Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Viešasis transportas Latvijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir berods jau įvyko konkursas naujiems tramvajams, kurių reikės, kai 2 maršrutas bus pratęstas.

    Comment


      O kada planuojama pratęsti 2-ą maršrutą?
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Nežinau. Gal tuos tramvajus ir ne dėl to perka. Bet apie 2 pratęsimą kalbama seniai. Iš tikrųjų tai ne tik pratęsimas būtų, bet ir visos linijos nuo 18 novembra gatvės rekonstrukcija į dvikelę. Nes Forštatui neužteks 2 tramvajų per valandą, dėl to nėra prasmės pratęsinėti linijos. O jei kursuos 5-6 tramvajai per valandą, tai jiems nepakaks pralankų, be to dėl jų greitis mažėja, nes vėluojant priešpriešiniam tramvajui, teks laukti...

        Comment


          RYGOJE UŽDARYTOS DVI TRAMVAJAUS LINIJOS


          Sena naujiena, bet niekas nepaskelbė. Rygoj uždaryti 4 ir 6 tramvajaus maršrutai. Tai padaryta dar 2018m kovo 3-ają ( apie tai sužinojau nesenai). Uždarymo priežastis, mažas keleivių skaičius. Dabar Rygoje liko 8 tramvajaus maršrutai.

          Comment


            4-as ir 6-as - dėl to, kad atsirado 1-as maršrutas, kuris dublioja beveik visą buvusiųjų 4-o ir 6-ojo maršrutų kelią
            Paskutinis taisė Kosovo; 2019.04.10, 22:46.
            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

            Comment


              kad 1- as maršrutas, jau seniai buvo.

              Comment


                1-as maršrutas nuo 1990 metų, kiek suskaičiuoju, buvo uždarytas ir vėl atidarytas mažiausiai 4 ar 5 kartus
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Parašė lukasb Rodyti pranešimą
                  RYGOJE UŽDARYTOS DVI TRAMVAJAUS LINIJOS


                  Sena naujiena, bet niekas nepaskelbė. Rygoj uždaryti 4 ir 6 tramvajaus maršrutai. Tai padaryta dar 2018m kovo 3-ają ( apie tai sužinojau nesenai). Uždarymo priežastis, mažas keleivių skaičius. Dabar Rygoje liko 8 tramvajaus maršrutai.
                  Buvo minėta temoje Tramvajai Latvijoje ir Estijoje apie šiuos pakeitimus.
                  Nuo balandžio 3 dienos maršrutus aptarnauja pilnai žemagrindžiai autobusai. Senųjų aukštagrindžių Mercedes-Benz Türk epocha baigėsi.
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Ir dar viena bloga naujiena iš Rygos - autobusų ir troleibusų maršrutuose su mažu keleivių srautu įlipimas pro priekines duris.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ir dar viena bloga naujiena iš Rygos - autobusų ir troleibusų maršrutuose su mažu keleivių srautu įlipimas pro priekines duris.
                      Nematau tame blogo - sumažėjo asocialų, važinėjančių tais maršrutais.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Kiek galima dauginti mitus? Priekinių durų tvarka beveik neturi įtakos asocialams. Gal tik pradžioje, o paskui jie ir toliau sėkmingai važinėja. Esmė tame, kad VT degraduoja - keleivių mažėja, nepaisant parkų atnaujinimo. O ir pinigų dotacijoms matyt mažėja (gerėjantis ekonomika? - netikiu!), todėl valdžia pasakė - surinkite pinigus patys.

                        Comment


                          Pasakykit man, kaip asocialūs asmenys patektų į VT, jei įlipant reiktų pasižymėti bilietą?
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Pasakykit man, kaip asocialūs asmenys patektų į VT, jei įlipant reiktų pasižymėti bilietą?
                            Nepatektų. Trolina Al1.
                            Jei veikia Stokholme priekinės durys, veiktų ir čia. Reikia įpratimo, bet būtų daugiau tvarkos.
                            Dabar jei reikia važiuoti dvi stoteles, visi įlipa pro antras, trečias, ketvirtas duris ir stypso. Kiti netelpa. Sovietmetis. O sulipus pro priekį judi natūraliai link autobuso galo. Jei lipi už dviejų stotelių, tai išlipi pro antras. Be to, tai leidžia žymiai daugiau sėdimų padaryti vietų, iš esmės 2+2 gali būti sėdybės su aikštele invalidams/vežimėliams.

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Pasakykit man, kaip asocialūs asmenys patektų į VT, jei įlipant reiktų pasižymėti bilietą?
                              Taip kaip dabar. Nereikia daryti VT profanacijos. Pavyzdžiui, Šveicarijoje net komposterių/validatorių kai kurių miestų VT nėra. Įlipimas pro visas duris. Bomžų ir ten yra. Ir ne dėl bomžų tos priekinės durys daromos, o tikintis surinkti daugiau pajamų iš mokių keleivių, kurie nenori mokėti.

                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                              Nepatektų. Trolina Al1.
                              Jei veikia Stokholme priekinės durys, veiktų ir čia. Reikia įpratimo, bet būtų daugiau tvarkos.
                              Dabar jei reikia važiuoti dvi stoteles, visi įlipa pro antras, trečias, ketvirtas duris ir stypso. Kiti netelpa. Sovietmetis. O sulipus pro priekį judi natūraliai link autobuso galo. Jei lipi už dviejų stotelių, tai išlipi pro antras. Be to, tai leidžia žymiai daugiau sėdimų padaryti vietų, iš esmės 2+2 gali būti sėdybės su aikštele invalidams/vežimėliams.
                              Ką lygini? Stokholmą, kur pagrindinę masę vežą metro, su Ryga, kur pagrindinė VT priemonė yra antžeminė klasikinė. Ir koks Stokholme VT tankis, o koks Rygoje?
                              Kas dėl judėjimo transporto priemonėje, tai visiška nesąmonė. 2+2 tinka mažiems srautams ar didesniems srautams, bet jei maršrute yra vos kelios stotelės, tarp kurių ir vežama pagrindinė to maršruto keleivių dalis, o tarpinėse stotelėse keleivių beveik nebūna. Va kai Vilniuje ar Rygoje bus tokie keleivių srautai kaip Stokholme, tada ir bus galima rimtai kalbėti apie visokias priekines duris.
                              Paskutinis taisė Al1; 2019.08.26, 07:56.

                              Comment


                                Man įdomu kodėl niekas Amsterdamo varianto kaip pavyzdžio neduoda?
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Tai ten juk centrinėje miesto dalyje pagrindinė VT rūšis yra tramvajus, o ne autobusai.

                                  Comment


                                    Al1 toliau trolina.

                                    Jei Vilniuje autobusas važiuoja kas 7 minutes, o Stokholme kas 15 min - ką tai keičia? Mažiau keleivių maršrute, rečiau važiuoja, bet piko metu irgi pilnas. Nėra taip, kad Vilniuje ilgas veža 3 kart daugiau žmonių. Panašiai veža. Ir kažkodėl ten sulipa per priekines.

                                    Be to, Vilniuje, pirma stotelė stotis. Ten atidaro tik priekines, jau bomžai nepatenka. Antra stotelė X ar XXX, bet ten niekas neišlipa, todėl atsidaro tik priekinės durys - vėl bomžai neįlipa.
                                    Taip prie žaliojo tilto naglai gal įlips per piką. Bet vakare ar dieną - įlips bomžas, autobusas nevažiuos, kol nepažymės bilieto. O konfliktams yra apsaugos tarnybų ekipažai.

                                    Comment


                                      Dažnis dar ne viską lemia. Gali autobusas važiuoti ir kas 7 minutes, bet vežti vidutiniškai 50 keleivių, gali važiuoti kas 15 ir vežti 15 keleivių. Tai kur srautai didesni? Aišku, pas mus tuoj atsirastų racionalizatorių, kurie sakytų 15 keleivių kas 15 min - autobusas prabanga, reikia retinti grafiką. Arba reikia leisti mikrobą. Bet tokiame Stokholme taip nedaro. Nei grafiko neretina, nei mikrobų veisia. Dar vienas niuansas - bendras tinklo išvystymas, kai VT stuburo ir chordų, kaip kad pas mus ar toje pačioje Rygoje, nėra. Tiksliau tą stuburą sudaro metro ar tramvajai, o ne autobusai ar troleibusai. Todėl gaunasi, kad vėlgi, keleivių srautai autobusuose gaunasi mažesni ir priekinių durų tvarka susitvarko.

                                      Kiek galima tą bomžų temą vartalioti? Jie nėra nei pagrindinė VT pajamų netekimo problema, nei aplamai VT problema. Gal teisingesnę visuomenę reikia kurti, kad mažiau liktų į pakraščius išmestų žmonių? O jei tokie atsiranda, tai pasirūpinti jais? Paryžiaus metro praėjimuose bomžai net miega, praėjimuose myžalais dvokia. Ir ką? Turniketai yra, bet tai nepadeda. Bet vat įsikandate vieną - bomžai - ir kaip sugedusi plokštelė varote tą patį...

                                      Aha, nepažymės bilieto ir lauks, o eismas strigs. Pavyzdžiui Ženevoje net varoma reklaminė akcija, kad autobusai ar troleibusai, ar tramvajai keleivių nelaukia ir nesuspėjusiems išlipti ar įlipti durų neatidaro (tiksliau jos blokuojamos, nes atidaro jas keleiviai tiek ir vidaus, tiek iš išorės mygtuko paspaudimu), kad spėtų pravažiuoti pro VT šviesoforais skirtus ciklus laiku. Nes punktualumas svarbiau visko. Ir pats įsitikinau kaip tai veikia. Kartą net tėvelio su vežimėliu neišleido, nes jis nespėjo pasiruošti išlipimui, o troleibusas nelaukia šikančių. Pas mus tokie nespėję išlipti tuoj skundus kurptų. Ten - tavo problema. Palauksi kito autobuso, troleibuso ar tramvajaus, ar grįši viena stotele atgal.

                                      Na bet mes nukrypome nuo temos.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2019.08.26, 21:28.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Be to, Vilniuje, pirma stotelė stotis. Ten atidaro tik priekines, jau bomžai nepatenka. Antra stotelė X ar XXX, bet ten niekas neišlipa, todėl atsidaro tik priekinės durys - vėl bomžai neįlipa.
                                        Taip prie žaliojo tilto naglai gal įlips per piką. Bet vakare ar dieną - įlips bomžas, autobusas nevažiuos, kol nepažymės bilieto.
                                        O jeigu bomžas turi bilietą? - taip pat neįleidinėti?

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          O jeigu bomžas turi bilietą? - taip pat neįleidinėti?
                                          Yra VVT taisyklėse punktas:
                                          "31. Keleiviams draudžiama: 30.1. aktyvinti kelis bilietus su teisės aktuose nustatytomis nuolaidomis vietoj vieno bilieto; 31.2. transporto priemonei važiuojant atidaryti kabinos duris arba kitaip trukdyti vairuotojui; 31.3. važiuoti neblaiviems ar apsvaigusiems nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų, vaistų, kitų svaigiųjų medžiagų), skleidžiantiems aitrų kvapą, apsirengusiems nešvariais drabužiais, 7 tepti ir gadinti transporto priemonės išorę ir vidų, laikyti kojas ant sėdynių, leisti ant sėdynių stovėti vaikams, sodinti gyvūną arba dėti ant jų bagažą, triukšmauti, garsiai leisti muziką bei kitaip pažeisti viešąją tvarką; 31.4. rūkyti, valgyti, gerti, (išskyrus skysčius iš specialiai gėrimams pritaikytų sandarių indų), įsinešti skysčius nesandariuose induose, šiukšlinti, triukšmauti, garsiai leisti muziką bei kitaip trukdyti vairuotojui ir keleiviams arba ar kitokiais veiksmais pažeisti viešąją tvarką; 31.5. važinėti po transporto priemonės saloną su vežamais paspirtukais, riedlentėmis, riedžiais, riedučiais ir kitomis mikromobilumo priemonėmis."

                                          Rygoj gal kitaip. Bet manau, net ir "taikingi bomžai" papuola po šituo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X