Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Matyt vis pataikau įlipt
    Arba aš sugebu neužtaikyt, nes paskutini karta važiavau Ikarusu gal Rugsėjo mėn., o nuo to laiko ir matęs tik 2, vieną trumpą, kitą prailgintą.

    Comment


      #22
      Vasara Panevezyje teko matyt viena Ikarusa, bet kazkodel labai abejoju ar jie bevaziuoja ten.
      www.autobusas.4l.lt +
      www.facebook.com/Autobusas4l

      Comment


        #23
        kad tie nauji autobusai atitvertu tiek kiek atitvere tie ikarusai - bus LABAI gerai. Jais tik dziaugtis reikia, kad vis dar vaziuoja....

        Comment


          #24
          Parašė Lincas Rodyti pranešimą
          Vasara Panevezyje teko matyt viena Ikarusa, bet kazkodel labai abejoju ar jie bevaziuoja ten.
          Dar važiuoja. Kol kas...
          ______________
          The Division Bell

          Comment


            #25
            Parašė enigma Rodyti pranešimą
            Dar važiuoja. Kol kas...
            O taip, butu linksma su jais pravaziuot pora stoteliu Seniai bemaciau gyva. Ai, Kaune teko pora matyt ir kas keisciausia, jie vaziavo sekmadieni.
            www.autobusas.4l.lt +
            www.facebook.com/Autobusas4l

            Comment


              #26
              Ypač Budapešte daug. Ir jie visi prailginti ir raudoni, labai baisiai atrodo šiaip ten nemažai mačiau ir Ikarus trumpų autobusų, tik naujoviškesnių.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                #27
                Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                O taip, butu linksma su jais pravaziuot pora stoteliu Seniai bemaciau gyva. Ai, Kaune teko pora matyt ir kas keisciausia, jie vaziavo sekmadieni.
                Kaune iš vis neaišku su kuria vieta mąsto autobusų parko vadovybė, likę keli ikarusai paleisti pačiais ilgiausiais/apkraučiausiais maršrutais.Viengubi.
                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                Comment


                  #28
                  Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                  Kaune iš vis neaišku su kuria vieta mąsto autobusų parko vadovybė, likę keli ikarusai paleisti pačiais ilgiausiais/apkraučiausiais maršrutais.Viengubi.
                  gal todel,kad patys patvariausi,ir pigiausias aptarnavimas,turiu omenyje -remonto darbus

                  Comment


                    #29
                    Parašė wanderer Rodyti pranešimą
                    gal todel,kad patys patvariausi,ir pigiausias aptarnavimas,turiu omenyje -remonto darbus
                    Kazi ar patvariausi ir pigiausias aptarnavimas. Jie dabar turetu gesti dazniau nei padeveta Volvo ar Scania, kurias patvarkius iki sekancio gedimo galetu eksploatuoti zymiai ilgiau nei Ikarusus.
                    www.autobusas.4l.lt +
                    www.facebook.com/Autobusas4l

                    Comment


                      #30
                      Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                      Kazi ar patvariausi ir pigiausias aptarnavimas. Jie dabar turetu gesti dazniau nei padeveta Volvo ar Scania, kurias patvarkius iki sekancio gedimo galetu eksploatuoti zymiai ilgiau nei Ikarusus.
                      Matyt, nori kaip nors pašalinti iš sandėlio paskutines užsilikusias atsargines Ikarusų dalis. Šiaip normalūs autobusai buvo tie Ikarusai su patogiomis odinėmis kėdėmis, o ne medžiaga aptrauktais "plastikais", kokius deda dabar. Ir važiavo gana normaliai, beveik nekratė. Manau, kad mūsų duobėti keliai labiau kalti, nei autobusai.

                      Comment


                        #31
                        Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                        Matyt, nori kaip nors pašalinti iš sandėlio paskutines užsilikusias atsargines Ikarusų dalis. Šiaip normalūs autobusai buvo tie Ikarusai su patogiomis odinėmis kėdėmis, o ne medžiaga aptrauktais "plastikais", kokius deda dabar. Ir važiavo gana normaliai, beveik nekratė. Manau, kad mūsų duobėti keliai labiau kalti, nei autobusai.
                        Nu ten vienintelis trukumas manau buvo salono sildymas ir garso izoliacija, o siaip manau, kad Ikarusai yra kolkas geriausi autobusai, kurie buvo pritaikyti Lietuvos keliams ir liaudziai O sedynes tikrai geros, issipurvina, pavalai ir vel svaru, o medziagos nepavalysi
                        www.autobusas.4l.lt +
                        www.facebook.com/Autobusas4l

                        Comment


                          #32
                          Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                          Nu ten vienintelis trukumas manau buvo salono sildymas...
                          Ikarusuose stovejo labai geri peciukai, labai efektyvus ir grazus... uz tai juos labai greit vogdavo/nusukdavo... salono sildymas buvo visai ne Ikarusu problema, o musu tautos...

                          Comment


                            #33
                            Na bet jie būdavo ganėtiniai kiauri, ypač durys. Arba jos gražiai nesueidavo, arba kur nors matėsi piršto storumo skylė. Žinoma didele dalimi prie to prisidėjo "metai daro savo" ir mūsų tauta.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                              Kazi ar patvariausi ir pigiausias aptarnavimas. Jie dabar turetu gesti dazniau nei padeveta Volvo ar Scania, kurias patvarkius iki sekancio gedimo galetu eksploatuoti zymiai ilgiau nei Ikarusus.
                              Ko gero neesi girdejes apie atsarginiu detaliu kainas ypac "SCANIA",ar "VOLVO",ir kuo rementis tvirtini,kad "IKARUS"turetu dazniau gesti.Siaip "Ikarus"musu salygomis labai patvarus autobusai,vargu ar tiek atlaikys "VOLVO","SCANIA"ir kt .autobusai,kiek atlaike"IKARUS"

                              Comment


                                #35
                                Parašė wanderer Rodyti pranešimą
                                Ko gero neesi girdejes apie atsarginiu detaliu kainas ypac "SCANIA",ar "VOLVO",ir kuo rementis tvirtini,kad "IKARUS"turetu dazniau gesti.Siaip "Ikarus"musu salygomis labai patvarus autobusai,vargu ar tiek atlaikys "VOLVO","SCANIA"ir kt .autobusai,kiek atlaike"IKARUS"
                                Esu girdejes apie kainas. Pvz. Scania automatine greiciu deze (nauja) kainauoja apie 10000Euru. Remiuosi ju dabartine technine bukle. Abejoju ar Ikarusai geresnes technines bukles nei kt markes autobusai. Kaip manai is kur traukia atsargines dalis dabar vaziuojantiems Ikarusams, ogi is senu nurasytu. Taigi savaime aisku, kad padeveta dalis nera tokia jau gera ir patikima kaip nauja. Aisku as nesakau, kad Volvo ar Scania keiciamos dalys visos i naujas, bet tikrai daugiau nei Ikarusams.
                                www.autobusas.4l.lt +
                                www.facebook.com/Autobusas4l

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  Ikarusuose stovejo labai geri peciukai, labai efektyvus ir grazus... uz tai juos labai greit vogdavo/nusukdavo... salono sildymas buvo visai ne Ikarusu problema, o musu tautos...
                                  Kas is to kad tie peciukai buvo, jei nebuvo nei perimetrinio sildymo vandeniu nei ka. Paparasciausios angos orui pusti ir tiek. O plius juk tie peciukai, kad veiktu kura naudojo, tai vargu ar koks vairuotojas juos naudodavo, jei jokios kuro normos peciukui neskirdavo. Siaip koks sildymos islaikymas gali but, jei viengubi langai ir plius plysiai tarp duru ir tu paciu langu.
                                  www.autobusas.4l.lt +
                                  www.facebook.com/Autobusas4l

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                    Kas is to kad tie peciukai buvo, jei nebuvo nei perimetrinio sildymo vandeniu nei ka. Paparasciausios angos orui pusti ir tiek. O plius juk tie peciukai, kad veiktu kura naudojo, tai vargu ar koks vairuotojas juos naudodavo, jei jokios kuro normos peciukui neskirdavo. Siaip koks sildymos islaikymas gali but, jei viengubi langai ir plius plysiai tarp duru ir tu paciu langu.
                                    Neuzmirskite,kad "VOLVO" ir "SCANIA"padeveti pirkti skandinavjijos salyse,o tenai kitokios eksploatavimo salygos,todel ir kebulai pritaikyti Siaures salygoms.
                                    Kas link sildymo"IKARUS"autobusuose-sistema buvo sukurta gera,bet paprasciausiai nebuvo skiriamos kuro normos autonominiems peciukams(Pagal gamyklos normas-3,5 ltr.?val),todel laikui begant is ilgu "IKARUS 280"buvo ismontuojami,ir montuojami kaip papildomi i "IKARUS 250"-tokia buvo gyvenimo rrealybe...
                                    O nauju detaliu yra pakankamai daug,vienas is pagrindiniu tiekeju yra "DOVAINA"

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė wanderer Rodyti pranešimą
                                      Neuzmirskite,kad "VOLVO" ir "SCANIA"padeveti pirkti skandinavjijos salyse,o tenai kitokios eksploatavimo salygos,todel ir kebulai pritaikyti Siaures salygoms.
                                      Kas link sildymo"IKARUS"autobusuose-sistema buvo sukurta gera,bet paprasciausiai nebuvo skiriamos kuro normos autonominiems peciukams(Pagal gamyklos normas-3,5 ltr.?val),todel laikui begant is ilgu "IKARUS 280"buvo ismontuojami,ir montuojami kaip papildomi i "IKARUS 250"-tokia buvo gyvenimo rrealybe...
                                      O nauju detaliu yra pakankamai daug,vienas is pagrindiniu tiekeju yra "DOVAINA"
                                      O tada gal zinai, kiek nauju daliu imones uzsako Ikarusams?
                                      www.autobusas.4l.lt +
                                      www.facebook.com/Autobusas4l

                                      Comment


                                        #39
                                        Nedaug tu Ikarus'u teliko Kaune. 3 280(garaziniai:1070, 1312, 1047) ir lyg 2 paprasti (2109 su tiuninguotais ratu gaubtais, 2189) Dazniausia vazineja svaitgaliais, kai trumpesni reisai ir maziau keleiviu. Lincai, nesigincyk apie ka nezinai, mums dar pasvajot tiek zinot apie ivairius auto(kalba eina apie visais laikais buvusius ir esamus modeliu), kiek zino p. Wanderer..

                                        Comment


                                          #40
                                          Ikarus-60 dar, atrodo, teko ankstyvoje vaikystėje kiek pavažinėti. Jei jie, aišku, važinėjo bent iki 1973 - 1974.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X