Parašė Sigitukaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Ten trinkelėmis nupiešta dviračių juosta, bet mažai kas ją pastebi ir suvokia kaip išskirinę dviračių zoną, už kurios ribų jie turėtų nevažinėti.Paskutinis taisė manometras; 2020.11.24, 20:15.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
-
Beje tas dviračių "takas" yra tarsi paminklas konkės maršrutui per Laisvės al.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Ten trinkelėmis nuoiešta dviračių juosta, bet mažai kas ją pastebi ir suvokia kaip išskirinę dviračių zoną, už kurios ribų jie turėtų nevažinėti.
- 1 patinka
Comment
-
Tiksliau, uždrausti dviračiams judėti pėsčiųjų gatvėje.Parašė Blaze Rodyti pranešimąPėsčiųjų gatvėje apskritai nereikia žymėti dviračių tako, nes jis daugiau tvarkos neįneša. Tiesiog leisti dviračiams judėti visur.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Laisvės al. mažesnis smogas dviračiui nei Kęstučio ar Donelaičio g. Sveikiau ir jaukiau Laisvės al., bet sutinku, kad paspirtukai gal pavojinga.Parašė liutass Rodyti pranešimą
Tiksliau, uždrausti dviračiams judėti pėsčiųjų gatvėje.
Pagalvojau, kad galėjo įkomponuoti kokį nors raudonų trinkelių dvirtakį skirtingame aukštyje, kur galėtų tranzitu pravažiuoti dviračiu, kad ir dabar įrengtos dviračių trasos vietoje. Gyventojai nors turėtų šansą susigaudyti, kad čia grynai dviračiams išskirta vieta ir būti atsargesniems, o kitose Laisvės al. vietose dviračių nebūtų arba jie būtų netoleruojami.
Comment
-
tuo, kad jis eina pesciuju gatve ir yra labai didele rizika atsitrenkti i zmoguParašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNesuprantu, kuo blogas dabartinis LA dviračių takas ir apie ką šita diskusija.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Jei dvirtakis eis palei važiuojamąja gatvės dalį, didelė rizika, kad partrenks dviratininką. Tuomet gal iš vis nereik dvirtakių?Parašė liutass Rodyti pranešimą
tuo, kad jis eina pesciuju gatve ir yra labai didele rizika atsitrenkti i zmogu
Comment
-
O tai nėra dar šešiskart tiek pločio? Šiaip palyginus su situacija prieš 10 metų, beveik niekada nebematau ten einančių pėsčiųjų. Tai Daukanto gatvėje ir senamiestyje irgi reikia dviračius uždraust? Nežinau, kuo tai prisidės prie darnaus judumo ir panašių dalykų.Parašė liutass Rodyti pranešimą
tuo, kad jis eina pesciuju gatve ir yra labai didele rizika atsitrenkti i zmogu
Comment
-
Nelabai matosi dėl estetikos, todėl juo vaikšto pėstieji ir važiuoja ne visi dviratininkai.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNesuprantu, kuo blogas dabartinis LA dviračių takas ir apie ką šita diskusija.
Laisvės alėja pakankamai plati, kad turėtų dviračių takus, bet... dabartinėje situacijoje yra pėsčiųjų ir važiuojančiųjų atskyrimo problema. Nėra garantijų, kad žioplinėjančio pėsčiojo (pvz., mažo vaiko, močiutės, mamytės, nepaslankaus, nematančio asmens) nenutrenks skubantis dviratininkas. Žmonės pėsčiųjų gatvėje linkę atsipalaiduoti, paleisti vaikus, nestebėti ženklų, negirdėti visos aplinkos, ir pan.
ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 2 patinka
Comment
-
20 metų incidentų su pėsčiausiais mažėja, nematau racionalios priežasties, kodėl reikėtų pvz padaryt idiotiškai ne į temą atrodančius raudonus kuoliukus ar dar kažkokias neestetiškas priemones.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Nelabai matosi dėl estetikos, todėl juo vaikšto pėstieji ir važiuoja ne visi dviratininkai.
Laisvės alėja pakankamai plati, kad turėtų dviračių takus, bet... dabartinėje situacijoje yra pėsčiųjų ir važiuojančiųjų atskyrimo problema. Nėra garantijų, kad žioplinėjančio pėsčiojo (pvz., mažo vaiko, močiutės, mamytės, nepaslankaus, nematančio asmens) nenutrenks skubantis dviratininkas. Žmonės pėsčiųjų gatvėje linkę atsipalaiduoti, paleisti vaikus, nestebėti ženklų, negirdėti visos aplinkos, ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Takas su rausvas grindiniu, šiek tiek žemesniame lygyje nei likęs grindinys, pan. kaip naujausi dviračių takai Vilniuje, manau, būtų geras sprendimas dviračių eismui Laisvės al.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
20 metų incidentų su pėsčiausiais mažėja, nematau racionalios priežasties, kodėl reikėtų pvz padaryt idiotiškai ne į temą atrodančius raudonus kuoliukus ar dar kažkokias neestetiškas priemones.
Jokių neestetiškų priemonių nereikia, jei nieko ypatingai nedarom, tada geriau kaip dabar yra.
- 1 patinka
Comment
-
Arba dviratininkams būtų galima priminti elementarią sveiką nuovoką: kas potencialiai didesnį pavojų kelia, tie atsargiau ir turi elgtis.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Nelabai matosi dėl estetikos, todėl juo vaikšto pėstieji ir važiuoja ne visi dviratininkai.
Laisvės alėja pakankamai plati, kad turėtų dviračių takus, bet... dabartinėje situacijoje yra pėsčiųjų ir važiuojančiųjų atskyrimo problema. Nėra garantijų, kad žioplinėjančio pėsčiojo (pvz., mažo vaiko, močiutės, mamytės, nepaslankaus, nematančio asmens) nenutrenks skubantis dviratininkas. Žmonės pėsčiųjų gatvėje linkę atsipalaiduoti, paleisti vaikus, nestebėti ženklų, negirdėti visos aplinkos, ir pan.
- 2 patinka
Comment
-
Iš esmės, būtent. Reikia, kad dviratininkai pasirinktų tinkamą važiavimo stilių. Magistraliniais dviračių takais galima važiuoti ir visai sportišku greičiu, bet tokiose vietose kur daug pėsčiųjų (kaip Laisvės alėjoje) reikia važiuoti lėčiau, daugiau dairytis.Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą
Arba dviratininkams būtų galima priminti elementarią sveiką nuovoką: kas potencialiai didesnį pavojų kelia, tie atsargiau ir turi elgtis.
O priemonės gali būti visai panašios kaip automobiliams. Neturi būti ilgų tiesių takų be kliūčių, kad neatrodytų per daug saugu greit lėkti, danga neturi būti per daug lygi, kad nebūtų patogu greit minti etc. T.y. palikus tiesiog pėsčiųjų gatvę be jokių papildomų žymėjimų dviračiams būtų daug saugiau, nes patys dviratininkai nesijaustų per daug saugūs ir mintų atsargiau. Ypač jei teks pamanevruoti apie klombas, lauko kavines etc.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Pravažiavau šiandien tuo 1 m pločio taku Kęstučio g. (taip kaip priklauso pagal kelio pusę: iš Vakarų į Rytus) Patiko, kad normaliai viskas sujungta, normalūs šviesoforai su dviračio simboliu. Visai nekliudė tako plotis, kadangi daug tų dviratininkų turbūt ir nebus (bent jau kol kas), manau gerai turėti ir tokį taką. Tik keletoje vietų nepatiko dėl pėsčiųjų, kai kur per siaura, kai kur pėstieji atrodo bus priversti eiti dviračių taku (tarp Muzikinio teatro ir I. Kanto g.). Aš esu už tai, kad būtų daugiau išskirtų dviračių jungčių su normaliais sujungimais per perėjas ir šviesoforais. Nemalonu dėl Kovo 11-osios g., Taikos pr. ir Pramonės pr. dviračių takų projektų, kur takai ištisai trūkinėja. Pagal taisykles reikia nulipinėti važiuojant per perėjas (ko niekas nedaro ir nedarys).
Beje dviračių takas tiesiamas ir Gravrogkų gatvėje netoli Trijų Mergelių pėsčiųjų tilto per Nemuną į Panemunės šilą. Sujungs ateityje tiesiamus K. Baršausko g., Biržiškų g. takus ir Trijų Mergelių tilto dviračių taką, tik norėtųsi normalių jungčių, kad nereiktų nuo dviračio nulipinėt.Paskutinis taisė PoDV; 2020.11.27, 00:02.
- 4 patinka
Comment
-
Taip. Sveika nuovoka sako, kad negalima tarp pėsčiųjų važiuoti greitai arba išvis reikia nevažinėti. Kai kažkas netikėtai ir gan greitai išvažiuoja iš už nugaros, pagalvoju, kad galėjau tuo metu šiaip sau žengti į šoną ir pakliūti po ratais.Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą
Arba dviratininkams būtų galima priminti elementarią sveiką nuovoką: kas potencialiai didesnį pavojų kelia, tie atsargiau ir turi elgtis.
Dalis tą sveiką nuovoką ir patys turi, o kiti nenori jos turėti.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Pabūsiu per daug modernus, bet dviračių takas LA galėjo būt asfaltuotas. Tuomet pėstieji jaustų jog eina važiuojamąja dalimi. O dėl estetinės pusės, tai ir taip dabar jau ten sunaikintas vientisas paviršius ir pridaryta pilna dangos kaitų ir idiotiškų peraukštėjimų. Kaip tas keistas architektas sakė: "atkūrė gatvės DNR"Parašė manometras Rodyti pranešimą
Nelabai matosi dėl estetikos, todėl juo vaikšto pėstieji ir važiuoja ne visi dviratininkai.
- 2 patinka
Comment
-
Nuliūdino. Kaune neberengiami kvadračiukai dviračių perėjoms.Parašė Missoni Rodyti pranešimą
Comment
Comment