Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Šiandien į gatves išvažiavo šeštasis Castrosua City Versus, pažymėtas 976-u numeriu. Jutiklio kodas 820 (?)
    Teisingai – 976 jutiklio kodas yra 820 ir jis dirba 1G maršrute.
    O dar vienas Castrosua City Versus - 975 (jutiklio kodas gaunasi 906) (nebe)dirba tame pat 1G maršrute. Jei detaliau – jau mažiausiai valandą stovi Jeruzalės stotelėje (centro kryptimi) nejudėdamas, tik retkarčiais "padejuodamas" (pašnypščiodamas)

    PAPILDYMAS: sutapimas ar ne, bet vos tik parašiau, po kelių minučių 975 pajudėjo ir jau nukeliavo į parką Tik neaišku, ar savo eiga.
    Beje, parke stovi ir kitas "1G", su jutiklio kodu 907 - įdomu, ar tai vis dar Säffle 5000, ar tik jo jutiklis kitame autobuse?
    Paskutinis taisė aRa; 2014.05.13, 14:10. Priežastis: Papildymas

    Comment


      Kažkuris Castrosua dirba 10-am maršrute
      Abrikosai mus išgelbės. ~

      Comment


        Tai dabar kaip reikės atskirti 906 ir 820 Saffle 5000 ir Castrosua sistemoj??? Nesuprantu, kodėl jie duoda tokius kodus, geriau jau būtų 2-XXXX...
        Beje, vakar 1G dirbo 479.

        Comment


          Parašė Lucario Rodyti pranešimą
          Kažkuris Castrosua dirba 10-am maršrute
          Kuriuo laiku ir kur matėte? Turbūt be daviklio, nes realaus laiko sistemoje (16:30-16:55) rodomi 9 autobusai (kiek suprantu, iš viso turėtų važinėti 10).
          Rodomi garažo numeriai: 507, 652, 754, 756, 762, 781, 811, 851, 855. Nepanašu, kad kurio nors iš jų jutiklis būtų perkeltas (811, 851 ir 855 "pasekiau" per sviesoforai.lt ir tai nebuvo Castrosua).

          Parašė aRa Rodyti pranešimą
          Beje, parke stovi ir kitas "1G", su jutiklio kodu 907 - įdomu, ar tai vis dar Säffle 5000, ar tik jo jutiklis kitame autobuse?
          Per sviesoforai.lt pavyko įžiūrėti, kad dabar jau važinėjantis 1G maršrute 907 – tai vis dar Säffle 5000.

          Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
          Tai dabar kaip reikės atskirti 906 ir 820 Saffle 5000 ir Castrosua sistemoj???
          Galima daryti loginę išvadą, kad šie du Saffle 5000 – 820 ir 906 pastatyti į patvorį.

          Comment


            Parašė aRa Rodyti pranešimą
            Kuriuo laiku ir kur matėte? Turbūt be daviklio, nes realaus laiko sistemoje (16:30-16:55) rodomi 9 autobusai (kiek suprantu, iš viso turėtų važinėti 10).
            Rodomi garažo numeriai: 507, 652, 754, 756, 762, 781, 811, 851, 855. Nepanašu, kad kurio nors iš jų jutiklis būtų perkeltas (811, 851 ir 855 "pasekiau" per sviesoforai.lt ir tai nebuvo Castrosua).


            Per sviesoforai.lt pavyko įžiūrėti, kad dabar jau važinėjantis 1G maršrute 907 – tai vis dar Säffle 5000.


            Galima daryti loginę išvadą, kad šie du Saffle 5000 – 820 ir 906 pastatyti į patvorį.

            10-ą Castrosua mačiau ~14val. stotelėje ''Kaimelio žiedas'' ( Tikriausiai reisas 14:04 į markučius )
            Abrikosai mus išgelbės. ~

            Comment


              Parašė aRa Rodyti pranešimą
              Galima daryti loginę išvadą, kad šie du Saffle 5000 – 820 ir 906 pastatyti į patvorį.
              Atrodo, kad 820 ir 906 nepasirodo gatvėse nuo balandžio. Stebėti pradėjau 04-23, jų tada jau nebuvo.

              Comment


                Parašė Lucario Rodyti pranešimą
                10-ą Castrosua mačiau ~14val. stotelėje ''Kaimelio žiedas'' ( Tikriausiai reisas 14:04 į markučius )
                Reikėjo belenkokios kokybės nuotrauką padaryt Būtų tikusi ir tokia. Šiaip keista, kad neuždėjo kokio nors jutiklio su tam tikru kodu 2-****. Jeigu jau tokios politikos laikytis, tai buvo galima ir iš 031, 399, 330, 124, 829, 810, 832 išimt kompus su jutikliais ir įdėti į ispaniškus dujokus /\
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė Lucario Rodyti pranešimą
                  Kažkuris Castrosua dirba 10-am maršrute
                  Parašė Lucario Rodyti pranešimą
                  10-ą Castrosua mačiau ~14val. stotelėje ''Kaimelio žiedas'' ( Tikriausiai reisas 14:04 į markučius )
                  Šiandien 10-ame maršrute dirbo Castrosua Nr. 973, tačiau jutiklio kodas (169, jei jis kolegų buvo teisingai identifikuotas anksčiau) nebuvo rodomas.

                  Comment


                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                    Atrodo, kad 820 ir 906 nepasirodo gatvėse nuo balandžio. Stebėti pradėjau 04-23, jų tada jau nebuvo.
                    Mano (ne kasdieniniai) stebėjimai per stops.lt siekia kovo 15 d. Nuo to laiko 820 neužfiksuotas nė karto, o 906 gan stabiliai rodėsi iki 2014.04.04.

                    Comment


                      Graudu ziureti kaip yra lauzomi naujieji Ispanai G marsrutuose, vazinedami sausakimsi.
                      Siandien apie 6.30h sugedo ilgas Man'as, dirbes 2G marsrute (lyg ir 425) Karoliniskiu stoteleje vaziuojant link Stoties. Autobusas buvo beveik sausakimsas.
                      Paskui ji netruko atvaziuoti kitas 2G marsrutu dirbantis autobusas, ispanas GN 973, visiskai sausakimsas. Neisivaizduoju kokia situacija ten buvo ir kaip ten susigrudo keleiviai.
                      As stovejau kitoje kelio puseje ir sulaukiau kito 2G marsruto autobuso, ispano GN 976. Vaziavau beveik iki galines stot.
                      Kadangi sedimu vietu jau nebuvo, su dar keliais keleiviais stovejau vietoje skirtoje invalidu vezimeliui. Man nesuprantama, kaip Rygos stot. (kur tiek daug transporto pravaziuoja is Seskines i Santariskes) grudasi keleiviai-bukagalviai i G marsruta, ypac Zemynos stot. (Pasilaiciuose). 2 keleiviai islipa, 8 ilipa.
                      Itariu jog tai gal but tie keleiviai kurie neturi jokio supratimo apie VT ir anksciau del keliu stot. vaziuodavo mikrobais.
                      Stovejau naglu veidu atsisukes i duris ir stebejausi ilipanciais, vos susilaikiau ne leptelejes, kad yra ir kitu alternatyvu, o ne paskutinese stotelese del sutaupytos minutes kitos grustis i G marsruto autobusa.
                      Paskutinis taisė Buss fanas; 2014.05.14, 09:33.

                      Comment


                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                        Šiandien 10-ame maršrute dirbo Castrosua Nr. 973, tačiau jutiklio kodas (169, jei jis kolegų buvo teisingai identifikuotas anksčiau) nebuvo rodomas.
                        Šiandien realaus laiko sistemoje jutiklio kodas 169 vėl rodomas (2G maršrute). Sugretinus su Buss fanas info:
                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                        Paskui ji netruko atvaziuoti kitas 2G marsrutu dirbantis autobusas, ispanas GN 973, visiskai sausakimsas.
                        pasitvirtina, kad tai 973.

                        Comment


                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                          Itariu jog tai gal but tie keleiviai kurie neturi jokio supratimo apie VT ir anksciau del keliu stot. vaziuodavo mikrobais.
                          Tas netiesa. 16 maršrutiniu taksi praktiškai niekas nevažiuodavo toliau, juolab, kad jis buvo vienintelis važiuojantis ta kryptimi. Ir tai, ne į Santariškes.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                            Graudu ziureti kaip yra lauzomi naujieji Ispanai G marsrutuose, vazinedami sausakimsi.
                            Siandien apie 6.30h sugedo ilgas Man'as, dirbes 2G marsrute (lyg ir 425) Karoliniskiu stoteleje vaziuojant link Stoties. Autobusas buvo beveik sausakimsas.
                            Paskui ji netruko atvaziuoti kitas 2G marsrutu dirbantis autobusas, ispanas GN 973, visiskai sausakimsas. Neisivaizduoju kokia situacija ten buvo ir kaip ten susigrudo keleiviai.
                            As stovejau kitoje kelio puseje ir sulaukiau kito 2G marsruto autobuso, ispano GN 976. Vaziavau beveik iki galines stot.
                            Kadangi sedimu vietu jau nebuvo, su dar keliais keleiviais stovejau vietoje skirtoje invalidu vezimeliui. Man nesuprantama, kaip Rygos stot. (kur tiek daug transporto pravaziuoja is Seskines i Santariskes) grudasi keleiviai-bukagalviai i G marsruta, ypac Zemynos stot. (Pasilaiciuose). 2 keleiviai islipa, 8 ilipa.
                            Itariu jog tai gal but tie keleiviai kurie neturi jokio supratimo apie VT ir anksciau del keliu stot. vaziuodavo mikrobais.
                            Stovejau naglu veidu atsisukes i duris ir stebejausi ilipanciais, vos susilaikiau ne leptelejes, kad yra ir kitu alternatyvu, o ne paskutinese stotelese del sutaupytos minutes kitos grustis i G marsruto autobusa.
                            Sugedęs Man'as tikrai negalėjo būti 425, nes jis yra priskirtas 2-ajam troleibusų parkui Viršuliškėse. Grečiausiai sugedęs bus 596, nes būtent jis keliavo į parką anksti ryte. Kas liečia keleivių, tai tikrai nieko keisto, kad į G maršrutus lipa labai daug keleivių. Lipa netgi ir tie, kuriems tereikia pavažiuoti vieną ar porą stotelių, manydami, jog greitasis juo nuveš žymiai greičiau nei paprastas maršrutas nors dažniausiai sutapoma būna vos pora minučių. Pastebėjau, jog kai į stotelę atvažiuoja sausakimšas G maršrutas ir jam iš paskos atsivelka visiškai tuščias troleibusas važiuojantis tą pačia kryptimi (T16 ir 2G pvz.), žmonės net nelipą į tą troleibusą. Visi toliau grūdasi, nors ir per jėgą, bet į greitąjį autobusą. Klaidingas suvokimas apie važiavimo laiką ir G maršrutus ir daro tokią betvarkę mieste.

                            Comment


                              Parašė hydrex Rodyti pranešimą
                              Sugedęs Man'as tikrai negalėjo būti 425, nes jis yra priskirtas 2-ajam troleibusų parkui Viršuliškėse. Grečiausiai sugedęs bus 596, nes būtent jis keliavo į parką anksti ryte. Kas liečia keleivių, tai tikrai nieko keisto, kad į G maršrutus lipa labai daug keleivių. Lipa netgi ir tie, kuriems tereikia pavažiuoti vieną ar porą stotelių, manydami, jog greitasis juo nuveš žymiai greičiau nei paprastas maršrutas nors dažniausiai sutapoma būna vos pora minučių. Pastebėjau, jog kai į stotelę atvažiuoja sausakimšas G maršrutas ir jam iš paskos atsivelka visiškai tuščias troleibusas važiuojantis tą pačia kryptimi (T16 ir 2G pvz.), žmonės net nelipą į tą troleibusą. Visi toliau grūdasi, nors ir per jėgą, bet į greitąjį autobusą. Klaidingas suvokimas apie važiavimo laiką ir G maršrutus ir daro tokią betvarkę mieste.
                              Butent. Klaidingas suvokimas bukagalviu keleiviu, kurie laiko save gudruciais manydami jog sutaupys pora min.

                              Comment


                                Darykit ką norit, bet greitasis važiuoja vis tiek greičiau nei snaigė ant ratų Pats einu iki greitojo, kuris važiuoja +- reguliariai ir šiek tiek greičiau nei paprasti
                                O jei troleibusai tokie tušti, tai artėja logiška išvada: mažiau troleibusų ir daugiau greitųjų, teisingai galvoju?

                                Comment


                                  Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                  Darykit ką norit, bet greitasis važiuoja vis tiek greičiau nei snaigė ant ratų Pats einu iki greitojo, kuris važiuoja +- reguliariai ir šiek tiek greičiau nei paprasti
                                  O jei troleibusai tokie tušti, tai artėja logiška išvada: mažiau troleibusų ir daugiau greitųjų, teisingai galvoju?
                                  Ar tikrai greičiau? Žmonės važiuodami, pvz. nuo Viršuliškių st. ar Spaudos rūmų iki Karoliniškių st. vistiek grūdasi į greitąjį. Kodėl? Aš daug kartų važiavau minėtomis stotelėmis ir labai dažnai greitasis atvažiuodavo kartu su troleibusu į nurodytą stotelę (Karoliniškes). Na, arba bent jau po minutės. Bet čia ir kyla klausimas, ar tikrai verta dėl tų 1 ar 2 minučių lipt į sausakimšą G autobusą ir sudaryti nekomfortišką kelionę ne tik sau, bet ir kitiems, kurie važiuoja žymiai didesnį atstumą. Mano manymu, G maršrutas labai puikiai tinka tiems, kurie važiuoja didesnius atstumus, o ne porą stotelių. Tiems, kuriems reikia pavažiuoti 1 ar 2 stoteles, galėtų jau pasinaduoti ir troleibuso ar paprasto autobuso paslaugomis.

                                  Comment


                                    Manau daug lemia kas pirmiau atvažiuoja į tą ir lipa. Aš jei skubu irgi taip darau. Plius mažai šansu, kad troleibusas aplenks autobusą, o autobusui tai nedidelė problema.

                                    Comment


                                      Man tenka važiuoti antradieniais nuo Stoties iki VDK (Kauno g. 34) kažkur +- 15:30, tad atvažiuoja 2G ir T16. Lipu į T16, nes jis būna tuštesnis ir beveik tuo pačiu metu atvažiuoja, kaip ir 2G. Juolab vakar buvo 783 2G, tad lipau į atvažiavusį troleibusą. Naujamiestyje pamačiau, kad paskutiniai keleiviai bandė įlįsti į trumpą 2G kaip silkės į statinę
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                        Manau daug lemia kas pirmiau atvažiuoja į tą ir lipa. Aš jei skubu irgi taip darau. Plius mažai šansu, kad troleibusas aplenks autobusą, o autobusui tai nedidelė problema.
                                        Kalbame dabar apie keleivių elgesį, kai atvažiuoja iškart abi transporto priemonės, o ne pavienės. Taip, pritariu tai minčiai, jog troleibusas tikrai neaplenks greitojo autobuso, tačiau yra tikimybė, jog trumpą atstumą tarp stotelių jie įveiks labai panašia trukme, jei ne vienoda. Esmė tame, kad keleivis turėtų būti supratingesnis kitų keleivių atžvilgiu. Bent jau aš taip manau.

                                        Comment


                                          Parašė hydrex Rodyti pranešimą
                                          Kalbame dabar apie keleivių elgesį, kai atvažiuoja iškart abi transporto priemonės, o ne pavienės. Taip, pritariu tai minčiai, jog troleibusas tikrai neaplenks greitojo autobuso, tačiau yra tikimybė, jog trumpą atstumą tarp stotelių jie įveiks labai panašia trukme, jei ne vienoda. Esmė tame, kad keleivis turėtų būti supratingesnis kitų keleivių atžvilgiu. Bent jau aš taip manau.
                                          Na taip jau yra, kad keleiviai yra "durni". Turiu omenį norint pakeisti žmonių elgesį reiktu juos kažkaip šviesti, kad ir per garsiakalbius paskelbti ką nors, ar reklama stotelės stenduose ir pan. Nes taip iš esmės nemanau, kad savaime pasikeis kažkas, na bentjau ne taip greitai. Situacija, kai atvažiuoja pirmas G autobusas, o iš paskos troleibusas, natūralu, kad daugelis renkasi G, nes vien jo pavadinimas skelbia - GREITASIS, taigi žmonės ir galvoja kad nuvažiuos greičiau, tuo tarpu troleibusas dar ir iš paskos važiuoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X