Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Rekonstruos dalį Kaunas-Klaipėda magistralės

    Jau eiliniu tampantis pranešimas apie kelio A1 atskirų ruožų dangos stiprinimą, pralaidų žvėrims statymą ir pan. Tačiau, kad būtų ruošiamasi viadukus Grigiškėse/Vievyje statyti, ar padidinti eismo greitį rekonstruotuose į 80 km/val ruožuose - nežinia kada sulauksime...

    info iš: http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...1-c871142eef39

    UAB "Fegda" ir jos partnerės keliuose magistralės Kaunas-Klaipėda ruožuose rekonstruos 43,53 km ilgio kelią. Projekto vertė - 60,56 mln. Lt., iš jų 40,1 mln. Lt sudaro ES lėšos.
    Pagrindiniai darbai bus atliekami A1 magistralės ruože Kaunas–Klaipėda: 11-koje kelio ruožų, kurių bendras ilgis 43,53 km, bus sustiprinta kelio danga, praplatintas 1,71 km kelio ruožas. Skiriamojoje juostoje atskiruose 20-yje kelio ruožų žadama įrengti apsauginius atitvarus, kurių bendras ilgis sieks 68 km. Be to, pagal sutartį bus rekonstruoti 2 tiltai ir 7 viadukai, įrengta požeminė perėja gyvūnams ir 30 km tinklo tvoros.

    Darbus numatoma pradėti kovą, o baigti iki lapkričio pabaigos, praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija.
    Paskutinis taisė Romas; 2009.02.24, 20:36. Priežastis: Pilna nuoroda

    Comment


      #22
      Saunu, nes Klaipedos-Kauno atkarpoje yra nemazai tokiu vietu, kur asfalto sluoksnis gan stipriai susidevejes. Kaip matau tai daug darbu ruosiamasi atlikti.

      Comment


        #23
        /\ Yra reikalingesnių kelių.
        Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno

        Comment


          #24
          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          /\ Yra reikalingesnių kelių.
          Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
          Tai kad Vilniaus-Kauno autostradai nemazai demesio buvo skirta. Kiek jau kelio ruozo atnaujinta, irengtos uztvaros zverims, yra net pora vairuotoju informavymo svieslenciu. Reikia nepamirsti ir kito ruozo, nuo Kauno. Juk sis ruozas irgi kencia nemaza masinu srauta. Nors tiesa sakant ir Kauno-Vilniaus autostradoje dar reikia daug ka atlikti ir tobulinti.

          Comment


            #25
            Po kiekvienų metų rekonstrukcijos A1 Vilniaus - Kauno ruože, atnaujintame kelyje galima vis lėčiau (70-80 km/h greičiu) važiuoti...

            Comment


              #26
              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              /\ Yra reikalingesnių kelių.
              Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
              Jau taip šimtai milijonų į šią atkarpą sukišta, tai siūlai dar kišt pinigus ir skaitysis efektyvesnis lėšų panaudojimas?
              "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

              Comment


                #27
                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                /\ Yra reikalingesnių kelių.
                Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
                Jei tu nevažiuoji Kaunas - Klaipėda atkarpa, o tik Kaunas - Vilnius, tai dar nereiškia, kad anot tavęs būtų kišamos lėšos į tą atkarpą. Tiesiog ir taip kasmet vos ne visos lėšos kišamos ten, tad laikas atnaujint ir kitą ruožą

                Comment


                  #28
                  Apribojimai dėl darbų keliuose 2009-07-10

                  A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda
                  nuo 111,5 iki 117,5 km remontuojama danga, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-20)
                  nuo 161 iki 165,5 km frezuojama danga, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
                  nuo 165,5 iki 166,5 km viaduko pakloto keitimas, eismas kreipiamas į dešinę kelio pusę ir visą parą apribotas greitis iki 50 km/val. (iki 08-01)
                  nuo 170 iki 175 km remontuojama danga, dešinėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą 70 km/val. (iki 09-01)
                  nuo 181,5 iki 182,09 km dangos remontas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
                  nuo 204,5 iki 204,9 km dangos remontas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
                  230,5 km dešinėje pusėje požeminio perėjimo įrengimas, Eismas kreipiamas į kairę kelio pusę, greitis visą parą apribotas 50 km/val. (iki 08-25)
                  nuo 241,35 iki 244,2 km dangos stiprinimo darbai, eismas kreipiamas į kairę kelio pusę ir visą parą apribotas greitis iki 50 km/val. (iki 07-17)
                  nuo 301,5 iki 303,7 km dangos platinimas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-13)


                  http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor..._keliuose/1335
                  Iš viso nuo Kauno iki Klaipėdos tvarkomi 9 ruožai, tame skaičiuje o iki Kryžkalnio - 6 ruožai (bendras ilgis17,5 km)

                  Vienas straipsnis šia tema:
                  "Vilniaus diena" 2009-07-10, 10:46
                  „Automagistralė”: šį savaitgalį greitkelyje tokių spūsčių nebus
                  Lietuvos kelių arterija - magistralė Vilnius-Kaunas-Klaipėda - vasaromis neretai užsikemša dėl atliekamų remonto darbų. Kelininkai sako dirbantys savo darbą, o vairuotojai juos keikia.

                  Spūstyje nelaikė nervai
                  Pirmadienį po ilgojo savaitgalio nuo pajūrio Kauno ir Vilniaus link traukę žmonės prakeikė kelininkus, policininkus, vieni kitus ir likimą. Iš Palangos į Vilnių automobiliu su šeima važiavęs Darius M. pasakojo įveikęs pusiaukelę net nepagalvojęs, kad apie kelionę pažįstamiems turės ką pasakoti mažiausiai savaitę. Maždaug apie 17 val. ties Raseiniais Dariaus M. „VW Passat“ įklimpo į poros dešimčių kilometrų ilgio spūstį, kuri susidarė dėl atliekamų magistralės remonto darbų atsiradusio važiuojamosios dalies susiaurėjimo.
                  „Mačiau, kad už mūsų automobilių eilė tik didėjo. Girdėjau, kad kai kurie vairuotojai protingai padarė ir ties Raseiniais pasuko į Žemaičių plentą, o mes pirmojoje spūstyje praleidome apie valandą“, - pasakojo vilnietis.

                  Kilometrus nusidriekusi automobilių kolona ne tik judėjo itin lėtai, bet neretai visiškai sustodavo. Gudresni už kitus norę pasirodyti vairuotojai pradėjo lėkti šalikėlėmis. Įsivyravo įtampa, kurios zonoje skraidė ne tik keiksmai, bet ir grasinimai. Antradienį žiniasklaidos priemones apskriejo vaizdo medžiaga, kurioje matyti, kaip „Volvo“ vairuotojas bando pristabdyti neleistinai šalikele skriejančius automobilius. Dėl to iš „Toyota“ automobilio su ramentu rankoje iššoko brandaus amžiaus moteris ir ginklu tapusiu ramentu pradėjo tvatinti per pro langą iškištą „Volvo“ vairuotojo ranką. Tądien spūstyje užstrigę žmonės pasakojo, kad tokių incidentų buvo ne vienas.

                  Savaitgaliui nebuvo pasirengę
                  Tris didžiuosius Lietuvos miestus jungiantį magistralinį kelią Vilnius-Kaunas-Klaipėda prižiūrinčios valstybinės įmonės „Automagistralė“ vadovas Vladislovas Molis teigė po ilgojo savaitgalio turėjęs priekaištų kelyje darbus atliekančių bendrovių atstovams.
                  „Jau padaryti tam tikri pakeitimai, kurie garantuos, kad šį savaitgalį tokių didelių automobilių kamščių nebus“, - pažadėjo V.Molis.
                  V.Molis teigė, kad magistralėje dirbę kelininkai neatsižvelgė, kad artėja ilgasis savaitgalis ir jam nepasirengė, tačiau pabrėžė, kad bene didžiausi susidariusio didelio automobilių kamščio kaltininkai - vairuotojai.
                  „Kamščiai susidaro beveik visame pasaulyje, tačiau skirtumas toks, kad pas mus nėra vairuotojų kultūros. Jeigu vairuotojai būtų važiavę ten, kur leistina, eismo srautas būtų lėtas, bet judėtų, nesustotų“, - teigė V.Molis.
                  „Automagistralės“ vadovas sakė, kad vis dažniau toli nuo susiaurėjimo vietos pradedami įrengti atitvarai, kurie priverstinai automobilius į vieną eilę sustumia, kol jie dar neprivažiavę susiaurėjimo.
                  (...)
                  Spūstyje pirmadienį užstrigę vairuotojai piktinosi, kad toli gražu ne visų tų ženklų reikėjo - jie atitvėrė važiavimui tinkamą vieną eismo juostą. Net ir darbo dienomis atitvertoje juostoje darbininkų nesimato, tačiau šie tvirtino, kad dirba pagal instrukcijas. Jie taip pat atmetė kaltinimus dėl per lėto darbo.
                  (...)
                  Vairuotojų manymu, didelių spūsčių problemą magistralėje išspręstų trečios eismo juostos įrengimas, tačiau V.Molis teigė, kad kol kas magistralės atkarpoje nuo Kauno iki Klaipėdos jos poreikio nėra. Tačiau jau senokai inžinieriai paskaičiavo, kad tokią juostą reikėtų įrengti prie Kauno ir Vilniaus. Labiausiai užkimšta magistralės vieta - nuo Biruliškių iki Sargėnų.
                  (...)
                  Šiais metais visus remonto ir statybos darbus magistralėje atlieka trys pagrindiniai rangovai: „Fegda“, „Lemminkainen Lietuva“, „Alkesta“. Iki lapkričio žadama sutvarkyti daugiau nei 43 km magistralės dangos, rekonstruoti devynis tiltus ir viadukas, įrengs atitvarus, požeminę perėją gyvūnams, statys tvorą nuo jų bei atlikti nemažai kitų darbų.
                  http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...u-nebus-227637

                  Comment


                    #30
                    Rekonstruoto ruožo atkarpa prieš Klaipėdą. Nuotraukos darytos Klaipėdos link. Visame rekonstruotame ruože įrengtas apšvietimas.



                    Kelyje šiuo metu tvarkomi kelkraščiai ir braižomos linijos.



                    Šioje vietoje kelias praplatės iki 3 eismo juostų su lėtėjimo ir greitėjimo juostomis į aviaeskadrilę ir krovininio transporto patikros postą.



                    Krovininio transporto patikros postas





                    Išvažiavimas iš patikros posto:



                    Rekonstruotas tiltas:



                    Klaipėdos riboženklis:



                    Kitą dieną padarysiu nuotraukas Kauno pusės link

                    Comment


                      #31
                      Rekonstruotas ruožas Kauno pusės link

                      Įrenginėjami informaciniai ženklai



                      Šioje kelio dalyje kelias išplatintas iki 3 eismo juostų, pirmoje juostoje galės važiuoti tik krovininis transportas, kurį galės stebėti muitininkai ir kaip suprantu šviesaforinės ar kitos įrangos pagalba galės būti nukreipiamas į patikros postą, esantį kitoje aumagistralės pusėje



                      Nusukimas į muitinės patikros postą bei aviaeskadrilę



                      Patikros postas



                      rekonstruoto ruožo pabaiga

                      Comment


                        #32
                        Pakeliui į Klaipėdą sijos sunkvežimius
                        http://www.ve.lt/?data=2009-12-17&ru...rub=1190113119
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #33
                          O tai i Klaipėda tik vienas kelias , kas pažeidinės taisyklęs tas atras visokių šunkelių ir apvažiuos šitą postą . Prie kiekvieno šunkelio transporto inspekcijos nepastatys. Lėšų švaistymas tokie projektai.

                          Comment


                            #34
                            Parašė kempas Rodyti pranešimą
                            O tai i Klaipėda tik vienas kelias , kas pažeidinės taisyklęs tas atras visokių šunkelių ir apvažiuos šitą postą . Prie kiekvieno šunkelio transporto inspekcijos nepastatys. Lėšų švaistymas tokie projektai.
                            Sutinku, kad yra ir kitų kelių, bet galiu garantuot, kad vistiek atsiras šimtai pažeidėjų...
                            "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                            Comment


                              #35
                              Parašė kempas Rodyti pranešimą
                              O tai i Klaipėda tik vienas kelias , kas pažeidinės taisyklęs tas atras visokių šunkelių ir apvažiuos šitą postą . Prie kiekvieno šunkelio transporto inspekcijos nepastatys. Lėšų švaistymas tokie projektai.
                              Na manau, kad vilkikas, važiuojantis iš Klaipėdos į Rytų kryptim pro Kretingą ar Šilutę, automatiškai bus laikomas įtartinu.

                              Comment


                                #36
                                Dar vienas kyšių surinkimo punktas.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  #37


                                  Nemanau, kad važiuojantiems iš Vilniaus/ Kauno keliai 216, 217 ir 168 bus labai patogus būdas aplenkti šį kontrolės punktą, pažymėtą raudonu taškeliu. Nors tokių sukčių tikrai atsiras, bet nedaug...

                                  Comment


                                    #38
                                    Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą

                                    Nemanau, kad važiuojantiems iš Vilniaus/ Kauno keliai 216, 217 ir 168 bus labai patogus būdas aplenkti šį kontrolės punktą, pažymėtą raudonu taškeliu. Nors tokių sukčių tikrai atsiras, bet nedaug...
                                    Kodėl taip? 227 228 juk galima.

                                    Comment


                                      #39
                                      nusukimas i 228 jau uz posto...
                                      o kadangi transportininkai dabar tures pastovu lizda ir nereiks jiems pries Endriejava sedet ant autostrados, tai manau laisvai gales filtruoti kitus smulkesnius kelius

                                      Comment


                                        #40
                                        Tame "V.E." straipsnyje gi parasyta buvo, kad policija ir transporto inspekcija sustiprins kontrole rajonu keliose. Tai kad viskas OK.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X