Parašė dtb
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Viešasis transportas Latvijoje
Collapse
X
-
Nuo gegužės vidurio iki rugsėjo 28 d. Rygoje vėl kursuos naktiniai autobusai.
Pradžiai suplanuoti trys žiediniai maršrutai, kurie per valandą apvažiuos numatytus rajonus ir grįš į centrą. Reisai retesni nei Vilniuje – bus iš viso penki reisai kas valandą (00:00, 01:00, 02:00, 03:00, 04:00).
Nuoroda į pranešimą (latvių kalba). Maršrutai preliminarūs, tad jų dar nėra rigassatiksme.lv, bet gatvės ir rajonai suprantami.
Abrikosai mus išgelbės. ~
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu kodėl tik šiltuoju metų laiku. Toks jausmas, kad kaip tik žiemą tai visi namie sėdi ir nieko nedaro…Parašė Lucario Rodyti pranešimąNuo gegužės vidurio iki rugsėjo 28 d. Rygoje vėl kursuos naktiniai autobusai.
Pradžiai suplanuoti trys žiediniai maršrutai, kurie per valandą apvažiuos numatytus rajonus ir grįš į centrą. Reisai retesni nei Vilniuje – bus iš viso penki reisai kas valandą (00:00, 01:00, 02:00, 03:00, 04:00).
Nuoroda į pranešimą (latvių kalba). Maršrutai preliminarūs, tad jų dar nėra rigassatiksme.lv, bet gatvės ir rajonai suprantami.
- 3 patinka
Comment
-
čia parašytaParašė Vinecko Rodyti pranešimąGal kas atskleis paslaptį man. Kam reikalingas tramvajus, kuris važiuoja kartą per 30 min d.d ir kartą per valandą savaitgaliu? Kalbu apie 8 ir 14 tramvajaus maršrutą Rygoje.
https://www.rigassatiksme.lv/en/curr...enamed-tram-8/
Comment
-
Jungtys tai gerai, tik su dažniu bėda. Geriausiu atveju kas 30 min ir tai “stuburinė” sistema? Net juokinga. Tai tiesiog parodo, kad maršrutai iš kiekvieno kampo į kiekvieną kampą be persėdimo neefektyvus. Realiai galima turėti kelis maršrutus, o ne plėsti kiekį maršrutų dažnio mažinimu.Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
Comment
-
Tik todėl, kad trasa iki Iļģuciems prieš šiandien negavo Škoda 15T, bet jau seniai galėjo. 5. Tramvajus pakeisti į žemagrindžius negalima, nes nuo Ausekļa iela iki Mīlgrāvis KT netinkima pantografams. Rygoje dėl KT vis dar žemagrindžiai Škoda 15T negali važiuoti į Bišumuiža, Tapešu iela ir Mīlgrāvis. Tikiuosi, kad intervalai mažės kažkada, bet galvoju kad teks palaukti Rygos savivaldybės rinkimus…Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Jungtys tai gerai, tik su dažniu bėda. Geriausiu atveju kas 30 min ir tai “stuburinė” sistema? Net juokinga. Tai tiesiog parodo, kad maršrutai iš kiekvieno kampo į kiekvieną kampą be persėdimo neefektyvus. Realiai galima turėti kelis maršrutus, o ne plėsti kiekį maršrutų dažnio mažinimu.
Comment
-
Man keistas sprendimas su 8A. Kaip supratau d.d dalis reisų iki Rygos GS t.y pilnai dubliuojamas buvęs 2 maršrutas. Kam jį buvo vadinti 8A? Galima buvo palikti tada 2, kuris dirbtų tik d.d ir važiuotų kas valandą (dabar 8 ir 8A sujungus gaunasi 30min intervalas, tai realiai kas valandą kiekvienas važiuoja)Parašė dronthego Rodyti pranešimą
Tik todėl, kad trasa iki Iļģuciems prieš šiandien negavo Škoda 15T, bet jau seniai galėjo. 5. Tramvajus pakeisti į žemagrindžius negalima, nes nuo Ausekļa iela iki Mīlgrāvis KT netinkima pantografams. Rygoje dėl KT vis dar žemagrindžiai Škoda 15T negali važiuoti į Bišumuiža, Tapešu iela ir Mīlgrāvis. Tikiuosi, kad intervalai mažės kažkada, bet galvoju kad teks palaukti Rygos savivaldybės rinkimus…
Comment
-
O kuo skiriasi pantografinė ir štanginė sistema?Parašė dronthego Rodyti pranešimą
<...> 5. Tramvajus pakeisti į žemagrindžius negalima, nes nuo Ausekļa iela iki Mīlgrāvis KT netinkima pantografams. Rygoje dėl KT vis dar žemagrindžiai Škoda 15T negali važiuoti į Bišumuiža, Tapešu iela ir Mīlgrāvis. Tikiuosi, kad intervalai mažės kažkada, bet galvoju kad teks palaukti Rygos savivaldybės rinkimus…
Comment
-
Manau kad maitinančio laido laikikliais. Štangoms reikalinga horizontali laisva zona, o pantografui - apatinė zona. Paleidus pantografą jam nepritaikyta linija ji per dažnai gestų.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
O kuo skiriasi pantografinė ir štanginė sistema?
- 1 patinka
Comment
Comment