Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Partizanų g. dviračių takas. Parduotuvės stotelė. Spėju bus įrengiami aptvarai, nes be jų žmonės lips per žolę link Parduotuvės. Ir šiaip spėju tai daroma dėl dviratininkų saugumo.
    Click image for larger version

Name:	2018-07-21 20.37.13.jpg
Views:	65
Size:	754,8 kB
ID:	1656193

    Pats dviračių takas beveik absoliučiai išasfaltuotas, išskyrus kelias atsitiktines atkarpas.
    Click image for larger version

Name:	2018-07-21 20.53.14.jpg
Views:	74
Size:	783,3 kB
ID:	1656194

    Comment


      Būtų išties logiška, kur takas kertą važiuojamąją dalį - padaryti platų "gulintį policininką", kuris priverstų vairuotojus sulėtinti.

      Comment


        Patyrinėjau Savanorių pr. statomą dviračių taką. Matosi, kad projektas daug kur yra pakeistas.
        Projektas Kauno miesto savivaldybės tinklalapyje: http://www.kaunas.lt/aplinka/informa...-savanoriu-pr/

        Projekte, atskiras dviračių takas nebuvo numatytas tik ties Tvirtovės al. stotele. Takas prasideda už stotelės. Vaizdas už stotelės ties Žemgulio g. Ant troleibusų stulpų matosi įrengtas LED apšvietimas į dviračių tako pusę:
        Click image for larger version  Name:	2018-08-01 20.33.03.jpg Views:	1 Size:	742,6 kB ID:	1658555

        Ties smulkiomis įvažomis, takai nenutrūksta:
        Click image for larger version  Name:	2018-08-01 20.39.06.jpg Views:	1 Size:	742,9 kB ID:	1658554

        Ties Utenos g. ir stotele takas nutrūksta. Projekte numatyta, kad takas turėjo tęstis nenutrūkdamas, kirsti sankryžą ir aplenkti stotelę:
        Click image for larger version  Name:	2018-08-01 20.39.58.jpg Views:	1 Size:	752,2 kB ID:	1658553

        Už Utenos g. stotelės:
        Click image for larger version  Name:	2018-08-01 20.44.22.jpg Views:	1 Size:	739,8 kB ID:	1658552

        Ties Aukštaičių g. Beje, tech. projekte, dviračių tako trasa nusileidžia į gatvę, o įgyvendinime matosi, kad ties perėja jis nutrūksta.
        Click image for larger version  Name:	2018-08-01 20.49.33.jpg Views:	1 Size:	743,7 kB ID:	1658549

        Tačiau čia takas ties stotele nenutrūksta. Kaip ir buvo numatyta projekte, takas apeina stotelę. Beje matosi, kad ties čia jis susiaurėja iki 2 m pločio
        Click image for larger version  Name:	image_79013.jpg Views:	1 Size:	753,3 kB ID:	1658548

        Ties Žemaičių g. takas vėl nutrūksta. Pagal projektą, čia takas turėjo išsiskirti į du vienpusius takus, bet panašu, kad ties Žemaičių g. stotele eis bendras pėsčiųjų dviračių takas arba bus nužymėtas ant trinkelių.
        Click image for larger version  Name:	image_79015.jpg Views:	1 Size:	744,5 kB ID:	1658550

        Už Žemaičių g. stotelės, už įvažos į kavinę, prasideda tech. projekte nenumatytas dviračių takas. Čia takas, kaip vienpusė dviračių juosta, turėjo eiti gatvėje.
        Click image for larger version  Name:	image_79011.jpg Views:	1 Size:	737,7 kB ID:	1658546

        Ties A. Mackevičiaus g. baigiasi takas. Toliau šaligatvio zonoje normalus dviračių takas nebetelpa. Kadangi tech. projektas pakeistas, bus įdomu pamatyti, koks bus padarytas sprendimas Savanorių pr. įkalnėje.
        Click image for larger version  Name:	image_79016.jpg Views:	1 Size:	756,3 kB ID:	1658551

        Neatmetu galimybės, kad ten kur užteks pločio, atskiras takas bus nužymėtas ant trinkelių, ką matyt ir reiškia tech. projekto legendoje pažymėtas "Nužymėjimas ant esamų dangų".
        Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.02, 00:17.

        Comment


          Neatmetu galimybės, kad gali būti pažymėtos abejų pusių dviračių juostos vienoje gatvės pusėje (kurioje yra dviračių takas).

          Comment


            /\ Labai gaila, kad dviračių takai nutrūksta vos ne ties kiekviena sankryža. Mažų mažiausiai galėtų iki gatvės eiti, o po to jau dingti.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              /\ Labai gaila, kad dviračių takai nutrūksta vos ne ties kiekviena sankryža. Mažų mažiausiai galėtų iki gatvės eiti, o po to jau dingti.
              Dabar vystomas dviračių takų tinklas daromas tikrai pasitelkiant ne pačius geriausius sprendimus, tai lemia pinigai manau. Geriau daugiau ilgesnių dviračių takų, negu vienas galbūt įgyvendintas su visais naujoviškais ir praktiškai geriausiais sprendimais, negali juk padaryti tobulai visko iš karto. Sekančiu etapu (galbūt ir po kelių metų) bus tobulinami dviračių takai ir jų infrastruktūra, kad būtų kuo patogesnė dviratininkams, viskas etapais, tada jau atkreips didesnį dėmesį į sankryžas ir t.t.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Manau čia automobilio/dviračio prioriteto klausimas. Savivaldybė pati nesusigaudo savo prioritetuose - skelbia, kad Kaunas taps dviračių miestu, tuo tarpu visuose susikirtimuose kaitaliojasi dviračių trasos aukštis, o automobilių trasos aukštis nesikeičia.

                Comment


                  Tech. projekte takas netrūkinėja, nusileidžia į gatvės lygį. Gal ant trinkelių, kur tilps, užbraižys taką Šiurkštus trinkelių paviršius įspėtų apie pavojų - artėjama prie sankryžos (arba stotelėje keleiviai), nes kitaip būtų labai liūdna, jei prieš kiekvieną šviesoforą legaliai reiktų temptis dviratį vietoj to, kad važiuoti.

                  Įdomu, kokia bus dviračių tako asfalto danga - raudona kaip Veiverių g. ar pilka kaip Baltų pr.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.02, 12:01.

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                    Dabar vystomas dviračių takų tinklas daromas tikrai pasitelkiant ne pačius geriausius sprendimus, tai lemia pinigai manau. Geriau daugiau ilgesnių dviračių takų, negu vienas galbūt įgyvendintas su visais naujoviškais ir praktiškai geriausiais sprendimais, negali juk padaryti tobulai visko iš karto. Sekančiu etapu (galbūt ir po kelių metų) bus tobulinami dviračių takai ir jų infrastruktūra, kad būtų kuo patogesnė dviratininkams, viskas etapais, tada jau atkreips didesnį dėmesį į sankryžas ir t.t.
                    Na, kad tobulai nepadarysi visur ir visada - faktas. Vilniuje apie tai pridiskutuota šimtai tomų. Bet aš nerandu paaiškinimo pataupymui tiems 1-2 metrams asfalto pritempimui prie pat gatvės. Bėda ta, kad po to tų kelių metrų niekas neties, nes tai kainuos žiauriai brangiai (dėl kelių metrų tempti visą įrangą ir pirkti asfaltą).

                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    Tech. projekte takas netrūkinėja, nusileidžia į gatvės lygį. Gal ant trinkelių, kur tilps, užbraižys taką Šiurkštus trinkelių paviršius įspėtų apie pavojų - artėjama prie sankryžos (arba stotelėje keleiviai), nes kitaip būtų labai liūdna, jei prieš kiekvieną šviesoforą legaliai reiktų temptis dviratį vietoj to, kad važiuoti.

                    Įdomu, kokia bus dviračių tako asfalto danga - raudona kaip Veiverių g. ar pilka kaip Baltų pr.
                    Čia nepriklauso nuo dangos. Šviesoforai ir horizontalus ženklinimas - nuo to priklausys ar reiks vestis dviratį ar ne.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      <...> Šiurkštus trinkelių paviršius įspėtų apie pavojų - artėjama prie sankryžos (arba stotelėje keleiviai),<...>
                      Dviratininkas vis tiek daugiau mato ir girdi nei automobilio vairuotojas. Tad racionaliau būtų vairuotojus įspėti, kad jie kerta dviračių taką, padarant tako pločio kalnelį. Panašiai kaip Miško g. sankryžoje padaryta, tik gal švelnesnį.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Bet aš nerandu paaiškinimo pataupymui tiems 1-2 metrams asfalto pritempimui prie pat gatvės.
                        Dviračių takas prieš sankryžą galėtų įsilieti į bendrą eismą, tada už sankryžos vėl išsiskirti, kaip yra darom Švedijoje, Danijoje.

                        https://www.google.com/maps/@57.0464...7i13312!8i6656
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          /\ Galbūt. Mano mintis būtų paprastesnė: jeigu jau nedaro dviračių tako stotelėje, t.y. ten vyksta bendras eismas, tai tegul dviračių taką padaro bent jau iki pat perėjos, t.y. kad pervažiuoji perėją ir baigiasi atskiras dviračių takas. Nes kaip padaryta dabar - takas baigiasi net nedavažiavus perėjos. Keista ir atrodo neišbaigta. Ir juolab jei tech. projekte buvo numatyta kitaip, tai čia išvis klausimas kodėl keičia.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Įdomu, kokia bus dviračių tako asfalto danga - raudona kaip Veiverių g. ar pilka kaip Baltų pr.
                            Bus raudona, jau pradėjo asfaltuoti, nuo aklųjų sankryžos link centro.

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              Bus raudona, jau pradėjo asfaltuoti, nuo aklųjų sankryžos link centro.
                              Foto: Gintaras Pauk, šaltinis: fb.com

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                Bus raudona, jau pradėjo asfaltuoti, nuo aklųjų sankryžos link centro.
                                Super, kad asfaltas. Vienas specialistas sakė, kad dviračių šalyse kaip Danija prioritetas skiriamas tik asfaltui, nes dviratis transporto priemonė. Kaip naujai iškeptas dviratininkas galiu tai patvirtinti.

                                Comment


                                  O kaip zinios del dviraciu tako sutvarkymo palei nemuna nuo santakos link zalgirio arenos? nes viska iskniso senokai o niekas nevyksta, butu geriau nepradeja ardyt ten nieko

                                  Comment


                                    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
                                    O kaip zinios del dviraciu tako sutvarkymo palei nemuna nuo santakos link zalgirio arenos? nes viska iskniso senokai o niekas nevyksta, butu geriau nepradeja ardyt ten nieko
                                    Pradėjo tvarkyt, bet rado, kad pagrindas yra veikiamas vandens (išplautos vietos), tai paliko kaip yra. Neaišku dabar kada tvarkys, gal kitais metais pradės, o šiai žiemai paliks...

                                    Comment


                                      Prancūzų - Verkių g. dviračių takas.

                                      Matosi, kad senas projektas. Pagal dabartines STR rekomendacijas, čia dviračių takas nelabai tilptų, bet kadangi čia ir taip siaura, tai pusė bėdos, tik tiek, kad žmonės juo vaikšto ir vaikščios.
                                      Takas šiuo metu yra gana izoliuotas, nesujungtas nei iš šiaurinės, nei iš pietinės dalies. Sudaro tinklą kartu su neseniai nutiestu Švenčionių g. dviračių taku.

                                      Tako pradžia nuo Trijų Mergelių tilto (Šešto forto rajono) pusės, ties Šančių seniūnijos riba ir kur gatvė pradeda eiti kaip Prancūzų g. Taką būtų labai tikslinga sujungti su K. Baršausko g. būsimu dviračių taku bei kitais takais į Dainavą. Mačiau programoje, kad Biržiškų gatvę norima tvarkyta, tai galbūt įrengs raudoną asfalto taką, kartu, jei telpa, ir Gravrogkų g. tokį patį taką
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 17.53.43.jpg Views:	1 Size:	741,3 kB ID:	1665443

                                      Prancūzų gatvės atkarpa, turinti su savimi ir dviračių tako atkarpą. Tako privalumas - dviračių takas yra arčiau gatvės.
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 17.54.33.jpg Views:	1 Size:	505,7 kB ID:	1665446

                                      Sankryža su Švenčionių g., kuri taip pat turi (pėsčiųjų/) dviračių taką su savimi
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 17.55.41.jpg Views:	1 Size:	733,5 kB ID:	1665444

                                      Takas ties Breslaujos g. žiedu
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 17.57.44.jpg Views:	1 Size:	755,1 kB ID:	1665447

                                      Čia takas nusuka link Verkių g.
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 17.59.10.jpg Views:	1 Size:	757,4 kB ID:	1665445

                                      Verkių g. dviračių takas. Skiriasi tako trinkelių įrengimas. Ties įvažomis jis nutrūksta.
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.00.12.jpg Views:	1 Size:	743,8 kB ID:	1665448

                                      Sprendimas ties stotele. Tuo požiūriu, elgtis kaip užsienyje su tramvajumi: visada praleisti įlipančius ir išlipančius keleivius, tarsi einančius iš tramvajaus stotelės į tramvajų
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.00.43.jpg Views:	1 Size:	760,6 kB ID:	1665449

                                      Takas trumpam nutrūksta ir virsta tik pėstiesiems skirtu taku. Šalia praeina pėsčiųjų perėja. Įdomu, ar projektuotojai siūlo minti gatve, ar bus įrengti bendro pėsčiųjų/dviračių tako ženklai kitoje gatvės pusėje?
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.02.22.jpg Views:	1 Size:	748,0 kB ID:	1665450
                                      Nusprendžiau pereiti pasižiūrėti kaip atrodo kita gatvės pusė. Štai ką radau Jei šių šulinių neuždengs kažkuo, tai greičiausiai projektuotojai siūlo tą atkarpą įveikti gatve Kairėje už keliasdešimt metrų vėl matosi bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklas.
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.04.30.jpg Views:	1 Size:	749,3 kB ID:	1665451

                                      Arčiau
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.06.36.jpg Views:	1 Size:	763,7 kB ID:	1665452

                                      Ties Šančių Ąžuolynu
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.09.58.jpg Views:	1 Size:	750,5 kB ID:	1665453

                                      Takas atsiremia į Ašmenos 1-ąją gatvę ir užsibaigia. Takas galėtų toliau tęstis iki A. Šančių karių kapinių, tačiau už jų takui atsirasti, visomis pusėmis žiūrint, vietos nebėra arba neatrodo, kad tikslinga. Sprendimas būtų tiesiog padaryti 30 km/h zoną ir minti gatve
                                      Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.11.34.jpg Views:	1 Size:	841,0 kB ID:	1665454
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.27, 23:07.

                                      Comment


                                        Švenčionių g. bendras pėsčiųjų ir dviračių takas

                                        Atnaujinant Švenčionių g., kartu buvo nutiestas ir Švenčionių g. bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.

                                        Tako pradžia nuo Prancūzų g.
                                        Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.24.40.jpg
Views:	67
Size:	765,7 kB
ID:	1665479

                                        Vairuotojus įspėja apie vingius. Šiuo ženklu gali vadovautis ir dviratininkai
                                        Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.25.34.jpg
Views:	71
Size:	758,8 kB
ID:	1665478

                                        Vaizdas į Nemuną nuo šlaito. Už medžių, kitoje kranto pusėje, pasislėpęs kitas, daug populiaresnis takas tarp Šešto forto ir Panemunės.
                                        Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.26.31.jpg
Views:	68
Size:	874,8 kB
ID:	1665480

                                        Vingiuota nuokalnė
                                        Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.27.59.jpg
Views:	65
Size:	742,2 kB
ID:	1665476

                                        Kas keliasdešimt metrų įrengti suoliukai
                                        Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.28.32.jpg
Views:	70
Size:	740,0 kB
ID:	1665483

                                        Takas kerta geležinkelį. Ši geležinkelio atšaka aplenkia geležinkelio tunelį ir žiedu prasuka Žemuosius Šančius.
                                        Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.30.56.jpg
Views:	63
Size:	563,0 kB
ID:	1665482

                                        Takas nusileido arčiau Nemuno. Įdomu palyginti skirtumą - vaizdas nuo kalno ir vaizdas tam pačiam lygyje kaip kitas krantas.
                                        Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.31.57.jpg
Views:	70
Size:	860,7 kB
ID:	1665484

                                        Takas dar kartą kerta geležinkelį. Kiek žinau (kažkada trasa buvo pateikta Like Bike svetainėje, dabar pašalinta), takas turėtų tęstis toliau palei Nemuną ir ties Panemunės tiltu susijungti su jau nutiestu Šančių dviračių taku.
                                        Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.34.29.jpg
Views:	64
Size:	776,6 kB
ID:	1665481
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Ten tie antri suoliukai tai biški ne į tą pusę atsukti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X