Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektroninis bilietas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Reiškia reikia įbest Vilniaus valdininkų nosis į Kauno sistemą ir liept nukopijuot bent jau ją (tikėtis, kad anie suvoktų bent kažkokią tarptaurinę praktiką yra beviltiška, bet kažką kas jau veikia Lietuvoj suprast gal sugebės). Dabar tų Vilniaus duodamų 30 minučių net be persėdimo kažkur nuvažiuot ne visada užtenka, o galimybė per jas persėsti yra absoliučiai teorinė.
    Nebūtinai. Man nuo namų iki centro nuvažiuoti reikia 2 troleibusų ir pilnai užtenka 30 min bilieto šiai kelionei (nepamirškime, kad duodama +10 min. persėdimui, tai realiai ~40 min.).

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Nebūtinai. Man nuo namų iki centro nuvažiuoti reikia 2 troleibusų ir pilnai užtenka 30 min bilieto šiai kelionei (nepamirškime, kad duodama +10 min. persėdimui, tai realiai ~40 min.).
      Man nuo namu iki darbo nuvykti, ypac spusciu metu, 40 min neuztenka, kad ir persesti nereikia. Ir visiskai isemus popierinius talonelius (2 lt) is sistemos, viesuoju transportu vyksiu labai retai, kadangi pagrindine mano transporto priemone automobilis. Tai uz tuos 7 lt as geriau nusipirksiu kuro.
      *******
      Miestai.net Fb

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Galbūt kokioje vizijoje ir galvojama apie tokį apmokestinimą, kad "toliau važiuoji - moki daugiau" (būtent ne ilgiau, o toliau), bet dabartinėje sistemoje to nesijaučia. Juk reikia apmokestinti atstumą (skirstymas zonomis), o ne laiką. Dabar apmokestinami infrastruktūros trūkumai ir savivaldybės neveiksnumas juos sprendžiant. T.y. tie, kuriems tenka važiuoti labai apkrautomis gatvėmis, gaišta ne tik laiką (pastarąjį galima įvertinti ir pinigine išraiška), bet ir dar papildomai daugiau sumoka už laiką praleistą VT stovint spūstyje. Galima surasti ne vieną pvz. kai važiuojant iš periferinių rajonų (priemiesčių) gerokai didesnis atstumas įveikiamas greičiau, nei važiuojant iš arčiau Centro esančių "miegamųjų rajonų".
        Kaip teigia savivaldybė, kontrolieriai žiūri tik į pagal grafiką sugaištamą laiką kelionėje. Esą jeigu dėl kamščių autobusas vėluoja kad ir visą valandą, kontrolieriai nebaudžia. Kontrolierių autobusiuke įrengtas kompiuteris rodo išsamią informaciją apie konkrečios transporto priemonės vėlavimą. Deja, nežinau, kaip yra iš tiesų.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Čia galima pakapstyti kiek giliau. Kam mums reikalingos visokios kelionių agentūros ir t.t. ? Tiesiog žmonės nėra linkę skirti daug laiko savo kelionių planavimui ir jiems patogiau gauti gatavą produktą. Juo labiau jie to nenori daryti kasdieninėse trumpose kelionėse. O čia atsiranda kažkoks bereikalingas poreikis atlikti kažkokius planavimus, detalius laiko skaičiavimus ir pan. Bilietas turėtu būti vieningas, kad nereikėtu galvoti kiek čia laiko važiuosi, kiek laiko užtruksi persėsdamas ir t.t. T.y. nusiperki bilietą ir važiuoji iš taško A į B, be jokių svarstymų: spėsiu ar nespėsiu persėsti ir nuvažiuoti. Jeigu nėra optimalu pritaikyti vieningą bilietą (vienos laiko trukmės) visam miesto transportui, tai įvedamos zonos. Visą planavimą atlieka specialistai parinkdami tas zonas. Žmogui tereikia žinoti iš kur ir į kur jis važiuoja, atitinkamai pirkti jau suplanuotą bilietą ir mokėti atitinkamą kainą. O ne pačiam skaičiuoti, matuoti, dvejoti ir kt.
          Gatavas produktas- tai vis tobulinama greičiausio maršruto paieška, suteikianti galimybę per kelias minutes susiplanuoti savo kelionę nuo A iki Z. Maršrutai.lt galimybės leidžia per maksimaliai trumpą laiką susiplanuoti kelionę net visiškai nežinant miesto VT tinklo ar stotelių pavadinimo. Nemokėjimas, nenoras planuoti savo veiksmų- nemaža šiuolaikinių žmonių problema. Nesuplanavęs kelionės žmogus, kuris, be kita ko, visiškai nesigaudo viešajame transporte, visai įmanoma, sumokės daugiau nei tas, kuris bent kiek susiplanavo kelionę. Ir tai taikytina ne vien tik viešajam transportui. Juk ir parduotuvėje, pavyzdžiui, mažiau sumokės tas, kas iš anksto susiplanuos pirkinių sąrašą.
          Todėl žmonės ir reikalauja ilgų, tiesioginių maršrutų, todėl ir tenka savivaldybėms išlaikyti neefektyvų, nuostolingą viešojo transporto tinklą.
          Bet žmonių įpročiai nesikeičia per trumpą laiką. Todėl ir siūlau bent kol kas palikti ir vienkartinį bilietą. Deja, panašu, kad savivaldybė su popierinių bilietu naikinimu rengiasi naikinti ir vienkartinius bilietus visiškai.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Gatavas produktas- tai vis tobulinama greičiausio maršruto paieška, suteikianti galimybę per kelias minutes susiplanuoti savo kelionę nuo A iki Z. Maršrutai.lt galimybės leidžia per maksimaliai trumpą laiką susiplanuoti kelionę net visiškai nežinant miesto VT tinklo ar stotelių pavadinimo. Nemokėjimas, nenoras planuoti savo veiksmų- nemaža šiuolaikinių žmonių problema. Nesuplanavęs kelionės žmogus, kuris, be kita ko, visiškai nesigaudo viešajame transporte, visai įmanoma, sumokės daugiau nei tas, kuris bent kiek susiplanavo kelionę. Ir tai taikytina ne vien tik viešajam transportui. Juk ir parduotuvėje, pavyzdžiui, mažiau sumokės tas, kas iš anksto susiplanuos pirkinių sąrašą.
            Todėl žmonės ir reikalauja ilgų, tiesioginių maršrutų, todėl ir tenka savivaldybėms išlaikyti neefektyvų, nuostolingą viešojo transporto tinklą.
            Bet žmonių įpročiai nesikeičia per trumpą laiką. Todėl ir siūlau bent kol kas palikti ir vienkartinį bilietą. Deja, panašu, kad savivaldybė su popierinių bilietu naikinimu rengiasi naikinti ir vienkartinius bilietus visiškai.

            Kaip tik tiesioginiai maršrutai neša didesnį pelną, nei trumpi maršrutai. Trumpi maršrutai yra patys nuostolingiausi, o pelningiausi yra patys ilgiausi maršrutai. Pvz. 55 Iš Santariškių iki Grigiškių yra kaip tik pelningiausias iš visų Vilniaus autobusų maršrutų, o vat 9 ir 35A autobusų maršrutai yra patys nuostolingiausi Vilniaus visų autobusų maršrutai.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Vilniaus 9 išvis nesujungtas su visa miesto VT sistema.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Nebūtinai. Man nuo namų iki centro nuvažiuoti reikia 2 troleibusų ir pilnai užtenka 30 min bilieto šiai kelionei (nepamirškime, kad duodama +10 min. persėdimui, tai realiai ~40 min.).
                Taip, galbūt, kažkur tokių maršrutų yra kur gali per 30 ar 40 minučių įsėst, nuvažiuot, išlipt, sulaukt kito, įsėst, nuvažiuot, išlipt. Ar tokių daug? Vargu bau.

                Man iki centro tiesioginiu pagal tvarkaraštį 35 minutės. Ir ta pati situacija visiems, gyvenantiems Pašilaičiuose, Fabijoniškėse, Jeruzalėje, nekalbant apie dar gilesnius užkampius kaip ten kokios Grigiškės ar Naujoji Vilnia.
                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                Comment


                  Čia ir yda, kaip ir tas laisvas 10 min interpretavimas.

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Kaip teigia savivaldybė, kontrolieriai žiūri tik į pagal grafiką sugaištamą laiką kelionėje. Esą jeigu dėl kamščių autobusas vėluoja kad ir visą valandą, kontrolieriai nebaudžia. Kontrolierių autobusiuke įrengtas kompiuteris rodo išsamią informaciją apie konkrečios transporto priemonės vėlavimą. Deja, nežinau, kaip yra iš tiesų.
                    Ne apie tai aš kalbėjau. Esmė, kad sugriaunamas visas sistemos paprastumas ir aiškumas. Dabar nusiperki talonėli ir važiuoji viena transporto priemone iki galo (nesakau jog taip yra gerai). Gali paprastai nusistatyti ar reikės persėsti, ar nereikės. Va čia ir yra vinis, kad viskas turi būti elementaru kaip 2+2. O visa nauja sistema reikalauja galvosūkių sprendimo ir skaičiavimų, bei analizių sumanius pasinaudoti VT.

                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Gatavas produktas- tai vis tobulinama greičiausio maršruto paieška, suteikianti galimybę per kelias minutes susiplanuoti savo kelionę nuo A iki Z. Maršrutai.lt galimybės leidžia per maksimaliai trumpą laiką susiplanuoti kelionę net visiškai nežinant miesto VT tinklo ar stotelių pavadinimo. Nemokėjimas, nenoras planuoti savo veiksmų- nemaža šiuolaikinių žmonių problema. Nesuplanavęs kelionės žmogus, kuris, be kita ko, visiškai nesigaudo viešajame transporte, visai įmanoma, sumokės daugiau nei tas, kuris bent kiek susiplanavo kelionę. Ir tai taikytina ne vien tik viešajam transportui. Juk ir parduotuvėje, pavyzdžiui, mažiau sumokės tas, kas iš anksto susiplanuos pirkinių sąrašą.
                    Neteisingas požiūris. Tai nėra intuityvu ir reikalauja papildomų resursų. Tame ir problema, kad galima padaryti viską labai paprastai, bet prisidengiant kažkokiomis technologijomis sukuriami visokie "labirintai". Aš aišku galiu stovėdamas stotelėje savo "gudrafone" pasiskaičiuoti kiek mano kelionė užtruks laiko ir kokio man bilieto prireiks. Tačiau kiek potencialių VT keleivių turi tokią galimybė? Kažkodėl dabar norint nuvažiuoti troleibusu į turgų, reikia būtinai turėti internetą ir išmanųjį telefoną arba kompiuterį, kad viską galėtum apsiskaičiuoti. T.y. tai reikalauja mano asmeninių resursų (įranga + interneto paslauga), jau neskaičiuojant papildomai sugaišto laiko. Visos tos greičiausio maršruto apskaičiavimo galimybės yra tik papildomos galimybės suteikiančios patogumo. Negalima visko pastatyti ant šių dalykų.

                    Ta būtinybė planuoti atstumia. Žmogui, kuris turi galimybe važiuoti automobiliu, pasiūlyk čia dabar skaičiuotis kiek jam reikia važiuoti, kiek laiko užtruks persėdimas, kad nusistatyti kokį bilietą pirkti. Jis nusispjaus ir sės į savo automobilį. Jeigu jau jį priversime paskaičiuoti, tai jis pasiskaičiuos, kad kurui išleis praktiškai tokią pačią sumą kaip ir viešojo transporto bilietui, o gaus nesulyginimą patogumą. Gražiai deklaruojamas noras persodinti žmones iš automobilių į VT, bet visi priimami sprendiniai veda visai kitu keliu.

                    Todėl žmonės ir reikalauja ilgų, tiesioginių maršrutų, todėl ir tenka savivaldybėms išlaikyti neefektyvų, nuostolingą viešojo transporto tinklą.
                    Bet žmonių įpročiai nesikeičia per trumpą laiką. Todėl ir siūlau bent kol kas palikti ir vienkartinį bilietą. Deja, panašu, kad savivaldybė su popierinių bilietu naikinimu rengiasi naikinti ir vienkartinius bilietus visiškai.
                    Žmonės reikalauja tiesioginių maršrutų, nes su vienkartiniais bilietais apmoka ne konkrečią savo kelionę, o valdininkų suplanuotą maršrutų tinklą ir jo trūkumus. Turi būti fiksuota kaina už visą A->B kelionę (Talino pvz. ta kaina gali būti lygi 0), arba apmokestinamas už važiuojamą atstumą pvz. zonomis, arba galima išvis skaičiuoti konkrečius nuvažiuotus kilometrus.

                    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                    Kaip tik tiesioginiai maršrutai neša didesnį pelną, nei trumpi maršrutai. Trumpi maršrutai yra patys nuostolingiausi, o pelningiausi yra patys ilgiausi maršrutai. Pvz. 55 Iš Santariškių iki Grigiškių yra kaip tik pelningiausias iš visų Vilniaus autobusų maršrutų, o vat 9 ir 35A autobusų maršrutai yra patys nuostolingiausi Vilniaus visų autobusų maršrutai.
                    Paslaptis yra ne tiesioginis maršrutas, o kryptys, kuriomis tas maršrutas važiuoja. Toks maršrutas yra pelningas, ne dėl važiuojančių iš pradžios iki galo (ribotas keleivių skaičius, lygus autobuso talpai), o dėl pakeliui įlipančių ir išlipančių, kurie sudaro didesnę apyvartą (keleivių apykaitą). Čia jau reikšmę turi ilgis.

                    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                    Taip, galbūt, kažkur tokių maršrutų yra kur gali per 30 ar 40 minučių įsėst, nuvažiuot, išlipt, sulaukt kito, įsėst, nuvažiuot, išlipt. Ar tokių daug? Vargu bau.

                    Man iki centro tiesioginiu pagal tvarkaraštį 35 minutės. Ir ta pati situacija visiems, gyvenantiems Pašilaičiuose, Fabijoniškėse, Jeruzalėje, nekalbant apie dar gilesnius užkampius kaip ten kokios Grigiškės ar Naujoji Vilnia.
                    Vadinamieji gilūs užkampiai ir turėtų mokėti daugiau, nes atstumai susidaro didesni. Tačiau gaunasi priešingas efektas, nes jie per tą patį (kartais net ir mažesnį) laiko tarpą nuvažiuoja gerokai didesnį atstumą.

                    Comment


                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                      Čia ir yda, kaip ir tas laisvas 10 min interpretavimas.
                      Aš iš viso tokios taisyklės niekur nemačiau. Beje, atvirkščiai nei reklamuojama, kontrolieriai dabar ypač priekabūs. Geriau nepakliūti dėl smulkmenų.
                      Paskutinis taisė Sula; 2012.12.26, 19:08.

                      Comment


                        Buvo vienu metu, kai turėjau kassavait būt Vilniuj, tai įsigijau tą Vilniečio kortelę (pagal kilmę aš tik 0,5 vilnietis ) – kontrolės nulis. Bei vienam troleibuse teveikė tik vienas komposteris.
                        Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2012.12.31, 09:34.

                        Comment


                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                          Buvo vienu metu, kai turėjau kassavait būt Vilniuj, tai įsikijau tą Vilniečio kortelę (pagal kilmę aš tik 0,5 vilnietis ) – kontrolės nulis. Bei vienam troleibuse teveikė tik vienas komposteris.
                          Man tai pavyzdžiui vienam autobuse galinis komposteris nuskaitė kortelę, tik be garso.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            O ir garsas yra?

                            Comment


                              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                              O ir garsas yra?
                              Taip, o kai kortelėje nėra bilieto ar pinigų, pasigirsta toks šmaikštus garsas "pliurpt" Čia rimtai.
                              Dear Sir,

                              Comment


                                Tada Vilnius dar labiau pasigadino mano nuomonę apie VT. O Kaune visada pypsi, ir žalia lemputė užsidega.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                  Tada Vilnius dar labiau pasigadino mano nuomonę apie VT. O Kaune visada pypsi, ir žalia lemputė užsidega.
                                  Nereikia apie viešąjį transportą Vilniuje spręsti vien pagal elektroninio bilieto komposterius Kaip ne kaip Klaipėda irgi turi tuos pačius ir ten pat viskas veikia
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Paziurinejau youtubej apie Vilniaus e.bilieta:
                                    http://www.youtube.com/watch?v=nEfUieiv9Tw
                                    Labai naujo nieko nepamaciau. Taciau jau is anksciau zinojau, jog skirtingu tipu bilietu vienoje korteleje tureti negalima. Taigi, pagal video, iseitu, jog jei kartais naudojuosi ilgesnem kelionem, o kartais trumpesnem - reiktu kortele pildyti ne bilietais, bet pinigais. Tokiu budu autike/trulike uztruksiu 2x ilgiau prie komposterio, bo turesiu is pradziu "konvertuoti" pinigus i bilieta, ir tik is antro karto ta bilieta aktyvuoti... Nors bendrai gal ir normaliai - kazi ar gudriau galima. Nebent duoti pasipildyti koretele kokiais tik nori bilietais ir prilietus leisti pasirinkti kuri aktyvuot...
                                    Ir visgi, zinant visus bilieto niuansus, labai noretusi kuo didesnio f-lumo svetaineje vilniusticket.lt ir galbut "ismanios programeles" i telefa. Bo dabar tas e-bilietas kaip juodoji deze - imeti ten kazka ir nezinai ka nuskaite, kiek liko ir pan... T.y. pamatysi kazkiek info prilietes prie komposterio, bet tai jau nutinka pradejus kelione. Tuo tarpu nuretusi zinoti, jog kortele nera tuscia, taip pat nesunkiai ja papildyti kad ir vidury nakties vaziuojant naktiniu autiku tiesiai is mob. telefono...
                                    Na, tikekimes visa tai neuzilgo bus...

                                    P.S.: toptelejo dabar tokia mintis: vezant didesniu gabaritu bagaza, pagal taisykles reikia ir bagazui bilietuko. Taigi, idomu kaip sioje Vilniaus sistemoje ji "pramusti"? Negi reiks ir bagazui pirkti "Vilniecio kortele"?
                                    Paskutinis taisė ZuluDrag; 2012.12.26, 22:20.

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                      Nereikia apie viešąjį transportą Vilniuje spręsti vien pagal elektroninio bilieto komposterius Kaip ne kaip Klaipėda irgi turi tuos pačius ir ten pat viskas veikia
                                      Man įdomu, kodėl Klaipėdoje viskas užstrigo? Kodėl nepereinama prie tik e-bilieto? Tuo labiau, kad ir vairuotojai, lipant pro priekines duris nelabai į vienkartinius žiūri, o pažymėti tą patį bilietą keletą kartų galimybė tokia pati, kaip ir lipant pro visas duris. Vadinasi, priekinių durų tvarka yra nereikalinga.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Man įdomu, kodėl Klaipėdoje viskas užstrigo? Kodėl nepereinama prie tik e-bilieto? Tuo labiau, kad ir vairuotojai, lipant pro priekines duris nelabai į vienkartinius žiūri, o pažymėti tą patį bilietą keletą kartų galimybė tokia pati, kaip ir lipant pro visas duris. Vadinasi, priekinių durų tvarka yra nereikalinga.
                                        Beje, Klaipėdoje nuo kitų metų bilietai pigs. Bet kas man iš tiesų yra keista- kodėl uostamiestyje nieko nesvarstoma apie persėdimo bilietus, nors jau įvesta nemažai maršrutų, kurie tik priveža prie artimiausio persėdimo taško. Pertvarkant maršrutų tinklą, prie jų reikia pritaikyti ir bilietų sistemą.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Mulkiai. Piginti bilietų nereikėjo, reikėjo investuoti padidėjusias pajamas į naujus autobusus...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X