Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gerai ten viskas matysis, telpa gi "iki autobusų parko (Verkių st.)". Kaip tai negali įlipti? Iš galinės stotelės autobusas gali paimti žmones ir važiuoti iki stotelės X be sustojimų. Galioja toks pat užrašas, jei pakeista važiavimo trasa (apylanka), tai yra kelios stotelės pvz. neaptarnaujamos.

    Comment


      Parašė Petr Rodyti pranešimą
      4010 važiavo su keleiviais? Galima nustatyti "3G Oro uostas" ir žemiau parašyti "be sustojimų iki x stotelės"?
      Be keleivių. Iš kur ten jų galėjo būti, kai važiavo be sustojimų?
      Apskritai, toks nestojimas stotelėse pas mus gi nėra įteisintas. Nėra tokio maršruto, kuris nestotų kažkuriose stotelėse.
      Viena yra tada, kai liepiama važiuoti be sustojimų iki maršruto pradžios stotelės trumpiausiu keliu, ir visai kita, kai važiuojama maršruto trasa, bet niekur nestojama, šitaip imituojant atliktą reisą.
      Paskutinis taisė Mettal; 2018.03.23, 10:50.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Petr Rodyti pranešimą
        Gerai ten viskas matysis, telpa gi "iki autobusų parko (Verkių st.)". Kaip tai negali įlipti? Iš galinės stotelės autobusas gali paimti žmones ir važiuoti iki stotelės X be sustojimų. Galioja toks pat užrašas, jei pakeista važiavimo trasa (apylanka), tai yra kelios stotelės pvz. neaptarnaujamos.
        Negi tikrai nėra skirtumo teksto kiekio prasme tarp

        3G ORO UOSTAS
        Be sustojimų iki Žaliojo Tilto
        ir

        3G Iki autobusų parko (Verkių st.)
        ? Nes man tai kažkodėl atrodo, kad pirmu atveju beveik dvigubai daugiau užrašų negu antru.
        Paskutinis taisė 10.000; 2018.03.23, 17:06.

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

          Apskritai, toks nestojimas stotelėse pas mus gi nėra įteisintas. Nėra tokio maršruto, kuris nestotų kažkuriose stotelėse.
          Aš tai suskaičiuoju bent šešis - 1G, 2G, 3G, 4G, 5G ir 6G.

          Viena yra tada, kai liepiama važiuoti be sustojimų iki maršruto pradžios stotelės trumpiausiu keliu, ir visai kita, kai važiuojama maršruto trasa, bet niekur nestojama, šitaip imituojant atliktą reisą.
          Manau, greitųjų autobusų atveju, nereiktų pykti ir dėl to antrojo varianto - jų kursavimo intervalas yra gana mažas, tas nesustojimas stotelėse keleiviams didelių rūpesčių nesudaro, vistiek jie žino kad už kelių minučių atvažiuos kitas. Kitas svarbus argumentas yra tas, kad nestojant stotelėse yra lengviau pasivejamas grafikas ir yra mažiau rūpesčių dėl eismo koordinavimo. Tuo tarpu, stojant stotelėse įlipa daugiau žmonių nei įprastai (visi kurie turėjo važiuot senuoju reisu ir dalis tų, kurie jau laukia naujojo), todėl atsilikimas nuo grafiko tik dar labiau didėja, šitaip jau ir antras autobusas gali pirmąjį pasivyti, vienu žodžiu pravalas.
          Paprastiems autobusams ir troleibusams tas antras atvejis tai tikrai yra nepateisinamas.

          Comment


            Turėjau omenyje tokius maršrutus, kurie įprastai sustoja visose stotelėse, o tam tikrais reisais jas praleidžia. Ypatingai, kai tokie "ekspresiniai" reisai yra spontaniški.
            Antrasis variantas yra blogas dėl to, kad buvo imituotas reiso įvykdymas. Ir nesvarbu, greitasis ten buvo ar ne.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Ir kas gi čia blogo ? Greitųjų atveju tasai reiso nevykdymas nesudaro keleiviams didelių nepatogumų, o štai reiso vykdymas vėluojant - sudarytų. Kaip gi tada reiktų vairuotojams pasivyti grafiką ?

              Comment


                Dar kartą kartoju - atlikto reiso imitavimas yra blogai. Jeigu reikia vytis grafiką, tai tegu važiuoja be sustojimų trumpiausia trasa. O čia - atkartoja maršruto trasą, bet neima keleivių. Tai reiškia, kad pinigus už "atliktą" reisą gaus, o realybėje juo niekas negalėjo pasinaudoti.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Beveik visais atvejais, trumpiausia trasa ir yra maršruto trasa. Kaip tu nuvažiuosi iš Santariškių į Stotį greičiau už 1G ? Iš Pilaitės į Saulėtekį greičiau už 4G ? Iš Pašilaičių į Saulėtekį greičiau už 5G ? Iš NV į ŽT greičiau už 6G ? Ne vairuotojo kaltė, kad vytis grafiką tenka maršruto trasa

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Dar kartą kartoju - atlikto reiso imitavimas yra blogai. Jeigu reikia vytis grafiką, tai tegu važiuoja be sustojimų trumpiausia trasa. O čia - atkartoja maršruto trasą, bet neima keleivių. Tai reiškia, kad pinigus už "atliktą" reisą gaus, o realybėje juo niekas negalėjo pasinaudoti.
                    tada tarkim jei užsivėluoja kažkur daugiau nei 5 minutes tada išveja visus keleivius ir nulekia tuščias į pradinį sustojimą kad pradėtų maršrutą laiku?
                    Tokiu atveju išeitų padaryti idealių reisų tik keletą, nes grafikai taip sudarinėjami kad neišeitų skubėti.

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                      Beveik visais atvejais, trumpiausia trasa ir yra maršruto trasa. Kaip tu nuvažiuosi iš Santariškių į Stotį greičiau už 1G ? Iš Pilaitės į Saulėtekį greičiau už 4G ? Iš Pašilaičių į Saulėtekį greičiau už 5G ? Iš NV į ŽT greičiau už 6G ? Ne vairuotojo kaltė, kad vytis grafiką tenka maršruto trasa
                      Tai pagal jus yra normalu iš oro uosto į Fabijoniškes važiuoti įsijungus 1G maršrutą švieslentėje ir trasa, pilnai atkartojančia 3G maršrutą?

                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                      tada tarkim jei užsivėluoja kažkur daugiau nei 5 minutes tada išveja visus keleivius ir nulekia tuščias į pradinį sustojimą kad pradėtų maršrutą laiku?
                      Tokiu atveju išeitų padaryti idealių reisų tik keletą, nes grafikai taip sudarinėjami kad neišeitų skubėti.
                      Ne apie tai kalba. Kalba apie apskritai važiavimą nuo pirmos iki paskutinės maršruto stotelių be keleivių, tik kad važiuojama maršruto trasa, bandant nuslėpti reiso nevykdymą nuo GPS sistemos.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        Tai pagal jus yra normalu iš oro uosto į Fabijoniškes važiuoti įsijungus 1G maršrutą švieslentėje ir trasa, pilnai atkartojančia 3G maršrutą?
                        Taigi vistiek keleivių neįleidinėja, tai koks jiems skirtumas ar stovint stotelėje pro šalį prašvilpia 1G maršrutas ar 3G maršrutas, jei vistiek į jį įlipt negalima? Nebūkit toks smulkmeniškas. Savaime suprantama, tuo piktnaudžiauti nederėtų, tačiau jeigu jau tikrai smarkiai vėluojama, vytis grafiką yra protingiau.

                        Comment


                          Jėzus Marija. Mettal jau keletą kartų bando paaiškinti, kad nestojant stotelėse, tačiau važiuojant ta pačia trasa, reisas laikomas kaip įvykdytas, statistikoje viskas gerai, vairuotuojas gauna atlyginimą už reisą, tačiau keleiviai juo pasinaudoti negalėjo. Principe, tokių dalykų tikrai neturi būti, nes vėliau pagal popierius pas mus gaunasi fantastiškas VT, nors taip nėra.

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                            Taigi vistiek keleivių neįleidinėja, tai koks jiems skirtumas ar stovint stotelėje pro šalį prašvilpia 1G maršrutas ar 3G maršrutas, jei vistiek į jį įlipt negalima? Nebūkit toks smulkmeniškas. Savaime suprantama, tuo piktnaudžiauti nederėtų, tačiau jeigu jau tikrai smarkiai vėluojama, vytis grafiką yra protingiau.
                            niekur tu nepasivysi to grafiko nes yra kaip ir poilsio aktai tarkim jei gale nepastovima po 30 ar daugiau važiavimo 5-10 minučių iškart kris viskas ant vairuotojo dėl poilsio nesilaikymo. Kaune jei per piko metu užsivėluojama niekas neima į galvą ir nesidrasko o tiesiog nevažiuojamas paskutinis pusratis ratas žiūrint kiek buvo užsivėluota, nes mokamas atlyginimas nuo laiko o ne nuo įvykdytų reisų. Nes piko metu turėtų visi vėluot ir jeigu visi nestodami pravažiuoja gaunasi kad nei vieno autobuso nebus tuo metu.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Jėzus Marija. Mettal jau keletą kartų bando paaiškinti, kad nestojant stotelėse, tačiau važiuojant ta pačia trasa, reisas laikomas kaip įvykdytas, statistikoje viskas gerai, vairuotuojas gauna atlyginimą už reisą, tačiau keleiviai juo pasinaudoti negalėjo. Principe, tokių dalykų tikrai neturi būti, nes vėliau pagal popierius pas mus gaunasi fantastiškas VT, nors taip nėra.
                              Ne visi čia esantys yra tokie zanūdos, kurių pagrindinis tikslas yra atimti iš vairuotojo algos kelis centus. Man žymiai svarbiau yra grafiko laikymasis ir punktualumas, o ne ir taip skurdžios vairuotojo algos mažinimas.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                Ne visi čia esantys yra tokie zanūdos, kurių pagrindinis tikslas yra atimti iš vairuotojo algos kelis centus. Man žymiai svarbiau yra grafiko laikymasis ir punktualumas, o ne ir taip skurdžios vairuotojo algos mažinimas.
                                Vilniuje ir link 1000 kažkur traukia atlyginimas. Aišku skurdūs atlyginimai jokios motyvacijos nedadeda stengtis.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  niekur tu nepasivysi to grafiko nes yra kaip ir poilsio aktai tarkim jei gale nepastovima po 30 ar daugiau važiavimo 5-10 minučių iškart kris viskas ant vairuotojo dėl poilsio nesilaikymo. Kaune jei per piko metu užsivėluojama niekas neima į galvą ir nesidrasko o tiesiog nevažiuojamas paskutinis pusratis ratas žiūrint kiek buvo užsivėluota, nes mokamas atlyginimas nuo laiko o ne nuo įvykdytų reisų. Nes piko metu turėtų visi vėluot ir jeigu visi nestodami pravažiuoja gaunasi kad nei vieno autobuso nebus tuo metu.
                                  Na kad Kaune nevaziuotu negirdejau nes gale darbo neveluojama ( vakare). Diena jei veluojama vaziuojam be atstovos ar pietu ir niekam tas nerupi. Tad nezinau is kur Jusu info

                                  Comment


                                    Vairuotojas bet kuriuo atveju gauna algą, nes jam mokama už valandas. Net tada, kai dėl vėlavimų tenka praleisti ratą. O vežėjas gauna už kilometrus, kurių jis realiai nepravažiavo. Vilniuje yra normalu, kai vėluojama 20-30 min. ir dėl to net nėra nurašomi reisai. Viskas pasidengia iš ilgų pietų pertraukų ir atstovų tarp reisų. Kas iš to, kad 3G vienas reisas vėluos - vis tiek gi dažnai važiuoja, bet bent jau keleiviams neteks grūstis į kitą perpildytą autobusą.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Xamas Rodyti pranešimą

                                      Na kad Kaune nevaziuotu negirdejau nes gale darbo neveluojama ( vakare). Diena jei veluojama vaziuojam be atstovos ar pietu ir niekam tas nerupi. Tad nezinau is kur Jusu info
                                      o yra kas papietauja ir pastovi, nes alkanas nebūsi, kaip kam reikia ir parūkyti ar į wc nueiti. Jau didelio skirtumo nėra ar vėluojama 15 ar 25 minutės. Netikiu kad vakare 3 ar 23 maršrute nevėluojama kai keleivių nemažiau o laiko duota daug mažiau. Nekalbu apie 30 ar daugiau minučių vėlavimą bet apie 10 minučių vėlavimas būna, nebent mini pedalą minimum 50 km/h

                                      Comment


                                        24 - velobusas 4008.

                                        Comment


                                          Click image for larger version

Name:	Solaris.jpg
Views:	280
Size:	40,3 kB
ID:	1630796
                                          Na va, minimum 1 jau Vilniuje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X