Asanavičiūtės gatvės problema yra laikina - ji truks kelis metus, kol bus pastatyta tolimesnė atkarpa. Manau, kad tai labai didelės problemos nepridarys, nes kamščių ten tikrai jokių nebus - kelias gi į "niekur".
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Juolab, kad šitas aplinkkelis jau seniai turėjo būti nutestas, jie ką nežinojo kad anksčiau ar veliau taip bus, gali būti taip kad žinojo ne visi ir pirko butus į gatvės galą, dėl to kad ten miškelis.Parašė sleaderPanorės ir praeis. Juk gyvena prie gatvės, kuri ten jau seniausiai nutiesta. Tokie pasipiktinimai ir kompensacijos galimos nebent kai nutiesiama nauja gatvė ir suardoma anksčiau buvusi aplinka. Šiuo atveju niekas nepasikeitė, nes niekas neriboja kas, kokiais tikslais ir kiek kartų gali važiuoti tam tikra gatve "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha; "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
 Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
 
 Adam Mickiewicz
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Baigus šią Vakarinio aplinkelio dalį, išsisprendė tranzitinio transporto problema Architektų gatvėje. Bet dabar analogiška problema atsirado L.Asanavičiūtės gatvėje, ir ji nesibaigs tol, kol nebus galutinai pabaigtas Vakarinio aplinkelio projektas...
 
 O juk jei būtų užvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. (link Gariūnų), tai bent jau fūristai pro Karoliniškes nevažiuotų (nors ir ilgesnė atkarpa, užtat platesnės juostos, patogiau manevruoti, jokių šviesoforų) . Sukiojimasis pro apkrautą  Savanorių žiedą- nelabai gera alternatyva, todėl daugelis renkasi arba važiavimą pro kvartalines gatves (Architektų., Asanavičiūtės), arba Savanorių prospektą. . Sukiojimasis pro apkrautą  Savanorių žiedą- nelabai gera alternatyva, todėl daugelis renkasi arba važiavimą pro kvartalines gatves (Architektų., Asanavičiūtės), arba Savanorių prospektą.
 
 Beje, ar L.Asanavičiūtės g. draudžiamas sunkiasvorio transporto eismas?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.28, 19:45.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau nutiesus daly iki Ozo.G pasijus nauda. Srautai toliau galės judėti žymiai platesnėmis gatvėmis (Justiniškių ir pats patekimas į Laisvės pr. bus paprastesnis), nei Asanavičiūtės.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBaigus šią Vakarinio aplinkelio dalį, išsisprendė tranzitinio transporto problema Architektų gatvėje. Bet dabar analogiška problema atsirado L.Asanavičiūtės gatvėje, ir ji nesibaigs tol, kol nebus galutinai pabaigtas Vakarinio aplinkelio projektas...
 
 O juk jei būtų užvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. (link Gariūnų), tai bent jau fūristai pro Karoliniškes nevažiuotų (nors ir ilgesnė atkarpa, užtat, platedsnės juostos, patogiau manevruoti, jokių šviesoforų) . Sukiojimasis pro apkrautą  Savanorių žiedą- nelabai gera alternatyva, todėl daugelis renkasi arba važiavimą pro kvartalines gatves (Architektų., Asanavičiūtės), arba Savanorių prospektą. . Sukiojimasis pro apkrautą  Savanorių žiedą- nelabai gera alternatyva, todėl daugelis renkasi arba važiavimą pro kvartalines gatves (Architektų., Asanavičiūtės), arba Savanorių prospektą.
 
 Beje, ar L.Asanavičiūtės g. draudžiamas sunkiasvorio transporto eismas?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, tranzitiniam eismui į L.Asanavičiūtės g. įvažiuoti draudžiama. Kažkuriam straipsnį tai buvo parašyta.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBaigus šią Vakarinio aplinkelio dalį, išsisprendė tranzitinio transporto problema Architektų gatvėje. Bet dabar analogiška problema atsirado L.Asanavičiūtės gatvėje, ir ji nesibaigs tol, kol nebus galutinai pabaigtas Vakarinio aplinkelio projektas...
 
 O juk jei būtų užvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. (link Gariūnų), tai bent jau fūristai pro Karoliniškes nevažiuotų (nors ir ilgesnė atkarpa, užtat platesnės juostos, patogiau manevruoti, jokių šviesoforų) . Sukiojimasis pro apkrautą  Savanorių žiedą- nelabai gera alternatyva, todėl daugelis renkasi arba važiavimą pro kvartalines gatves (Architektų., Asanavičiūtės), arba Savanorių prospektą. . Sukiojimasis pro apkrautą  Savanorių žiedą- nelabai gera alternatyva, todėl daugelis renkasi arba važiavimą pro kvartalines gatves (Architektų., Asanavičiūtės), arba Savanorių prospektą.
 
 Beje, ar L.Asanavičiūtės g. draudžiamas sunkiasvorio transporto eismas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Architektų g. sunkiasvorio transporto eismas draudžiamas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO juk jei būtų užvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. (link Gariūnų), tai bent jau fūristai pro Karoliniškes nevažiuotų (nors ir ilgesnė atkarpa, užtat platesnės juostos, patogiau manevruoti, jokių šviesoforų) . Sukiojimasis pro apkrautą  Savanorių žiedą- nelabai gera alternatyva, todėl daugelis renkasi arba važiavimą pro kvartalines gatves (Architektų., Asanavičiūtės), arba Savanorių prospektą. . Sukiojimasis pro apkrautą  Savanorių žiedą- nelabai gera alternatyva, todėl daugelis renkasi arba važiavimą pro kvartalines gatves (Architektų., Asanavičiūtės), arba Savanorių prospektą.
 
 O to užvažiavimo tai tikrai reikėtu, tik kodėl jis vis dar neatsirado, juk ir vietos yra ir jokių didelių darbų ten nereikia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar tapo aišku kodėl sumažėjo didieji kamsčiai rytais važiuojant nuo PC Mada iki Lazdynų tilto. Sudėtingiau patekti ant Lazdynų tilto nuo Laisvės pr. (važiuojant į oro uosto pusę) - padaugėjo mašinų nuo Gariūnų pusės."Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važiavau "normaliai", ne pabandymui. Važiavimas per Karoliniškes atmuša bet kokį norą ten važiuoti
 
 Asanavičiūtės gatvė su nenuvalytu sniegu ir visą žiemą stovėjusiomis mašinomis atrodo apgailėtinai.
 Savivaldybė pati savęs turbūt negerbia - pristatė draudžiančių stovėti ženklų, bet niekas į juos nekreipia dėmesio. Nors galima suprasti, kad ten su parkavimu labai liūdni reikalai.
 
 Grįžtant nuo Kauno pusės ne visi vairuotojai turbūt supranta, ką reiškia perbrauktos nuorodos į Ukmergę ir Molėtus.
 Buvau vienintėlis, kuris važiavo nuo Kauno pusės tiesiai link Karoliniškių.
 Turbūt ir toliau dauguma važiuoja Erfurto gatve per tą buv. žiedinę sankryžą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na ką gi, baigėsi Lazdyno tilto rekonstrukcija ir Oslo g./Vakarinio aplinkelio mazgo statybos. Jei neklystu, visi laikinieji apsisukimai ties ligonine, buvę mazgo statybų metu, jau yra panaikinti. Dabar nuo Savanorių žiedo iki pat Gariūnų eismas visiškai netrikdomas jokiais šviesoforais, perėjomis, nusukimais į niekur ir tt.
 
 Bet... vakar buvau prie Savanorių žiedo, tai pastebėjau, kad nemažai vairuotojų, bent jau fūristų, atvažiuojančių G.Vilko gatve nuo centro pusės neria po žiedu, tai yra, renkasi važiavimą Savanorių pr. pro Žemuosius Panerius. Bet juk ten eismo sąlygos, suprantama daug prastesnės nei važiuojant pro Oslo g. - daug šviesoforinių sankryžų ir pėsčiųjų perėjų, nusukimai į įmones, sandėlius ir tt.
 Tai kas gi verčia vairuotojus rinktis tokį maršrutą, kai yra patogesnė alternatyva? Baimė važiuoti Gariūnų tiltu? O gal Gariūnų turgavietė? Bet kažkaip nepamenu, kad dėl jos spūstys kur susidarinėtų...
 
 Turbūt taip ir busParašė LC. Rodyti pranešimąNieko, po rinkimų viską atjungs.   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesiog važiuoji tiesiai pro ligoninę, pro naują šviesoforinę sankryža ir senuoju viaduku. O kame problemos?Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNelabai supratau kaip nuvažiuoti iš Šiltnamių g. į Erfurto g. Šiandien teko, bet susidūriau su draudžiamuoju ženklu ir teko sukti didelį ratą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prieš porą savaičių ta kryptimi buvo draudžiantis ženklas. Nebent pakeitė ženklusParašė Sula Rodyti pranešimąTiesiog važiuoji tiesiai pro ligoninę, pro naują šviesoforinę sankryža ir senuoju viaduku. O kame problemos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pries pora savaičiu dar nebuvo statybos baigtos, atidarymo svente tik sausio 27d buvoParašė RamasN Rodyti pranešimąPrieš porą savaičių ta kryptimi buvo draudžiantis ženklas. Nebent pakeitė ženklus  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jokio draudziancio zenklo prie pora savaiciu ten nebuvo. Vaziuojant Siltnamiu g. ties Lazdyneliu ir Siltnamiu sviesoforu buvo ir yra draudimas is pirmos juostos vaziuoti tiesiai link Erfurto g. antra juosta suka i kaire ir vaziuoja tiesiai.Parašė RamasN Rodyti pranešimąPrieš porą savaičių ta kryptimi buvo draudžiantis ženklas. Nebent pakeitė ženklus
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo iki rugsėjo pabaigos berods, kol Šiltnamių g. atkarpoje nuo ligoninės iki Erfurto g. buvo vienpusis eismas nuo Gariūnų pusės.Parašė giurza Rodyti pranešimąJokio draudziancio zenklo prie pora savaiciu ten nebuvo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas buvo, bet zmogus kalbejo apie situacija pries dvi savaites.Parašė Sula Rodyti pranešimąBuvo iki rugsėjo pabaigos berods, kol Šiltnamių g. atkarpoje nuo ligoninės iki Erfurto g. buvo vienpusis eismas nuo Gariūnų pusės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važinėjau ne tik aš, o dabar susimėčiau - gal ženklo nepastebėjauParašė giurza Rodyti pranešimąTas buvo, bet zmogus kalbejo apie situacija pries dvi savaites. 
 
 Dėl nusukimo ties Neste - kelis kartus naudingiau padaryti nusukimą nuo Laisvės pr. į Oslo gatvę, kol vietos ten kiek tik nori.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visai neblogai būtų.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Dėl nusukimo ties Neste - kelis kartus naudingiau padaryti nusukimą nuo Laisvės pr. į Oslo gatvę, kol vietos ten kiek tik nori.
 
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad ten (iš Laisvės pr. į Oslo g.) nusukimo itin reikia. Dėl užvažiavimo prie Neste - čia ne taip būtina, bet irgi būtų neblogai.Parašė Sula Rodyti pranešimąDėl nusukimo ties Neste - kelis kartus naudingiau padaryti nusukimą nuo Laisvės pr. į Oslo gatvę, kol vietos ten kiek tik nori.
 
 Bet greičiausiai to nusukimo nenutiesė su mintimi, kad, užbaigus statyti Vakarinį aplinkelį, tranzitinis transportas iš Laisvės pr. apskritai išnyks.
 
 Dievaži... Vėl tas patsParašė EdvardŠitas laukas užimtas, ten ilgą teismų istorija.  
 Comment












 
							
						
Comment