėti dotacijų, kompensuoti lengvatų kitų šalių vežėjams. Be to problemos su bilietų pardavimu autobuse dėl skirtingų valiutų. KAd neužimtų vietų vietiniai keleiviai tiems, kurie vyksta tarptautiniu maršrutu. Kad atsijoti visokius bomžavotus elementus, važiuojančius kelias stoteles...
                      Galiausiai, kad neatimtų keleivių iš savų vežėjų.
                      Paskutinis taisė Al1; 2015.03.27, 21:13.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kad nereikėtų mokėti dotacijų, kompensuoti lengvatų kitų šalių vežėjams. Be to problemos su bilietų pardavimu autobuse dėl skirtingų valiutų. KAd neužimtų vietų vietiniai keleiviai tiems, kurie vyksta tarptautiniu maršrutu. Kad atsijoti visokius bomžavotus elementus, važiuojančius kelias stoteles...
                        Galiausiai, kad neatimtų keleivių iš savų vežėjų.
                        Visose srityse EU akcentuojama kaip laisva rinka. Gerai, kadangi esi registruotas užsienyje, tau galėtų nepriklausyt dotacijos, bet drausti?
                        Visi kiti toliau minimi argumentai turėtų būti vežėjo reikalas.

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Čia tikriausiai. tik šalių susitarimo problema.

                          [B]
                          2. Tokios šios Sutarties nuostatos neleidžia vienos iš Susitariančių šalių vežėjui pervežti keleivius arba krovinius tarp dviejų vietovių, esančių kitos Susitariančios šalies teritorijoje.
                          Jei šią formuluotę suprasime kaip visuotinį draudimą, tai prieštarauja ES teisei.

                          Comment


                            Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                            Visose srityse EU akcentuojama kaip laisva rinka. Gerai, kadangi esi registruotas užsienyje, tau galėtų nepriklausyt dotacijos, bet drausti?
                            Visi kiti toliau minimi argumentai turėtų būti vežėjo reikalas.
                            Link to ir einama, tik pamažu. Šalių vyriausybės turi su tuo sutikti.

                            Comment


                              Labas rytas. Gal kas žinote, ar bendrovė "Ollex" pradėjo teikti keleivių pervežimo paslaugas Skandinavijoje? Pačiam teko matyti autobusą su bendrovės prekiniu ženkliu prie Stokholmo-Arlanda oro uosto. Vėliau interneto platybėse atradau nuotrauką su autobusu, fotografuotą Stokholmo centre. Iki šiol neteko girdėti, jog ši bendrovė teiktų keleivių pervežimo paslaugas užsienyje. Ačiū už atsakymus.

                              Comment


                                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                Labas rytas. Gal kas žinote, ar bendrovė "Ollex" pradėjo teikti keleivių pervežimo paslaugas Skandinavijoje? Pačiam teko matyti autobusą su bendrovės prekiniu ženkliu prie Stokholmo-Arlanda oro uosto. Vėliau interneto platybėse atradau nuotrauką su autobusu, fotografuotą Stokholmo centre. Iki šiol neteko girdėti, jog ši bendrovė teiktų keleivių pervežimo paslaugas užsienyje. Ačiū už atsakymus.
                                Keleivių pervežimas užsienyje yra viena pagrindinių tokių bendrovių kaip Ollex, Vilneda ir kitų stambesnių veiklų. Užsakomieji reisai užsienyje geriau apmokami, be to nėra tokio didelio sezoniškumo kaip Lietuvoje.

                                O anksčiau neteko matyti greičiausiai dėl to, jog tokie Lietuvos vežėjai tik mažas lašas jūroje, todėl ir autobusų kitose šalyse ne taip daug ir dirba.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Nuo šiandien TOKS'as į Lvovą pradeda važiuoti tris kartus per savaitę (žiemos sezonu 2 kartus važiuoja). Maršrute dabar dirbs du autobusai (vienas pusę savaitės).

                                  Šiandien, besiruošiant išvykti iš Vilniaus.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                    Visose srityse EU akcentuojama kaip laisva rinka. Gerai, kadangi esi registruotas užsienyje, tau galėtų nepriklausyt dotacijos, bet drausti?
                                    Visi kiti toliau minimi argumentai turėtų būti vežėjo reikalas.
                                    Laisva rinka tik akių dūmimas. Tai protekcionizmas. ES senbūvės puikiai supranta, kad Vakarų Europos šalių vežėjai neatlaikys konkurencijos Rytų Europos vežėjams. Lygiai kaip su krovinių pervežimu, taip atsitiktų ir su keleivių pervežimu.

                                    Comment


                                      Nidos pasienio kontrolės punkte.

                                      Comment


                                        Tarptautinių maršrutų skiltis informaciniame stende Kaliningrado autobusų stotyje.

                                        Comment


                                          Įdomu, koks vežėjas maršrutu Kaliningradas - Ryga per Panevėžį. Iš Panevėžio į Kaliningradą jis išvyksta 1.30, kada į Rygą, neaišku, apie 9 val turėtų būti, bet iš Panevėžio tuo metu net keli autobusai išvyksta į Rygą.
                                          Kionigavto tokio maršruto savo puslapyje nerodo, Ecolines irgi jo neaptarnauja. Simple express (Lux Express) irgi ne. Šie abu vežėjai per Šiaulius veža. Turbūt koks Kavtok?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X