Parašė osnas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autobusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Čia gi orlaidė! Visuose autobusuose ir troleibusuose jos yra.Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąKažin kam tas mažas langelis skirtas vairuotojo puseje, spėju tam kad prie ''mcdonaldo'' langelio galėtų privažiuoti užkandžių neislipus nusipirkti
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tikėkimės, kad tas Phileas mūsų nepasieksParašė LAZAS_ Rodyti pranešimąAntros kartos "Phileas" Eindhovene "Dutch Design Week 2010" metu. Skirtas "PR", vežiojo renginio svečius.
Comment
-
Čia juoko forma norėjau pasakyti, kitur būna normalaus dydžio o čia tik ranka tilptųParašė amiko Rodyti pranešimąČia gi orlaidė! Visuose autobusuose ir troleibusuose jos yra.
Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Langelis skirtas rūkančiam vairuotojui „cizą“ išmestiParašė Sefas20 Rodyti pranešimąČia juoko forma norėjau pasakyti, kitur būna normalaus dydžio o čia tik ranka tilptų

I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na, kodėl gi? Man atrodo, visai praverstų Lietuvos didmiesčiuose, ypač Vilniuje ir Kaune, trigubi autobusai. Verčiau keletą tokių nusipirkti, negu leisti milijonus studijoms, tyrimams apie tai, ko mums labiau reikia- tramvajus ar metro. Nei to, nei to mes tiesiog finansiškai nepatempsim bent jau artimiausius 5-6 metus, o trigubi autobusai būtų ir nebloga, ir lietuvaičiams labiau preinama alternatyva. Taip, sutinku, kad daugelis Lietuvos miestų gatvių yra siaurokos ir nelabai pritaikytos tokių autobusų judėjimui. Bet gal šią problemą galima būtų išspręsti tinkamai apmokius vairuotojus, uždraudžius gatvėse, kur toks VT važiuos, automobilių statymą bei praplatinus kai kurių gatvių eismo juostas (kur yra tokia galimybė). Tuomet trigubos transporto priemonės laisvai galėtų važiuoti, pavyzdžiui, Vilniuje 2, 45 ar 55 maršrutais.Parašė redlynx Rodyti pranešimąTikėkimės, kad tas Phileas mūsų nepasieks
Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.28, 19:45.
Comment
-
Aš labai sunkiai įsivaizduoju tokį važiuojantį siauručiu ir užstatytu mašinomis Ukmergės g. dubleriu ir Šeškinės g. Be to, sunkiai įsivaizduoju jį apsisukant Oro uoste ir GP ligoninėjė.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTuomet trigubos transporto priemonės laisvai galėtų važiuoti, poavyzdžiui, Vilniuje 2, 45 ar 55 maršrutais.
Comment
-
2 maršrutui būtų sunku, etapas trigubu autobusu nuo kražių/žaliasis tiltasParašė Mettal Rodyti pranešimąAš labai sunkiai įsivaizduoju tokį važiuojantį siauručiu ir užstatytu mašinomis Ukmergės g. dubleriu ir Šeškinės g. Be to, sunkiai įsivaizduoju jį apsisukant Oro uoste ir GP ligoninėjė.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Kad ten vietos pakankamai - posūkiai ten nėra smailiu kampu ir vietos posūkiui yra ne viena, o bent 2 juostos. Užtat pasukti iš Konstitucijos pr. link Žaliojo tilto būtų sunku: nebent iš 2 ar 3 juostos, kurios skirtos važiuoti tiesiai.Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą2 maršrutui būtų sunku, etapas trigubu autobusu nuo kražių/žaliasis tiltas
Comment
-
Kad tame Ukmergės g. dublyje verta uždrausti automobilių statymą.Parašė Mettal Rodyti pranešimąAš labai sunkiai įsivaizduoju tokį važiuojantį siauručiu ir užstatytu mašinomis Ukmergės g. dubleriu ir Šeškinės g. Be to, sunkiai įsivaizduoju jį apsisukant Oro uoste ir GP ligoninėjė.
Juk šalia yra saugoma stovėjimo aikštelė (nors ji, kiek žinau, yra mokama, bet už malonumą turėti savo transportą galima ir susimokėti
)
Be to, automobilį galima palikti ir Siesikų gatvėj (ten VT vis tiek nekursuoja, todėl nieko baisaus, jei ten leistų mašinas statyti)
Problemas galima bandyt spręsti, reikia tik noro
Comment
-
Tai jis ten ir draudžiamas. Bent jau prieš savaitę tai kabėjo sustoti draudžiantys ženklai. O, kad vairuotojai nesilaiko stovėjimo taisyklių, jau kita temaParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad tame Ukmergės g. dublyje verta uždrausti automobilių statymą.
Comment
-
Sunku būtų pasukti ties baltu tiltu.Parašė Mettal Rodyti pranešimąKad ten vietos pakankamai - posūkiai ten nėra smailiu kampu ir vietos posūkiui yra ne viena, o bent 2 juostos. Užtat pasukti iš Konstitucijos pr. link Žaliojo tilto būtų sunku: nebent iš 2 ar 3 juostos, kurios skirtos važiuoti tiesiai.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Tai puiku, kad draudžiamasParašė sleader Rodyti pranešimąTai jis ten ir draudžiamas. Bent jau prieš savaitę tai kabėjo sustoti draudžiantys ženklai. O, kad vairuotojai nesilaiko stovėjimo taisyklių, jau kita tema
Tuomet užtenka tik viasiškai teisėtai išvaryti iš ten automobilistus, ir kelias jau daugmaž tiks didesniam autobusui.
Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.29, 22:51.
Comment
-
Ten kaip tik nėra problemų, nes yra po 2 laisvas juostas ir pagal KET jomis kaip tik galima naudotis.Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąSunku būtų pasukti ties baltu tiltu.
Comment
-
Dar, manyčiau, trigubi autobusai galėtų (pertvarkius kai kurias vietas techniškai) važiuoti 7 (vienintelė probleminė vieta yra posūkis ties Utenos Pramogų arena), 19 (čia tokios talpos autobuso kaip oro reikia, tik jis neišsuks iš Geležinkelio į Liepkalnio g. dėl labai siauro posūkio, bei iš Salininkų į Melioratorių g. ir atvirkščiai), 42 (problemų kils nebent Salininkuose), 44 bei 78 maršrutuose (tik 78 keleivių srautai ne tokie dideli).
Comment
-
Kad 19 ir 42 ne taip baisu yra, dabar pakanka tik ilgo autobuso. Tie laikai, kai sodininkai šturmavo autobusus jau praeina. Be to, autobusas nesugebės išsukti į Lipekalnio g. (kaip minėta) ir Liepkalnio-Salininkų g. žiede tikrai nepravažiuos.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDar, manyčiau, trigubi autobusai galėtų (pertvarkius kai kurias vietas techniškai) važiuoti 7 (vienintelė probleminė vieta yra posūkis ties Utenos Pramogų arena), 19 (čia tokios talpos autobuso kaip oro reikia, tik jis neišsuks iš Geležinkelio į Liepkalnio g. dėl labai siauro posūkio, bei iš Salininkų į Melioratorių g. ir atvirkščiai), 42 (problemų kils nebent Salininkuose), 44 bei 78 maršrutuose (tik 78 keleivių srautai ne tokie dideli).
Comment
-
Kad pakakankamai sutankinti pagrindinių maršrutų reisus, reikalingi pakankamai dideli pinigai, kurių skolose skendintis Vilniaus AP tiesiog neturi. Paskirti kelis trigubus autobusus į labiausiai apkrautus maršrutus šiuo metų turėtų būti sąlyginai pigiau. Tiesa, ne kiekvienu maršrutu trigubas galėtų važinėti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje yra galimybė tankinti autobusų reisus. Nuo to tik nauda keleiviams, nes visapusiškai keleiviams labiau naudingas dažniau kursuojantis transportas nei retai, bet labai talpus. Ir nereikės jokių trigubų autobusų.
Comment













Comment