Parašė skyrma
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Šiaip čia realiai yra nusikaltimas. STR projektavimo normos palenda po konkrečiu statybos įstatymu. STR parašyta, kad minimali šoninė juosta yra 1 metro pločio, kai statomi kelio ženklai. Vadinasi, iš suprojektuoto dviračių tako (turbūt minimalus 2,5 m) atėmus tą 1 m aišku dar prieš projektuojant, kad bus likę 1,5 m dviračiams, kas yra nelegalu.
Jei kas norit pigiai paduoti valstybę į teismą, reikia daryti taip:
susirandat dokumentų formą https://e.teismas.lt/lt/public/home/ → ją užpildot (tą šabloną) → nuo šių metų atsirado specializuotas teismas administraciniams ginčams spręsti – prisijungiat → pasirenkat I-a instancija, administracinis teismas → teikti skundą (bus per slash'ą nurodyta prašymas ir dar kažkas) → sumokat 22,5 Eur (būtų 30 Eur teikiant popierius gyvai). Advokato nereikia. Administraciniam teisme yra tik dvi instancijos. Svarbu tik nurodyti teisinį pagrindą, jis yra LR Statybos įstatymo (atrodo 3-io ar kažkurio iš pirmų straipsnių pažeidimas, nes nesilaikoma STR). Prašot, kad nugriautų ir statytų iš naujo. Laimėjus, atrodo galima susigrąžinti žyminį (22,5 Eur) mokestį. Patrolinat valstybę, kaip jus trolina ir einat kruasanų valgyt.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
- 6 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąŠiaip čia realiai yra nusikaltimas. STR projektavimo normos palenda po konkrečiu statybos įstatymu. STR parašyta, kad minimali šoninė juosta yra 1 metro pločio, kai statomi kelio ženklai. Vadinasi, iš suprojektuoto dviračių tako (turbūt minimalus 2,5 m) atėmus tą 1 m aišku dar prieš projektuojant, kad bus likę 1,5 m dviračiams, kas yra nelegalu.
Jei kas norit pigiai paduoti valstybę į teismą, reikia daryti taip:
susirandat dokumentų formą https://e.teismas.lt/lt/public/home/ → ją užpildot (tą šabloną) → nuo šių metų atsirado specializuotas teismas administraciniams ginčams spręsti – prisijungiat → pasirenkat I-a instancija, administracinis teismas → teikti skundą (bus per slash'ą nurodyta prašymas ir dar kažkas) → sumokat 22,5 Eur (būtų 30 Eur teikiant popierius gyvai). Advokato nereikia. Administraciniam teisme yra tik dvi instancijos. Svarbu tik nurodyti teisinį pagrindą, jis yra LR Statybos įstatymo (atrodo 3-io ar kažkurio iš pirmų straipsnių pažeidimas, nes nesilaikoma STR). Prašot, kad nugriautų ir statytų iš naujo. Laimėjus, atrodo galima susigrąžinti žyminį (22,5 Eur) mokestį. Patrolinat valstybę, kaip jus trolina ir einat kruasanų valgyt.
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąNuostabus naujasis Regitros kalno dviračių takas.
Kaip penktadienį naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ komentavo Kauno savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis, šaligatvyje atsiradę eismo krypties kelio ženklai – laikini.
„Vadinamoje „Regitros“ įkalnėje vyksta paskutiniai darbai. Jūsų minimi kelio ženklai – laikini. Jų reikėjo vykstant darbams, kadangi rekonstrukcijos metu eismas ne visada buvo užvertas aklinai.
Korekcijų dar tikrai bus ir specialistai šioje vietoje imsis būtinų sprendimų, kurie užtikrins eismo dalyvių saugumą“, – komentavo A. Pakalniškis.
- 2 patinka
Comment
-
Savivaldybė turbūt tik užsakovas ir pinigų už statybas mokėtojas. Reikia kaltint, kas parašą padėjo, jog viskas gerai, pvz. Statybos inspekcija ar kas ten statybos leidimą išduoda. Tokiu atveju atsakovu nurodyti: valstybė, atstovaujama Statybos inspekcijos (ir statybos inspekcijos adresas).
Vat niekaip nesugalvoju, jei valstybę paduot (nenurodant, kas jai atsovauja), koks jos adresas būtų. Šiaip ar taip net savivaldybės darbuotojai dažnai yra valstybės tarnautojai, tai savo pinigine neatsako, nebent būtų atleisti ar pan. Kiek suprantu, finansiniai nuostoliai vis tiek valstybei. Pvz. už neteisėtus policijos / prokuratūros veiksmus apmoka Teisingumo ministerija jai pateikus prašymą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVat niekaip nesugalvoju, jei valstybę paduot (nenurodant, kas jai atsovauja), koks jos adresas būtų.
- 3 patinka
Comment
-
Sukilėlių pr. atsiras dviračių takas.
Nuotekų šalinimo tinklų rekonstrukcijos/naujos statybos projektiniai pasiūlymai (brėžiniuose matosi ir gatvės kapitalinio remonto sprendiniai).
Takas bus nuo Tvirtovės alėjos iki klinikų įvažiavimo (prie daugiaaukštės stovėjimo aikštelės) ir nuo J. Lukšos-Daumanto iki Ašigalio g., likusioje atkarpoje netelpa.
Žinoma, Kaune vis dar nemoka projektuoti dviračių takų... Ties Žeimenos g. sankryža per perėją takas nutrūksta.
Taip pat ties Šiaurės pr. sankryža takas irgi nutrūksta, kadangi pati sankryža yra ne projekto ribose.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPrie Chemijos fakulteto, kur diskutavome, kad pavojingas aukščių skirtumas tarp dviračių juostos ir pėsčiųjų plytelių - susiprotėjo matyt, nes nugremžta dviračių juosta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąĮdomu kada planuojama Sukilėlių pr. rekonstrukcija?
Comment
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimą
Kiek žinau artimiausiu metu, žada įrengti dviračių taką.
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąSukilėlių pr. atsiras dviračių takas.
Nuotekų šalinimo tinklų rekonstrukcijos/naujos statybos projektiniai pasiūlymai (brėžiniuose matosi ir gatvės kapitalinio remonto sprendiniai).
Takas bus nuo Tvirtovės alėjos iki klinikų įvažiavimo (prie daugiaaukštės stovėjimo aikštelės) ir nuo J. Lukšos-Daumanto iki Ašigalio g., likusioje atkarpoje netelpa.
Žinoma, Kaune vis dar nemoka projektuoti dviračių takų... Ties Žeimenos g. sankryža per perėją takas nutrūksta.
Taip pat ties Šiaurės pr. sankryža takas irgi nutrūksta, kadangi pati sankryža yra ne projekto ribose.
Iš kitos pusės, spėju, nieko nedarys ties JL Daumanto gatve. Tai rezultatas ant 50%Gal klystu.
Žeimenos g. iš vienos pusės takas nueina, bet kitoj pusėj trumpoje atkarpoje tęsiasi bendras šaligatvis, nors visiškai tuščia pieva stovi. Pagal brėžinius spėju ten privatizuota pieva arba nepasistengta su ribų pakeitimu.
Ten kur netelpa takas visai tilptų apylanka per Ūmedžių gatvę. Pati Ūmedžių gatvė galėtų tapt arba dviračių gatve arba mažų mažiausiai aiškiai dviratininkams draugiška gatve.Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 11:33.
Comment
-
Pagooglinau, tai radau tokią informaciją, tik neaišku kada pradės, bet pabaigti turi iki 2027, nes baigiasi EU finansavimas:
Kauno miesto savivaldybės administracija 2024 m. rugsėjo 30 d. pasirašė dviejų Europos Sąjungos Europos regioninės plėtros fondo lėšomis bendrai finansuojamų projektų „Chemijos g. pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas“ ir „Baltijos g. pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas“ sutartis.
Projektų vykdytojas – Kauno miesto savivaldybės administracija, administruojančioji institucija – VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra.
Projektams finansavimas yra skiriamas pagal 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos įgyvendinimo regioninę priemonę Nr.10-001-06-01-03 (RE) „Skatinti darnų judumą miestuose“. Chemijos g. tako įrengimas kainuotų iki 1 200 000,00 Eur, kai iš jų Europos Sąjungos fondų lėšos – 1 020 000,00 Eur ir savivaldybės biudžeto lėšos – 180 000,00 Eur, o Baltijos g. tako įrengimo kaina siektų iki 1 799 999,99 Eur, kai iš jų Europos Sąjungos fondų lėšos – 1 529 999,99 Eur ir savivaldybės biudžeto lėšos – 270 000,00 Eur. Planuojama abiejų projektų veiklų pabaiga – 2027 m. birželio 30 d.
Projektų tikslinės grupės – įrengus Chemijos g. taką – Kauno miesto Petrašiūnų mikrorajono gyventojai ir įrengus Baltijos g. taką – Kauno miesto Šilainių mikrorajono gyventojai, kurių poreikiai bendri – gera pėsčiųjų ir dviračių takų būklė; kokybiškos ir saugios susisiekimo sąlygos bevariklėmis transporto priemonėmis miesto ribose; galimybė iš nutolusių miesto rajonų susisiekti su miesto centru bevariklėmis transporto priemonėmis; sumažėjusi oro tarša. Projekto naudą pajus ir aplinkinių seniūnijų gyventojai, Kauno miesto gyventojai ir miesto svečiai.
Projektų tikslai sutapta– pagerinti pėsčiųjų ir dviratininkų susisiekimo sąlygas, siekiant padidinti gyventojų mobilumą ir prisidėti prie aplinkos taršos mažinimo.
Projektų rezultatai – įrengtas apie 1,40 km ruožo Chemijos g. ir apie 2,1 km ruožo Baltijos g. pėsčiųjų ir dviračių takai.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 2 patinka
Comment
-
Radau dar tokią info, tai pasirodo 1,4km yra nuo žiedo iki žiedo. Nors pagal google daugiau negu 2.5 km.
Chemijos g. yra viena pagrindinių susisiekimo ašių, siekiant pasiekti miestą iš tankiai apgyvendinto Amalių sodų kvartalo. Poreikis įrengti pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūrą Chemijos g. yra didžiulis, nes dviračių ir pėsčiųjų taku sujungus planuojamą įrengti Chemijos g. taką su esamu Pramonės pr. taku, būtų formuojamas vientisas ir rišlus susisiekimo infrastruktūros tinklas, sudarantis sąlygas suinteresuotiesiems saugiai ir patogiai pasiekti kitus mikrorajonus, Kauno miesto centrą ir pan. Šiuo metu yra rengiamas Chemijos g. kapitalinio remonto techninis projektas, kadangi pėsčiųjų ir dviračių takai bus projektuojami gatvės kadastrinėse ribose. Projektu bus prašoma finansuoti pėsčiųjų ir dviračių tako 1,4 km ruožo įrengimą nuo žiedinės sankryžos besiribojančios su Pramonės pr. iki žiedinės sankryžos besiribojančios su Ateities pl. (įskaitant būtinąją mažąją architektūrą: suoliukus, šiukšliadėžes, dviračių stovus, ženklinimą, ženklus ir pan.). Tikslūs sprendiniai paaiškės parengus techninį projektą (projektu finansuojamam pėsčiųjų ir dviračių takui bus parengti atskiri žiniaraščiai/sąmatos), tačiau planuojama, kad pėsčiųjų ir dviračių takas tarpusavyje bus atskirtas skirtingomis dangomis ir, esant poreikiui, bortu (gairių 2.11.1.2. „dviračių ir pėsčiųjų takai (kai dviračių ir pėsčiųjų eismas tarpusavyje atskirtas bortu, gerai juntama tekstūros juosta, skirtingomis dangomis ir (ar) dangos spalvomis);“). Pėsčiųjų ir dviračių takas bus įrengiamas vienoje gatvės pusėje. Planuojamas ne siauresnis kaip 2 m pločio pėsčiųjų takas trinkelių arba plytelių dangos ir ne siauresnis kaip 2,5 m pločio dvikryptis dviračių takas raudonos spalvos asfalto dangos. Šiuo metu esamo dviračių tako remontuojamame ruože nėra.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment