Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
    vlasava palangoje marsrutui Palangas-Sventoji-Butinge bent jau anksciau irgi naudojo sudvejinta autobusa
    Tai, kad Vlasava ir naudojo tuos dvigubus du ilgus autobusus, nes kai buvau Šventojoje, tai ant atspausdinto bilieto buvo užrašas UAB „Vlasava“, kurį duodavo konduktorė.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Dar iš "privatininkų" ilgus turi Mažeikių ATŪ (į Mažeikių Naftą) ir Meteorit turas Visagine.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Tas i butinge dar pries 2-3 metus tikrai vazinedavo..

        Comment


          Nuotraukos iš Klaipėdos

          Tądien vyko dviračių varžybos, todėl dalis H. Manto gatvės buvo uždaryta ir autobusai važiavo kitomis trasomis.



          Su Autobusubilietai.lt reklama. Klaipėdos AP buvo vieni pirmųjų prisijungusių prie šios sistemos.








          Greičiausiai, vienas naujesnių privatininkų pirkinių.






          Visai kaip Vilniuje.




          Nei forume, nei kažkur kitur nepastebėjau informacijos, kad Klaipėdoje sėkmingai veikia švieslentės, tiksliau nedideli ekranai turintys gerokai daugiau atvaizdavimo galimybių.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Šįvakar H. Manto gatvėje





            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              MAN SL202 (UAB „Pajūrio autobusai“)


              Mercedes-Benz O405GN (UAB „Klaipėdos autobusų parkas“)


              MAN SL202 (UAB „Pajūrio autobusai“)


              dar vienas MAN SL202 (KTKB „Gintarinis vairas“)


              MAN EL202 (UAB „Pajūrio autobusai“)


              Mercedes-Benz O405GN (UAB „Klaipėdos autobusų parkas“)

              Comment


                Mercedes-Benz O405N2 (KTKB „Gintarinis vairas“)


                Mercedes-Benz O405 (KTKB „Gintarinis vairas“)


                MAN NL202 (UAB „Pajūrio autobusai“)


                Setra S215SL (KTKB „Gintarinis vairas“)


                Mercedes-Benz O405N (UAB „Pajūrio autobusai“)


                ir MAN EL232 (KTKB „Gintarinis vairas“)

                Comment


                  O kas sakė, kad "Setros" nėra? Ar šios nuotraukos senesnės?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O kas sakė, kad "Setros" nėra? Ar šios nuotraukos senesnės?
                    Vakarykštės nuotraukos.

                    Comment


                      Sveiki. Nepykit už klausyma bet gal kas žinosit.
                      1. Taigi, kas nutiko su visais Säffle 5000 (Volvo B10L-60 CNG) autobusais kuriu garažiniai numeriai nuo 401-406? Visi sugede ar kaip?
                      2.Gal turit kas Van Hool T8 Alizée 310 numeris 188 nuotrauka? Norėčiau pamatyti. Kodėl nedirba MAN SG292 autobusai kurių garažiniai numeriai 35, 36, 37?
                      3.Ir gal kas esate su Mercedes-Benz O530 Irvine Citaro G CNG važiave? Papasakokit kaip autobusas dirba? Ar geras? Aš gyvenu Vilniuje todėl nežinau kaip ten viskas. Ačiū

                      Comment


                        Parašė 1132 Rodyti pranešimą
                        Sveiki. Nepykit už klausyma bet gal kas žinosit.
                        1. Taigi, kas nutiko su visais Säffle 5000 (Volvo B10L-60 CNG) autobusais kuriu garažiniai numeriai nuo 401-406? Visi sugede ar kaip?
                        2.Gal turit kas Van Hool T8 Alizée 310 numeris 188 nuotrauka? Norėčiau pamatyti. Kodėl nedirba MAN SG292 autobusai kurių garažiniai numeriai 35, 36, 37?
                        3.Ir gal kas esate su Mercedes-Benz O530 Irvine Citaro G CNG važiave? Papasakokit kaip autobusas dirba? Ar geras? Aš gyvenu Vilniuje todėl nežinau kaip ten viskas. Ačiū
                        1. Jie paprasčiausia stovi parko teritorijoje. Matyt yra išsiverčiama su dabar važiuojančiais autobusais. Be to, nenustebčiau, jei dauguma tu "laužų" jau rimtai sugedę ir paprasčiausiai nebe apsimoka jų remontuoti.

                        2. Tie trys MAN SG292 jau atitarnavo savo, jie "išleisti į pensiją". O šias mašinas kaip tik ir pakeitė naujieji MB Irvine Citaro G.

                        3. Pačiam jau teko važinėti su Irvine tiek trumpais, tiek prailgintais autobusais. Įspūdis visai neblogas. Sėdynės patogios, patiko ir salono išplanavimas. Salone menkai girdimas variklio keliamas triukšmas, o jo trauka tikrai pakankama.

                        Comment


                          gal galima būtų pamatyti MB Irvine Citaro G vidų?
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            gal galima būtų pamatyti MB Irvine Citaro G vidų?
                            Fotobus-o galerijoje yra 120-ojo ir 122 -ojo salonų nuotraukos.

                            Comment


                              Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                              2. Tie trys MAN SG292 jau atitarnavo savo, jie "išleisti į pensiją". O šias mašinas kaip tik ir pakeitė naujieji MB Irvine Citaro G.
                              O kiek metų jie tarnavo?

                              Comment


                                Parašė 1132 Rodyti pranešimą
                                O kiek metų jie tarnavo?
                                8 metus

                                Comment


                                  Dar šiltos nuotraukos iš Klaipėdos, šiandien darytos

                                  Žinoma, naujieji Mercedes-Benz O530 Irvine Citaro.


                                  Gaila, bet sutikti teko tik du ilguosius...


                                  O šita reklama kone kiekviename mieste, jei gerai atsimenu Panevėžyje irgi teko matyti.


                                  Klap'o MAN


                                  Taip pat naujas Gintarinio vairo pirkinys, puikiai atrodanti Setra S315NF


                                  Greičiausiai neseniai Klap'o įsigytas Renault mikroautobusas


                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    KLAP'as iki šiol neturėjo maršrutinių mikroautobusų. O dabar jau turi... Dar "Busturas" kol kas neužsiveisė blusų...

                                    Comment


                                      Parašė Al1
                                      KLAP'as iki šiol neturėjo maršrutinių mikroautobusų. O dabar jau turi... Dar "Busturas" kol kas neužsiveisė blusų...
                                      O kas čia blogo? Vis vien geriau turėti savo mikriukų negu įsileisti į rinką verslininkus-parazitus. O varinėti 12m autobusus į mažai apkrautus maršrutus nėra jokios prasmės.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Na va, KLAP išdavė savo principus - įsigijo "prancūzą" Renault . Iki šiol buvo tik MAN'ai, Neoplan'ai, Setros ir "Mersai". Šitas greičiausiai po miestą nevažinės - aptarnaus priemiestį, todėl prie "blusų" nepriskirčiau. Pritariu kolegai Vilnietizz, kad yra maršrutų, kuriame didelį autobusą gainioti neapsimoka. Tik man "ne technariui" paaiškinkit, kam tokiam autobusėliui 3 ašys? Padangų tai jau "ne ekonomija" gaunasi .
                                        Beja, panašaus tipo (triašius) autobusėlius turi (jei dar gyvi) Panevėžio AP. Tiesa, jie dirbo miesto maršrutuose.

                                        Comment


                                          Varomieji ratai yra priekiniai, nes mikrobas žemagrindis. Ir jame telpa daugiau keleivių nei paprastame mikrobe, kadangi galima vežti stovinčius keleivius. Vadinasi, galui tenka didesnė apkrova, kurios neatlaiko viena ašis su nesudvejintais ratais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X