Parašė mskapss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Nuotraukos iš Klaipėdos
Tądien vyko dviračių varžybos, todėl dalis H. Manto gatvės buvo uždaryta ir autobusai važiavo kitomis trasomis.
Su Autobusubilietai.lt reklama. Klaipėdos AP buvo vieni pirmųjų prisijungusių prie šios sistemos.
Greičiausiai, vienas naujesnių privatininkų pirkinių.
Visai kaip Vilniuje.
Nei forume, nei kažkur kitur nepastebėjau informacijos, kad Klaipėdoje sėkmingai veikia švieslentės, tiksliau nedideli ekranai turintys gerokai daugiau atvaizdavimo galimybių.
Comment
-
Vakarykštės nuotraukos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas sakė, kad "Setros" nėra? Ar šios nuotraukos senesnės?
Comment
-
Sveiki. Nepykit už klausyma bet gal kas žinosit.
1. Taigi, kas nutiko su visais Säffle 5000 (Volvo B10L-60 CNG) autobusais kuriu garažiniai numeriai nuo 401-406? Visi sugede ar kaip?
2.Gal turit kas Van Hool T8 Alizée 310 numeris 188 nuotrauka? Norėčiau pamatyti. Kodėl nedirba MAN SG292 autobusai kurių garažiniai numeriai 35, 36, 37?
3.Ir gal kas esate su Mercedes-Benz O530 Irvine Citaro G CNG važiave? Papasakokit kaip autobusas dirba? Ar geras? Aš gyvenu Vilniuje todėl nežinau kaip ten viskas. Ačiū
Comment
-
1. Jie paprasčiausia stovi parko teritorijoje. Matyt yra išsiverčiama su dabar važiuojančiais autobusais. Be to, nenustebčiau, jei dauguma tu "laužų" jau rimtai sugedę ir paprasčiausiai nebe apsimoka jų remontuoti.Parašė 1132 Rodyti pranešimąSveiki. Nepykit už klausyma bet gal kas žinosit.
1. Taigi, kas nutiko su visais Säffle 5000 (Volvo B10L-60 CNG) autobusais kuriu garažiniai numeriai nuo 401-406? Visi sugede ar kaip?
2.Gal turit kas Van Hool T8 Alizée 310 numeris 188 nuotrauka? Norėčiau pamatyti. Kodėl nedirba MAN SG292 autobusai kurių garažiniai numeriai 35, 36, 37?
3.Ir gal kas esate su Mercedes-Benz O530 Irvine Citaro G CNG važiave? Papasakokit kaip autobusas dirba? Ar geras? Aš gyvenu Vilniuje todėl nežinau kaip ten viskas. Ačiū
2. Tie trys MAN SG292 jau atitarnavo savo, jie "išleisti į pensiją". O šias mašinas kaip tik ir pakeitė naujieji MB Irvine Citaro G.
3. Pačiam jau teko važinėti su Irvine tiek trumpais, tiek prailgintais autobusais. Įspūdis visai neblogas. Sėdynės patogios, patiko ir salono išplanavimas. Salone menkai girdimas variklio keliamas triukšmas, o jo trauka tikrai pakankama.
Comment
-
Fotobus-o galerijoje yra 120-ojo ir 122 -ojo salonų nuotraukos.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimągal galima būtų pamatyti MB Irvine Citaro G vidų?
Comment
-
O kiek metų jie tarnavo?Parašė groundzer Rodyti pranešimą2. Tie trys MAN SG292 jau atitarnavo savo, jie "išleisti į pensiją". O šias mašinas kaip tik ir pakeitė naujieji MB Irvine Citaro G.
Comment
-
Dar šiltos nuotraukos iš Klaipėdos, šiandien darytos
Žinoma, naujieji Mercedes-Benz O530 Irvine Citaro.
Gaila, bet sutikti teko tik du ilguosius...
O šita reklama kone kiekviename mieste, jei gerai atsimenu Panevėžyje irgi teko matyti.
Klap'o MAN
Taip pat naujas Gintarinio vairo pirkinys, puikiai atrodanti Setra S315NF
Greičiausiai neseniai Klap'o įsigytas Renault mikroautobusas
Comment
-
O kas čia blogo? Vis vien geriau turėti savo mikriukų negu įsileisti į rinką verslininkus-parazitus. O varinėti 12m autobusus į mažai apkrautus maršrutus nėra jokios prasmės.Parašė Al1KLAP'as iki šiol neturėjo maršrutinių mikroautobusų. O dabar jau turi... Dar "Busturas" kol kas neužsiveisė blusų...
Comment
-
Na va, KLAP išdavė savo principus - įsigijo "prancūzą" Renault
. Iki šiol buvo tik MAN'ai, Neoplan'ai, Setros ir "Mersai". Šitas greičiausiai po miestą nevažinės - aptarnaus priemiestį, todėl prie "blusų" nepriskirčiau. Pritariu kolegai Vilnietizz, kad yra maršrutų, kuriame didelį autobusą gainioti neapsimoka. Tik man "ne technariui" paaiškinkit, kam tokiam autobusėliui 3 ašys? Padangų tai jau "ne ekonomija" gaunasi
.
Beja, panašaus tipo (triašius) autobusėlius turi (jei dar gyvi) Panevėžio AP. Tiesa, jie dirbo miesto maršrutuose.
Comment










Comment