Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[141] Kaunas - Jurbarkas - Šilutė - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    2011 05

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tilto per Perkasą (Piktvardę) remontas

    Tas paminklinis tiltas ties Priekule yra gana susidėvėjęs

    Projektą rengė "Kelprojektas"
    Keli esamos būklės dokumentai iš pirkimo dokumentų rinkinio.

    Tilto pažeidimų sąrašas


    Fotofiksacija
    1.


    2.


    3.


    4.


    5.

    Pirkimo objektas: Tilto per Perkasą valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 208,99 km rekonstravimas
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5112&LID=61558

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pirkimas 104651
    Paskelbtas: 2011-05-06; Pasiūlymų teikimo terminas: 2011-05-18; Peržiūrėta 13 kartų
    Pirkimo objektas: Tilto per Perkasą valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 208,99 km rekonstravimas
    Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (188710638)

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5112&LID=61558

    Tilto vieta - tarp Vilkyčių ir Priekulės

    Žemėlapis iš 2001 m. kompaktinio disko LGZ

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    projektas - tai viena, o realybej, prisidengdami krize, pastatys 1+1, o kainuos jis vistiek tiek pat.

    Komentuoti:


  • Kovilas
    replied
    Oho, nejau pagaliau pajudės (apie Priekulės aplinkelį). Prie šio projekto teko "prisiliest" dar ~2001'ais metais, kai buvo topografuojama būsima trąsa. Tuomet kelias žadėtas 2004'iems metams.

    Beje, kelias suprojektuotas ~24 metrų pločio, vadinasi, jei viskas pagal planą, tai bus tiesiama 2+2. Taip pat atsiras naujas tiltas per Miniją.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kaip visada, Kelprojektas skelbia informaciją svarstymui be jokių brėžinių internete.
    Paskelbta 2010-10-21

    Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (planavimo organizatorius) informuoja, kad parengtas krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 205,38 km iki 216,30 km rekonstravimo specialiojo plano sprendinių pakeitimo ruože nuo 215,70 km iki 216,30 km specialusis planas (planuojama teritorija yra Klaipėdos rajono Priekulės seniūnijos Dituvos kaime).

    Vieša projekto ekspozicija vyks nuo 2010 m. lapkričio 8 d. iki gruodžio 9 d. Viešas susirinkimas vyks 2010 m. gruodžio 10 d.

    http://www.klaipedos-r.lt/?lt=1287668715

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už naujienas

    Priekulės aplinkkelyje rimčiausias objektas - tiltas per Miniją. Jis, turbūt, bus statomas II etape. Kuri atkarpa bus nutiesta I etape?

    Priekulės aplinkkelio schema (2005 m.) yra pirmame šios temos pranešime.
    Bet ten aplinkkelio ilgis tik 9 km (207-216 km), o ne 11 km - gal kas nors keitėsi.

    Lauksime konkurso dokumentų.
    Paskutinis taisė Romas; 2011.06.18, 08:15.

    Komentuoti:


  • Big Cat
    replied
    Nuo tranzitinio transporto gelbės keturi nauji aplinkkeliai
    Saugant miestus nuo tranzitinio transporto srautų, šiais metais Lietuvoje numatoma pradėti tiesti keturis naujus aplinkkelius - Vilniaus išorinį pietinį, Kairių, Priekulės ir Palangos.
    (...)


    Nutiesus aplinkkelį (...) taps ramiu miesteliu, pagerės eismo sauga, sumažės triukšmas ir oro tarša, o magistraliniu keliu bus galima važiuoti greičiau ir saugiau.

    Panašias problemas padės spręsti ir šiemet pradedamas Priekulės aplinkkelis. Pusiaukelėje tarp Klaipėdos ir Šilutės esantį miestelį kerta intensyvaus eismo kelias Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda, šiuo keliu taip pat važiuoja krovininis transportas tarp Klaipėdos ir Kaliningrado srities. Šiuo metu kelio ruožas ties Priekule yra vienas problemiškiausių: kelias eina siauromis miestelio gatvėmis, transporto srautas kelia triukšmą ir oro taršą, eismas nesaugus. Situaciją iš esmės pakeis apie 11 km ilgio aplinkkelis, kuris aplenks Priekulę iš rytinės pusės ir bus daugiau kaip kilometrą nutolęs nuo miestelio ribų. Šiais metais bus pradėtas tiesti pirmasis šio aplinkkelio etapas - 6,5 km ilgio ruožas.
    http://www.alfa.lt/straipsnis/107126...11-03-07_14-45

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Šiemet prasidės Priekulės ir Palangos aplinkkelių statybos
    Situaciją esą iš esmės esą pakeis apie 11 km ilgio aplinkkelis, kuris aplenks Priekulę iš rytinės pusės ir bus daugiau kaip kilometrą nutolęs nuo miestelio ribų. Šiais metais bus pradėtas tiesti pirmasis šio dviejų juostų aplinkkelio etapas - 6,5 km ilgio ruožas.

    Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos Investicijų skyriaus vedėjo pavaduotojos Kristinos Petrauskienės, darbai prasidės 209-ajame kelio kilometre, kur bus įrengta vieno lygio sankryža su rajoninės reikšmės keliu Dreižiai-Agluonėnai. Darbai bus baigti, kai antrojo projekto įgyvendinimo etapo metu bus nutiestas įsijungimas į esamą kelią Dituvos gyvenvietėje (215,70 km).

    "Viso aplinkkelio trasoje bus įrengtos 25 tipinės nuovažos. Aplinkkelio trasoje yra numatyti trys tiltai - per Griaudės, Agluonos ir Minijos upes", - pasakojo K. Petrauskienė.

    Darbus atliksiančio rangovo konkursas dar nepaskelbtas - šiuo metu rengiami pirkimo dokumentai. Preliminari pirmo projekto etapo darbų kaina - 31,6 mln. litų. Jį numatoma įgyvendinti iki 2012-ųjų pabaigos. Antrąjį etapą žadama pradėti po 2015 m.

    Tai - ne vieninteliai darbai, kuriuos ketinama atlikti minėtame kelyje. "Vakarų ekspresas" jau rašė, kad iki keturių juostų bus rekonstruojamas šio kelio ruožas nuo viaduko ties Rimkų gatve iki žiedinės Jakų sankryžos. Per parą minėtu ruožu važiuoja apie 11 tūkst. automobilių. Čia yra net dvi vadinamosios juodosios dėmės, kur eismo įvykių koncentracija yra ypač didelė. Transporto srautą turėtų dar gerokai padidinti aplinkinių teritorijų plėtra bei planuojamas nutiesti pietinis kelias iš Klaipėdos uosto. Įvertinus visus šiuos veiksnius ir buvo nuspręsta dviejų eismo juostų kelio ruožą platinti iki keturių.

    Pasak K. Petrauskienės, šiuo metu pagal sutartį rengiami projektiniai šios rekonstrukcijos sprendiniai. Techninį projektą numatoma turėti 2012 m. balandį.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...atybos-558179/

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Bus platinamas kelias Jakų žiedo link

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...o-link-473096/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rekonstrukcija numatoma Klaipėdos prieigose
    Publikavimo data 2010-05-05. Pirkimo Nr. 2002523524
    Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (188710638)
    SKELBIMAS APIE SUTARTIES SUDARYMĄ

    Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 222,52 iki 228,92 km rekonstravimo teritorijų planavimo dokumentų ir techninio darbo projekto parengimas su poveikio aplinkai vertinimu
    http://cvpp.lt/index.php?option=com_..._id=2002523524

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Atidaroma antroji Raudondvario tilto juosta

    Pirmadienį vakare bus atidaryta antroji Raudondvario tilto eismo juosta.

    Nuo 2008 m. rugsėjo remontuojamu tiltu per Nevėžį buvo galima važiuoti tik viena eismo juosta, todėl prie tilto rytais ir vakarais nutįsdavo ilgos automobilių eilės. Dėl ilgai vykusios tilto remonto burnoję vairuotojai pagaliau sulaukė ilgai lauktos dienos. Pirmadienį apie 16 val. ketinama paleisti automobilių eismą abiem eismo juostomis.

    Pasak tiltą stačiusios bendrovė atstovų, darbai būtų užtrukę trumpiau, jei tiltas būtų statomas iš naujo arba rekonstruojamas, o šiuo atveju vienu metu vyko ir dalies tilto rekonstrukcija, ir statyba. Darbų grafikas visą laiką buvo įtemptas.

    „Pagal projektą turėjome ne tik pastatyti naują tiltą ir nugriauti senojo perdangą, tačiau visuomet privalėjome išlaikyti ir transporto judėjimo tęstinumą“, - sakė „Kauno tiltų“ techninis direktorius V. Popovas.

    Remonto metu tiltas buvo praplatintas daugiau nei penkiais metrais ir šiuo metu jo plotis siekia 14,6 metro. Per tiltą taip pat buvo nutiestas šaligatvis ir dviračių takas.

    Šalia tilto darbininkai krapštysis visą birželį. Iki mėnesio pabaigos ketinama sutvirtinti šlaitus, paženklinti kelio dangą, įrengti apsauginius metalinius aitvarus, sutvarkyti aplinką.

    Bendra darbų sąmata – apie 25 mln. litų.

    Daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...pildyta-281195

    Komentuoti:


  • fotopilotas.lt
    replied

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Raudondvario tiltas per Nevėžį

    Kelios didesnės nuotraukos




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Raudondvario tiltas per Nevėžį

    Foto 2010.03
    Platinama senojo Raudondvario tilto dalis




    Raudondvario aplinkkelis turėtų būti tiesiamas kažkur tose užliejamose pievose.
    Kai prisiruoš tą kelią statyti, turėtų būti atliekama nemažai žemės darbų.










    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Raudondvario tiltas

    Kita 141-o kelio pusė.

    Matosi kelio Raudondvaris - Babtai tiltas per upeliuką, vardu Gyris










    Ant krašto reikia būti atsargiam


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Į šią temą įkėliau kelis pranešimus iš temos 2010 m. pavasario potvynis .
    Pranešimai kiek patrumpinti (o Fotopiloto - papildyti Raudondvariu iš viršaus)

    Stabtelėjimas ties Raudondvario tiltu
    Foto 2010.03






    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kovo 29 d.
    Dubysa ties santaka su Nemunu. Nuo Seredžiaus pusės.


    Toliau važiuojant palei Nemuną, vaizdai visai kiti, nei buvo kovo 24 d. Ledus Nemunas nunešė...


    Kovo 24 d. truko tik apie 20 cm, kad kelias būtų apsemtas, o po 5 dienų vandens lygis apie 1,5 m žemesnis.


    Nemunas ties Jurbarku nuo Kauno pusės.


    (...)

    Nemuno ir Šventosios santaka žvelgiant nuo Smalininkų įlankos apsauginio pylimo.
    Paskutinis taisė Romas; 2010.04.06, 19:35. Priežastis: Kopija iš temos "2010 m. pavasario potvynis"

    Komentuoti:


  • fotopilotas.lt
    replied


    Matosi posūkis į Sovietską.


    Nemunas Viešvilėje


    Upė Jūra "šiek tiek" išėjus į krantus


    Raudondvaris
    Visoje šioje didelėje baloje yra:
    1 tvenkinys su mokama žūkle, karpiais ir tt
    1 Nevėžis - ilgas, siauras ir vingiuotas
    1 Lampėdžių karjeras, kuris nesusijungdavo su upėmis tiesiogiai



    Daugiau potvynio http://www.facebook.com/photo.php?pi...d=152655947051
    Paskutinis taisė Romas; 2010.04.06, 19:26. Priežastis: Kopija iš temos "2010 m. pavasario potvynis"

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jūra ties Mociškiais. Kitu metų laiku ji tėra 10-20 m. pločio upė.
    Tiltas per Jūrą ties Mociškiais.


    Ne veltui žmonės upę praminė Jūra. Nes išsiliejusi ji primena jūrą...


    (...)

    Kelias ant Jūros dambos. Jame ties šia vieta yra trys tiltai - vandens pralaidos (dvi iš jų virtusios ežerėliais) ir ketvirtasis tiltas - per pačią upę. Damba statyta dar XIX a. pab. arba pačioje XX a. pradž. Šia damba, plento pakraščiu, ėjo ir Smalininkų - Pagėgių siaurasis geležinkelis.


    Paskutinis taisė Romas; 2010.04.06, 19:54. Priežastis: Kopija iš temos "2010 m. pavasario potvynis"

    Komentuoti:

Working...
X