Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Lazdynų tilto rekonstrukcija (Vilniaus vakarinio aplinkkelio 1A etapas)
Collapse
X
-
Kad kaip tik ne laikini, nes dabar vyksta eismas ne pagal tuos ženklus, pagal juos vyks eismas, kai bus atidarytas tiltas.Parašė ACC Rodyti pranešimąKad ten gal laikini ženklai, vėliau perstatys. Šaligatvio plytelės dar neišklotos.
Comment
-
Na man kažkaip nesitiki, kad taip paliks vidury šaligatvio... Gal vėliau pritvirtins aukštai prie tų storų apšvietimo stulpų.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKad kaip tik ne laikini, nes dabar vyksta eismas ne pagal tuos ženklus, pagal juos vyks eismas, kai bus atidarytas tiltas.
Comment
-
Pagrindinis šaligatvis vis tiek juk kitoje tilto pusėje, kas šiuo naudosis?Parašė ACC Rodyti pranešimąNa man kažkaip nesitiki, kad taip paliks vidury šaligatvio... Gal vėliau pritvirtins aukštai prie tų storų apšvietimo stulpų.
Comment
-
Toks sprendimas atskirti eismo juostas blokais kelia pasipiktinima. Isleisti didziuliai pinigai, bet viena puse bus nepilnai isnaudojama pralaidumo prasme, nes persirikiavimai trumpose akarpose vers mazinti greiti ir kels sumaisti. Nors buvo pasikviete uzsienio specialistus, katrie pravedinejo seminara apie temperaturines siules bei atraminius guolius, bet turbut kaip visuomet sprendiniai pasirode pernelyg brangus ir rezultate gavom kazkokia neisbaigta chaltura
Comment
-
niekaip nesuprantu, ką Jūs čia dėl to blokų komentuojat. kai pabaigs tai ir pažiūrėsim kaip čia bus viskas.
o šiaip pagal konstrukcija nuotraukose matosi, jog čia statomas visiškai atskiras (pabrėžiu - ne tas pats, o atskiras tiltas, kuris dirbs nepriklausomai nuo senojo tilto. dirbs nepriklausomai, reiškia senasis tiltas neperims autotransporto apkrovų nuo naujosios dalies ir atvirkščiai). taip jis atrodys kaip vienas vientisas statinys.
kaip sujungs tuos du nepriklausomus tiltus, kad autotransportas galėtų pervažiuoti nuo vieno ant kito - nežinau:gal paliks blokus, kad nevažinėtų nuo vieno ant kito, o gal visgi padarys kažką panašaus į temperatūrinę siūlę. ir beje reiktų atkreipti dėmesį, kad tos siūlės darbas būtų truputi kitoks nei, kad standartinių siūlių.
taip, kad palaukit ir pamatysit, kaip viskas bus, arba jei jau nesate kantrūs, tai eikit pas prorabą ir prašykit, kad parodytų skersinį profilį, kuriame tikrai matysis, bus tie blokai ar ne
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Dviratininkai, tie eismo padugnės naudosis... Bijodami būt pertrekšti. Dėkos masiniu mitingu už pagerintas sąlygas.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPagrindinis šaligatvis vis tiek juk kitoje tilto pusėje, kas šiuo naudosis?
Comment
-
Aš su dviračiu ten važiuoju kita puse. Ir nesu matęs, kad kas važiuotų ar eitų ta puse kur tie ženklai sudėti.Parašė giurza Rodyti pranešimąDviratininkai, tie eismo padugnės naudosis... Bijodami būt pertrekšti. Dėkos masiniu mitingu už pagerintas sąlygas.
Comment
-
Greitį šiaip ar taip būtų reikėję mažinti, net jei tiltai būtų buvę sujungti važiuojamąja dalimi, dar netgi sudėtingiau būtų buvę persirikiuoti norintiems važiuoti nuo Gariūnų link žiedo. Dabar viskas bus ganėtinai aišku ir paprasta. O naujas tiltas bus skirtas tik tiems, kas važiuoja Laisvės pr. - Savanorių žiedo kryptimi. Čia srautas kaip tik didžiausias ir yra, plius viešasis transportas ramiai galės pravažiuoti.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąToks sprendimas atskirti eismo juostas blokais kelia pasipiktinima. Isleisti didziuliai pinigai, bet viena puse bus nepilnai isnaudojama pralaidumo prasme, nes persirikiavimai trumpose akarpose vers mazinti greiti ir kels sumaisti. Nors buvo pasikviete uzsienio specialistus, katrie pravedinejo seminara apie temperaturines siules bei atraminius guolius, bet turbut kaip visuomet sprendiniai pasirode pernelyg brangus ir rezultate gavom kazkokia neisbaigta chaltura
Comment
-
Matyt ne siūlėse esmė. Taigi senasis tiltas įdubęs. Nuo apkrovų abu tiltai deformuotųsi skirtingai. Teks pratintis prie naujos tvarkos.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąToks sprendimas atskirti eismo juostas blokais kelia pasipiktinima. Isleisti didziuliai pinigai, bet viena puse bus nepilnai isnaudojama pralaidumo prasme, nes persirikiavimai trumpose akarpose vers mazinti greiti ir kels sumaisti. Nors buvo pasikviete uzsienio specialistus, katrie pravedinejo seminara apie temperaturines siules bei atraminius guolius, bet turbut kaip visuomet sprendiniai pasirode pernelyg brangus ir rezultate gavom kazkokia neisbaigta chaltura
Aišku, idealus variantas būtų šis
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=206
Su išanksto sustatytais ženklais ir sužymėtom juostom. Už tilto dar būtu galima juostas atitvaru atskirti, kad neatsirastų norinčių persirikiuoti.
Bet šaukštai jau po pietų...
Comment
-
Na gal čia ir nėra šios diskusijos esmė, bet kam taip suabsoliutinti. Važinėja ten dviratitnikai, gal ir mažiau nei kitoj tilto pusėje, bet važinėja. Dabar jų nesimato nes tiltu ta puse nepravažiuosi.Parašė Lettered Rodyti pranešimąAš su dviračiu ten važiuoju kita puse. Ir nesu matęs, kad kas važiuotų ar eitų ta puse kur tie ženklai sudėti.
Mano nuomone prasideda nuo to, kad šaligatvio pirminė paskirtis tikrai nėra eismo ženklų statymui.
Comment
-
Skirtumas tarp senojo ir naujojo tiltų (OK, antras asfalto sluoksnis dar regis bus klojamas ant senojo) yra apie 30 cm ties tiltų viduriu.Parašė aesde Rodyti pranešimąniekaip nesuprantu, ką Jūs čia dėl to blokų komentuojat. kai pabaigs tai ir pažiūrėsim kaip čia bus viskas.
o šiaip pagal konstrukcija nuotraukose matosi, jog čia statomas visiškai atskiras (pabrėžiu - ne tas pats, o atskiras tiltas, kuris dirbs nepriklausomai nuo senojo tilto. dirbs nepriklausomai, reiškia senasis tiltas neperims autotransporto apkrovų nuo naujosios dalies ir atvirkščiai). taip jis atrodys kaip vienas vientisas statinys.
kaip sujungs tuos du nepriklausomus tiltus, kad autotransportas galėtų pervažiuoti nuo vieno ant kito - nežinau:gal paliks blokus, kad nevažinėtų nuo vieno ant kito, o gal visgi padarys kažką panašaus į temperatūrinę siūlę. ir beje reiktų atkreipti dėmesį, kad tos siūlės darbas būtų truputi kitoks nei, kad standartinių siūlių.
taip, kad palaukit ir pamatysit, kaip viskas bus, arba jei jau nesate kantrūs, tai eikit pas prorabą ir prašykit, kad parodytų skersinį profilį, kuriame tikrai matysis, bus tie blokai ar ne
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
dalman
sita variantą pasiūliau savivaldybės vadovams dar 2009 vasarą galėjo paderint projektą ir padaryt viską normaliai .Dabar ,kol eismo intensyvumas nukritęs ,viskas atrodys gerai ,bet vėliau ,bus nepatogumų.Vistiek prieš tiltą reiks pristabdyti,lieka prielaida smulkiems susidūrimams ,ko pasekoje galimi ir kamščiai .taip pat tuos bordiurus ,tarp naujo ir seno tiltų ,reikia paukštint ,ar bent atitvarus sudėt ,kad ziemą kokiam ne vietiniam nekiltų noras persirikiuotParašė AnD Rodyti pranešimąMatyt ne siūlėse esmė. Taigi senasis tiltas įdubęs. Nuo apkrovų abu tiltai deformuotųsi skirtingai. Teks pratintis prie naujos tvarkos.
Aišku, idealus variantas būtų šis
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=206
Su išanksto sustatytais ženklais ir sužymėtom juostom. Už tilto dar būtu galima juostas atitvaru atskirti, kad neatsirastų norinčių persirikiuoti.
Bet šaukštai jau po pietų...Paskutinis taisė dalman; 2010.07.29, 21:08.
Comment
-
Ginčą dėl Lazdynų tilto teismas nagrinės rugsėjį.
http://www.diena.lt/naujienos/miesta...rugseji-294148
Be prokuroru ar galima padaryti normaliai?"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
gal foto atnaujinimą?Parašė Vilnietis Rodyti pranešimąŠiandien eismo dalyviai jau aktyviai naudojasi naujuoju tiltu.
Comment




Comment