Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
AutoLiet, gal galėtumėte patikslinti, šį aprašą?Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąMažeikių AP Ikarus 263. Aut? Atsiuntė iš Rusijos 2006m.
Ar jis reiškia "nežinomas autorius, nuotrauką atsiuntė iš Rusijos"?
Ar norima pasakyti, kad iš Rusijos gautas naudotas Ikarus 263 ???
Comment
-
Šis "modernizuotas" Mažeikių AP Ikarus 263 buvo gautas 1989m. ATI gar. nr. buvo 147, valst. nr. 66 52 ЛИХ. Regitra klaidina (ne pirmą kartą), kad tai Ikarus 250, 1992m. Nuotrauką prieš tris metus atsiuntė iš Maskvos.Parašė aRa Rodyti pranešimąAutoLiet, gal galėtumėte patikslinti, šį aprašą?
Ar jis reiškia "nežinomas autorius, nuotrauką atsiuntė iš Rusijos"?
Ar norima pasakyti, kad iš Rusijos gautas naudotas Ikarus 263 ???
Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.11.07, 08:43.
Comment
-
Įdomu, įdomu. Čia kvepia tyrimuParašė AutoLiet Rodyti pranešimąŠis "modernizuotas" Mažeikių AP Ikarus 263 buvo gautas 1989m. ATI gar. nr. buvo 147, valst. nr. 66 52 ЛИХ. Regitra klaidina (ne pirmą kartą), kad tai Ikarus 250, 1992m. Nuotrauką prieš tris metus atsiuntė iš Maskvos.
. Šitas 263-asis mano duomenimis, susikūrus Mažeikių AP, gavo 206 garažinį, o vėliau ir ZTM 210 valstybinį. Su 209 ZTA 818 numeriais iš tikrųjų važinėjo Ikarus250, įsigytas jau AP laikais (matyt koks nors buvęs tarnybinis). Tikėtina, kad nurašius pastarąjį ir įvyko 263-ojo "pernumeravimas". Ir tai jau ne pirmas kartas "Ikarusų istorijose". Įdomu dėl ko taip įvykdavo (variklio keitimas, techninė apžiūra ar kt.)
Comment
-
Iš tiesų Mažeikių AP turėjo kelis Ikarus 250, kurie greičiausiai anksčiau dirbo kaip tarnybiniai. Čia paminėtas nr. 209 turėjo būti Ik250.58 (kažkodėl man jį yra tekę pamatyti be garažinio), o taip pat dar prieš keletą metų "gyvas" dar buvo ir nr. 210 (Ik250.59) su valst. nr. ZSA*** (skaičiai kažkur pas mane pasimetė). Dėl šio paminėto Ik263 aš maniau, kad tai jau kažkur naudotos mašinos pirkimas, bet, pasirodo, gali būti, kad čia numerių keitimo "kriminalas"... Bet tai juk ne naujiena mūsuose, net ir troleibusams buvo įvesti būtini valstybinės registracijos numeriai, kad prieš tech. apžiūras nevyktų "mainai" (čia vien aiš priežasčių), tačiau nemažai Lietuvos pavyzdžių rodo, kad tai irgi nėra problema, kai kažko norima...Parašė Vakaris Rodyti pranešimąĮdomu, įdomu. Čia kvepia tyrimu
. Šitas 263-asis mano duomenimis, susikūrus Mažeikių AP, gavo 206 garažinį, o vėliau ir ZTM 210 valstybinį. Su 209 ZTA 818 numeriais iš tikrųjų važinėjo Ikarus250, įsigytas jau AP laikais (matyt koks nors buvęs tarnybinis). Tikėtina, kad nurašius pastarąjį ir įvyko 263-ojo "pernumeravimas". Ir tai jau ne pirmas kartas "Ikarusų istorijose". Įdomu dėl ko taip įvykdavo (variklio keitimas, techninė apžiūra ar kt.)
Comment
-
210 ZSA 450 Ikarus 250.59 (86)Parašė Matytas Rodyti pranešimą... o taip pat dar prieš keletą metų "gyvas" dar buvo ir nr. 210 (Ik250.59) su valst. nr. ZSA*** (skaičiai kažkur pas mane pasimetė)...
Comment
-
Turiu dar vieną istoriją apie Lietuvos Ikarus 250. 1989m. rugsėjo mėn. Kauno autobusų parkas gavo Ikarus 250 iš Maskvos autokombinato nr? (modifikacijos ir pagaminimo metų nežinau). Jam buvo suteiktas gar. nr.571 valstyb. nr. 56 12 ЛИЧ. Tais pačiais metais gruodžio mėnesį buvo parduotas Mažeikių statybos trestui. Gal tai tas pats Mažeikių AP Ik-250 gar. nr. 209?
Comment
-
Kažkas čia ne taip. 5571 numerį turėjo tikras "lietuvis" 256-tasis 65 64 ЛИЧParašė AutoLiet Rodyti pranešimąTuriu dar vieną istoriją apie Lietuvos Ikarus 250. 1989m. rugsėjo mėn. Kauno autobusų parkas gavo Ikarus 250 iš Maskvos autokombinato nr? (modifikacijos ir pagaminimo metų nežinau). Jam buvo suteiktas gar. nr.571 valstyb. nr. 56 12 ЛИЧ. Tais pačiais metais gruodžio mėnesį buvo parduotas Mažeikių statybos trestui. Gal tai tas pats Mažeikių AP Ik-250 gar. nr. 209?
Comment
-
100% "Kautros" duomenys.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąKažkas čia ne taip. 5571 numerį turėjo tikras "lietuvis" 256-tasis 65 64 ЛИЧ
Comment
-
Kad lyg viskas gražiai susidėlioja - jei tas Ikarus 250 iš Maskvos buvo gautas 1989 m. rugsėjo mėn. ir jau gruodžio mėn. parduotas Mažeikių statybos trestui, jo garažo Nr. 571 tvarkingai "perėmė" 1990 metais gautas naujas Ikarus 256.74 - 65 64 ЛИЧParašė Vakaris Rodyti pranešimąKažkas čia ne taip. 5571 numerį turėjo tikras "lietuvis" 256-tasis 65 64 ЛИЧParašė AutoLiet Rodyti pranešimąTuriu dar vieną istoriją apie Lietuvos Ikarus 250. 1989m. rugsėjo mėn. Kauno autobusų parkas gavo Ikarus 250 iš Maskvos autokombinato nr? (modifikacijos ir pagaminimo metų nežinau). Jam buvo suteiktas gar. nr.571 valstyb. nr. 56 12 ЛИЧ. Tais pačiais metais gruodžio mėnesį buvo parduotas Mažeikių statybos trestui. Gal tai tas pats Mažeikių AP Ik-250 gar. nr. 209?
Paskutinis taisė aRa; 2010.11.11, 09:51.
Comment
-
Logiška. Matyt, taip ir buvoParašė aRa Rodyti pranešimąKad lyg viskas gražiai susidėlioja - jei tas Ikarus 250 iš Maskvos buvo gautas 1989 m. rugsėjo mėn. ir jau gruodžio mėn. parduotas Mažeikių statybos trestui, jo garažo Nr. 571 tvarkingai "perėmė" 1990 metais gautas naujas Ikarus 256.74 - 65 64 ЛИЧ
Comment
-
Jei tikėti gamybos metais, turėjo būti Ikarus 250.58Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąTuriu dar vieną istoriją apie Lietuvos Ikarus 250. 1989m. rugsėjo mėn. Kauno autobusų parkas gavo Ikarus 250 iš Maskvos autokombinato nr? (modifikacijos ir pagaminimo metų nežinau). Jam buvo suteiktas gar. nr.571 valstyb. nr. 56 12 ЛИЧ. Tais pačiais metais gruodžio mėnesį buvo parduotas Mažeikių statybos trestui. Gal tai tas pats Mažeikių AP Ik-250 gar. nr. 209?
Comment
-
Idomus egzempliorius, tokio nemaciau. Idomus salono isdestymas, ilypimas i antra auksta priekyje, o ne per viduri.Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąTaip jis (Ikarus-Scania 397) atrodė nudažytas gamykloje, vėliau ji perdažė Eurolines spalvomis. Jis buvo dviejų aukštų. Už vairuotojo buvo poilsio vieta. Taip pat pirmame aukšte buvo mini baras, WC. Gar. nr. 400.
Atvaizdas
Comment
-
Marijampolės Ikarusai.
Vargu ar kokiam nors buvusios plačiosios Tėvynės AP jie jau bereikalingi. Parduoti reikėjo tuomet, kol dar važiavo.




Sutrumpintas Ikarus 280, apie kurį buvau užsiminęs anksčiau vienoje iš temų, berods apie registraciją.



Sutrumpino ir netgi sėdynes iš seno vakarietiško autobuso sumontavo.


Paskutinis taisė Al1; 2010.11.22, 21:31.
Comment

Comment