Ar ne vietiniai, statybas aptarnaujantys savivarčiais, dažniausi tokio pobūdžio pažeidėjai? Tokiu atveju nedaug ir naudos iš to posto, Gargždus ir karjerus kitais keliais galima pasiekti.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kokia maksimali masės norma norint važiuoti greitkeliu ?
Ir kas atsitinka jei viršijama leistina sunkvežimio masė ? Iš karto bauda ? Ar nuvažiuojama į postą, iškraunami nereikalingi kroviniai ir sunkvežimis važiuoja toliau, o kroviniai laukia muitinėje, kol atvažiuos kitas firmos automobilis jų pasiimti?
Šiaip tai aš nesu prieš šią naujovę. Transporto masę būtinai reikia kontroliuoti, nes kartais būtent dėl jos pertekliaus gadunami keliai.
Idėja kaip suprantu, pasisemta iš Amerikos
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai, kad toje vietoje įkaltas 50 ženklas stovi, skirtas visiem.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAčiū už nuotraukas. Nesuprantu kodėl nepadaryta normali lėtėjimo juosta. Dabar sotvi lėtėjimo juostoje ženklas 30, tai "fūra" turės jau pirmoje juostoje važiuodama nemenkai pristabdyti, tai stabdydama už savęs važiuojančius automobilius.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O dabar spėkim ar kasnors prie jo pristabdoParašė sleader Rodyti pranešimąTai, kad toje vietoje įkaltas 50 ženklas stovi, skirtas visiem.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toks apribojimas tai tikrai ne vietoje. Tačiau kadangi tame ruože projektinis greitis gaunasi 50, todėl ekonominiais sumetimais ir projektuojamos tam tikro ilgio ir kampo įvažos/letėjimo juostos.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąKą daro ženklas "50" automagistralėje ? Vėl kažkam gerai suveikė protas. Ar čia jau ta atkarpa kur baigiasi automagistralė? Bet kokiu atveju ženklas dėl nieko, tai nestebina, kad jo ir nesilaikoma būtų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šioje konstrukcijoje matau tik vieną pliusą, tai, kad padaryta juosta surinkti eismui, kuri atskirta barjeru, čia geras sprendimas, nes magistralėse manau tai turėtų būti gan dažnas reiškinys. Kažkaip pas mus tai dar nėra labai praktikuojama. Tačiau greitėjimo juostos neįrengimas mažina gerumą šio sprendimo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl leistino svorio viršyjimų. Kas ypač gadina kelio dangą ir tai reikalauja nemažų lėšų iš biudžeto remontams.Parašė Gnoss Rodyti pranešimąCia del vinjeciu ta transporto kontrole?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Kauno tiltai" už 47 mln. litų rekonstruos magistralės Vilnius-Klaipėda ruožus
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-ruozus-289303
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
[A1] Greitkelis Vilnius-Kaunas
Atnaujinama pagrindinė šalies magistralė
"Vilnius-Kaunas-Klaipėda+Palanga"
"DELFI"Paskutinis taisė Vidma; 2010.07.29, 20:22.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai geriau kai uždaro vieną juostą, lėtinti pradedi už dviejų šimtų metrų, automatiškai gaunasi kamštis, o darbininkas kokį kupstą krapšto ant kelio? Autostrada nėra labai apkrauta toje vietoje, ir gal tik perėjo per kelią, nes taisė kokį kelio ženklą ar dar kanors. O šone stovi autobusiukas su įjungtais oranžinės spalvos švyturėliais. Nieko aš nematau blogo, išskyrus tai kad daugelis vairuotojų nekreipia dėmesio į oranžinės spalvos švyturėlius. Oranžinis švirturėlis perspėja apie galimus pavojus (kelių eismo taisyklės XXIV dalis, 231). Taip kad nereik lėkti kaip akis išdegus ir spoksoti į kelią jame nieko nematant. O paskui rėkti, kad blogai žmonės dirba.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
įtariu, savaitgaliniai poilsiautojai susigrūdo važiuodami namoParašė daktaras Rodyti pranešimąo mums teko pastovėti 15 dieną 12 nakties kelių kilometrų kamštyje, likus apie 10km iki cinkiškių
 įspūdingai atrodo tokiu laiku iiiilga raudonų švieselių virtinė vidury nakties 

sunku išvengti bandos jausmo (daryti taip, kaip daro dauguma), bet įmanoma, iš pajūrio yra ir kitų kelių... geriau važiuoti lėtai negu greitai stovėti
							
						
Comment
 




							
						
Comment