Iki šiol Latvijoje nėra asfaltuoto kelio visu pajūriu.
Tarp Liepojos ir Ventspilio paskutinė atkarpa (Pāvilosta - Jūrkalne) asfaltuota tik prieš 5-6 metus
Atstumas nuo Ventspilio iki Kuolkos - apie 80 km, iš jų iki neseno laiko buvo asfaltuota tik ~30 km iki Lūžnios (Lūžņa). Pernai asfaltas pasiekė 40 km - nuo Ventspilio iki tilto per Irbės upę (Irbe)
Nedidelis asfalto ruožas yra nuo Mazirbės link Kuolkos
Jāņa sēta žemėlapis iš: http://kurzemes-digitala-karte.zl.lv/?lang=lv
Lenkijoje 1+1 kelių su kelkraščiu yra daug. Lietuvoje lyg ir Via Baltica nuo Lenkijos turi kelkraštį? O šiaip kažkodėl tokios praktikos mūsuose nėra. Kitur Europoje, kaip suprantu, tai irgi nėra populiaru. Kam apskritai 1+1 keliui kelkraštis? Geriau tuomet statyti tegu ir "prastą", bet su 2+2 arba bent jau 1+2 juostomis.
Na kodėl gi? Visai neblogas platus kelkraštis yra A3 kelyje nuo Vilniaus iki Baltarusijos sienos. Nelabai suprantu, kodėl Jūs manote, kad 1+1 keliams kelkraštis nereikalingas. Bent pusės eismo juostos pločio asfaltuotas kelkraštis (sakyčiau, tai tik pusė jo) puikiai pasitarnautų tiems, kam nelabai saugu važiuoti viename sraute su 90 kph lekiančiais automobiliais- visų pirma dviratininkams. Turiu omeny tik magistralinius ir krašto kelius. Kitais keliais automobilių eismas nėra toks intensyvus, kad reikėtų atskiros juostos dviratininkams.
Lenkijoje 1+1 kelių su kelkraščiu yra daug. Lietuvoje lyg ir Via Baltica nuo Lenkijos turi kelkraštį? O šiaip kažkodėl tokios praktikos mūsuose nėra. Kitur Europoje, kaip suprantu, tai irgi nėra populiaru. Kam apskritai 1+1 keliui kelkraštis? Geriau tuomet statyti tegu ir "prastą", bet su 2+2 arba bent jau 1+2 juostomis.
Latvių platusis dviejų juostų kelias atrodo taip:
šoniniai punktirai rodo kad kelkraščiais važiuoti sąlyginai galima.
Toks kelio tipas naudojamas (iš biednumo) prie atitinkamo trafiko, kada klasikinio 1x2 jau nebepakanka, o 1x3, ar 2x2 dar nereikia...
Lenkijoje 1+1 kelių su kelkraščiu yra daug. Lietuvoje lyg ir Via Baltica nuo Lenkijos turi kelkraštį? O šiaip kažkodėl tokios praktikos mūsuose nėra. Kitur Europoje, kaip suprantu, tai irgi nėra populiaru. Kam apskritai 1+1 keliui kelkraštis? Geriau tuomet statyti tegu ir "prastą", bet su 2+2 arba bent jau 1+2 juostomis.
Pritariu, tikrai geriau tada paprastas 2+2 kelias, visai kitas važiavimas komforto, pralaidumo ir saugumo prasme, ir asfalto tik šiek tiek daugiau bereikia lyginant su 1+1+platūs kelkraščiai.
/\ Čia naujo tipo 11 metrų pločio magistralinis kelias. Latvijoje toks tipas kai kur yra "Via Baltica" maršrute. Iš esmes, paga taisykles, tuo "minkštu" kelkraščiu važiuoti negalima, išskyrus kai kurių atvėjų (avarinių, arba lėtai judančių apvažiavimas). Toks kelkraštis leidžia greitesnems be lenkimo judėti greičiau už lėtus.
Naudoti tokį apvažiavimo metodą (6:12-6:15) draudžiama.
Tarp kitko, girdėjau kad Lietuvoje ir Lenkijoje yra panašių kelių, bet kažko arba nemačiau, arba užmiršau kur tokie yra.
Turiu klausimą: kodėl Latvijoje (ypač magistraliniuose keliuose) daug vairuotojų važiuoja ne juosta, o pusiau arba net visiškai išlindę į kelkraštį (video gerai matosi nuo 11:43)? Lietuvoje to nepastebėjau, gal čia dėl punktyrinės linijos?
Ko gero niekas nepastebėjo Jelgavoje labai idomų objektą. Objektas yra automobilis stovintis kelkraštyje prieš šviesoforą. Tokiu ypatingų automobilių mačiau tik 3, vieną Lietuvoje, vieną Nyderlanduose... ir vieną šitą Latvijoje.
Kelias nuo sienos iki Jelgavos tragiškas, kasmet vis prasteja... atrodo kitais metais prades remonta nuo Jelgavos. RipleyLV (SSC) apie tai rase...
Musu puseje kai kur sutvarkytas, kai kur dar nevisai, bet anyway daug geresnis nei pas braliukus.
Važiuojant nuo Eglių kalno / Egļukalns link Sventės yra du žvyrkeliai.
Žemėlapyje jie buvo visiškai vienodai pažymėti; gal tas palei Sventės ežerą būtų geresnis.
Atkarpa Medumi - Šiškova - (Ilūkste) niekuo nesikiria nuo dulkėtų lietuviškų brolių (yra pora nuotraukų ir šioje temoje).
Tuo tarpu vieškelis (Šarlote) - Šiškova - Sventė buvo labai siauras ir vingiuotas.
Jāņa sēta žemėlapis iš http://latgales-digitala-karte.zl.lv/
Kelios keliuko Šiškova - Sventė nuotraukos (2011.07)
Komentuoti: