Parašė praeivis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Aš manau tai yra gerai kiekvieną dieną matyti ta pati troleibusą tame pačiame maršrute.



 Apskritai, tikriausiai nėra troleibuso, kuris nebūtų vienai dienai suvažinėjęs neįprastu maršrutu. Priežasčių, kodėl taip yra, galima prisigalvoti pačių įvairiausiu. Bet dabar jų neminėsiu, kadangi jau ir taip ilgas pranešimas ir beveik visas offtopic
 Apskritai, tikriausiai nėra troleibuso, kuris nebūtų vienai dienai suvažinėjęs neįprastu maršrutu. Priežasčių, kodėl taip yra, galima prisigalvoti pačių įvairiausiu. Bet dabar jų neminėsiu, kadangi jau ir taip ilgas pranešimas ir beveik visas offtopic 




 P.s. 1510 troleibusas tapo 2510. Matyt 2-asis parkas senus troleibusus nurašynėja o vietoi jų iš 1-ojo parko geresnio stovio troleibusų gauna. Išvis manau 1-asis troleibusų parkas gelbsti 2-aji parka, nes 1-ojo parko troleibusai yra žymiai švaresni ir gražesni nei 2-ojo parko.
 P.s. 1510 troleibusas tapo 2510. Matyt 2-asis parkas senus troleibusus nurašynėja o vietoi jų iš 1-ojo parko geresnio stovio troleibusų gauna. Išvis manau 1-asis troleibusų parkas gelbsti 2-aji parka, nes 1-ojo parko troleibusai yra žymiai švaresni ir gražesni nei 2-ojo parko.
							
						
 Jeigu jos tikrai darytos 2004m., tuo metu Vilniuje jau tikrai nebebuvo tokios stotelės kaip "Savivaldybė". Ir išvis kas čia per vengriškas "GanzTransElektro", maniau, kad Solarius gamina lenkai?
 Jeigu jos tikrai darytos 2004m., tuo metu Vilniuje jau tikrai nebebuvo tokios stotelės kaip "Savivaldybė". Ir išvis kas čia per vengriškas "GanzTransElektro", maniau, kad Solarius gamina lenkai? 
Comment