Vietoj stiprinimo galėtų už tuos pinigus daugiau kilometrų tvora aptverti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
Greitkelyje Vilnius-Panevėžys - požeminė laukinių gyvūnų perėja
http://www.delfi.lt/news/daily/ecolo....d?id=23959869
ELTA
2009 rugsėjo mėn. 9 d. 10:53
Siekiant išvengti tragiškų susidūrimų su gyvūnais kelyje, greitkelyje Vilnius - Panevėžys, ties Ukmerge, po keliu rengiama didžiausia Lietuvoje laukinių gyvūnų perėja, rašo „Lietuvos rytas“.
Ją įrenginėja Vilniaus bendrovė "Lemminkainen Lietuva".
Lėšų perėjai statyti - daugiau nei 1,6 mln. litų - skirta iš Kelių priežiūros ir plėtros programos bei Europos Sąjungos finansinės paramos fondų.
ELTA
Comment
-
Gyvūnai turės perėją
http://www.lrytas.lt/?data=20090909&...p090909&view=2
Daiva ZIMBLIENĖ
LR korespondentė
2009-09-09
Ko nebuvo aukščiau cituotame straipsnyje:
68-ajame kelio Vilnius-Panevėžys kilometre jau antrą mėnesį vyksta statybos darbai ir yra perkasta dalis važiuojamosios kelio juostos.
Daugiau negu 10 metrų pločio, beveik 6 metrų aukščio ir 83 metrų ilgio požeminis tunelis bus pagamintas iš gofruotų cinkuoto metalo lakštų. Jo dugnas bus išbetonuotas ir užpiltas storu žvyro sluoksniu.
Visus statybos darbus planuojama pabaigti iki šių metų lapkričio 1-osios.* Pirmoji požeminė laukinių gyvūnų perėja 2004 metais buvo įrengta automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda 85-ajame kilometre, ties Rumšiškėmis.
* Šiuo metu šalies keliuose yra devynios tokios perėjos, o statoma ties Ukmerge bus dešimtoji.
* Penkios perėjos yra įrengtos automagistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, dvi – kelyje Vilnius-Panevėžys, po vieną keliuose Vilnius-Prienai-Marijampolė ir Vilnius-Švenčionys-Zarasai.
Comment
-
Praėjusios savaitės pabaigoje išvažiuojant iš Vilniaus jau nuo EMSI degalinės panaikintas 70 km/h greičio apribojimas, anksčiau baigdavęsis tik ties pirmu viaduku (Bukiškės/Kernavė) netoli Lukoil'o.
Važiuojant į Vilnių 70km/h apribojimas prasideda ne tiek viaduku Bukiškės/Kernavė, kaip kad anksčiau, o ties nusukimu į Tarandę.
Sprendimas visiškai logiškas, kadangi ruožas baigtas tvarkyti, įrentas dviračių takas ir požemine pėsčiųjų perėja ties Bukiškių autobusų stotele.
Kadangi per ten kasdien važiuoju į namus/iš namų, tai pastebėsiu, kad iš karto prie pirmojo viaduko važiuojant iš Vilniaus pastebimai sumažėjo kelių policijos ekipažo stovėjimo laikas.
Užtat pailgėjo ties Tarandės nusukimu važiuojant į Vilnių.
Comment
-
Vakar važiuojant iš Vilniaus į Panevėžį pastebėjau keistą dalyką. Tarp Ukmergės ir Panevėžio prie kiekvieno įvažiavimo į mišką ar laukus (kurie yra su naujais metalinei vartais) statomos kažkokios betonines sienos ir užpilamos žemėmis. Gal kas žinot kas ten bus? Labai jau sudomino kas ten busLife is a game that no one wins
Comment
-
Parašė Kartmen Rodyti pranešimąVakar važiuojant iš Vilniaus į Panevėžį pastebėjau keistą dalyką. Tarp Ukmergės ir Panevėžio prie kiekvieno įvažiavimo į mišką ar laukus (kurie yra su naujais metalinei vartais) statomos kažkokios betonines sienos ir užpilamos žemėmis. Gal kas žinot kas ten bus? Labai jau sudomino kas ten bus
Panasi situacija ir su vartais ivaziavimuose. Juk zmones is prigimties tinginiai ir nevisad prisivercia tuos vartus uzdaryti. Tad velgi teko mokytis is vakaru ir irengineti ne vartus, o horizontalias grotas. Per jas gyvunai nesugeba perbegti, ba kanopos slysta i tarpus, o automobiliui pervaziuoti problemu nekyla.Paskutinis taisė Ginthus; 2009.10.27, 21:25.
Comment
-
Parašė kankel Rodyti pranešimąPraėjusios savaitės pabaigoje išvažiuojant iš Vilniaus jau nuo EMSI degalinės panaikintas 70 km/h greičio apribojimas, anksčiau baigdavęsis tik ties pirmu viaduku (Bukiškės/Kernavė) netoli Lukoil'o.
Važiuojant į Vilnių 70km/h apribojimas prasideda ne tiek viaduku Bukiškės/Kernavė, kaip kad anksčiau, o ties nusukimu į Tarandę.
Sprendimas visiškai logiškas, kadangi ruožas baigtas tvarkyti, įrentas dviračių takas ir požemine pėsčiųjų perėja ties Bukiškių autobusų stotele.
Kadangi per ten kasdien važiuoju į namus/iš namų, tai pastebėsiu, kad iš karto prie pirmojo viaduko važiuojant iš Vilniaus pastebimai sumažėjo kelių policijos ekipažo stovėjimo laikas.
Užtat pailgėjo ties Tarandės nusukimu važiuojant į Vilnių.
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąIšvažiuojant iš Vilniaus tas 70 km/h greičio apribojimo panaikinimas ties EMSI degaline neturi prasmės, nes teoriškai nuo išvažiavimo ties Toyota galima važiuoti 90 km/h. Ten netgi ne išvažiavimas, o kelias. Taigi, pagal KET, greičio apribojimas ties tokiu kelių susikirtimu ir turėtų baigtis. Ženklindami kelią kelininkai užmiršo už šio išvažiavimo iš Toyotos pastatyti dar vieną greitį ribojantį ženklą 70 km/h...
Comment
-
Parašė kankel Rodyti pranešimąTai kad visada būdavo tas 70 km/h greičio ribojimo ženklas už Toyotos centro išvažiavimo. O dabar ne tik nuėmė apribojimo ženklą, bet ir pastatė apribojimų pabaigos ženklą. Na taip, jis gal ir perviršinis, kadangi ir taip yra sankryža su šalutiniu keliu, bet esant tokiam ženklui tikrai aišku, kad galima važiuoti 90 km/h, niekam nekyla jokių klausimų - sankryža ten buvo, ar ne sankryža.
Comment
-
Beje, kai uzejo kalba apie rampas gyvunams, prisiminiau kaip gyvunijos klausimai sprendziami pvz. kad ir pas kaimynus lenkus. Pro viena tokia pragina teko paciam pravaziuoti, taciau viskas pergreit ivyko, tad nespejau nufotografuot. Tad prisegu paveiksliuka is zurnalo. Musiskei praginai ties Ukmerge, kuria taip didziuojasi statytojai, dar toli iki tokios. Kitaip sakant, kad jau esame europos provincijoje, tai ir sprendimai musu provincialus...Paskutinis taisė Ginthus; 2016.03.04, 13:45.
Comment
-
Dėkui, John. Čia gal penktadienio pavakare važiavai? Eismo srautas daugumoje vietų toks neįprastas A2 magistralei
Beje, pasikeitimų keletą mačiau, pvz čia:
Ženklas Panevėžys ir šone jo esantis yra didesnio formatoA1 kai kuriose sankryžose tokie didesni ženklai irgi pradėti naudoti. Labai gera praktika, nes ženklų dydis vejasi vokišką dydį.
O dėl prekiautojų tai jo, saugumo jie nepriduoda, bet su tokiais mūsų automobilių srautais jie nėra didelis trukdis.Paskutinis taisė Xmaster; 2010.05.07, 10:02.
Comment
-
Parašė JohnIr dar vienas. "Lietuvos greitkelių kasdienybė"
Nors gal pykti ant jo ir nereiktų, nes A2 pėsčiųjų tiltelio lyg ir nėra nei vieno...
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąAtvaizdas
Man tai šitie įtaisymai labai savotiškai atrodo. Kažin ar bent vienas briedis susiprotės, kad jam reikia kažkur lipti, o paskui nuo kažkur šokti jei jis nori iš kelio papult atgal į gimtąjį mišką.
Vat kokios stirnos - truputi kitas reikalas. Anos taip stresuoja, kad begioja isilgai tvoros ir vis bando pro ja pralysti, tai galu gale yra didele tikimybe "uzsirauti" ten, kur reikia.
O siaip tai sutinku, nekaip atrodo tos rampos. Labiau primena senu laiku kolchozu meslo saugyklas, nei modernu statini.
Comment
-
Parašė JohnTaip, penktadienio vakarą.
Dėl prekiautojų, esmė ne trukdyme, bet šalies įvaizdyje ir pagarboje įstatymams bei tvarkai. Prekybai yra tam skirti turgūs. Gal pradėti prekiauti grybais ir kur nors Vilniaus oro uosto pakilimo tako kampe? Juk niekam netrukdo.
Šiaip labai patogu, pats kelis kartus buvau pirkęs grybų. O srautas visada toks penktadienio ir sekmadienio vakarais, per šventes nepamaišytų net 3 juosta.
Beje, ties kuria vieta ta danga prastaLyg jau ir beveik visur ji nauja, tik kai kur toje naujoje jau vėžos atsiradusios..
Paskutinis taisė Lettered; 2010.05.07, 22:23.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAtvaizdas
Ženklas Panevėžys ir šone jo esantis yra didesnio formatoA1 kai kuriose sankryžose tokie didesni ženklai irgi pradėti naudoti. Labai gera praktika, nes ženklų dydis vejasi vokišką dydį.
Palyginame su kita nuotrauka:
Tas pats kelias, iš pažiūros abu ženklai panašaus amžiaus (nauji).
Comment
-
Netoli Vilniaus, šalia greitkelio A2 planuojamas logistikos centras:
http://vrd.am.lt/VI//files/0.989470001233729800.pdf
Comment
Comment