Turbūt iš Marijampolės važiuoja Via Baltica, o paskui žvyrkeliu išvažiuoja į Marijampolės - Kalvarijos kelią ties Turgalaukiu. Arba per Meškučius.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[MAR] Marijampolės viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greičiausiai per Marių g., Vasaros g., Saulės g.
 O kad autobusų maršrutai pažymėti žemėlapyje tai tikrai žingsnis į priekį. Išvis jeigu ir kur skelbiami priemiestinių grafikai, tai paprastai vien tik iš AS, net be išvykimų atgal į miestą. Marijampolėje patys neaiškiausi yra kaip tik privatininkų maršrutai nr. 4, 20 ir 20A.
 Beje, turiu nuojautą, kad Marijampolės AP puslapyje 2/2B maršrutai pažymėti negerai - pagal stotelių išsidėstymą ten autobusas apsuka ratą aplink sodų kvartalą.Paskutinis taisė Mettal; 2015.04.30, 22:44.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet visišką naujo (o gal kasmetinio vasarinio?) maršruto Marijampolė-Palanga ekspresiškumą (maršrutą be tarpinių sustojimų) patvirtinaParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAnot autobusubilietai.lt, ne toks jis ir ekspresinis 
 http://www.118.lt/transporto-tvarkarasciai?actionId=5
 www.AutobusuBilietai.Lt man jo išvis netodo. Bet rodo kitą, tikrai neekspresinį.Paskutinis taisė Vitas; 2015.06.01, 11:32.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi pardavinėjo. Autopliuse buvo skelbimasParašė Petr Rodyti pranešimąAr nesiruošia Marijampolės AP pardavinėti savo nedirbančių senienų? Ar fotobus'e yra pasenusi informacija?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 6B maršruto autobusas abiem kryptimis važiuoja P.Armino gatve nuo Vytauto iki Bažnyčios gatvių. Tiesa, tik sekmadieniais priešpiet ir labai retai. Yra stotelė prie Senųjų kapinių. Internete www.marijampole.lt esantis tvarkaraštis rodo, kad yra stotelė "Bažnyčia". Taip, pro baltąja bažnyčia vadinamą Šv. arkangelo Mykolo mažąją baziliką autobusas važiuoja (ko gero, sekmadieniais specialiai dėl mišių joje ne Vytauto gatve), stotelė būti turėtų, bet jos ženklo nėra...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo 2017m. gegužės mėnesio (pagaliau !) Suvalkijos gyventojams patogiu laiku atsirado autobusas nuvažiuoti į Suvalkus ir grįžti.
 "Eurolines"/"TOKS" autobusas Vilnius-Varšuva iš Marijampolės į Varšuvą išvyksta 9:40h (Lietuvos laiku), iš Suvalkų į Vilnių - 16:30h (vietiniu laiku).
 
 P.S.: pasirodo, bilieto kaina tuo autobusu - "kosminė" 17 eurų,
 kai traukiniu tik 5 EUR 50 ct. Gal būt todėl kelis rytus Marijampolėje mačiau, kaip tas autobusas į Lenkiją važiavo beveik tuščias. Kažkiek anksčiau prieš jį iš Vilniaus ir Kauno į Varšuvą važiuoja "LuxExpress", kuris į Marijampolę neužvažiuoja.Paskutinis taisė Vitas; 2017.05.26, 11:46.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuotraukos iš Gintaro Kandroto knygos „Viešasis transportas Marijampolės krašte“.
 
 Autobusų stotelė Kapsuko (Marijampolės) K. Požėlos (J.Basanavičiaus) aikštėje, prieš 1981 m.
  
 
 Taksi automobiliai naujoje 1985 m. pastatytoje autobusų stotyje. Apie 1985-1986 m.
  
 
 http://www.marvb.lt/2019/12/02/ginta...mpoles-kraste/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matau senokai nebuvo žinučių šioje temoje, tad pasireikšiu. Užaugau Marijampolėje, dabar gyvenu Vilniuje. Iš paauglystės laikų kas liečia VT labiausiai atsimenu tai, tekdavo naudotis tik labai retais atvejais. Sakyčiau ir įprotis nebuvo susiformavęs naudotis VT, nes praktiškai visada autobuso tekdavo laukti ilgiau, nei man trukdavo nueiti pėsčiomis į ar iš centro (~20-25 min.). Tai ilgainiui nelabai ir domėdavausi VT tvarkaraščiais, tiesiog visur eidavau pėsčiomis, nesvarbu šilta ar šalta, šviečia saulė ar lietus lyja. Mėgdavau lankytis sporto rungtynėse, tiek futbolo, tiek krepšinio. O čia jau pasivaikščioti tekdavo ir daugiau, apie 50 min. Nueiti į priekį dar nebūdavo tokia didelė problema, bet po rungtynių kursuojantis normalus VT būtų tikrai suteikęs daug komforto. O tais laikais eiti pėsčiomis, ypač jeigu vienam, nebūdavo itin saugu, dažnai tekdavo ir leisti pinigus taksi. Nežinau, gal dabar tėvai visur vaikus vežioja su mašina ir nemato problemos, bet mano atveju tėvai nedirbdavo mano asmeniniais vairuotojais, jei galima taip pasakyt.
 O šiemet pamačiau neblogą vaizdelį, centre sutvarkyta VT stotelė, įrengta netgi švieslentė, o artimiausias autobusas kitą dieną. P.S. buvo sekmadienio popietė. Neseniai Marijampolės meras viename PR video kalbėjo apie tai, kaip Marijampolė tampa europietišku miestu. Užklausus mero, jeigu Marijampolė europietiškas miestas, tai kodėl negaliu su VT nuvykti į futbolo rungtynes, atsakymas buvo, kad savivaldybės biudžetas yra ribotas ir negalime leisti tokios prabangos, reikia racionaliai planuoti biudžetą. Išvada, Marijampolėje viešasis transportas yra PRABANGA. Toliau nelabai ką ir lieka komentuoti, tiesiog panašu kiekvienas miestas Lietuvoje su savom VT problemom. Marijampolė su praktiškai neegzistuojančiu, Vilnius - didžiausias miestas ES be metro ar tramvajaus.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip tai Marijampolė ir panašūs miestai Vakarų Europoje būtų tokie, kuriuose drąsiai galima neturėti automobilio. Sąlyginai nedidelis plotas leidžia daug ką pasiekti pėsčiomis ar trumpa autobuso kelione, jeigu kažkur naktinėji - galima kartais ir nebrangiu taksi grįžti. Traukinio linija galėtų leisti kas valandą važiuoti į Kauną, kažkiek rečiau - Šiaulius, Klaipėdą, Vilnių. Bet realybėje - viso labo 7 traukiniai į Kauną per dieną, į kitus miestus nuvykti gali tik nereguliariu grafiku arba su ilgais persėdimais, o mieste lochovozai yra prabanga. Puikiai apibūdina Lietuvos VT būklę.
 - 6 patinka
 Comment











 
							
						
Comment