Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda
Collapse
X
-
Tiktai yra tokia viena problemėlė - degalinėse ir kavinėse ant tualetų durų dažnai būna užrašyta "tik degalinės/kavinės pirkėjams", o raktas pas atsakingą žmogų.Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą??? kiekvienoj pakelės kavinėj ir degalinėse tualetai yra, reikia tik turėti kultūros ir nemy_ti bele kur
A1 keletas naujų wc tikrai nepatrukdytų.
Comment
-
Kodėl būtent tvoras, o ne viadukus reikia statyti? O apie pėsčiuosius išvis nereikia galvoti? Jei Morta nuotraukoje užfiksuotas dviratininkas, bandantis kirsti kelią, vadinasi, toje vietoje tam tikras pėsčiųjų srautas yra, ir reikia suteikti jiems galimybę saugiai kirsti magistralę. Kas žino, gal tam dviratininkui ir kai kuriems jo kaimynams artimiausias kioskas yra kitoje A1 pusėje, o aplink kelių km spinduliu jokio kito viaduko nėra?Parašė Lettered Rodyti pranešimąTam ir yra ta papildoma juosta, kad sugedusios transporto priemonės nestovėtų važiuojamojoje dalyje. Viadukų ties kiekvienu kaimu nepristatyti, o žmogus vis tiek eis ten kur jam reikia, nevaikščios keliasdešimt km. aplinkui. Taip, kad padėti gali nebent tvoros. Žuvusiųjų skaičius pagrinde yra dėl greičio viršijimo, po to eina alkoholis ir pėsčiųjų neatsargumas. Būtent neatsargumas, ypač, kai girti eina kur papuola net nesidairydami...
O pastatyti pėsčiųjų viaduką nėra taip jau brangu, čia tik pas mus įprasta viską statyti prabangiai.
Comment
-
Apie tai ir kalba, nera WC, bet yra keleta kaviniu ir keleta koloneliu. Bet jei man reikalingas WC, kam man kazka pirkti? Kodel Lenkijoje.. ir toliau į vakarus tai nera problema o pas mus yra?Parašė dykoO tai beda nusipirkt kavos/arbatos/vandens ir nueit tuoletan?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Visų pirma, dėl kožno kaimiečio viaduko nepastatysi. Bent jau kol neradom didžiulių naftos klodų kur nors palei Subačių ar Kurtuvėnus. Antra, kaip jau kažkas minėjo, prie 170,6 žvyrkelis po magistrale yra (tuo nesunku įsitikinti atsivertus maps.lt), bet tikram džigitui juo važiuot, žinoma, ne lygis.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKodėl būtent tvoras, o ne viadukus reikia statyti? O apie pėsčiuosius išvis nereikia galvoti? Jei Morta nuotraukoje užfiksuotas dviratininkas, bandantis kirsti kelią, vadinasi, toje vietoje tam tikras pėsčiųjų srautas yra, ir reikia suteikti jiems galimybę saugiai kirsti magistralę. Kas žino, gal tam dviratininkui ir kai kuriems jo kaimynams artimiausias kioskas yra kitoje A1 pusėje, o aplink kelių km spinduliu jokio kito viaduko nėra?
O pastatyti pėsčiųjų viaduką nėra taip jau brangu, čia tik pas mus įprasta viską statyti prabangiai.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Tvoras reikia statyti ten, kur pėstiesiems ar dviratininkams "prireikia" kirsti kelią ten, kur jie užsimano. Jei nagrinėsime tą konkretų atvejį, tai kaip jau rašiau, už 120m nuo tos vietos yra galimybė pravažiuoti po automagistrale (matosi pažiūrėjus ortofoto).Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKodėl būtent tvoras, o ne viadukus reikia statyti? O apie pėsčiuosius išvis nereikia galvoti? Jei Morta nuotraukoje užfiksuotas dviratininkas, bandantis kirsti kelią, vadinasi, toje vietoje tam tikras pėsčiųjų srautas yra, ir reikia suteikti jiems galimybę saugiai kirsti magistralę. Kas žino, gal tam dviratininkui ir kai kuriems jo kaimynams artimiausias kioskas yra kitoje A1 pusėje, o aplink kelių km spinduliu jokio kito viaduko nėra?
O pastatyti pėsčiųjų viaduką nėra taip jau brangu, čia tik pas mus įprasta viską statyti prabangiai.
Kitas dalykas, prieš statant viaduką, reikia žinoti bent jau konkrečia vietą, kurioje žmonėms yra poreikis kirsti kelią. Nestatysi viaduko vedančio į kažkieno dirbamų laukų vidurį, kur nėra jokio kelio/takelio. Tada gali atsitikti taip, kad dar už 150 metrų kitas "proto bokštas" sugalvos kirsti kelią ir lipti per atitvarus. Nejaugi ir ten suskubsime statyti dar vieną viaduką.
Comment
-
tikrai taip ir tik labai kompleksuotiParašė Sefas20 Rodyti pranešimąAš kiek kartų degalinėse eidamas tik paprašydavau į tuoleta ir nieko pirkti nereikdavo įleidžia paprastai (jeigu reikalas jau spaudžia, ir kad įeitum į tuoleta reikia tau kanors nusipirkti tai ir nebesulauksi salėje pridarysi.....)
sustoja bet kur ir nesitraukdami nuo mašinos varo, bet čia tik vyrų "kultūra", moterų taip besielgiančių matyti neteko.
respekt's moterim
Comment
-
Fragmentas nuo penktos minutes:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Automagistralėje Vilnius–Klaipėda atidaromi rekonstruoti kelio ruožai ir viadukai
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...adukai-606650/Magistralės rekonstrukcija vyko tarp Kauno ir Klaipėdos. Kelio danga sustiprinta apie 4,5 km ilgio ruože ties Vincentava, ties Pagrybio kaimu (apie 3,5 km abiejose magistralės pusėse) bei tarp Endriejavo sankryžos ir Šilėnų (apie 3 km).
Atnaujinant susidėvėjusią asfaltbetonio dangą, taip pat rekonstruoti trys viadukai: Vincentavos sankryžoje (134,7-ajame magistralės A1 kilometre), Pagrybio sankryžoje (220,2 km) ir Endriejavo sankryžoje (272,6 km).
Be to, įrengtas apšvietimas apžvalgos aikštelėje netoli Kryžkalnio ties Pagrybio kaimu (219 km).
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Vilkikų vairuotojų baubas - kontrolės postas dirba be poilsio valandų
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz1ry0voN4I
Comment
-
Magistralės Kaunas–Klaipėda ruožuose didinamas leistinas greitis
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz1vdXh6AA2
Pagaliau.
Comment
-
Automagistralei Kaunas-Klaipėda sukanka 25-eri metai
http://auto.delfi.lt/soft/automagist....d?id=59445381
Comment
-
Prasidės rekonstrukcijos darbai keturiuose kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožuose
2013 m. sausio 22 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Kauno tiltai“ pasirašė rangos sutartį, kurios priimta suma (be PVM) yra 93,2 mln. Lt, PVM, sumokamas į Lietuvos Respublikos biudžetą, sudaro 19,6 mln. Lt. Apie 74% sutarties vertės numatoma finansuoti ES sanglaudos fondo lėšomis.
Pagal šią sutartį kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda bus sustiprinta 25,02 km kelio dangos, rekonstruoti 2 tiltai, 3 viadukai, įdiegtos saugaus eismo priemonės ir rekonstruoti inžineriniai tinklai.
Planuojama darbų pabaiga – 2014 m. sausio mėn.
http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...ruozuose/13826TINKAMOS IŠLAIDOS:
1. Kelio E85 (A1) Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo 187,20–190,00 km kairėje kelio
pusėje rekonstravimas:
1.1. kelio ruožo 187,20–190,00 km kairėje kelio pusėje rekonstravimas;
1.2. daudos per Apusino upelį 189,47 km rekonstravimas.
2. Kelio E85 (A1) Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo 205,50–216,95 km dešinėje kelio
pusėje rekonstravimas:
2.1. kelio ruožo 205,50–216,95 km dešinėje kelio pusėje rekonstravimas;
2.2. tunelinio viaduko 206,38 km rekonstravimas;
2.3. tilto per Ančią 207,68 km rekonstravimas;
2.4. Bijotų viaduko 210,75 km rekonstravimas;
2.5. tunelinio viaduko 215,55 km rekonstravimas;
NETINKAMOS IŠLAIDOS:
2.6. inžineriniai tinklai:
2.6.1. ETL rekonstravimas.
TINKAMOS IŠLAIDOS:
3. Kelio E85 (A1) Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo 220,05–228,02 km kairėje kelio
pusėje rekonstravimas:
3.1. kelio ruožo 220,05–228,02 km kairėje kelio pusėje rekonstravimas;
3.2. daudos per Akmenos upę 224,78 km rekonstravimas;
NETINKAMOS IŠLAIDOS:
3.3. inžineriniai tinklai:
3.3.1. ETL rekonstravimas.
TINKAMOS IŠLAIDOS:
4. Kelio E85 (A1) Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo 240,00–242,80 km kairėje kelio
pusėje rekonstravimas:
4.1. kelio ruožo 240,00–242,80 km kairėje kelio pusėje rekonstravimas;
4.2. tilto per Lokystą 241,27 km rekonstravimas.
NETINKAMOS IŠLAIDOS:
4.3. ryšių kabelių apsauga.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
Comment



Comment