Parašė Al1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tas viadukas pagrinde bus skirtas tiem zmonems kurie eina i darba fabrike, kadangi ten uz misko iskart yra didelis cechas ir per ten arciausia i ji patekti, jau nuo seno toj vietoj takeliai praminti. manau kad sis tiltas pasiteisinsParašė Wycka Rodyti pranešimąPirmas teisingai rašo — greičiausias kelias į kapines ne per viaduką, o tiesiai per kelią Bėda tik ta, kad kai kuriais atvejais iš tų kapinių gali nebegrįžti Bėda tik ta, kad kai kuriais atvejais iš tų kapinių gali nebegrįžti 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 I fabrika pro ten niekas neina, takeliai nuo seno i miska praminti. I fabrika seniau eidavo pro ta vieta kur yra pagrindinis ivaziavimas i grigiskes bet dabar ten viskas aptverta o ir fabrike turbut yra normali praejimo kontrole todel tenka eiti per paradines duris o ne sunkeliais.Parašė Corsaro Rodyti pranešimąNa tas viadukas pagrinde bus skirtas tiem zmonems kurie eina i darba fabrike, kadangi ten uz misko iskart yra didelis cechas ir per ten arciausia i ji patekti, jau nuo seno toj vietoj takeliai praminti. manau kad sis tiltas pasiteisins
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Užtvers. Kaip tada praeis?Parašė JlL Rodyti pranešimąi kapines patogiau bus eiti per ta vieta kur bus ivaziavimas i grigiskes, kur dabar masinu viaduka stato. Pesciuju viadukas tai ten realiai i niekur, vaikams nebent i miska nulekt, ar suni koki isvest
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ka uztvers? eis ne per magistrale o tuo keliuku kur bus ivaziavimas i grigiskes po magistraleParašė Al1 Rodyti pranešimąUžtvers. Kaip tada praeis?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent. Šiuo atveju Vievis yra kolkas geriausias pavyzdys - yra viadukai, kuriais žmonės naudojasi ir niekas nebando savo likimo kitaip kertant magistralę.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSaligatviu neirengs, atitvarus vis tiek padarys ir niekas nevaikscios. Nebent mirtininkai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ziezmariuose yra kita problema - ten reikia viaduko arba privaziuojamojo kelio lygiagreciai magistralei (nuo Kaisiadoriu viaduko) iki siltnamiu. Jei butu automobiliu viadukas, pesciuju tilto nereiketu, o jei butu privaziuojamasis kelias, tai pestiesiems vis tiek reiketu tilto. Elektrenuose problema isspresta - autobusu stoteles perkele i miesta.Parašė blitz Rodyti pranešimąŽiežmariuose tokio pėsčiųjų viaduko irgi labai reikia. Tada automagistralės statusas bus pasiekiamas ranka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Stebina, kad paplatinus važiuojamąją dalį vistiek liks tik po 2 juostas. Bent jau toks vaizdas susidarė važiuojant patvarkyta dalimi.
 Juk elementaru, kad ties gyvenviete reikia papildomos juostos įsukantiems/išsukantiems, kurie netrukdytų tranzitinio eismo? Nebent čia numatoma, kad ir liks 70 km/h, kaip ir Vievyje  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dešinioji juosta bus avarinė arba kaip įvažiavimo/išvažiavimo. Tai jau įprastas mūsuose sprendimas. Daugiau 80 km/h greitis tikrai nebus.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąStebina, kad paplatinus važiuojamąją dalį vistiek liks tik po 2 juostas. Bent jau toks vaizdas susidarė važiuojant patvarkyta dalimi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kaži kiek pėsčiųjų perėjų nusimato? Čia ir vėl norisi palyginti su kai kuriomis miestų gatvėmis su perėjomis kur leidžiamas 80 km/h greitis.Parašė Sula Rodyti pranešimąDešinioji juosta bus avarinė arba kaip įvažiavimo/išvažiavimo. Tai jau įprastas mūsuose sprendimas. Daugiau 80 km/h greitis tikrai nebus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Be abejo, nei vienos, kaip ir iki šiol. Bet tai nereiškia, kad žmonės neina - kas dar pavojingiau - reikia tverti aklinai.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai kaži kiek pėsčiųjų perėjų nusimato? Čia ir vėl norisi palyginti su kai kuriomis miestų gatvėmis su perėjomis kur leidžiamas 80 km/h greitis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tu taip manai, ar žinai? Jeigu žinai, gal galėtum nurodyti žinių šaltinį?Parašė Xmaster Rodyti pranešimąNei perėjų, nei 80 ženklo. Juk projektas - Grigiškių ruožą padaryti AM kategorijos keliu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.esparama.lt/es_parama_ple...1_Nr.3-423.pdfParašė c2h5oh Rodyti pranešimąTu taip manai, ar žinai? Jeigu žinai, gal galėtum nurodyti žinių šaltinį?
 Citata:
 Transeuropinio tinklo kelio E85
 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas.
 Ruožo per Grigiškes rekonstrukcija (II etapas)
 Planuojama rekonstruoti kelio ruožą per Grigiškes pagal automagistralės
 techninės kategorijos reikalavimus
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eismas bus ribojamas iki 80 ar net 70 km/h. Juk tarp Vilniaus ir Kauno pilna tokiu ruozu, kur greitis 70-80 km/h (Vievis, Elektrenai, Ziezmariai, prie Kauno ir kt. Taip kad ir Grigiskese nebus 100 km/h. Juk prie Grigiskiu i Vilniaus - Kauno kelia isuks ir is jo issuks daug automobiliu, todel didesnis gretis padidintu avaringuma.
 Comment











Comment