Siandien maciau jau betonavo polius pesciuju viadukui virs automagistrales. Na darbai tikrai vyksta paselusiu tempu ir kas geriausia kad dirbama vienu metu iskart prie visu objektu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija
Collapse
X
-
-
Akurat, paziurejus imesta brezinuka atrodo, kad nupiesta pozemine. Ale kam ten raustis, kai permesti per virsu paprasciau. Pagal eismo srautus nemanau, kad bus daugiau, kaip po viena juosta kiekviena kryptimi.Parašė Corsaro Rodyti pranešimątik dar niekaip nesuprantu, tas automobiliu viadukas bus po autostrada ar virs ir keliu juostu jis bus. Gal kas zinote?
Mane asmeniskai labiau domina situacija kitame gale, kaip jie ten ketina po tuo tiltu isisprausti.
Comment
-
Na po tuo tiltu tai pagal sita schemute turetu kelias palysti:Parašė Ginthus Rodyti pranešimąAkurat, paziurejus imesta brezinuka atrodo, kad nupiesta pozemine. Ale kam ten raustis, kai permesti per virsu paprasciau. Pagal eismo srautus nemanau, kad bus daugiau, kaip po viena juosta kiekviena kryptimi.
Mane asmeniskai labiau domina situacija kitame gale, kaip jie ten ketina po tuo tiltu isisprausti.
Nuoroda: Poveikio aplinkai vertinimo ataskaita http://www.tkti.lt/get.php?f.87
Comment
-
Schemute esu mates. Ale cia tik principine standartine schemute is kazkur nukopijuota. O paziurejus i realu atveji, kyla abejoniu del jos pritaikymo. Po esamu tiltu nepanasu, kad butu tiek daug erdves. Nebent vandeni paleisti per vamzdi, o kelia tiesti per visa upes ploti.Parašė Corsaro Rodyti pranešimąNa po tuo tiltu tai pagal sita schemute turetu kelias palysti:
Paskutinis taisė Ginthus; 2009.08.26, 07:22.
Comment
-
Na stai irdar viena ekskursija po Grigiskiu statybas:
anksciau sakiau kad sioje vietoje maziausiai nuveikta darbu, tai dabar yra atvirksciai, cia labiausiai pasistumeje, jau matosi busimo kelio konturai, formuojamas slaitas:
Suformuotas slaitas
Suformuotas slaitas i kita puse:
Graziai atrodo molio sluoksniai:
Cia vaziuojam i kita autostrados puse (kaip matom jau prasideje penktadieniniai kamsciai):
Kitoje puseje kasamos kominikacijos
Taip ir nesupratau ko ten tie archeologai ieskojo su dantu sepetukais kasdamiesi tose duobese
Senasis asfaltas (geri 20cm)
Cia radau truuteli igriuvusio asfalto, beje idomi medziaga ten tarp sluoksniu, idomu ja po visu asfaltu deda, kazkaip neesu mates kad kazkur ja klotu
Na o cia jau gatavas vienas rostverkas pesciuju viaduko statyboje
na o cia pamatai bus turbut salia viaduko nulipimo laiptams
Paskutinis taisė Corsaro; 2009.08.28, 15:19.
Comment
-
Ten taip vadinama geotekstile. Dazniausiai naudojama platinant kelia (letejimo greitejimo juostos ir pan.). Ant apatiniu sluoksniu paklojama 2m plocio geotekstiles juosta isilgai sujungimo, uzleidziant 1m ant senos dangos ir 1 m ant naujos. Ir uzklojamas virsutinis sluoknis. Tikrasis sujungimas gaunasi pasleptas po istisine geotekstile ir virsutiniu asfalto sluoksniu. Taip apsaugojama danga nuo suskilinejimo, nes nauja konstrukcija dar siek tiek vaiksto, o senoji jau susigulejus.Parašė Corsaro Rodyti pranešimąCia radau truuteli igriuvusio asfalto, beje idomi medziaga ten tarp sluoksniu, idomu ja po visu asfaltu deda, kazkaip neesu mates kad kazkur ja klotu
Panasi technologija panaudota ir rekonstruojant Konstitucijos prospekta. Gatve buvo platinta, o taip pat daug kur senas asfaltas islauzytas klojant tinklus, netgi ant suskilinejimu senoje dangoje priklojo geotekstiles lopu, tad ten jos apsciai.Paskutinis taisė Ginthus; 2009.08.29, 09:52.
Comment
-
na kadangi as ne kelininkas, tai ir nemaciau visu situ fintu, su geotekstile susuidurti teko tik statyboje ir tai tenai ji buvo baltos spalvos.Parašė mag Rodyti pranešimąNežinau kokią, bet plėvelę tiesiama prieš asfaltuojant kelio ruožą, Vilnius-Kaunas kelyje, teko matyt jau prieš kokius 5 metus jei ne seniau
Comment
-
Wow, ačiū
Tiesa sakant netgi nustebęs šiek tiek, nes projektas parengtas išties gerai. Apjungiamosios gatvės nuims vietinį eismą, viadukai, daugiau jokių "U" formos apsisukimų, tad labai realu, kad šis ruožas atitiks AM kelio kategoriją 
Edit: Dar taip idomumo dėlei - idomu kodėl LRA negali tokių pačių planų patalpinti savo svetainėje? Būtų išties smagu matyti tokius planus elektroninėje versijoje...Paskutinis taisė Xmaster; 2009.09.02, 21:16.
Comment
-
Tai jau tikrai. Latviai, slovakai, netgi ukrainiečiai ir rusai vizualizacijas parengia su realiu būsimu vaizdu, o su mūsų keliais dar neteko matyti.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąEdit: Dar taip idomumo dėlei - idomu kodėl LRA negali tokių pačių planų patalpinti savo svetainėje? Būtų išties smagu matyti tokius planus elektroninėje versijoje...
Comment
-
Iš planelio nesuprasi kokia tvarka bus vykdomas eismas. Matyt, kad nevisai racionaliai.
1.Pvz.: automobiliai iš Lentvario gatvės į miestą turės važiuoti tankiai apgyvendintomis Mokyklos ir Kovo 11-osios g.?
2.Iš/į Kovo 11g. paliktas senas įvažiavimas į magistralę Vilniaus kryptimi. Taip sujaukiamas visas srautas link naujojo viaduko. Kodėl įvažų negalima buvo padaryti ties juo??
3.Ar ne geriau buvo dubliuojančią Vilniaus g. pratęsti iki pat Lukoil degalinės? Juolab, kad ten visi garažai ir nauji namai su visiškai išdaužytais privažiavimo keliukais (juos galima būtų sujungti į naują gatvę).
Šiaip yra suplanuotas Didysis Grigiškių aplinkelis su nauju tiltu per Vokę ties Salų kaimu. Bet kada tai bus... Tilto per Nerį (Vilniaus aplinkkelio) čia berods nestatys - dešiniajame krante saugomos teritorijos.Paskutinis taisė Sula; 2009.09.04, 13:46.
Comment
-
Tai kad ne, pagal plana galima sukti i kaire link tilto ir ten jau desinen isilieti i greitkeli. Kita vertus, kam ten reikalingas dvipusis eismas, tai ir as nesuprantu. Geriau jau butu padare> zr. treciaji punktaParašė Sula Rodyti pranešimąIš planelio nesuprasi kokia tvarka bus vykdomas eismas. Matyt, kad nevisai racionaliai.
1.Pvz.: automobiliai iš Lentvario gatvės į miestą turės važiuoti tankiai apgyvendintomis Mokyklos ir Kovo 11-osios g.?
Gal ir galima. Bet cia matyt suveike elementarus taupumas. Kam ardyti sena ir tiesti nauja, jei ir taip bus gerai. Be to, pertvarkymas sumazintu ir degalines patraukluma.Parašė Sula Rodyti pranešimą2.Iš/į Kovo 11g. paliktas senas įvažiavimas į magistralę Vilniaus kryptimi. Taip sujaukiamas visas srautas link naujojo viaduko. Kodėl įvažų negalima buvo padaryti ties juo??
Tokia mintis ir man kilo. Tikrai nepakenktu taip padaryt. Bet matyt atsakymas cia tik vienas: uz kokias shishkes? Gal tiesiog nesugebejo pagristi tokio poreikio ir nebutu gave finansavimo. Cia jau gautusi vietines infrastrukturos pletojimas greitkelio saugumo didinimo lesu saskaita.Parašė Sula Rodyti pranešimą3.Ar ne geriau buvo dubliuojančią Vilniaus g. pratęsti iki pat Lukoil degalinės? Juolab, kad ten visi garažai ir nauji namai su visiškai išdaužytais privažiavimo keliukais (juos galima būtų sujungti į naują gatvę).Paskutinis taisė Ginthus; 2009.09.04, 21:23.
Comment
-
na va ir vel siuzetelis is grigiskiu kelio rekonstrukcijos
Kaip jau daugelis ir pastebejot - visos eismo juostos perkeltos i viena puse

siaip labai siaura ten, tai daug kas per viduri vaziuoja

ten tolumoj matosi uzdarytoj pusej jau kasa katlavana busimam apatiniam viadukui

na cia jau isbetonuotos kolonos busimo pesciuju viaduko, tik keista kodel tos sonines kolonos bus aukstesnes nei pagrindinioji?

cia vyksta slaito tvirtinimo darbai, speju kad veliau ir uzbetonuos atramine sienute

na o cia prie maksima BAZEs busimas dviraciu takas

Paskutinis taisė Corsaro; 2009.10.03, 17:32.
Comment

Kažkada rašiau ilgą emailą lra.lt rastiems kontaktams su tokiu pasiūlymu ir netgi pagalba, kadangi pats retkarčiais dirbu 3D Studio Max programa, bet jokio atsakymo negavau.
Comment