Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Aisku, kad laipios. Visas kelias bus aptvertas ir pereiti per ji nebus
    galima bet kur. Kitoje kelio puseje yra kapines.
    i kapines patogiau bus eiti per ta vieta kur bus ivaziavimas i grigiskes, kur dabar masinu viaduka stato. Pesciuju viadukas tai ten realiai i niekur, vaikams nebent i miska nulekt, ar suni koki isvest

    Comment


      #82
      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Pirmas teisingai rašo — greičiausias kelias į kapines ne per viaduką, o tiesiai per kelią Bėda tik ta, kad kai kuriais atvejais iš tų kapinių gali nebegrįžti
      Na tas viadukas pagrinde bus skirtas tiem zmonems kurie eina i darba fabrike, kadangi ten uz misko iskart yra didelis cechas ir per ten arciausia i ji patekti, jau nuo seno toj vietoj takeliai praminti. manau kad sis tiltas pasiteisins

      Comment


        #83
        Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
        Na tas viadukas pagrinde bus skirtas tiem zmonems kurie eina i darba fabrike, kadangi ten uz misko iskart yra didelis cechas ir per ten arciausia i ji patekti, jau nuo seno toj vietoj takeliai praminti. manau kad sis tiltas pasiteisins
        I fabrika pro ten niekas neina, takeliai nuo seno i miska praminti. I fabrika seniau eidavo pro ta vieta kur yra pagrindinis ivaziavimas i grigiskes bet dabar ten viskas aptverta o ir fabrike turbut yra normali praejimo kontrole todel tenka eiti per paradines duris o ne sunkeliais.

        Comment


          #84
          Parašė JlL Rodyti pranešimą
          i kapines patogiau bus eiti per ta vieta kur bus ivaziavimas i grigiskes, kur dabar masinu viaduka stato. Pesciuju viadukas tai ten realiai i niekur, vaikams nebent i miska nulekt, ar suni koki isvest
          Užtvers. Kaip tada praeis?

          Comment


            #85
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Užtvers. Kaip tada praeis?
            ka uztvers? eis ne per magistrale o tuo keliuku kur bus ivaziavimas i grigiskes po magistrale

            Comment


              #86
              Saligatviu neirengs, atitvarus vis tiek padarys ir niekas nevaikscios. Nebent mirtininkai.

              Comment


                #87
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Saligatviu neirengs, atitvarus vis tiek padarys ir niekas nevaikscios. Nebent mirtininkai.
                Būtent. Šiuo atveju Vievis yra kolkas geriausias pavyzdys - yra viadukai, kuriais žmonės naudojasi ir niekas nebando savo likimo kitaip kertant magistralę.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  #88
                  Vievyje irgi yra problemu. Pavyzdziui, gale Vilniaus link, ties kapinemis.

                  Comment


                    #89
                    Žiežmariuose tokio pėsčiųjų viaduko irgi labai reikia. Tada automagistralės statusas bus pasiekiamas ranka.
                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                    Comment


                      #90
                      o ar tikrai saligatvio nebus prie to nuvaziavimo?

                      Comment


                        #91
                        Parašė blitz Rodyti pranešimą
                        Žiežmariuose tokio pėsčiųjų viaduko irgi labai reikia. Tada automagistralės statusas bus pasiekiamas ranka.
                        Ziezmariuose yra kita problema - ten reikia viaduko arba privaziuojamojo kelio lygiagreciai magistralei (nuo Kaisiadoriu viaduko) iki siltnamiu. Jei butu automobiliu viadukas, pesciuju tilto nereiketu, o jei butu privaziuojamasis kelias, tai pestiesiems vis tiek reiketu tilto. Elektrenuose problema isspresta - autobusu stoteles perkele i miesta.

                        Comment


                          #92
                          Stai sioks toks atnaujinimas is Grigiskiu pesciuju viaduko statybos:

                          jau uzdeta puse viaduko sijos (idomu kaip abi sijos jungsis, varztais ar virinsis?)




                          idomus pasvire tureklai




                          na o cia tolumoj matoma betonuojama atramine sienute
                          Paskutinis taisė Corsaro; 2010.03.26, 19:24.

                          Comment


                            #93
                            Stebina, kad paplatinus važiuojamąją dalį vistiek liks tik po 2 juostas. Bent jau toks vaizdas susidarė važiuojant patvarkyta dalimi.
                            Juk elementaru, kad ties gyvenviete reikia papildomos juostos įsukantiems/išsukantiems, kurie netrukdytų tranzitinio eismo? Nebent čia numatoma, kad ir liks 70 km/h, kaip ir Vievyje

                            Comment


                              #94
                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                              Stebina, kad paplatinus važiuojamąją dalį vistiek liks tik po 2 juostas. Bent jau toks vaizdas susidarė važiuojant patvarkyta dalimi.
                              Dešinioji juosta bus avarinė arba kaip įvažiavimo/išvažiavimo. Tai jau įprastas mūsuose sprendimas. Daugiau 80 km/h greitis tikrai nebus.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Dešinioji juosta bus avarinė arba kaip įvažiavimo/išvažiavimo. Tai jau įprastas mūsuose sprendimas. Daugiau 80 km/h greitis tikrai nebus.
                                Tai kaži kiek pėsčiųjų perėjų nusimato? Čia ir vėl norisi palyginti su kai kuriomis miestų gatvėmis su perėjomis kur leidžiamas 80 km/h greitis.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Tai kaži kiek pėsčiųjų perėjų nusimato? Čia ir vėl norisi palyginti su kai kuriomis miestų gatvėmis su perėjomis kur leidžiamas 80 km/h greitis.
                                  Be abejo, nei vienos, kaip ir iki šiol. Bet tai nereiškia, kad žmonės neina - kas dar pavojingiau - reikia tverti aklinai.

                                  Comment


                                    #97
                                    Nei perėjų, nei 80 ženklo. Juk projektas - Grigiškių ruožą padaryti AM kategorijos keliu.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                      Nei perėjų, nei 80 ženklo. Juk projektas - Grigiškių ruožą padaryti AM kategorijos keliu.
                                      Tu taip manai, ar žinai? Jeigu žinai, gal galėtum nurodyti žinių šaltinį?

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Tu taip manai, ar žinai? Jeigu žinai, gal galėtum nurodyti žinių šaltinį?
                                        http://www.esparama.lt/es_parama_ple...1_Nr.3-423.pdf
                                        Citata:
                                        Transeuropinio tinklo kelio E85
                                        (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas.
                                        Ruožo per Grigiškes rekonstrukcija (II etapas)
                                        Planuojama rekonstruoti kelio ruožą per Grigiškes pagal automagistralės
                                        techninės kategorijos reikalavimus

                                        Comment


                                          Eismas bus ribojamas iki 80 ar net 70 km/h. Juk tarp Vilniaus ir Kauno pilna tokiu ruozu, kur greitis 70-80 km/h (Vievis, Elektrenai, Ziezmariai, prie Kauno ir kt. Taip kad ir Grigiskese nebus 100 km/h. Juk prie Grigiskiu i Vilniaus - Kauno kelia isuks ir is jo issuks daug automobiliu, todel didesnis gretis padidintu avaringuma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X