Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėkui labai John

    Jeigu kas dar įdės kaip aplink pagrindinį kelią atrodo viskas tai bus super

    Comment


      Pėsčųjų viadukas ir vaizdeliai nuo jo.





      Comment


        Kaip buvo kaimas, taip ir liko. Užtenka pamatyti tą posūkį su užsukančių mopedu į dešinę...

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Kaip buvo kaimas, taip ir liko. Užtenka pamatyti tą posūkį su užsukančių mopedu į dešinę...
          Ta kelio pusė dar nerekonstruota tiesiog. Lygtais dar šiemet turėtų pradėti...

          Comment


            Paskelbtas jau konkursas dėl 2-ojo etapo

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              Kaip buvo kaimas, taip ir liko. Užtenka pamatyti tą posūkį su užsukančių mopedu į dešinę...
              Prieko čia kaimas? Kelio sutvarkymo tikslas nebuvo iš Grigiškių padaryti "tikro" Vilniaus.

              Comment




                O tai tą išvažinėtą žemę viduryje taip ir paliks? Kodėl Lietuvoje viskas vis dar daroma taip atmestinai? Suprantama, kad laikui bėgant ji nebeatrodys taip baisiai, bet galėjo ir labiau pasistengti.
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  Rekonstrukcija dar nebaigta. Kai sutvarkys kelio pusę į Vilnių, tai ir žolytę pasės.

                  Comment


                    Parašė blitz Rodyti pranešimą
                    Atvaizdas


                    O tai tą išvažinėtą žemę viduryje taip ir paliks? Kodėl Lietuvoje viskas vis dar daroma taip atmestinai? Suprantama, kad laikui bėgant ji nebeatrodys taip baisiai, bet galėjo ir labiau pasistengti.
                    Gal 2-ojo etapo metu ir patvarkys tą žemę...
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      A1. Grigiškių ruožo rekonstrukcija. II etapas

                      Pirkimas 23914
                      Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos
                      Paskelbtas: 2010-09-01; Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-10-25

                      Pirkimo objektas:
                      Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) rekonstravimas.
                      Ruožo per Grigiškes rekonstrukcija (II etapas). Sutartis Nr.1



                      Keli puslapiai iš techninės dokumentacijos.
                      III tomas. Bendroji informacija






                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...3914&LID=33313


                      Konkursas baigėsi.
                      Pagal pateiktus dokumentus dviejų rangovų pasiūlymų suma skyrėsi 0,93%
                      - Uždaroji akcinė bendrovė "Fegda" (110801759) 33 749 634,30 Lt
                      - Akcinė bendrovė 'Kauno tiltai" (133729589) 34 068 596,55 Lt
                      http://cvpp.lt/index.php?option=com_...ender_id=23914

                      Comment


                        Pirkimas 23914
                        Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) rekonstravimas.
                        Ruožo per Grigiškes rekonstrukcija (II etapas). Sutartis Nr.1


                        Brėžinių sąrašas iš V tomo.
                        Apibraukti žemiau pateikiami sumažinti bėržiniai



                        1 brėžinys. Kelio planas


                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...3914&LID=33313

                        Comment


                          A1. Grigiškių ruožo rekonstrukcija. II etapas

                          Pirkimas 23914
                          Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) rekonstravimas.
                          Ruožo per Grigiškes rekonstrukcija (II etapas). Sutartis Nr.1


                          Atskiri brėžiniai
                          1.2 brėžinys. Kelio planas 15,2-16,2 km
                          Apačioje (pietinėje dalyje) pažymėti pernai nutiesti jungiamieji keliai nuo viaduko ties "Emsi" degaline.



                          1.3 brėžinys. Kelio planas 16,2-17,2 km
                          Teritorija ties įvažiavimu į AB "Grigiškės" ir pagrindine Grigiškių stotele
                          Viršuje (šiaurinėje dalyje) atsiškoja kelias, kuris eis ties AB "Grigiškės" akveduku
                          Per šoninę gatvę bus dvi pėsčiųjų perėjos, o per pagrindinį kelią - požeminė perėja (atrodo, kad ji ten yra ir dabar)



                          1.4 brėžinys. Kelio planas 17,2-18,0 km
                          Naikinami įvažiavimai į sodus ir į Vokės kanalą ties buv. Grigiškių savivaldybe.



                          2.1 brėžinys. 1-ojo jungiamojo kelio planas (0.0-1,125 km)

                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...3914&LID=33313


                          Turbūt ir po II rekonstrukcijos etapo dar liks tas pavojingas posūkis į Lentvarį, nes bus nutiesta tik pusė jungiamojo kelio

                          Comment


                            A1. Grigiškių ruožo rekonstrukcija. II etapas

                            Tilto per Vokę rekonstrukcija
                            Brėžinių sąrašas

                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...3914&LID=33313

                            Comment


                              A1. Grigiškių ruožo rekonstrukcija. II etapas

                              Pirkimas 23914
                              Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) rekonstravimas.
                              Ruožo per Grigiškes rekonstrukcija (II etapas). Sutartis Nr.1

                              Tilto per Vokę rekonstrukcija
                              1.1 brėžinys. Atraminės sienos


                              8.1 brėžinys. Tilto planas



                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...3914&LID=33313

                              Comment


                                Nevisai supratau, tai tik II etapo A dalis? Bus dar B dalis su beveik visa pietine puse? Nors mačiau, kad jau vieną medinę trobą prie tvenkinio nuvertė.
                                Įtariu, kad kiti esami gyventojai VĖL reikalauja po milijoną.

                                Tolimesniuose planuose, regėjau, yra ir III etapas, su Grigiškių pietiniu aplinkkeliu, dar vienu tiltu per Vokę link Mūrinės Vokės. Bet tai turbūt kokiems 2030 metams.
                                Gal kažkada susigeneruos dubliuojantis A1 plentas pro Kariotiškes link Vievio
                                Paskutinis taisė Sula; 2010.12.18, 12:36.

                                Comment


                                  Dėkui už informaciją. Bet dabar galvoju, kad norint iš Grigiškių nuo IKI nuvažiuoti į Lentvarį reikia važiuoti į vieną pusę prie EMSI apsisukti, tada važiuoti į kitą pusę apsisukti ir sumoje +2 km gaunasi. Gal bus ateityje koks tiltelis per Vokę, kad greičiau ir tiesiau būtų.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Tolimesniuose planuose, regėjau, yra ir III etapas, su Grigiškių pietiniu aplinkkeliu, dar vienu tiltu per Vokę link Mūrinės Vokės. Bet tai turbūt kokiems 2030 metams.
                                    Gal kažkada susigeneruos dubliuojantis A1 plentas pro Kariotiškes link Vievio
                                    Parašė fagus Rodyti pranešimą
                                    Dėkui už informaciją. Bet dabar galvoju, kad norint iš Grigiškių nuo IKI nuvažiuoti į Lentvarį reikia važiuoti į vieną pusę prie EMSI apsisukti, tada važiuoti į kitą pusę apsisukti ir sumoje +2 km gaunasi. Gal bus ateityje koks tiltelis per Vokę, kad greičiau ir tiesiau būtų.
                                    Kazka teko uzmatyti senuose planuose, buvo planuojamas kelias nuo stadiono pro Lentvario rytini krasta iki kelio i Trakus prie dabartines A16 ir 4707 keliu sankirtos. Turbut net Amalvos gamykla sau vieta issirinko atsizvelgdami i perspektyvine trasa pasoneje. Dar berods noreta tiesesnio kelio per Lentvari link Kariotiskiu ir toliau link Rykantu (vistik didelis pramoninis rajonas planavosi), bet numete kazkodel si reikala.

                                    Comment


                                      Pažiūrėjau brėžinius ir nesupratau šios rekonstrukcijos efekto. Viadukai, kairiųjų posūkių panaikinimai, bet rezultate vis tiek lieka tas pats 70 greitis.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Pažiūrėjau brėžinius ir nesupratau šios rekonstrukcijos efekto. Viadukai, kairiųjų posūkių panaikinimai, bet rezultate vis tiek lieka tas pats 70 greitis.
                                        Esmė tvarkoje, o ne greityje. Kažkaip kesita viską suvęsti į greitį, juk čia vis dėlto gyvenvietė.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Pažiūrėjau brėžinius ir nesupratau šios rekonstrukcijos efekto. Viadukai, kairiųjų posūkių panaikinimai, bet rezultate vis tiek lieka tas pats 70 greitis.
                                          Matau tik eismo saugumo didinimo paramos fonda, greicio didinimo paramos fondo nerandu... Na minti turbut pagavai.
                                          Zinoma sutinku, siek tiek kvailokai gaunasi, kad irengus visas imanomas saugumo priemones, visvien neleidziama didinti greicio. Vadinasi pries tai leidziamas greitis buvo neadekvaciai perdidelis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X