Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Lazdynų tilto rekonstrukcija (Vilniaus vakarinio aplinkkelio 1A etapas)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimą
    Tai butu tada geriau jeigu nutiestu dvi juostas skirtas dviratininkams
    Pakaktų ir padorių šaligatvių, nes bent iki dabar tai greičiau dviratį persineši, negu rizikuosi nudardėti kur į važiuojamąją dalį ar, tuo labiau, į upę.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      #42
      Parašė spirit Rodyti pranešimą
      Pakaktų ir padorių šaligatvių, nes bent iki dabar tai greičiau dviratį persineši, negu rizikuosi nudardėti kur į važiuojamąją dalį ar, tuo labiau, į upę.
      Šeip šaligatviai liks, tik gal siauresni, nei buvo. Kažkas panašaus bus į tiltą prie VPU.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        #43
        Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
        Ne pusę, o tik 1/3 (2 iš 6 juostų). Šiaip tai nereikėtų tikėtis kad per 2 savaites viską suremontuos, paklos naują asfaltą ir vidurinėmis juostomis leis lėkti 80 km/h greičiu...
        O tai pala. Suprantu per 15 d. galima ir užpilt gelžbetonio ant yrančių vietų ir t.t., tada asfaltą užklot, bet ar viskas paskaičiuota???
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          #44
          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          O tai pala. Suprantu per 15 d. galima ir užpilt gelžbetonio ant yrančių vietų ir t.t., tada asfaltą užklot, bet ar viskas paskaičiuota???
          Visko neįmanoma paskaičiuoti. Abejoju ar įvertintas estų faktorius
          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

          Comment


            #45
            Parašė music Rodyti pranešimą
            Visko neįmanoma paskaičiuoti. Abejoju ar įvertintas estų faktorius
            Čia tai geras bajeris. Ne, aš kalbu apie konstrukcinius sprendimus. Ar per tokį laiką galima kokybiškai kažką rekonstruoti? Ar nebus čia beveik kosmetinis remontas tada?
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              #46
              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Čia tai geras bajeris. Ne, aš kalbu apie konstrukcinius sprendimus. Ar per tokį laiką galima kokybiškai kažką rekonstruoti? Ar nebus čia beveik kosmetinis remontas tada?
              Kokybiškai per metus turbūt maždaug (pažiūrėk kada numatyta darbų pabaiga). Bet dalį darbų reikia daryti iš viršaus, o dalį galima iš apačios nestabdant eismo... Valakupių tiltas pvz. buvo išlygintas visai neuždarant eismo.

              Comment


                #47
                Lietuvos Rytas 2009-05-13
                Arūnas DUMALAKAS
                Skubama gelbėti tilto

                Vairuotojų, vykstančių per sostinės Lazdynų tiltą, laukia išbandymai – netrukus bus uždraustas eismas vidurine jo dalimi. Jau ir dabar dėl remonto susidarančios transporto grūstys dar padidės. Vidurinė Lazdynų tilto dalis, kurios būklė jau kritinė, bus rekonstruojama nuo gegužės 15-osios iki birželio 1-osios. Tuo metu transporto eismas į abi puses bus leidžiamas tik keturiomis, o ne šešiomis eismo juostomis. Rekonstruojant bus draudžiama važiuoti krovininiams automobiliams.

                Šis laikotarpis taps išbandymu vairuotojams, nes jau dabar Lazdynų tilto prieigose susidaro transporto grūstys. Jos dar padidės rekonstruojant vidurinę statinio dalį, nes bus sudėtingesnės eismo estakados link sąlygos.

                Tačiau tikras pragaras vairuotojų laukia nuo birželio, kai bus uždarytos dar dvi eismo juostos. Važiuoti į abi puses liks tik po vieną. Savivaldybės eismo organizavimo specialistai ramina, kad vasarą transporto srautas sostinėje sumažės ir likusių juostų turėtų užtekti.

                Kuo skubiau pradėti Lazdynų tilto rekonstrukciją paskatino neseniai pateikta šio statinio apžiūros ataskaita. Patvirtinta, kad statinio būklė – kritinė: net 17 iš 23 sijų dėl korozijos ir atmosferos poveikio yra nutrūkusios. Per metus tiltas įlinksta 5 milimetrus. Statinio apkrovą padidino atidarytas pietinis miesto aplinkkelis.

                Kad tiltas gali neišlaikyti net dviejų krovininių automobilių, yra paskelbusi ir policija. Nors tokiems automobiliams čia važiuoti draudžiama, draudimo laikosi ne visi vairuotojai. Policijos pareigūnai sunkiasvorių automobilių vairuotojams siūlė išeitį – atvažiavus pietiniu aplinkkeliu nuo estakados vykti Savanorių prospektu arba Geležinio Vilko gatve. Nors sunkiasvorių automobilių eismas tiltu draudžiamas, juo rieda troleibusai ir autobusai. Šių transporto priemonių vairuotojai privalo laikytis greičio ribojimų.

                Tilto rekonstrukcija, kurią atlieka kelių ir tiltų statybos įmonė „Kauno tiltai“, kainuos 125,5 milijono litų. Jis taps jungtimi tarp pietinio ir vakarinio aplinkkelių. Lazdynų tilto rekonstrukciją numatoma baigti kitų metų rugpjūtį.
                http://www.lrytas.lt/?data=20090513&...t090513&view=2

                Comment


                  #48
                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Lietuvos Rytas 2009-05-13

                  "...Tilto rekonstrukcija, kurią atlieka kelių ir tiltų statybos įmonė „Kauno tiltai“, kainuos 125,5 milijono litų..."
                  /\
                  Nieko sau kaina! Visas Pietinis aplinkkelis su ilgiausia estakada, trim viadukais ir tuneliu kainavo 162.5 mln. Lt berods.

                  Comment


                    #49
                    Nepamiršk, kad tiltas bus dar tiltas platinamas (+2 juostos), ne vien remontas

                    Comment


                      #50
                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      /\
                      Nieko sau kaina! Visas Pietinis aplinkkelis su ilgiausia estakada, trim viadukais ir tuneliu kainavo 162.5 mln. Lt berods.
                      Kažkaip pamenu, kad ~265mln pietinis kainavo... Čia ne tas pats, kas suremontuot viaduką per kitą gatvę ar geležinkelį. Tilto remontas per upę gan sudėtingisnis yra, o ką jau kalbėti apie praktiškau naujo statybą (naujų juostų).
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        #51
                        pries tris metus is varsuvos vaziuojant maciau stenda ES paramos uzrasyta kad 40 km naujos autostrados su viadukais stato ir kas keisciausia, kad kaina uzrasyta buvo. Neatsimenu tiksliai kiek, bet vis stebejausi, kad pas juos 40km autostrados = musu 3 km pietinio aplinkelio. Vat tau ir kainos musu, kai konkurencijos nera ir siaip visi atkistom kisenem vaiksto - iesko kad ko nubyretu

                        Comment


                          #52
                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          Kažkaip pamenu, kad ~265mln pietinis kainavo... Čia ne tas pats, kas suremontuot viaduką per kitą gatvę ar geležinkelį. Tilto remontas per upę gan sudėtingisnis yra, o ką jau kalbėti apie praktiškau naujo statybą (naujų juostų).
                          Ne nu, bet 125 mln. tai sorry
                          - va tokie matyt skaičiavo ir tai "na ura".
                          Ne visai lygintini dalykai, bet Mindaugo tiltas apie 30mln kainavo, ne panašiai?
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            #53
                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Ne nu, bet 125 mln. tai sorry
                            - va tokie matyt skaičiavo ir tai "na ura".
                            Ne visai lygintini dalykai, bet Mindaugo tiltas apie 30mln kainavo, ne panašiai?
                            prieš beveik 10 metų. infliacija ir t.t.
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              #54
                              tiltas bent trigubai platesnis, o ir remontuoti tikriausiai brangiau iseina, nei nauja pastatyt, stai ir gaunasi viskas....

                              Comment


                                #55
                                Parašė music Rodyti pranešimą
                                prieš beveik 10 metų. infliacija ir t.t.
                                Prieš 6 metus, ne 10, beto žinant dabartinę ekonominę situaciją, savikaina tilto neturėtų būti ženkliai didesnė.
                                Flickr

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                  pries tris metus is varsuvos vaziuojant maciau stenda ES paramos uzrasyta kad 40 km naujos autostrados su viadukais stato ir kas keisciausia, kad kaina uzrasyta buvo. Neatsimenu tiksliai kiek, bet vis stebejausi, kad pas juos 40km autostrados = musu 3 km pietinio aplinkelio. Vat tau ir kainos musu, kai konkurencijos nera ir siaip visi atkistom kisenem vaiksto - iesko kad ko nubyretu
                                  Ir kokia valiuta ta kaina parašyta buvo? Lenkai labai šeip mėgsta daug ką Eurais rašyti. Mačiau ir aš kažkokių griovių remontą ar kažką Lenkijoj, ES parama, tai buvo parašyta kažkas ~20,000000mln. eur... ir dar Euro simbolis.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    #57
                                    Kelios citatos:

                                    According to the Riga City Council's data, planning and construction costs of the first stage of Dienvidu Bridge project (not including the previous years' inflation and funding attraction costs), totaled LVL 85.5 million, VAT included. The construction costs were LVL 35.4 million for the bridge itself and additional LVL 17.5 for the scaffold bridges.

                                    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=13174

                                    4. DARIAUS IR GIRĖNO G. VIADUKO PER GELEŽINKELĮ SU PRIEIGOMIS REKONSTRUKCIJA
                                    Įgyvendinimo terminas: 2006-2008 m.
                                    Statybos darbų pradžia: numatoma 2006 m. spalį; statybos darbų pabaiga: numatoma 2008 m. gegužę.
                                    Projekto vertė - 31 mln. Lt (skirta finansinė parama - 15,5 mln. Lt)
                                    Projekto tikslas - pagerinti eismo sąlygas, t.y. sumažinti eismo grūstis, avaringumą, vietiniam ir atvykstančiam transportui.
                                    Objekto aprašymas: 116,7 m ilgio Dariaus ir Girėno gatvės viadukas bus rekonstruotas ir praplatintas iki 28,5 m, rekonstruotos ir praplatintos viaduko prieigose esančios Dariaus ir Girėno bei Švitrigailos gatvės, rekonstruota Dariaus ir Girėno bei Pelesos g. sankryža (bendras rekonstruotinų gatvių ilgis - 657 m).

                                    http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=6251

                                    Dėl Rygos tilto jau baudžiamoji byla iškelta dėl labai brangaus finansavimo, pinigų švaistymo ir pan...


                                    Taigi naujas ilgas tiltas 173 mLTL (tik statyba be prieigų įrengimo ir projektavimo)
                                    Trumpo Dariaus ir Girėno rekonstrukcija ir išplatinimas 31 mLTL
                                    Žvėryno tilto kapitalinis remontas 1.7 mLTL
                                    Valakupių tilto remontas ir atraminių guolių atstatymas 2 mLTL
                                    Tilto per Nerį Kaune remontas 1.7 mLTL


                                    Palyginus su jau suskaičiuotomis kitų tiltų statybos kainomis, spėjama, jog naujas tiltas Panemunėje gali kainuoti apie 150 mln. litų.
                                    Tiltas Alytuje: Tiltą sudarys ištisinė metalinių sijų konstrukcija, kurios bendras ilgis - 262,76 metro. Sijų aukštis - 3,16 metro. Bendras tilto plotis - 14 metrų. Sutartinė tilto statybos kaina - 34,7 milijono litų.
                                    Paskutinis taisė Qbazzz; 2009.05.18, 14:32.

                                    Comment


                                      #58
                                      Šiaip jau netolimoje ateityje laukia ir Gariūnų tilto remontas. Negi vėl kokių 100 mln.???

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Šiaip jau netolimoje ateityje laukia ir Gariūnų tilto remontas. Negi vėl kokių 100 mln.???
                                        Ne, čia pigiau bus. Papildomos juostos nenumatytos atrodo.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          Ir kokia valiuta ta kaina parašyta buvo? Lenkai labai šeip mėgsta daug ką Eurais rašyti. Mačiau ir aš kažkokių griovių remontą ar kažką Lenkijoj, ES parama, tai buvo parašyta kažkas ~20,000000mln. eur... ir dar Euro simbolis.
                                          vagnorkem!
                                          koks skirtumas kokia valiuta parasyta, lyginau perskaiciaves jau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X