Ten nuograužos yra dėl to, kad gruntas neseniai supiltas jis minkštas dėl to ir plauna. Po kurio laiko nieko nebenuplaus, nes užaugs žolė, kuri sutvirtins šlaita. Dėl metalinių špuntų tilto tai aš manau jie juos išardys. Nes jie buvo panaduoti, kaip klojiniai žemėse, kad žemės neužvirstų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Metaliniu spuntu tikrai neisardys, nes ant ju jau uzbetonuotas rygelis ir ant jo sudetos viaduko sijos. Neisardyti spuntai pvz yra prie Panoramos pozeminese pesciuju perejose. Tai vat...del rudijimo klausimas dar isliekaParašė kempas Rodyti pranešimąTen nuograužos yra dėl to, kad gruntas neseniai supiltas jis minkštas dėl to ir plauna. Po kurio laiko nieko nebenuplaus, nes užaugs žolė, kuri sutvirtins šlaita. Dėl metalinių špuntų tilto tai aš manau jie juos išardys. Nes jie buvo panaduoti, kaip klojiniai žemėse, kad žemės neužvirstų.
Comment
-
Pro ten ryte ir po pamainos liaudis eina į fabriką tad ten ne vienas yra nudaužtas.Parašė Romas Rodyti pranešimąPenktadienį popiet kamščių važiuojant iš Vilniaus nebuvo
Foto 2010.06.11
Kažkodėl toje vietoje pėsčiųjų nebūna, bet įspėjamasis ženklas stovi
Atvaizdas
Comment
-
Stai sioks toks atnaujinimas is Grigiskiu, kaip pamatysit vilniaus puseje darbai jau prie pabaigos:
cia bendras vaizdas link naujo pozeminio viduko, viskas isasfaltuota, jau net linijos subraizytos
cia jau dazo viaduka, praktiska pilka spalva
jau uzbaigtas dviraciu takelis vingiuoja link maksimos bazes
cia anksciau bovo isvaziavimas i pagrindini kelia nuo stadiono
jau pastatyti sviesaforai sankryzoje ties lukoilu, tiesa pasakius manau kad jie cia nereikalingi, tikrai jau netoks intensyvus eismas kad reiktu sviesafora satyti
Comment
-
Baigus viaduko tiesimo darbus, eismas ten turėtų suintensyvėti, tad šviesoforai tikrai nepakenks- saugumas juk svarbiausiaParašė Corsaro Rodyti pranešimąjau pastatyti sviesaforai sankryzoje ties lukoilu, tiesa pasakius manau kad jie cia nereikalingi, tikrai jau netoks intensyvus eismas kad reiktu sviesafora satyti
Atvaizdas
Comment
-
Lrytas.lt skaitytojas atsiuntė nuotraukų, kuriose matoma, kaip po smarkesnio lietaus paplūsta naujai nutiestas kelias Grigiškėse. Pirmadienį didžiulę balą privažiavę vairuotojai apsisukdavo ir važiuodavo atgal. Kelias naujas, tačiau jame neįrengta nuotėkų sistema.
http://www.lrytas.lt/-12784093501277...nuotraukos.htm
Comment
-
Paskutini sakini turbut is lubu paeme, del stipresnio efekto.Parašė Kadafis Rodyti pranešimąLrytas.lt skaitytojas atsiuntė nuotraukų, kuriose matoma, kaip po smarkesnio lietaus paplūsta naujai nutiestas kelias Grigiškėse. Pirmadienį didžiulę balą privažiavę vairuotojai apsisukdavo ir važiuodavo atgal. Kelias naujas, tačiau jame neįrengta nuotėkų sistema.
Kaip gali buti neirengta nuoteku sistema? Toks projektas net nepraeitu ekspertizes. Cia akivaizdziai problema, kad nuo svieziu slaitu prinese grunto, kuris padare savotiska uztvanka vandeniui.
Comment
-
Man kotai svieciasi, kad su tuo "II etapu" bus taip pat kaip su tuo sandeliuku senamiescio pietiniame aplinkelyje, ar tuo nuvaziavimu Laisves-Ateities-Ukmerges sankryzoje uz garazu...Parašė Corsaro Rodyti pranešimąman tai apskritai idomu kada II etapas prasides?
Na, jeigu pasiseks, tai galbut issispres, kaip pvz. Ziurniu gatveje prie Gerosios vilties ziedo.Paskutinis taisė Ginthus; 2010.07.12, 14:25.
Comment
-
Taigi taigi - kaip pas mus daznai buna - baigiasi pinigai ipusejus didesniam projektui.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąMan kotai svieciasi, kad su tuo "II etapu" bus taip pat kaip su tuo sandeliuku senamiescio pietiniame aplinkelyje, ar tuo nuvaziavimu Laisves-Ateities-Ukmerges sankryzoje uz garazu...
Na, jeigu pasiseks, tai galbut issispres, kaip pvz. Ziurniu gatveje prie Gerosios vilties ziedo.
Kasdien vazineju i darba ir atgal per naujai suremontuotus kelius, ir galiu pasakyti tokia savo nuomone :
Pesciuju tiltas, pastatytas i niekur. Na gerai, i miska, i kuri pora zmogeliu per dien gal ir nueina sunis pavedziot ... Kitaip sakant - pinigai ismesti vejais.
Vaziuojant is Lentvario i Kauna (arba is salia tilto i Kauno puse esancio rajono), apsisukimas "nutolo" dar papildomais 2 km.
Taigi, asmeniskai man, kol neigyvendintas paskutinis sio projekto etapas, visi iki siol padaryti darbai tik pablogino susisiekima, reik beprasmiskai sukti kilometrus aplink tvoras. Saugumo poziuriu taip pat niekas nepasikeite - zmones kaip vaiksciojo per kelia taip ir vaiksto, triuksmas kaip buvo taip ir liko...
Comment
-
Reikia tikėtis, kad pabaigus visus etapus, šis ruožas taps itin patogiu.
Kolkas nesuprantami yra nauji greičio ribojimai. Važiuojant nuo Vilniaus dabar leidžiamas greitis Grigiškėse yra 80 km/h (bent jau tiek) nors ir išlieka "pavojingas ruožas", o nuo Grigiškių pašto (autobusų stotelės) iki pat pabaigos Kauno pusėn pastatė ribojimą iki 50 km/h.
Nepanašu, kad tie ženklai yra laikini. Beje, tikėjausi, kad posūkius į kairę (važiuojant nuo Vilniaus) panaikins, o bet tačiau... matyt dėl jų "pavojingumo" tas 50 km/h ir atsirado.
Comment
-
Panasu kad tu posukiu nepanaikino del to kad projektuotojai dar tiek supranta, kad apsisukimas ant kalno prie "tvirtoves" tikrai ne pats saugiausias ir patogiausias. Be to jis uz 3 km . Kaip ir sakiau - kol projektas nebaigtas pilnai, iki siol atliktu darbu prasme lygi nuliui (na tik kad asfalto danga pakeista vaziuojant is vilniaus i kauna). Tikiuosi ir projekta finansuojancios institucijos ta supranta .Parašė Sigis Rodyti pranešimąReikia tikėtis, kad pabaigus visus etapus, šis ruožas taps itin patogiu.
Kolkas nesuprantami yra nauji greičio ribojimai. Važiuojant nuo Vilniaus dabar leidžiamas greitis Grigiškėse yra 80 km/h (bent jau tiek) nors ir išlieka "pavojingas ruožas", o nuo Grigiškių pašto (autobusų stotelės) iki pat pabaigos Kauno pusėn pastatė ribojimą iki 50 km/h.
Nepanašu, kad tie ženklai yra laikini. Beje, tikėjausi, kad posūkius į kairę (važiuojant nuo Vilniaus) panaikins, o bet tačiau... matyt dėl jų "pavojingumo" tas 50 km/h ir atsirado.
Comment
-
valiooo - pagaliauParašė JlL Rodyti pranešimąpaskelbtas konkursas II etapui, pasiulymai priimami iki lapkricio 11 dienos.
Comment





Comment