Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    kaip bordiūrai sankryžose suleisti panašiam lygį ar kaip papuola?
    Nustebino, bet panašiam lygyje

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Na įdomu kaip bus su stulpais. Tikriausiai pirma paklos naujus šaligatvius, o tada vėl kas duobes naujiems stulpams? Panašiai kaip centre su medžiais – paklojo naujus šaligatvius, tada darė skyles medžiams. Garantuotai plytelės aplink įdubs nes nebeliko sutankinimo.
      Tarp Utenos g. ir Tvirtovės al., toje pusėje, kur šiuo metu yra tiesiamas dviračių takas, jau mačiau įrengiant pagrindus naujiems apšvietimo stulpams Bent jau kairėje pusėje turėtų būti kaip ir normaliai

      Comment


      O, Kaunas irgi pagaliau ties raudonus takus ar čia kažkoks vienetinis atvejis?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        O, Kaunas irgi pagaliau ties raudonus takus ar čia kažkoks vienetinis atvejis?
        Šiuo metu yra tiesiamas Savanorių prospekto dviračių takas. Planuojama raudonus takus nutiesti K. Baršausko g./Tunelio g. ir Nuokalnės g. Dar planuojama raudoną taką nutiesti Šilainiuose. Peržiūrėjau planuojamų darbų sąrašą, tai planuojama normali Raudondvario plento rekonstrukcija ir kažkada buvo kalbama, kad po rekonstrukcijos šalia irgi turėtų atsirasti raudonas takas.

        Tiesti tai pradeda, bet norėtųsi didesnės tokių takų statybos apimties

        Comment


          nuotraukose matau, kad ir čia dviračių takui palikta daugiau vietos. kaip pavyzdį, noriu paminėti ąžuolyno centrinį taką, kuriame pėstiesiems vietos palikta tikrai mažai,o simbiozė su dviratininkais sunkiai pasiekiama.
          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

          Comment


            Partizanų g.

            http://www.kaunas.lt/2018/05/naujien...viratininkams/

            Kaip supratau pranešimą, 3 m pločio takas bus padalintas į 1,5 m pločio dviračių taką ir 1,5 m pėsčiųjų taką. Panašiai kaip dabar Pramonės pr./Taikos pr. takas, tik pločio šiek tiek daugiau. Norėtųsi platesnių dviračių takų. Šilainiuose jau tiesia raudonus takus, Dainavoje dar braižo ant šaligatvių.
            „Vienoje gatvės pusėje, kurioje nebuvo šaligatvio bus įrengtas 1,5 metro pločio asfaltuotas takas. Kitoje – susidėvėjęs ir išlūžęs šaligatvis bus atnaujintas ir išplatintas iki 3 metrų pločio. Viena jo dalis bus skirta pėstiesiems, kita dviratininkams“, – aiškino Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
            Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.20, 12:52.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Partizanų g.

              http://www.kaunas.lt/2018/05/naujien...viratininkams/

              Kaip supratau pranešimą, 3 m pločio takas bus padalintas į 1,5 m pločio dviračių taką ir 1,5 m pėsčiųjų taką. Panašiai kaip dabar Pramonės pr./Taikos pr. takas, tik pločio šiek tiek daugiau. Norėtųsi platesnių dviračių takų. Šilainiuose jau tiesia raudonus takus, Dainavoje dar braižo ant šaligatvių.
              3m pločio gali būti nebent bendras pėsčiųjų ir dviračių takas be jokio atskyrimo.

              Comment


                Partizanų g. dviračių takas:

                Tinkamas bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklinimo būdas (ženklas senas). Takas atitinka bendrojo pėsčiųjų ir dviračių tako reikalavimus. Nenoriu, "kad viena jo dalis būtų skirta dviratininkams, o kita pėstiesiems":
                Click image for larger version

Name:	2018-05-21 15.32.21.jpg
Views:	80
Size:	883,2 kB
ID:	1643131

                Pramonės pr. dviračių takas:

                Netinkamas tako ženklinimo pavyzdys. Tako plotis - 2,5 m. Dviratininkui išskirta - 1,25 m (minimalus reikalavimas - 2,5 m), o pėsčiąjam - tiek pat (minimalus plotis - 1,5 m).
                Sprendimas: nutrinti žymėjimus ir paversti taką bendru pėsčiųjų ir dviračių taku.
                Click image for larger version

Name:	2018-05-21 15.50.05.jpg
Views:	74
Size:	842,1 kB
ID:	1643130

                Comment


                  Kaži kaip bus su šalutinėmis gatvėmis, kurias kirs dviračių takas. Ar nereikės stoviniuoti ir praleidinėti automobilių? Tuomet rimtesni dviratininkai vėl važiuos gatve, nes tada su pagrindiniu eismu važiuoji. Gal čia turėtų būt stop ženklai automobiliams. Bet to turbūt nepadarysi su iš Savanorių pr. išsukančiais automobiliais.

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    Kaži kaip bus su šalutinėmis gatvėmis, kurias kirs dviračių takas. Ar nereikės stoviniuoti ir praleidinėti automobilių? Tuomet rimtesni dviratininkai vėl važiuos gatve, nes tada su pagrindiniu eismu važiuoji. Gal čia turėtų būt stop ženklai automobiliams. Bet to turbūt nepadarysi su iš Savanorių pr. išsukančiais automobiliais.
                    Peržiūrėjau Savivaldybės puslapyje paviešintus brėžinius, tai dviračiai prieš šalutinius kelius turės pirmumą Bus įspėjamieji ženklai apie dviračių taką ir bus įrengtas horizontalusis ženklinimas iš trikampiukų.


                    http://www.kaunas.lt/aplinka/informa...-savanoriu-pr/

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Peržiūrėjau Savivaldybės puslapyje paviešintus brėžinius, tai dviračiai prieš šalutinius kelius turės pirmumą Bus įspėjamieji ženklai apie dviračių taką ir bus įrengtas horizontalusis ženklinimas iš trikampiukų.


                      http://www.kaunas.lt/aplinka/informa...-savanoriu-pr/
                      Kuo daugiau turėsime dviračių takų, tuo greičiau pas vairuotojus atsiras suvokimas, kad dviračius reikia praleisti, net jeigu dviratininkas dar pakankamai toli. Bet kol kas bus daug avarinių situacijų, avarijų, straipsnių ir pasiteisinimų, kad netikėtai automobilis pagrindiniame kelyje pasirodė ir negalėjau atlaisvinti dviračių tako.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Tai aišku geriau negu nieko, šis takas labiau skirtas mėgėjams. Geriau būtų dviračių takas integruotas arčiau važiuojamosios dalies ir iš abiejų Savanorių pr. pusių. Taip dviračiai galėtų judėti su transporto srautu ir vadovautis pagrindinio kelio pirmumu. Lengviau būtų pastebimi įsukančiam ir nusukančiam iš Savanorių pr. transportui. Kaip yra dviratininkų valstybėse Danijoje, Olandijoje.

                        Comment


                          Kad Lietuva nera dviraciu valstybe.

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            Kad Lietuva nera dviraciu valstybe.
                            ir nebus tol kol nebus diegiama tinkama infrastruktūra, ar tarkim el. dviračių subsidijavimas ir panašūs dalykai.

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Kad Lietuva nera dviraciu valstybe.
                              Karbauskis irgi nebuvo kosmonautas, bet tapo. Tai ir Lietuva gali tapti dviračių šalis, tik reikia nuosekliai link to eiti. Padarys automobilių mokestį, atsiras daugiau dviračių ir t.t.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Taip.Atsiras daugiau dviračių, atsiras ir dviračių mokestismokestis. Jeigu toliau tokie kosmonautai vadovaus valstybei...
                                Keliauju per Lietuvą

                                Comment


                                  Lietuvai tapti dviračių šalimi yra rimtų kliūčių. Pirma tai klimatas, kai vasaros 3 mėnesiai o paskui nei šis, nei tas, kažkokia pliurza. Net motociklų sezonas trumpas. Antra, kalvotas reljefas miestuose, gal išskyrus pajūrį. Todėl dviračiai visą laiką bus tik entuziastų mėgama priemonė.

                                  Comment


                                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                    Lietuvai tapti dviračių šalimi yra rimtų kliūčių. Pirma tai klimatas, kai vasaros 3 mėnesiai o paskui nei šis, nei tas, kažkokia pliurza. Net motociklų sezonas trumpas. Antra, kalvotas reljefas miestuose, gal išskyrus pajūrį. Todėl dviračiai visą laiką bus tik entuziastų mėgama priemonė.
                                    Manau, kad kokie 6-7 mėnesiai. Tinkamas apsirengimas ir galimybė persirengti darbe išplečia sezono ribas.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Labiausiai ribas išplečia ribas tinkama infrastruktūra. Olandijoje prieš 40-50 metų irgi niekas nebevažinėjo dviračiais, bet sąmoninga infrastruktūros plėtra pavertė ją dviratininkų šalimi.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Norvegijoje Rogalande artejant ziemai visi dedasi sipuotas dviraciu padangas. O ir siaip lyja 300 dienu per metus, bet vistiek yra daug vaziuojanciu dviraciais.
                                        Studentas

                                        Comment

                                        Working...
                                        X