Parašė Edvard
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Taip palikta, žinau. O kas toliau?Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaip, ten berods tarp kapinių specialiai palikta vietos tai gatvei."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Dėl dobilo sanryžų, gali būti ir toks variantas, pvz. Ryga, tiesiai pagrindiniu keliu važiuojantis srautas atskirtas nuo tų, kurie kažkur suka ir iš kažkur atsuka. Ozo gatvėje šiuo atveju tai įrengti neįmanoma, nes tiesiog vietos nėra, arba reikia statyti paildomus viadukus, bet sankryžoje Aplinkkelis-Ozo gatvė toks variantas labai tiktų:Parašė sleader Rodyti pranešimąIš esmės "dobilo lapo" dviejų lygių sankryža yra netinkama tokiam miesto greitkeliui, kuriuo leidžiamas 80 km/h ar didesnis greitis. Nebent sankryža užima didelį plotą. Kadangi kompaktiškose sanryžose (pvz. prie PC Ozas), srautai nuo užvažiavimų ir srautai norintys sukti į nuvažiavimus susikerta labai mažame plote (viaduko ilgyje) ir tai smarkiai stabdo eismą, bei sukelia avarinių situacijų tikimybę. O daryti tokias sankryžas kas 500m yra visiškas "kelio gadinimas".
Comment
-
Planai yra seni. dar ~1990m. turėjo prasidėti darbai, bet užprotestavo ten vietiniai, ir laukas prie Šaulių Sąjungos buvo užsodintas medeliais. Tarp kapinių yra likęs tarpas, bet jis ganėtinai siauras (kas vaikščiojo, tas matė). Ten jau gatvės su žalia skiriamąja juosta nebeįkišti. O beto gali kilti daug skandalų, tikrai atisras nepgeidaujančių, kad gatvė eitų pro kapines, tuo labiau pro Matulaičio bažnyčios, praktiškai kiemą. Rėks ir tie, kurie kažkda ten medelius užsodino. Bent jau man kur kas realiau atrodo dalis Šiaurinės gatvės, nei šita trūkstama jungtis...Parašė Edvard Rodyti pranešimąŽinau kad ne į tema bet man labai įdomu kaip su šita atkarpa, turbūt irgi buvo planai ir ketinimai?
Atvaizdas
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Tai juk ir nereikia ten gatvės su skiriamąją juosta. Užtektų net ir paprastos 4 juostų (o iš bėdos ir 2 juostų) gatvės, nes vis tiek geriau nei Ąžuolyno gatve važiuoti, ypač norint patekti į Pilaitę. Beje, Paryžius:Parašė SPX Rodyti pranešimąPlanai yra seni. dar ~1990m. turėjo prasidėti darbai, bet užprotestavo ten vietiniai, ir laukas prie Šaulių Sąjungos buvo užsodintas medeliais. Tarp kapinių yra likęs tarpas, bet jis ganėtinai siauras (kas vaikščiojo, tas matė). Ten jau gatvės su žalia skiriamąja juosta nebeįkišti. O beto gali kilti daug skandalų, tikrai atisras nepgeidaujančių, kad gatvė eitų pro kapines, tuo labiau pro Matulaičio bažnyčios, praktiškai kiemą. Rėks ir tie, kurie kažkda ten medelius užsodino. Bent jau man kur kas realiau atrodo dalis Šiaurinės gatvės, nei šita trūkstama jungtis...

http://www.panoramio.com/photo/23282341Paskutinis taisė Lettered; 2010.11.22, 14:15.
Comment
-
Galima taip, arba tuneli.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai juk ir nereikia ten gatvės su skiriamąją juosta. Užtektų net ir paprastos 4 juostų (o iš bėdos ir 2 justų) gatvės, nes vis tiek geriau nei Ąžuolyno gatve važiuoti, ypač norint patekti į Pilaitę. Beje, Paryžius:
Atvaizdas
http://www.panoramio.com/photo/23282341"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Nelabai įmanomas toks variantas. Kapinės su tuo tarpu eina į įkalnę, nelabai įsivaizduojamas ten toks variantas. 4 juostų gatvė ten tilps be vargo ir būtų gerai, kad ją ten sutalpinų, tik vėl galima kartotis, neaišku ar žmonės ir bažnyčia sutiks. Su Dievu kovos prieš vibracinius volusParašė Lettered Rodyti pranešimąTai juk ir nereikia ten gatvės su skiriamąją juosta. Užtektų net ir paprastos 4 juostų (o iš bėdos ir 2 juostų) gatvės, nes vis tiek geriau nei Ąžuolyno gatve važiuoti, ypač norint patekti į Pilaitę. Beje, Paryžius:
Atvaizdas
http://www.panoramio.com/photo/23282341
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Apie ka jus kalbat, jeigu taip spręsti tai mes niekada neturėsim normalios infrastruktūros.Parašė SPX Rodyti pranešimąNelabai įmanomas toks variantas. Kapinės su tuo tarpu eina į įkalnę, nelabai įsivaizduojamas ten toks variantas. 4 juostų gatvė ten tilps be vargo ir būtų gerai, kad ją ten sutalpinų, tik vėl galima kartotis, neaišku ar žmonės ir bažnyčia sutiks. Su Dievu kovos prieš vibracinius volus
"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Neturėtų bažnyčia prieštarauti šiai gatvei, panašiai kaip ir Rasų kapines kertaParašė Edvard Rodyti pranešimąApie ka jus kalbat, jeigu taip spręsti tai mes niekada neturėsim normalios infrastruktūros.
Sukilėlių gatvė. Pastarąja eismas netgi labai intensyvus, nemažai sunkvežimių pravažiuoja.
Comment
-
Būtent. Be to šita gatve ir bažnyčia Širšuliškėse buvo planuojami ir projektuojami dar tarybiniais laikais.Parašė Lettered Rodyti pranešimąNeturėtų bažnyčia prieštarauti šiai gatvei, panašiai kaip ir Rasų kapines kerta
Sukilėlių gatvė. Pastarąja eismas netgi labai intensyvus, nemažai sunkvežimių pravažiuoja."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Toks variantas jau geras, bet tai realiau įmanoma tik kai svarbesnis keliais eina apačioje. Aišku galima ir antrame lygyje tai realizuoti, tačiau tada reiktu statyti atskirus viadukus tiem atsukantiems ir nusukantiems srautams. O tokio varianto niekur neteko matyti, nes tai labai neracionalu. Jau geriau tada įrengti kitokio tipo sankryžą.Parašė Lettered Rodyti pranešimąDėl dobilo sanryžų, gali būti ir toks variantas, pvz. Ryga, tiesiai pagrindiniu keliu važiuojantis srautas atskirtas nuo tų, kurie kažkur suka ir iš kažkur atsuka. Ozo gatvėje šiuo atveju tai įrengti neįmanoma, nes tiesiog vietos nėra, arba reikia statyti paildomus viadukus, bet sankryžoje Aplinkkelis-Ozo gatvė toks variantas labai tiktų:
Atvaizdas
Comment
-
Atskiros juostos, kurios surinktų nusukantį ar atvykstantį srautą būtų labai reikalingos. Antrame aukšte tai taip pat galima daryti, statomuose Lenkijos greitkeliuose tai nėra retas reiškinys. Beje, tokių juostų Lietuvoje labai trūksta pagrindinėse magistralėse, intensyvesnėse sankryžose. Nebent jei aplinkkelyje ties sankryža su Pilaitės pr. bus po 3 juostas į kiekvieną pusę, tada gal ir be surenkamųjų juostų kažkaip apsieiti galima.
Comment
-
Taip, Ąžuolyno g. yra pakankamai apkrauta... Tačiau verčiau (ir pigiau) tiesiog išplatinti visą Ąžuolyno g.+Viršuliškių g. ruožą nuo Vaikų kaimo iki sąnkryžos su Laisvės pr. iki 4 eismo juostų. Manau, vietos tam dar yra.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai juk ir nereikia ten gatvės su skiriamąją juosta. Užtektų net ir paprastos 4 juostų (o iš bėdos ir 2 juostų) gatvės, nes vis tiek geriau nei Ąžuolyno gatve važiuoti, ypač norint patekti į Pilaitę. Beje, Paryžius:
Atvaizdas
http://www.panoramio.com/photo/23282341
O jei tiesti jungtį per kapines, tai užtektų ir dviejų juostų gatvės (intensyvumas naująją atkarpa itin didelis nenusimato, o sunkvežimiams aš ten nė už ką neleisčiau važiuoti)
Comment
-
Siūlau visą šitą off topic'ą apie Ozo g. jungtį ir t.t. perkelti į čia:
http://www.miestai.net/forumas/showt...4%AFgyvendinti
Dabar ateini pasiskaityt konors apie vakarinį aplinkkelį, o turi skaityt visai ką kitą.
Comment
-
29 pranešimai atkelti iš temos apie Vakarinį Vilniaus aplinkkleįParašė spirit Rodyti pranešimąSiūlau visą šitą off topic'ą apie Ozo g. jungtį ir t.t. perkelti į čia:
http://www.miestai.net/forumas/showt...4%AFgyvendinti
Dabar ateini pasiskaityt ko nors apie vakarinį aplinkkelį, o turi skaityt visai ką kitą.
Comment
-
Norėčiau paklausti žinančią, ar niekada neplanuota rekonstruoti Verkių gatvę (turiu omeny atkarpą nuo Verkių Rūmų sąnkryžos su Žaliųjų Ežerų g. iki Autobusų Parko) bent jau į normalią dviejų juostų gatvę?
Juk rekonstravus tą Verkių g. dalį, dabartinių bei būsimųjų Šiaurinių mikrorajonų gyventojai turėtų puikią alternatyvą apkrautoms Geležinio Vilko ir Kalvarijų gatvėms. Tai taps ypač svarbu, kai Žalųjų Ežerų g. bus sujungta su 108 keliu
Dviračių taką būtų galima ir šalia naujos gatvės nutiesti, ir nebesvaigti su vienpusius eismu vasarą. Gal ir kokį autobuso maršrutą pro ten paleisti, kad miestiečiai turėtų geresnę galimybę pasiekti Trinapolio vienuolyną, Vandens malūną ir kitas ten esančias gražas Vilniaus vietas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.24, 11:07.
Comment
-
Nebadyk pirstu ten, kur net ponas Google Maps'as neprisimena, kad 2009-ais nefotografavo to, ko niekad nebuvo... Pavadinkim tai nebaigtu objektu - Visuomeniniu Shizofrenijos ligu DispanseriuParašė lithuaniana Rodyti pranešimąhttp://img39.imageshack.us/img39/1259/ooozv.jpg
Čia gi VSD naujas pastatas stovi..
Paskutinis taisė Ginthus; 2010.11.24, 18:24.
Comment
Comment