Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei nebūčiau trejus metus gyvenęs lazdynuose ir iš ten važinėjęs į mokslus saulėtėkyje (kas užimdavo visą valandą, kad ją kur) - gal ir galėtum su manim šia tema ginčytis

    Nežinau kaip yra dabar, bet tuomet galinėmis maršruto stotelėmis buvo Architektų (prie Rimi) Lazdynuose ir Kražių prie Lukiškių. Aš važiuodavau iš Papračio stotelės, kuri yra dvi stotelės nuo Architektų, savaime suprantama kartais man prireikdavo ir iš kitų stotelių važiuot - tiek nuo baseino, tiek nuo ex Iris. 2 min. skubėjimas buvo visose mano paminėtose stotelėse, iš ko visiškai nesunku suprasti, kad vairuotojas pajudėdavo 2 min. anksčiau jau iš pradinės maršruto stotelės. Tiek piko metu, tiek ne piko metu.

    Mano nuomone vairuotojai tiesiog dėl man nežinomų priežasčių nenorėdavo kiurksoti lazdynuose, o geriau tas dvi papildomas minutes pastovėdavo prie lukiškių aikštės. Who knows.

    Kadangi tai kartojosi minimum trejus metus - manau buvo pakankamai laiko pakoreguoti tuos tvarkaraščius. Matyt ne juose buvo bėda.


    Comment


      Iš pradinės stotelės jie išvyksta laiku, o kažkur tarp Lukiškių ir Lazdynų būdavo skirta per daug laiko. Dėl to autobusai važiavo 2 min. anksčiau. Pasikartosiu, 2 min. yra leistina paklaida. Ir dar kartą pasikartosiu - kodėl tvarkaraščiai nebuvo koreguojami - klauskite jų sudarytojų. 78 irgi keletą metų stoviniuodavo stotelėse vidury miško, nes net ir laidotuvių procesijos greitis buvo per didelis. Viskas pasikeitė tik tada, kai po maršrutų reformos buvo pagaliau perskaičiuotas važiavimo laikas ir nubrauktos kokios 6-7 min. į vieną pusę.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Iš pradinės stotelės jie išvyksta laiku, o kažkur tarp Lukiškių ir Lazdynų būdavo skirta per daug laiko. Dėl to autobusai važiavo 2 min. anksčiau. Pasikartosiu, 2 min. yra leistina paklaida. Ir dar kartą pasikartosiu - kodėl tvarkaraščiai nebuvo koreguojami - klauskite jų sudarytojų. 78 irgi keletą metų stoviniuodavo stotelėse vidury miško, nes net ir laidotuvių procesijos greitis buvo per didelis. Viskas pasikeitė tik tada, kai po maršrutų reformos buvo pagaliau perskaičiuotas važiavimo laikas ir nubrauktos kokios 6-7 min. į vieną pusę.
        Atvykti 2 minutėm anksčiau nėra leistina. Šaltinis

        Comment


          Parašė do. Rodyti pranešimą

          Atvykti 2 minutėm anksčiau nėra leistina. Šaltinis
          O Kaune kaip padarė už parduotus bilietus padoresni procentą prie algos yra kas iš vairuotojų kol keleivis ne susimoka nejuda iš sustojimo. Atvykimas leistinas su kiek nori skubant o išvažiavimas leistinas iki 1 min 30 sek šitas laikas skirtas kad vairuotojas atvažiavęs į galinį sustojimą neprarastų savo poilsio laiko

          Comment


            Parašė do. Rodyti pranešimą

            Atvykti 2 minutėm anksčiau nėra leistina. Šaltinis
            Atvykti ir išvykti - skirtumas yra labai didelis. Jeigu yra skirtos 7 minutės važiavimui tarp stotelių, kur jokių kamščių jau nebėra (87 maršrutas), tai autobusas turi sustoti vidury kelio ir stovėti, nes negalima atvykti į stotelę anksčiau?
            Nežinau, apie ką ten kalba eina ir kiek gerai pašnekovai yra informuoti, bet faktas, kad tai prasilenkia su realia situacija.
            1) Stotelėse prie tvarkaraščių yra rašoma, kad leistina paklaida +-2 min. Tai rašoma pačio SĮSPo.
            2) Vairuotojams leidžiama išvažiuoti iš stotelės tik esant mažesniam nei 2 min. skubėjimui. Jie tai žino ir to laikosi ar bent jau turėtų.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

              Atvykti ir išvykti - skirtumas yra labai didelis. Jeigu yra skirtos 7 minutės važiavimui tarp stotelių, kur jokių kamščių jau nebėra (87 maršrutas), tai autobusas turi sustoti vidury kelio ir stovėti, nes negalima atvykti į stotelę anksčiau?
              Nežinau, apie ką ten kalba eina ir kiek gerai pašnekovai yra informuoti, bet faktas, kad tai prasilenkia su realia situacija.
              1) Stotelėse prie tvarkaraščių yra rašoma, kad leistina paklaida +-2 min. Tai rašoma pačio SĮSPo.
              2) Vairuotojams leidžiama išvažiuoti iš stotelės tik esant mažesniam nei 2 min. skubėjimui. Jie tai žino ir to laikosi ar bent jau turėtų.
              Vėluoti galima iki 30 minučių jei daugiau tada galima traukti tokį maršrutą ir be keleivių ten vaziuoti iki tokios vietos kad nebūtų velavimo

              Comment


                Jūs temos pavadinimą perskaitėt? Čia Vilnius, ne Kaunas. Apie vėlavimus, didesnius nei 30 min. rašiau keletu pranešimų anksčiau.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Pirma diena jungtinio 65+114 maršrutų grafikui: vairuotojas, važiuodamas iš Ožkinių, laipino visus per priekines duris ir informavo, jog važiuoja į Šiaurės miestelį. Švieslentė kolkas neperprogramuota, važiavo užsistatęs AP - Ožkiniai. O ir kai kurie keleiviai iš seno įpročio nori važiuoti link Naujininkų (greitesniu būdu, nei su troleibusu)
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Pirma diena jungtinio 65+114 maršrutų grafikui: vairuotojas, važiuodamas iš Ožkinių, laipino visus per priekines duris ir informavo, jog važiuoja į Šiaurės miestelį. Švieslentė kolkas neperprogramuota, važiavo užsistatęs AP - Ožkiniai. O ir kai kurie keleiviai iš seno įpročio nori važiuoti link Naujininkų (greitesniu būdu, nei su troleibusu)
                    Šiaip galėtų spėti persėsti į 114 važiuojantį link Naujininkų iš Šiaurės Miestelio Povilo Lukšio st., A65 atvyksta 18:13 val., o A114 išvyksta 18:13 val., tai galėtų abu vairuotojai A65 ir A114 susiderinti ir perimtų keleivius iš A65 į 114 važiuojantis į Naujininkus
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Šiandieninė praktika parodė, jog 65-as pasigavo vėlavimą kažkur berods porą minučių, važiuodamas atkarpoje nuo Pramogų arenos iki Šiaurės miestelio. Iki ten atvažiavau vienas.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Naujųjų Solaris troleibusų paskirstymas maršrutuose:
                        (maršrutas - kiekis)
                        1 - 3 (2746, 2758, 2761)
                        2 - 3 (1722, 1723, 1724)
                        3 - 2 (2747, 2756)
                        4 - 3 (1731, 1744, 1745)
                        6 - 3 (1736, 1740, 1741)
                        7 - 3 (2748, 2754, 2755)
                        9 - 2 (1735, 1743)
                        10 - 3 (1727, 1728, 1729)
                        12 - 3 (1732, 1739, 1742)
                        13 - 0 (maršrutas važiuoja tik piko metu, todėl skirti naujus troleibusus būtų švaistymas, tuo labiau, tai yra pagalbinis 18 dubleris)
                        14 - 1 (1726)
                        15 - 0 (maršrutas važiuoja tik darbo dienomis, kas iš dalies paaiškina naujų troleibusų neskirymą)
                        16 - 3 (2750, 2757, 2760)
                        17 - 3 (1730, 1738, 1739)
                        18 - 2 (2749, 2753)
                        19 - 5 (1721, 1725, 2751, 2752, 2759)
                        20 - 2 (1733, 1734)
                        21 - 0 (o gaila)

                        Taip pat, senesnių prailgintų Solarių paskirstymas:
                        1 - 1 (2713; po naujų Solarių atėjimo, galėtų perkelti į labiau reikalingesnį maršrutą)
                        2 - 8 (1675, 1679, 1680, 1698, 1700, 1703, 1709, 1710)
                        3 - 0
                        4 - 4 (1674, 1682, 1704, 1707)
                        6 - 4 (1681, 1701, 1705, 1708)
                        7 - 8 (2687, 2688, 2694, 2696, 2697, 2712, 2713, 2714)
                        9 - 2 (2695, 2711)
                        10 - 0
                        12 - 1 (1677; po naujų Solarių atėjimo, galėtų perkelti į labiau reikalingesnį maršrutą)
                        13 - 0
                        14 - 0
                        15 - 0
                        16 - 8 (2685, 2686, 2689, 2690, 2691, 2716, 2717, 2718)
                        17 - 4 (1678, 1699, 1702, 1706)
                        19 - 4 (1692, 2683, 2684, 2693) + Amberis 1719
                        20 - 0 + Amberis 1720
                        21 - 0

                        Trollino 1676 yra be maršruto dėl gedimo.

                        Comment


                          19-am pirmo parko nauji solariai dirba ir 14-am (vieną mėnesį vienas, antrą mėnesį antras, trečią mėnesį kitas)
                          7-am ne 2713 dirba, o 2715.
                          1700, man rodos, jau nebe 2-am pastoviai - vaikšto per maršrutus (jeigu neišėjęs į 6-ą maršrutą)
                          Paskutinis taisė ssnaiperis; 2019.03.10, 00:54.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Keista, kad tokiam 19 daug nauju ir senu Solariu. Siap tiek 1 tiek 9 marsruto ilgieji labiau reikalingi kokiam 7marsrute, bet vel speju del visokiu blatiniu vairuotoju pasiliko senose. 3marsruto ora vezios net du naujesni Solaris.. Tai pat Amberiai, kaip ale zemgarindziai galetu but perkelti i 21 ir dar kazkuri pikini
                            Paskutinis taisė Garbanius; 2019.03.10, 16:24.

                            Comment


                              Blatnumas čia ne prie ko. 7, 16 ir 19 maršrutuose yra Solarių perteklius. Jei darbo dieną teoriškai visi pamaininiai galėtų būti vien tik Solariai, tai savaitgaliais jų yra daugiau, nei pamaininių grafikų.
                              Dabar tik pirma savaitė, kai dirba visi nauji Solariai, todėl dar užtruks šiek tiek laiko, kol viskas susigulės. Naujas mašinas daugiausia gavo Škodų vairuotojai, todėl didžiausi pokyčiai būtent su jomis: vienos tampa rezervinėmis, kitos - atitenka "penkiadieniams" ar "pertraukiamiems".
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Pala, o dabar nėra taip kad nepertraukiamu grafiku visi važiuoja? Kad suskaičiuoju 35 tik važiuojančius ir mačiau vieną katik Antakalnio troleibusų parke?

                                Comment


                                  Kai kurie gali būti sugedę arba atliekantys tam tikrą remontą.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Ką tik iš autobusų parko išvažiavo rezervinis autobusas Solaris Urbino CNG 12 964 į 53 maršrutą.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Šiandien 20-am troleibusų maršrute - senasis Solaris trollino, numeris 1707
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Kareivių gatvės Statoil pastebėtas Solaris Urbino 18 Hybrid. Švieslentėje nurodytas 1G maršrutas, o gale jau pažymėtas garažinis numeris 4375 su VVT logotipu.
                                        Paskutinis taisė Robertas; 2019.04.03, 13:02.

                                        Comment


                                          Jeigu tikėti fotobuse pateiktu VIN numeriu, jis atrodo štai taip:

                                          Click image for larger version

Name:	26307460789_c9ebb17489_k.jpg
Views:	93
Size:	422,6 kB
ID:	1712343

                                          Iš: https://phototrans.eu/15,643661,0.html

                                          Comment

                                          Working...
                                          X