Sunku pasakyti kaip čia yra, mat pagal transphoto.ru 1126 buvo, o vat 1127 iš viso nėra saraše.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Visko gali būt. Vilniaus Jelcz yra metais senesnis už Kauno Jelcz, ir per tuos papildomus metus jis kur kas labiau nusidėvėjo. Beje, gal kas žino kas per gedimas pas tą 1650?Parašė 2120 Rodyti pranešimąMan atrodo kad tas 1650 troleibusas stovės stovės surudys ir ji greitai nurašys nes jis ir taip beveik puse vasaros parke prastovėjo tai toks jo eksplotavimas nieko gero.

Comment
-
Gal vėl koks kėbulo remontas reikalingas, arba gal kokiu detalių laukiaParašė redlynx Rodyti pranešimąVisko gali būt. Vilniaus Jelcz yra metais senesnis už Kauno Jelcz, ir per tuos papildomus metus jis kur kas labiau nusidėvėjo. Beje, gal kas žino kas per gedimas pas tą 1650?
Comment
-
Pirmųjų partijų troleibusų durų stiklai buvo dideli.Parašė rufas...trBeje patikslinu: "second handai" yra troleibusai iš serijos 101-136 ir 568-584 bei išimtinai 401 ir 431. Neteisinga manyti, kad visi troleibusai su dideliais durų stiklais yra "second handai", pavyzdžiui, 407, 412 irgi turi tokius stiklus, bet jie nėra "second handai".
Comment
-
Pagal pirminius duomenis nesutampa modifikacija. Iš viso tie ex Prešovo troleibusai kažkokie neaiškūs.Parašė rufas...tr"Nevystupujte" užrašą mačiau tik troleibuse 1431, kuris ir buvo nupirktas iš Hradec Kralove 2003/04m., o 1577 bent jau pirminiais duomenimis, atvyko iš Slovakijos Prešovo miesto 1994/95m.
Comment
-
Kai matai kokį troleibusą tik vienu maršrutu ir tik tam tikru metu, išvada aiškiParašė redlynx Rodyti pranešimąGraži foto
. Iš kur jau taip žinai jų darbo laiką ir maršrutus? 
Comment
-
Dėkui, tiesiog šitą troleibusą kiekvieną darbo dieną matau tik 9-ame maršrute tai kaip Mettal sakė išvada aiškiParašė redlynx Rodyti pranešimąGraži foto
. Iš kur jau taip žinai jų darbo laiką ir maršrutus? 
Comment
-
Tai ką jau 1387 ir 1650 niekados nebepamatysime?Parašė rufas...tr1650 nepraėjo techninės apžiūros. Ji buvo atlikta 2010-06-29, bet TA būsenos laukelyje parašyta "NEGALIOJA".
TA reikalavimai griežti, užtenka kelių smulkių gedimų ar defektų ir jos nepraeisi. Plačiau pasiskaityti apie TA reikalavimus galima čia --> http://www.tuvlita.lt/lt/svarbu_zinoti/ , berods 12 punktas.
1387 irgi nepraėjo TA ir nuo žiemos stovi parke užmigdytas.
Comment
-
Na jau, Škoda 15tr važinėja tik 16 maršrutuParašė 2120 Rodyti pranešimąO kur dingo troleibusas 2600 ir dar viena Skoda 15Tr tik nežinau ar 2602 ar 2604, gal i 19 maršruta permete? ;D Nes dažniausiai tik 2603 matau.
. Gal šiaip tų kitų 15Tr nepastebi o gal jie nedirbantys.
Comment
-
Visko gali būt.Parašė redlynx Rodyti pranešimąTai ką jau 1387 ir 1650 niekados nebepamatysime?
1387 kaip rašė troleibusų parkas turi kėbulo defektų ir laukia remonto. Tik kad laukia jau bemaž pusę metų... Jeigu jis vis dėlto bus remontuojamas, nesuprantu, kodėl taip delsiama. Kiek žinau, retai kada būdavo diena, kad 1387 stovėtų be darbo - užsakymų jam netrūko 
1650 irgi nepanašu, kad labai kas nors skubintųsi remontuoti. Kaip stovi taip stovi. Galimas variantas toks, kad dabar, kai parkuose ir taip stovi krūva nereikalingų ir nenaudojamų troleibusų, 1650 irgi buvo pripliusintas prie jų. Na maždaug taip: kai prireiks - tada ir susiremontuosim. Visa bėda, jog nenaudojama technika rūdyja, genda, ir kad tik po to nebūtų taip, jog reikės vienu kirčiu nurašyti pusę parko, nes jie paprasčiausiai nebevažiuos.
Kiek man yra žinoma visi 15tr vis dar dirba 16 maršrute. Ir reik tikėtis, kad dirbs dar ilgai ir prasmingai, o tai bus čikšt čikšt - ir nieko nebebusParašė redlynx Rodyti pranešimąNa jau, Škoda 15tr važinėja tik 16 maršrutu
. Gal šiaip tų kitų 15Tr nepastebi o gal jie nedirbantys.
Tiesa, reikia pripažint, kad 2600 sutinkamas gana retai, o jo nepamainomas vairuotojas vairuoja išvis kito maršruto troleibusą.
Comment
-
Jo "nepamainomas" vairuotojas išvis jau metus dirba su kitomis mašinomis (2673). Šiaip visi stabiliai važiuoja - esų matęs visus 4.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąTiesa, reikia pripažint, kad 2600 sutinkamas gana retai, o jo nepamainomas vairuotojas vairuoja išvis kito maršruto troleibusą.
Comment
-
Su 1650 gali būti ir blogiau negu rezervas, jį iš vis gali nurašyt, aišku iš pradžių pastatys prie tų pūvančių troleibusų, kur jau pusę metų nejuda iš vietos, o kai pradės rūdyti - nurašys. Na o 15Tr rezerve tai mano nuomone yra neįmanomas dalykas.Parašė 2120 Rodyti pranešimąMačiau kad 2604 troleibuso vairuotojas dirba su 2602 matyt 2604 sugedo arba nenaudojamas nes troleibusų užtenka.
Būtu prikolas koki iš 15Tr troleibusų pamatyti stovinti rezerve arba koki Jelcz 1650

Comment
-
Tik 6-uoju dirbo.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAr Jelcz troleibusas po 15 maršruto uždarymo dirba tik 6-u, ar įvairiais maršrutais?
Comment
-
Kažkur teko skaityt bet tikrai ne troleibusų atsiliepimuose kad prašė jog troleibusą 1650 perrašytų i 2-a parka ir butų jisai 2650, nes norėjo kad arba ant 18 arba 18A važinėtu. Bet koks tolkas iš to kad perrašytu i kita parka tai nesurantu. Tik kad kitais maršrutais dirbtu vat ir visas skirtumas.
Comment
Comment