Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tiksli vieta yra šalia Smilšu ir Varšavas gatvių sankirtos Reikia dar gerai sugalvoti, kad būtent toje vietoje įtaisyti keturių juostų estakadą, juolab jog ji padės išvengti tik vienos iš dviejų geležinkelio pervažų. TIk nelabai radau info, ar antra estakada planuojama, ar taip ir paliks.

    Comment


      Ačiū.
      Radau, kur yra tas Latvijos inžinerinės minties stebuklas

      https://balticmaps.eu/lv/c___2955536....03-15/bl___cl

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        Tiksli vieta yra šalia Smilšu ir Varšavas gatvių sankirtos Reikia dar gerai sugalvoti, kad būtent toje vietoje įtaisyti keturių juostų estakadą, juolab jog ji padės išvengti tik vienos iš dviejų geležinkelio pervažų. TIk nelabai radau info, ar antra estakada planuojama, ar taip ir paliks.
        Planavo estakadas per visus bėgius, bet pritrūko pinigų, tai supaprastino.
        ПТН ПНХ
        «Русский военный корабль, иди нахуй!»

        Comment


          Parašė manometras Rodyti pranešimą

          Planavo estakadas per visus bėgius, bet pritrūko pinigų, tai supaprastino.
          Bet ta kryptimi lygtais vis tiek kažoks nuvažiavimas bus nepabaigtas, tai gal vietoje vienos ilgos (jeigu) bus dvi trumpesnės? O koks šaltinis, būtų įdomu daugiau pasiskaityti, ar kalbat latviškai ir tam video apie tai kalbėjo?

          Comment


            Panašu, kad šis latviukų mega projektas eina per kelis atskirus europinius projektus. Pirmas kaip suprantu yra "Smiltenės, Smilšu bei Kauno gatvių" sujungimas. https://www.daugavpils.lv/pilseta/pa...nas/read-17554
            Kito etapo nerandu, bet logiškai mastant turėtų būt kažkoks "Smiltenės ir Kandavas gatvių sujungimas".

            Click image for larger version

Name:	dsds.jpg
Views:	1164
Size:	207,1 kB
ID:	1802388

            Click image for larger version

Name:	DJI_0016.jpg
Views:	1181
Size:	443,1 kB
ID:	1802389


            Show must go von!

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Bet ta kryptimi lygtais vis tiek kažoks nuvažiavimas bus nepabaigtas, tai gal vietoje vienos ilgos (jeigu) bus dvi trumpesnės? O koks šaltinis, būtų įdomu daugiau pasiskaityti, ar kalbat latviškai ir tam video apie tai kalbėjo?
              Tame video apie tai ta savivaldybės moteriškė pasakojo.
              Video apskritai buvo padarytas dėl žmonių nepasitenkinimo rezultatu, kurio įkaitais tapo gyventojai, kurie iš ten dar neišsikėlė. Galbūt jiems mokės po kokių 20 tūkstančių eurų kompensacijas. Bet kol kas atseit neranda profesionalų, kurie norėtų įvertinti jų situaciją, prarastą insoliaciją ir pan.

              Tas tiltas suprojektuotas 2012 m., gyventojams projektas pristatytas 2013 m, tiltas statytas nuo 2017 m., bet dabar dar nenaudojamas ir jau kažkas nurinko metalines dalis. Jau nebesaugu ten važinėt.

              Ketinta išpirkti ir nugriauti septynis namelius, išpirkti buvo tik du, kai kurių kitų gyventojai ėmė skųstis.
              Paskutinis taisė manometras; 2020.05.16, 22:52.
              ПТН ПНХ
              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

              Comment



                Iki 2040 metų latviai svajoja pastatyti 1020 kilometrų naujų autostradų ir sujungti visus regiono centrus su Ryga. Tikimąsi, kad kelionė iš bet kurio regiono didmiesčio į Rygą truks ne ilgiau kaip 2 valandas keturių juostų keliais (130 km/h). Darbus ketinama atlikti trimis etapais. Nejaugi po 20 metų kelių teks pavydėti net latviams? O gal kaimynų ir broliukų ambicijos yra finansiškai nepamatuotos? Ką manote? Kaip vertinate mūsų šalies kelininkų planus palyginus su latvių ambicijomis? Ar kol lietuviai bandys aplenkti švedus pagal asfaltuotų provincijos kelių ilgį, latviai aplenks lietuvius pagal greitkelių ir autostradų ilgį?

                Keli paveiksliukai ir straipsniai.



                Kelių standartas:


                Etapai


                Logika čia paprasta: 70 proc. srauto juda pagrindiniais keliais (10 proc. kelių).



                Latviškai


                Rusiškai


                Straipsnis, kuriame atskleidžiama kiek daugiau duomenų, pavyzdžiui, viso to kaina (5,9 milijardai).
                https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latv...celus.a364379/

                Comment


                  Dabartiniu metu atrodo kiek nerealistiškai, nes niekur Europoje nestato autostradų tokiam eismui kaip Ryga-Ventspilis, bet galbūt turi savo unikalias ambicijas prikelti mirštančius regionus su mažo intensyvumo, bet padidinto greičio autostradomis. Bus matyt

                  Via Baltica konvertavimui tai pilnai pritariu, bet estai (vis dar) planuoja 2+1 savo Via Balticos dalyje.

                  Comment


                    A8 iki Jelgavos jau senai 2+2. Viska kita IMHO marazmas, pasibaigsiantis su kitu Latvijos ekonomikos kolapsu.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Autostrados Latvijoje yra tiek pat realistiška, kiek tunelis tarp Talino ir Helsinkio. Latvijos keliai yra tušti. Ten reikia nebent asfalto dangą pagerinti ir sutvarkyti saugumo dalykus sankryžose, kurių standartai meną sovietinius net pagrindiniuose A keliuose.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Autostrados Latvijoje yra tiek pat realistiška, kiek tunelis tarp Talino ir Helsinkio. Latvijos keliai yra tušti. Ten reikia nebent asfalto dangą pagerinti ir sutvarkyti saugumo dalykus sankryžose, kurių standartai meną sovietinius net pagrindiniuose A keliuose.
                        Latvijai užtenka vienos turimos 3x3 pločio apšviestos autostrados tarp Rygos oro uosto ir Jūrmalos.
                        Flickr

                        Comment


                          LT tik geriau, jei LV būtų gera kelių kokybė. Kelis savaitgalius per metus tenka trankytis jų keliais, tai sakyčiau kai kuriuose ruožuose iki 90proc. mašinų su lietuviškais numeriais

                          Comment


                            Planuojamų autostradų tinklo vaizdas labai panašus į Airijos. Ten 2000 m. buvo vos kelios autostrados (net Dublino aplinkkelis M50 nebuvo baigtas), ir per maždaug 15 m. didžiuliais tempais buvo pastatytas praktiškai visas planuotas tinklas. Airijos dydis panašus į Latvijos, bet ekonominis poreikis ir pajėgumas... Nedrįstu pagalvoti, kiek kartų skiriasi.

                            Ambicijos yra gražu, bet liūdna, kad kažkas sėdi ir už valstybės pinigus paišo tokius visiškai lempinius paveiksliukus, pvz., planuojamus etapus. 1-as etapas – iki 2030 m., 2-as – nuo 2030 m. iki 2035 m.? Ką tai reiškia ir ką tai keičia? Tiesiog gražūs skaičiukai ir viskas.

                            Latvijos keliai jau gana neblogai aptvarkyti (mūsų A12 Šiauliai – Latvijos siena atrodo gėdingai prieš latvių A8 beveik ligi Olainės), bet tikrai dar yra ką tvarkyti ne tik regioniniuose keliuose, bet ir „nacionalkėse“, ir tas tvarkymas įmanomas tik su adekvačiomis pinigų sumomis.

                            Comment


                              Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                              Planuojamų autostradų tinklo vaizdas labai panašus į Airijos. Ten 2000 m. buvo vos kelios autostrados (net Dublino aplinkkelis M50 nebuvo baigtas), ir per maždaug 15 m. didžiuliais tempais buvo pastatytas praktiškai visas planuotas tinklas. Airijos dydis panašus į Latvijos, bet ekonominis poreikis ir pajėgumas... Nedrįstu pagalvoti, kiek kartų skiriasi.

                              Ambicijos yra gražu, bet liūdna, kad kažkas sėdi ir už valstybės pinigus paišo tokius visiškai lempinius paveiksliukus, pvz., planuojamus etapus. 1-as etapas – iki 2030 m., 2-as – nuo 2030 m. iki 2035 m.? Ką tai reiškia ir ką tai keičia? Tiesiog gražūs skaičiukai ir viskas.

                              Latvijos keliai jau gana neblogai aptvarkyti (mūsų A12 Šiauliai – Latvijos siena atrodo gėdingai prieš latvių A8 beveik ligi Olainės), bet tikrai dar yra ką tvarkyti ne tik regioniniuose keliuose, bet ir „nacionalkėse“, ir tas tvarkymas įmanomas tik su adekvačiomis pinigų sumomis.
                              Airijoje jungia didesnius miestus nei Liepoja, Daugpilis ar iš vis Ventspilis ar Rezeknė.

                              Comment


                                Pamačius tokius latvių planus tai tik viena mintis kyla - pasitikrinti ar kartais rinkimai bus greitu metu Bražyti autostradas, jungiant niolika ar keliasdešimt tūkstančių gyventojų turinčius miestus su maža tikimybe staigaus gyventojų kiekio augimo tai kaip studento referatas atrodo

                                Comment


                                  Autostrada link Rėzeknės turėtų prasmę - būtų greičiau ir lengviau ruskeliams į Jūrmalą atvžiuoti. Bet tada neaišku, kodėl ji Rusijos sienos nesiekia
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Autostrada link Rėzeknės turėtų prasmę - būtų greičiau ir lengviau ruskeliams į Jūrmalą atvžiuoti. Bet tada neaišku, kodėl ji Rusijos sienos nesiekia
                                    Gal tą dalį jau patys ruskeliai pasifinansuos, tai škias ne prie šitų projektų

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                      Gal tą dalį jau patys ruskeliai pasifinansuos, tai škias ne prie šitų projektų
                                      Latviai iš eurofondo pinigų nusities europines autostradas, o atkarpa link Rusijos, jei pafinansuos Rusija, galės būti praplatinta pagal rusiškus 2x2 standartus Apsisukimai, pėsčiųjų perėjos ir stotelės. Pavyzdys

                                      Nenustebčiau jei M9 Rusijoje, jei bus platinamas, bus nutiestas būtent pagal tokius standartus.

                                      Todėl matyt ir neįtraukta į autostradų planų žemėlapius
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.16, 20:14.

                                      Comment


                                        Gal kas geriaus susipažinęs su LV keliais gali paaiškinti, kodėl Latvijoje (konkrečiai A7, A3 ir A1) matosi daug va tokių atkarpų su asfaltuota šalikele ir punktyru? Idėją gal ir galima suprasti (kad būtų paprasčiau aplenkti), bet čia gi visiškas pravalas saugumo požiūriu. Važiuojant tokiu keliu jaučiuosi kaip Bangladeše ar Burundyje. Ir nemažai tokių atkarpų atrodo kokių 2-3 metų senumo t.y. ganėtinai naujos. Kas latviams užplaukė? Ar ir toliau jie tokius kelius stato/planuoja?

                                        A7 kažkur nelabai toli Rygos

                                        Comment


                                          Latvijos keliai yra visiškas bardakas. Latviai net važiuodami Lietuvoje dažnai važiuoja šalikele (pabrėžiu, ne lenkimui, o tiesiog važiuoja) , nors pas mus jos visos ištisinės. Statytu 2+2 arba 2+1 ir viskas - vietos tam užtenka.
                                          Paskutinis taisė Resutas; 2020.09.03, 15:22.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X