Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • xarrier
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Tas prasilenkimas yra net būtinas, nes pasirinkta alternatyva - pastatyti dar vieną šviesoforinę sankryža Pilaitės prospekte- labai jau nevykusi. Ir taip jau Pilaitės pr. yra vienintelė Pilaitės mikrorajono jungtis su miestu, dėl to ši gatvė labai apkrauta. Pėsčiųjų perėjos ir vieno lygio sankryžos labai stabdo eismą. Mano nuomone, tai Pilaitės prospekte nuo Papilėnų g. iki Spaudos rūmų išvis neturėtų būti nei vienos vieno lygio sankryžos. Dėl perėjų tai jau nelabai ką padarysi. Labai reikia ir dviračių tako nuo Pilaitės iki Spaudos rūmų.
    Pasirašyčiau po kiekvienu žodžiu.

    Dviratininkų srautas į/iš Pilaitės yra tikrai nemažas, tačiau jei neklystu, projektuotojai numato jiems vienintelį daugmaž normalų maršrutą per Gerbutavičiaus g. viaduką. Sunku būtų pavadinti tai geru sprendimu, platesnis viadukas ties Šešuolių g. (toks kaip Asanavičiūtės g.) nuimtų ateities visų Pilaitės bei Buivydiškių gyventojų galvos skausmą - minėtą dar vieną šviesoforinę sankryžą Pilaitės prospekte bei leistų nutiesti normalų, saugų dviračių taką per šį viaduką iki pat Pilaitės.
    Paskutinis taisė xarrier; 2013.05.03, 17:48.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Dar susisiekimas reikalingas ir Gudelių "kaimo" sodyboms.
    Taigi jie kaip ir turi išvažiavimą (į Erfurto g.)

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Dėl viaduko ties Šešuolių g.(buv. Ozo) jau kalbėta. Dviejų lygių prasilenkimas šioje vietoje būtų išties naudingas, bet jį reikia daryti ne kažkieno kito sąskaita, o kaip papildomą objektą.
    Ties Rygos g. yra numatytas viadukas, nes ten jis būtinas.
    Tas prasilenkimas yra net būtinas, nes pasirinkta alternatyva - pastatyti dar vieną šviesoforinę sankryža Pilaitės prospekte- labai jau nevykusi. Ir taip jau Pilaitės pr. yra vienintelė Pilaitės mikrorajono jungtis su miestu, dėl to ši gatvė labai apkrauta. Pėsčiųjų perėjos ir vieno lygio sankryžos labai stabdo eismą. Mano nuomone, tai Pilaitės prospekte nuo Papilėnų g. iki Spaudos rūmų išvis neturėtų būti nei vienos vieno lygio sankryžos. Dėl perėjų tai jau nelabai ką padarysi. Labai reikia ir dviračių tako nuo Pilaitės iki Spaudos rūmų.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.05.02, 15:23.

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tai, kad net dviratininkams kartais tenka važiuoti tokiomis gatvėmis kaip Ukmergės, nes kitaip galima kur nors užklimpti šunkeliuose tarp šeškinės ir pašilaičių
    Apskritai mūsų Vilniaus rajonai suprojektuoti kaip atskiri miestai, kuriuos jungia tarpmiestiniai keliai. Galima sėkmingai Vilnių išskaldyti po Pašilaičius, Fabijoniškes, Šeškines, atrodys kad taip ir turi natūraliai būti. Pvz nuvažiuok iš Žemynos g. į Taikos g. Be magistralinių kelių - be šansų.

    Siūlau ne greitąjį autobusą daryt, o statyt stotis, kur pirktum tarpmiestinius bilietus tarpmiestiniams maršrutams Pašilaičiai - Vilnius per Justiniškes

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nors pas mus ir nelabai aktualu dėl mažo skaičiaus, bet pvz. motorolerių, mopedų vairuotojams reikia žemos kategorijos gatvių jungčių, nes toks transportas greito eismo gatvėse yra nepageidautinas.
    Tai, kad net dviratininkams kartais tenka važiuoti tokiomis gatvėmis kaip Ukmergės, nes kitaip galima kur nors užklimpti šunkeliuose tarp šeškinės ir pašilaičių

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tokios gatvės kaip Gerbutavičiaus turėtų būti skirtos tik važiuojantiems pvz. iš Pilaitės į Karoliniškes, arba iš Karoliniškių į tuos Pilaitės ežerus, bet ne iš Pilaitės į Gariūnus ar Panerius taip trumpinant kelią ar apvažiuojant kamštį, bet šiuo atveju Vakarinis aplinkkelis šią problemą išspręs.
    Būtent, bet jos yra reikalingos ir svarbios. Jeigu važiuojančius į ežerus versime sukti ratus per aplinkkelį ir Pilaitės pr., tai tik papildomai apkrausime pagrindines gatves ir trikdysime eismą. Nors pas mus ir nelabai aktualu dėl mažo skaičiaus, bet pvz. motorolerių, mopedų vairuotojams reikia žemos kategorijos gatvių jungčių, nes toks transportas greito eismo gatvėse yra nepageidautinas.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tokios gatvės kaip Gerbutavičiaus turėtų būti skirtos tik važiuojantiems pvz. iš Pilaitės į Karoliniškes, arba iš Karoliniškių į tuos Pilaitės ežerus, bet ne iš Pilaitės į Gariūnus ar Panerius taip trumpinant kelią ar apvažiuojant kamštį, bet šiuo atveju Vakarinis aplinkkelis šią problemą išspręs.
    O tai kaip čia bus? Ten tiesiog viadukas, jokių užvažiavimų ar jungčių su aplinkkeliu nėra.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Reikalingas jis ir labai. Viena iš didesnių Vilniaus susisiekimo sistemos problemų yra ta, kad žemesnės kategorijos gatvės daugelyje vietų tiesiogiai nesijungia į gatvių tinklą. Daugelis pagrindinių gatvių yra tarsi kokios upės padalinančios miestą ir trukdančios sklandų transporto ir pėsčiųjų judėjimą tarp gretimų teritorijų. Tuomet visas toks judėjimas persikelia į pagrindines gatves ir jas užkemša. Nors iš principo aukščiausios kategorijos gatvės (keliai) turėtų tik papildyti gatvių tinklą (ne pakeisti kažkokią gatvę ar juo labiau pertraukti kitas) ir sukurti ryšius su atskirtais stambesniais transporto mazgais. Ta pati problema egzistuoja ir valstybinės reikšmės keliuose, kai automagistralės ir greitkeliai ne tiesiami nauja trasa šalia esančių paprastų keliukų, o atsiranda rekonstruojant kelius ir keliant jų kategoriją. Tuomet nelieka "vietinio" susisiekimo galimybių, kurios įtakoja visokių apsisukimų atsiradimą automagistralėse, eismo dalyvių judėjimą, kurių ten neturėtu būti ir pan.

    Dėl viaduko ties Šešuolių g.(buv. Ozo) jau kalbėta. Dviejų lygių prasilenkimas šioje vietoje būtų išties naudingas, bet jį reikia daryti ne kažkieno kito sąskaita, o kaip papildomą objektą.
    Ties Rygos g. yra numatytas viadukas, nes ten jis būtinas.
    Tokios gatvės kaip Gerbutavičiaus turėtų būti skirtos tik važiuojantiems pvz. iš Pilaitės į Karoliniškes, arba iš Karoliniškių į tuos Pilaitės ežerus, bet ne iš Pilaitės į Gariūnus ar Panerius taip trumpinant kelią ar apvažiuojant kamštį, bet šiuo atveju Vakarinis aplinkkelis šią problemą išspręs.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Realiai tas Gerbutavičiaus viadukais tikrai nereikalingas, seniau ta gatve važiuodavo ir griždavo žmonės iš pietinės miesto dalies, kad nereiktų stovėti rytiniuose/vakariniuose kamščiuose ties Spaudos rūmais. Bet dabar tas srautas nusikreips per aplinkkelį, o ir šiaip neturėtų būti tranzitinio srauto per kvartalų siauras vidines gatveles. Geriau tą viaduką būtų pastatę ties Ozo ar Rygos gatvėmis, kuris jis reikalingesnis.
    Reikalingas jis ir labai. Viena iš didesnių Vilniaus susisiekimo sistemos problemų yra ta, kad žemesnės kategorijos gatvės daugelyje vietų tiesiogiai nesijungia į gatvių tinklą. Daugelis pagrindinių gatvių yra tarsi kokios upės padalinančios miestą ir trukdančios sklandų transporto ir pėsčiųjų judėjimą tarp gretimų teritorijų. Tuomet visas toks judėjimas persikelia į pagrindines gatves ir jas užkemša. Nors iš principo aukščiausios kategorijos gatvės (keliai) turėtų tik papildyti gatvių tinklą (ne pakeisti kažkokią gatvę ar juo labiau pertraukti kitas) ir sukurti ryšius su atskirtais stambesniais transporto mazgais. Ta pati problema egzistuoja ir valstybinės reikšmės keliuose, kai automagistralės ir greitkeliai ne tiesiami nauja trasa šalia esančių paprastų keliukų, o atsiranda rekonstruojant kelius ir keliant jų kategoriją. Tuomet nelieka "vietinio" susisiekimo galimybių, kurios įtakoja visokių apsisukimų atsiradimą automagistralėse, eismo dalyvių judėjimą, kurių ten neturėtu būti ir pan.

    Dėl viaduko ties Šešuolių g.(buv. Ozo) jau kalbėta. Dviejų lygių prasilenkimas šioje vietoje būtų išties naudingas, bet jį reikia daryti ne kažkieno kito sąskaita, o kaip papildomą objektą.
    Ties Rygos g. yra numatytas viadukas, nes ten jis būtinas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ir ne tik. Iš Karoliniškių išvažiuoti į aplinkkelį pietų kryptimi kitaip nepavyks - tik per viaduką. Dar susisiekimas reikalingas ir Gudelių "kaimo" sodyboms. Šiuo atveju galbūt labiau gali užkliūti viaduko plotis, bet ne jo reikšmė ir reikalingumas
    Realiai tas Gerbutavičiaus viadukais tikrai nereikalingas, seniau ta gatve važiuodavo ir griždavo žmonės iš pietinės miesto dalies, kad nereiktų stovėti rytiniuose/vakariniuose kamščiuose ties Spaudos rūmais. Bet dabar tas srautas nusikreips per aplinkkelį, o ir šiaip neturėtų būti tranzitinio srauto per kvartalų siauras vidines gatveles. Geriau tą viaduką būtų pastatę ties Ozo ar Rygos gatvėmis, kuris jis reikalingesnis.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    L. Asanavičiūtės gatvės gyventojams turbūt nelinksma dabar Eismas šia gatve piko metu turėtų būti labai intensyvus.

    Komentuoti:


  • Lakis
    replied
    Oba :0 Visos trys eiles uzgrustos... Pirma kart tai matau

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arulis Rodyti pranešimą
    Patikslinsiu Pilaitį, vienas viadukas, nuo kurio nuiminėjama palapinė, su "supinta" armatūra, o kitas - dar tik ruošiamasi "pinti" armatūra. Pagal analogiją su kitaisstatomais šiame aplinkėlyje viadukais, "pins" ne mažiau 4 mėnėsius. Tad apie kažkokius betono pylimus į formas oj kaip anksti kalbėt.
    Vis tiek nelabai yra kur skubėti, nes viską stabdo dujotiekių ir elektros tinklų darbai, jei ne jie, turbūt jau būtų baigta aplinkkelio atkarpa iki Justiniškių ir nereiktų sėdėti tokiuose kamščiuose:

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Nu jau gi rašyta, kad ten šablonai...
    Nu tai kas iš to. Kad atsako šabloniškai, tai nereiškia, kad pasiūlymas nėra/nebus įvertinamas Nelabai reikia ir tikėtis, kad iš karto atsakys "ačiū, jūsų pasiūlymas bus tikrai įgyvendintas". Galų gale juk ir emailą ten tikrina ko gero ne maršrutų sudarinėtojai..

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Nu jau gi rašyta, kad ten šablonai...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė GedasG Rodyti pranešimą
    OK, aciu, bandysiu pasnekint marsruto planuojus - tiesa, gal kas turit koki kontakta "Susisiekimo paslaugos", kad nereiktu i info@... rasinet? Del laidu - gal ten "be eiles" anksciau kaip nors galetu padaryt? Kad ta atkarpele pabaigt sutvarkyt, ten taip nebedaug tereikia, ten darbo turbut realiai kokios dvi savaites?..
    Dėl būsimų maršrutų pasiūlymų dabar reikėtų rašyt į vaziuoju@vilniustransport.lt - ten jie jų laukia. Gal kiek 'greičiau' bus, negu į info... rašyt

    Komentuoti:


  • GedasG
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Pilnai su jumis sutinku, idėja ne fix. Bet bijau, kad nespės viaduko pastatyti.
    OK, aciu, bandysiu pasnekint marsruto planuojus - tiesa, gal kas turit koki kontakta "Susisiekimo paslaugos", kad nereiktu i info@... rasinet? Del laidu - gal ten "be eiles" anksciau kaip nors galetu padaryt? Kad ta atkarpele pabaigt sutvarkyt, ten taip nebedaug tereikia, ten darbo turbut realiai kokios dvi savaites?..

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai kad jis jau beveik baigtas, liko užasfaltuoti. Nežinau tik kaip ten dėl elektros linijų.
    Tpfu, turėjau omeny elektros linijas, nes jos stovi per kelio vidurį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Pilnai su jumis sutinku, idėja ne fix. Bet bijau, kad nespės viaduko pastatyti.
    Tai kad jis jau beveik baigtas, liko užasfaltuoti. Nežinau tik kaip ten dėl elektros linijų.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė GedasG Rodyti pranešimą
    Cia turbut ne i tema - gal prie viesojo transporto marsrutu, bet visgi - gal patarsit naujokui - planuoja nauja marsruta autobusu - 116: Žvėrynas–Gudelių šilas–Bukčiai (http://www.stops.lt/vilniusliepa/#bu...b-a/1654/7/map). logiska manau butu, kad is Bukciu pro Gudelius nebegriztu i Lazdynus (kaip dabar suplanuota), o islistu i Asanavičiūtės g. situo nauju viaduku? Planuoja beros nuo 2013,07,01 paleist - kaip manot - ar butu realu nors teoriskai ta maza atkarpele Mironaitės g. - naujas viadukas - Asanavičiūtės g. nors minimaliai sutvarkyt per si pavasari, kad vasara jau galetu autobusas (bus turbut tik mikriukas arba koks mazas), siituo viaduku is Gudelių vazinet, ar cia ideja-fix?
    Pilnai su jumis sutinku, idėja ne fix. Bet bijau, kad nespės viaduko pastatyti.

    Komentuoti:


  • GedasG
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Danga nutiestį tai dvi dienos, no problem. Yra kur važiuoti. Pvz.: Gudeliai. O leidus eismą viaduku, būtų dvi juostos toje jungiamoje gatvelėje.
    Cia turbut ne i tema - gal prie viesojo transporto marsrutu, bet visgi - gal patarsit naujokui - planuoja nauja marsruta autobusu - 116: Žvėrynas–Gudelių šilas–Bukčiai (http://www.stops.lt/vilniusliepa/#bu...b-a/1654/7/map). logiska manau butu, kad is Bukciu pro Gudelius nebegriztu i Lazdynus (kaip dabar suplanuota), o islistu i Asanavičiūtės g. situo nauju viaduku? Planuoja beros nuo 2013,07,01 paleist - kaip manot - ar butu realu nors teoriskai ta maza atkarpele Mironaitės g. - naujas viadukas - Asanavičiūtės g. nors minimaliai sutvarkyt per si pavasari, kad vasara jau galetu autobusas (bus turbut tik mikriukas arba koks mazas), siituo viaduku is Gudelių vazinet, ar cia ideja-fix?

    Komentuoti:

Working...
X