Parašė Buss fanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
Comment
-
Ar modifikacija "280K" nėra tik fanų ar fotobus-o administratorių išmislas?Parašė Al1 Rodyti pranešimąVadinasi perdarinėjo patys (AP) ar kokia vietinę firmelę samdė. Jei būtų perdarinėję Vilniaus AP (tuometiniame), tai butų legaliai autobusui suteikta 280K modifikaciją.
Kiek tikrinau "oficialiai" Vilniaus AP sutrumpintų Ikarus 280 numerių, Regitra rodo juos kaip Ikarus 260 - matyt, taip ir buvo perregistuoti po perdarymo.
Comment
-
-
Ar tas Ikarusas dar tinkamas naudoti, TA galioja?Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaune visi sudvejinti autobusai, išskyrus Karosa B741, yra varomi viduriniais ratais (variklis yra priekinėje sekcijoje). Vilnius čia yra visiška priešingybė - tik vienintelis Ikarus 280 yra varomas viduriniais ratais, bet ir tai jis nejuda iš vietos jau arti 2 metų.
Comment
-
Kaip jau sakiau, nejuda iš vietos beveik 2 metusParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAr tas Ikarusas dar tinkamas naudoti, TA galioja?
. Dabar nepigiai atsieitų jį sutvarkyti tam, kad praeitų TA. O ir kokia to prasmė būtų - nuomoti jo niekas nesinuomos, gal tik į maršrutus retkarčiais išleisti? Bet ir tai neaišku, ar nėra tam jokių apribojimų. Sklando įvairios šnekos, kad uždraudė Ikarusams važinėti mieste, tai paleido į maršrutus, toliau nuo miesto. Bet tai tik šnekos, o patikimos informacijos neturiu.
Comment
-
Uždrausti negalėjo, nes tam nėra jokių objektyvių priežasčių. Galiausiai, kas turi tokią teisę? Savivaldybės taryba? VA direktorius - jis tuo tikrai nesuinteresuotas. Kelių transporto inspekcija? Kuo remiantis?
O autobusą būtų galima restauruoti ir padaryti muziejiniu, bet važiuojančiu. Kartais, kaip Europos miestuose, pavasarį - rudenį būtų galima išleisti ir į maršrutus. Bet restauracijai reikia pinigų. o jų nėra.
Comment
-
Ir visų pirma turbūt nėra kažkokios tai kordinuojančios kontoros visos šalies mastu. Nes dažnas vadovaujantis asmuo nepasižymi platesniu akiračiu, ar trukdo pasireikšti įvairios objektyvios priežastys.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO autobusą būtų galima restauruoti ir padaryti muziejiniu, bet važiuojančiu. Kartais, kaip Europos miestuose, pavasarį - rudenį būtų galima išleisti ir į maršrutus. Bet restauracijai reikia pinigų. o jų nėra.
Technikos muziejus galėtų tapti vienijančia organizacija, bet jo statusas galėtų būti aukštesnis.
Comment
Comment