Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Ačiū tam nenualstančiam savivaldybės darbuotojui kuris nuolat stebi šį forumą ir reaguoja realiais veiksmsis į čia iškeltas problemas
    Manau ne darbuotojas o dviratininkai iš fb skaito, tada atsiranda straipsnis, o tada jau pasiekia savivaldybę. Kaune pavojingai įrengti viešojo transporto sustojimai pykdo dviratininkus – Kas vyksta Kaune

    Comment


      Nuostabus naujasis Regitros kalno dviračių takas.



      Click image for larger version

Name:	image (3).png
Views:	1911
Size:	4,98 MB
ID:	2139370

      Comment


        Šiaip čia realiai yra nusikaltimas. STR projektavimo normos palenda po konkrečiu statybos įstatymu. STR parašyta, kad minimali šoninė juosta yra 1 metro pločio, kai statomi kelio ženklai. Vadinasi, iš suprojektuoto dviračių tako (turbūt minimalus 2,5 m) atėmus tą 1 m aišku dar prieš projektuojant, kad bus likę 1,5 m dviračiams, kas yra nelegalu.

        Jei kas norit pigiai paduoti valstybę į teismą, reikia daryti taip:

        susirandat dokumentų formą https://e.teismas.lt/lt/public/home/ → ją užpildot (tą šabloną) → nuo šių metų atsirado specializuotas teismas administraciniams ginčams spręsti – prisijungiat → pasirenkat I-a instancija, administracinis teismas → teikti skundą (bus per slash'ą nurodyta prašymas ir dar kažkas) → sumokat 22,5 Eur (būtų 30 Eur teikiant popierius gyvai). Advokato nereikia. Administraciniam teisme yra tik dvi instancijos. Svarbu tik nurodyti teisinį pagrindą, jis yra LR Statybos įstatymo (atrodo 3-io ar kažkurio iš pirmų straipsnių pažeidimas, nes nesilaikoma STR). Prašot, kad nugriautų ir statytų iš naujo. Laimėjus, atrodo galima susigrąžinti žyminį (22,5 Eur) mokestį. Patrolinat valstybę, kaip jus trolina ir einat kruasanų valgyt.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Šiaip čia realiai yra nusikaltimas. STR projektavimo normos palenda po konkrečiu statybos įstatymu. STR parašyta, kad minimali šoninė juosta yra 1 metro pločio, kai statomi kelio ženklai. Vadinasi, iš suprojektuoto dviračių tako (turbūt minimalus 2,5 m) atėmus tą 1 m aišku dar prieš projektuojant, kad bus likę 1,5 m dviračiams, kas yra nelegalu.

          Jei kas norit pigiai paduoti valstybę į teismą, reikia daryti taip:

          susirandat dokumentų formą https://e.teismas.lt/lt/public/home/ → ją užpildot (tą šabloną) → nuo šių metų atsirado specializuotas teismas administraciniams ginčams spręsti – prisijungiat → pasirenkat I-a instancija, administracinis teismas → teikti skundą (bus per slash'ą nurodyta prašymas ir dar kažkas) → sumokat 22,5 Eur (būtų 30 Eur teikiant popierius gyvai). Advokato nereikia. Administraciniam teisme yra tik dvi instancijos. Svarbu tik nurodyti teisinį pagrindą, jis yra LR Statybos įstatymo (atrodo 3-io ar kažkurio iš pirmų straipsnių pažeidimas, nes nesilaikoma STR). Prašot, kad nugriautų ir statytų iš naujo. Laimėjus, atrodo galima susigrąžinti žyminį (22,5 Eur) mokestį. Patrolinat valstybę, kaip jus trolina ir einat kruasanų valgyt.
          čia ko gero būtų ne valstybės, o savivaldybės trolinimas

          Comment


            Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
            Nuostabus naujasis Regitros kalno dviračių takas.
            https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/07/...uri-buti-foto/

            Kaip penktadienį naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ komentavo Kauno savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis, šaligatvyje atsiradę eismo krypties kelio ženklai – laikini.

            „Vadinamoje „Regitros“ įkalnėje vyksta paskutiniai darbai. Jūsų minimi kelio ženklai – laikini. Jų reikėjo vykstant darbams, kadangi rekonstrukcijos metu eismas ne visada buvo užvertas aklinai.

            Korekcijų dar tikrai bus ir specialistai šioje vietoje imsis būtinų sprendimų, kurie užtikrins eismo dalyvių saugumą“, – komentavo A. Pakalniškis.
            Atmazkę kažkokią davė - tai laikinas sprendimas. Nežinau kodėl laikinam sprendimui reikėjo praardyti naujai išlietą asfaltą. Todėl tikriausiai ženklai liks su visam, galbūt dar atsiras apsauginė sienelė. Tačiau takas rezultate sumažės ženkliai. Nebent kažkas turit projektą po ranka ir galit spekuliacijas pašalint

            Comment


              Savivaldybė turbūt tik užsakovas ir pinigų už statybas mokėtojas. Reikia kaltint, kas parašą padėjo, jog viskas gerai, pvz. Statybos inspekcija ar kas ten statybos leidimą išduoda. Tokiu atveju atsakovu nurodyti: valstybė, atstovaujama Statybos inspekcijos (ir statybos inspekcijos adresas).

              Vat niekaip nesugalvoju, jei valstybę paduot (nenurodant, kas jai atsovauja), koks jos adresas būtų. Šiaip ar taip net savivaldybės darbuotojai dažnai yra valstybės tarnautojai, tai savo pinigine neatsako, nebent būtų atleisti ar pan. Kiek suprantu, finansiniai nuostoliai vis tiek valstybei. Pvz. už neteisėtus policijos / prokuratūros veiksmus apmoka Teisingumo ministerija jai pateikus prašymą.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Vat niekaip nesugalvoju, jei valstybę paduot (nenurodant, kas jai atsovauja), koks jos adresas būtų.
                https://rekvizitai.vz.lt/imone/lietuvos_respublika/

                Comment


                  Antrasis BicycleDutch video iš Lietuvos

                  Comment


                    Panasu kad bus dviracio takas nuo Zoologijos sodo iki Studentu? Idomu tik ar ta labai siaura dalis ar platesne. Bet kokiu atveju arba zmonem eiti bus per siauras takelis, arba dvirtakis super siauras.
                    Click image for larger version

Name:	IMG_9393.jpg
Views:	1353
Size:	427,1 kB
ID:	2160122

                    Comment


                      2025-04-27 Planuojamas dviračių takas

                      Click image for larger version

Name:	20250427_085159.jpg
Views:	1393
Size:	1,15 MB
ID:	2197833
                      Click image for larger version

Name:	20250427_085211.jpg
Views:	1391
Size:	1,36 MB
ID:	2197834
                      Click image for larger version

Name:	20250427_085208.jpg
Views:	1389
Size:	1,28 MB
ID:	2197835
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Sukilėlių pr. atsiras dviračių takas.
                        Nuotekų šalinimo tinklų rekonstrukcijos/naujos statybos projektiniai pasiūlymai (brėžiniuose matosi ir gatvės kapitalinio remonto sprendiniai).

                        Takas bus nuo Tvirtovės alėjos iki klinikų įvažiavimo (prie daugiaaukštės stovėjimo aikštelės) ir nuo J. Lukšos-Daumanto iki Ašigalio g., likusioje atkarpoje netelpa.

                        Žinoma, Kaune vis dar nemoka projektuoti dviračių takų... Ties Žeimenos g. sankryža per perėją takas nutrūksta.
                        Click image for larger version  Name:	2025-07-27_20-52-13.png Views:	0 Size:	247,0 kB ID:	2212468

                        Taip pat ties Šiaurės pr. sankryža takas irgi nutrūksta, kadangi pati sankryža yra ne projekto ribose.
                        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                        Comment


                          Prie Chemijos fakulteto, kur diskutavome, kad pavojingas aukščių skirtumas tarp dviračių juostos ir pėsčiųjų plytelių - susiprotėjo matyt, nes nugremžta dviračių juosta.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Prie Chemijos fakulteto, kur diskutavome, kad pavojingas aukščių skirtumas tarp dviračių juostos ir pėsčiųjų plytelių - susiprotėjo matyt, nes nugremžta dviračių juosta.
                            Man rodos jau suasfaltavo, ir dabar lygiai su plytelemis. Tai jau puse velnio. Bet vistiek super gaila kad praleista proga padaryti magistralini gera dvirtakiu sujungima studentu gatves su azuolynu.

                            Comment


                              Įdomu kada planuojama Sukilėlių pr. rekonstrukcija?

                              Comment


                                Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                                Įdomu kada planuojama Sukilėlių pr. rekonstrukcija?
                                Kiek žinau artimiausiu metu, žada įrengti dviračių taką.

                                Comment


                                  Gal žinote kada Chemijos, Elektrėnų, Draugystės gatvėse (bent jau vienoje iš jų) padarys dvirtakius?
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

                                    Kiek žinau artimiausiu metu, žada įrengti dviračių taką.
                                    Tik dviračių taką ar pilną rekonstrukciją gatvės?

                                    Comment


                                      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                      Sukilėlių pr. atsiras dviračių takas.
                                      Nuotekų šalinimo tinklų rekonstrukcijos/naujos statybos projektiniai pasiūlymai (brėžiniuose matosi ir gatvės kapitalinio remonto sprendiniai).

                                      Takas bus nuo Tvirtovės alėjos iki klinikų įvažiavimo (prie daugiaaukštės stovėjimo aikštelės) ir nuo J. Lukšos-Daumanto iki Ašigalio g., likusioje atkarpoje netelpa.

                                      Žinoma, Kaune vis dar nemoka projektuoti dviračių takų... Ties Žeimenos g. sankryža per perėją takas nutrūksta.
                                      Click image for larger version Name:	2025-07-27_20-52-13.png Views:	0 Size:	247,0 kB ID:	2212468

                                      Taip pat ties Šiaurės pr. sankryža takas irgi nutrūksta, kadangi pati sankryža yra ne projekto ribose.
                                      Bijojau, kad ties šviesoforiniu įvažiavimu į Klinikų garažą tiesiog nukirs dviračių taką (ir vis tiek mažai kas varginsis nulipt nuo dviračio "kaip reikia"), bet pagal brėžinius panašu, kad takas praeis pro įvažiavimą ir užsibaigs ties bendru šaligatviu (nes toliau link Šiaurės pr. toje atkarpoje netelpa takas).

                                      Iš kitos pusės, spėju, nieko nedarys ties JL Daumanto gatve. Tai rezultatas ant 50% Gal klystu.
                                      Žeimenos g. iš vienos pusės takas nueina, bet kitoj pusėj trumpoje atkarpoje tęsiasi bendras šaligatvis, nors visiškai tuščia pieva stovi. Pagal brėžinius spėju ten privatizuota pieva arba nepasistengta su ribų pakeitimu.

                                      Ten kur netelpa takas visai tilptų apylanka per Ūmedžių gatvę. Pati Ūmedžių gatvė galėtų tapt arba dviračių gatve arba mažų mažiausiai aiškiai dviratininkams draugiška gatve.
                                      Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 11:33.

                                      Comment


                                        Pagooglinau, tai radau tokią informaciją, tik neaišku kada pradės, bet pabaigti turi iki 2027, nes baigiasi EU finansavimas:

                                        Kauno miesto savivaldybės administracija 2024 m. rugsėjo 30 d. pasirašė dviejų Europos Sąjungos Europos regioninės plėtros fondo lėšomis bendrai finansuojamų projektų „Chemijos g. pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas“ ir „Baltijos g. pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas“ sutartis.

                                        Projektų vykdytojas – Kauno miesto savivaldybės administracija, administruojančioji institucija – VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra.

                                        Projektams finansavimas yra skiriamas pagal 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos įgyvendinimo regioninę priemonę Nr.10-001-06-01-03 (RE) „Skatinti darnų judumą miestuose“. Chemijos g. tako įrengimas kainuotų iki 1 200 000,00 Eur, kai iš jų Europos Sąjungos fondų lėšos – 1 020 000,00 Eur ir savivaldybės biudžeto lėšos – 180 000,00 Eur, o Baltijos g. tako įrengimo kaina siektų iki 1 799 999,99 Eur, kai iš jų Europos Sąjungos fondų lėšos – 1 529 999,99 Eur ir savivaldybės biudžeto lėšos – 270 000,00 Eur. Planuojama abiejų projektų veiklų pabaiga – 2027 m. birželio 30 d.

                                        Projektų tikslinės grupės – įrengus Chemijos g. taką – Kauno miesto Petrašiūnų mikrorajono gyventojai ir įrengus Baltijos g. taką – Kauno miesto Šilainių mikrorajono gyventojai, kurių poreikiai bendri – gera pėsčiųjų ir dviračių takų būklė; kokybiškos ir saugios susisiekimo sąlygos bevariklėmis transporto priemonėmis miesto ribose; galimybė iš nutolusių miesto rajonų susisiekti su miesto centru bevariklėmis transporto priemonėmis; sumažėjusi oro tarša. Projekto naudą pajus ir aplinkinių seniūnijų gyventojai, Kauno miesto gyventojai ir miesto svečiai.

                                        Projektų tikslai sutapta– pagerinti pėsčiųjų ir dviratininkų susisiekimo sąlygas, siekiant padidinti gyventojų mobilumą ir prisidėti prie aplinkos taršos mažinimo.

                                        Projektų rezultatai – įrengtas apie 1,40 km ruožo Chemijos g. ir apie 2,1 km ruožo Baltijos g. pėsčiųjų ir dviračių takai.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Radau dar tokią info, tai pasirodo 1,4km yra nuo žiedo iki žiedo. Nors pagal google daugiau negu 2.5 km.

                                          Chemijos g. yra viena pagrindinių susisiekimo ašių, siekiant pasiekti miestą iš tankiai apgyvendinto Amalių sodų kvartalo. Poreikis įrengti pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūrą Chemijos g. yra didžiulis, nes dviračių ir pėsčiųjų taku sujungus planuojamą įrengti Chemijos g. taką su esamu Pramonės pr. taku, būtų formuojamas vientisas ir rišlus susisiekimo infrastruktūros tinklas, sudarantis sąlygas suinteresuotiesiems saugiai ir patogiai pasiekti kitus mikrorajonus, Kauno miesto centrą ir pan. Šiuo metu yra rengiamas Chemijos g. kapitalinio remonto techninis projektas, kadangi pėsčiųjų ir dviračių takai bus projektuojami gatvės kadastrinėse ribose. Projektu bus prašoma finansuoti pėsčiųjų ir dviračių tako 1,4 km ruožo įrengimą nuo žiedinės sankryžos besiribojančios su Pramonės pr. iki žiedinės sankryžos besiribojančios su Ateities pl. (įskaitant būtinąją mažąją architektūrą: suoliukus, šiukšliadėžes, dviračių stovus, ženklinimą, ženklus ir pan.). Tikslūs sprendiniai paaiškės parengus techninį projektą (projektu finansuojamam pėsčiųjų ir dviračių takui bus parengti atskiri žiniaraščiai/sąmatos), tačiau planuojama, kad pėsčiųjų ir dviračių takas tarpusavyje bus atskirtas skirtingomis dangomis ir, esant poreikiui, bortu (gairių 2.11.1.2. „dviračių ir pėsčiųjų takai (kai dviračių ir pėsčiųjų eismas tarpusavyje atskirtas bortu, gerai juntama tekstūros juosta, skirtingomis dangomis ir (ar) dangos spalvomis);“). Pėsčiųjų ir dviračių takas bus įrengiamas vienoje gatvės pusėje. Planuojamas ne siauresnis kaip 2 m pločio pėsčiųjų takas trinkelių arba plytelių dangos ir ne siauresnis kaip 2,5 m pločio dvikryptis dviračių takas raudonos spalvos asfalto dangos. Šiuo metu esamo dviračių tako remontuojamame ruože nėra.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X