Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keliaujant po Lietuvą net po nuošaliausias vietas galima susidaryti maršrutą neliečiant nė metro žvyrkelio. Tačiau dar pasitaiko vietų, kur tenka važiuoti žvyrkeliais.
    Ignalinos rajone, tarp Mielagėnų ir Tverečiaus yra apie 4-5 km žvyrkelio atkarpa tarp Mėčionių ir Andriejaukos. Šalia yra vaizdingas Erzvėto ežeras, pakeliui yra du etnografiniai kaimai - Mėčionys ir Kukutėliai. Pastarajame kaime gimė žymus Rytų Aukštaitijos fotografas Karolis Ulozas (1909-1986)

    RK1405 Paliesius - Kukutėliai - Andriejauka

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Foto 2024.04
    Mėčionys (kartais kaimo pavadinimas rašomas Miečionys)




    Už Mėčionių prasideda žvyrkelis


    Kukutėliai




    Du kilometrai vaizdingo žvyrkelio pagal Erzvėto ežero pakrantę










    Andriejauka


    Sankryža su plentu KK110 Ignalina-Didžiasalis

    Comment


      Zarasų rajone yra pats šiaurytinis Lietuvos kampas, kur susieina Lietuvos, Latvijos ir Gudijos sienos
      Prieš keletą metų nutiestas asfaltas nuo sankryžos su keliu į Visaginą iki Tilžės bažnytkaimio
      www.mapy.cz

      Foto 2024.03
      Tilžėje (Zarasų r.) yra bažnytėlė, nuo kurios atsiveria vaizdas į didžiausią Lietuvoje Drūkšių ežerą
      ​​

      Kelias 5303 (Zarasai)–Lupenka–Turmantas–Tilžė-LT/BY siena eina palei ežerą
      ​​

      ​​

      ​​

      ​​

      Įdomus kelio ženklas. Latvija 2,5 km / Baltarusija 2,5 km
      ​​

      Foto 2024.04
      Kelias RK5313 Mištautai – Skirna – Demenė


      Skirna


      Kliūtis kelyje


      Gervės / Dzerves / Grus grus


      Artėjame prie pasienio


      Comment


        RK4807 Ukmergė–Petronys–Tulpiakiemis–Pagiriai (Ukmergės ir Kėdainių rajonai)
        Kelias nuo Ukmergės iki Siekių kryžkelės ties Lokine buvo asfaltuotas nuo neatmenamų laikų. Iki Tulpakiemio (Paobelio) asfaltas nutiestas apie 2008-2012 metus. Buvo likę tik 2 km iki Pagirių miestelio Kėdainių rajone

        www,mapy.cz

        Foto 2024.04
        Lokinės sankryža su RK 4807 važiuojant nuo Siesikų keliu RK4811 Kačėniškiai–Siesikai–Lokinė–Bagnapolis


        Tulpiakiemio sankryža


        Už Tulpiakiemio riboženklio matosi, kur yra naujas nekokybiškas asfaltas




        Atgrubnagiai kelininkai nuo kokių 2016 - 2017 metų tiesdavo karščiams neatsparų asfaltą, kuris jau nuo +20°C saulėje "verkdavo", o dabar "vedini išmintingo Partijos ir Susisiekimo ministerijos vadovavimo" susizgribo, kad su tuo asfaltu kažkas ne taip
        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
        „Via Lietuva“, Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose.
        https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...vimus-96178597
        Susivokti, kad kažkas su kelių tiesimo technologijomis ne taip ir jas keisti, reik ministerijos paraginimo?
        Ar čia "kažkam" tiesiog reik garbės laurus užsikabinti?

        Comment


          RK4807 Ukmergė–Petronys–Tulpiakiemis–Pagiriai
          Foto 2024.04


          Ukmergės ir Kėdainių rajono riba


          Įvažiaviamas į Pagirių (Pagirio) miestelį
          Čia normalus "neverkiantis" asfaltas patiestas tarp 2013 ir 2018 metų


          Pora nuotraukų palyginimui

          Foto 2013.04
          Ta pati kryptis link Pagirių miestelio




          Priešinga kryptis. Ta pati vieta žiūrint nuo Pagirių į Tulpiakiemį
          Foto 2019.02


          Vis dėlto net bitumu "verkiantis" asfaltas yra geriau nei sunkiai pravažuojamas žvyrkelis

          Comment


            RK4813. Kreiviai - Atkočiai - Siesikai (Ukmergės r.)
            Nuo plento KK145 Ukmergė - Šėta - Aristava - (Kėdainiai) ties Kreiviais iki Atkočių kelias buvo išasfaltuotas dar anais laikais.
            Apie 1 km atkarpa nuo Atkočių posūkio iki Sarosčių fermų buvo išasfaltuota iki 2018 metų
            Tarp Siesikų, Daugalių (kur yra Siesikų pilis) ir Toliūnų asfaltas paklotas tarp 2013 ir 2018 metų
            Paskutinė apie 4 km atkarpa tarp Toliūnų ir Sarosčių fermų išasfaltuota po 2019 metų

            Žemelapis iš www.mapy cz

            Kelios istorinės žvyrkelio RK4813 nuotraukos
            Foto 2011.10
            Žvyrkelis prieš Daugalius nuo Atkočių pusės


            Tarp Daugalių ir Siesikų.
            Per dulkes galima bandyti įžiūrėti Siesikų riboženklį


            Tas pats įvažiavimas į Siesikus po 1½ metų, tik be dulkių
            Foto 2013.04
            Siesikų riboženklis gerai įžūrimas


            Foto 2019.02
            Priešinga kryptis - nuo Siesikų link Atkočių -Deltuvos
            Daugalių (ne Daugailių) riboženklis. Nuo Siesikų iki Toliūnų tuomet jau buvo asfaltas


            Už Toliūnų dar buvo žvyrkelis

            Comment


              RK4813. Kreiviai - Atkočiai - Siesikai
              Foto 2024.04
              Posūkis ties Kreiviais iš kelio KK145 Ukmergė -Kėdainiai į Atkočius - Siesikus


              Senasis asfaltas Kreiviuose


              Atkočių posūkis


              Čia apie 1 km atkarpa asfaltuota iki 2018 metų


              Posūkis į Sarosčių fermas

              Toliau prasideda apie 2020 metus išasfaltuotas ruožas.
              Dar galima surasti 2019.09.02 d. pirkimų skelbimą "Žvyrkelių, esančių Ukmergės rajone, kapitalinis remontas. Kelio Nr. 4813 Kreiviai-Siesikai ruožas nuo 4,920 iki 8,448 km ir kelio Nr. 4829 Privažiuojamasis kelias prie Laičių nuo kelio Ukmergė-Petronys-Tulpiakiemis-Pagiriai ruožas nuo 2,536 iki 3,799 km kapitalinis remontas"
              https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-669308

              Akivaizdus skirtumas tarp seno ir naujo asfalto.
              Naujo asfalto kokybė apverktina tikrąja to žodžio prasme, nes atėjus karščiams apie 2020 metus paklotas asfaltas "verkia" bitumu.
              Paskutinis taisė Romas; 2024.04.07, 21:12.

              Comment


                RK4813. Kreiviai - Siesikai
                Foto 2024.04


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti

                Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
                Tas pats yra su ženklų pertekliumi ir kelyje Nr. 4813.
                Gal čia iš anksto užprogramuota, kad atgrubnagiai kelininkai padarys vasarą "bitumu verkiantį" asfaltą - kuo sausenis ir karštesnis oras, tuo labiau slidu ir įsibegėjęs gali nuslysti į griovį net tiesioje atkarpoje


                Posūkis į Sarosčių kaimą. Įdomus autobuso stotelės dizainas.


                Vėl 50 km/val.


                Ribojimų atšaukimas


                Vėl 50 km/val.


                Ribojimų atšaukimas


                Toliūnai. 2020 m. asfaltuoto ruožo pabaiga
                Apytiesės linijos - gal paišytos per Jonines arba išsiklaipiusios nuo karščio


                Už Toliūnų - seniau paklotas "neverkiantis" asfaltas


                Daugaliai (ne Daugailiai). Kelionės tarpinis tikslas - Siesikų dvaras (pilis)


                Siesikai. Sankryža su keliu RK4811 (Panoteriai) – Kačėniškiai – Siesikai – Lokinė – Bagnapolis (Lėnas)

                Comment


                  TV3.lt 2024.04.12
                  Tik nuo rudens prasidės svarbūs kelių tvarkymo darbai – to nebuvo daugybę metų
                  Praėjusių metų pabaigoje pasibaigė savivaldybių žvyrkelių asfaltavimo finansavimo programa – pagal šią programą, per tris metus laiko skirta 200 mln. eurų žvyrkelių asfaltavimui. Pagal įprastą tvarką, kitų metų planai sudaromi iš anksto – šiemet taip nenutiko, mat 2024 m. balandžio mėnesį vis dar nėra numatytos naujos lėšos žvyrkelių asfaltavimui. Kol kas 2024 m. žvyrkeliams asfaltuoti numatomi tik 7,7 mln. eurų – jų užteks tik anksčiau pradėtiems ir laiku nebaigtiems darbams užbaigti.
                  Buvęs susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius tikina, jog toks darbų planavimas – anomalija.

                  Įprastai žvyrkelių asfaltavimui kasmet skiriama apie 80 mln. eurų – vis dėlto, šiemet kol kas numatyta skirti tik 7,7 mln. eurų.
                  Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas praėjusią savaitę vykusio Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto posėdžiu metu aiškino, jog ši suma skiriama tik anksčiau pradėtiems ir laiku nebaigtiems darbams.
                  „Mes iki šiol užbaiginėjome žvyrkelių programą ir per trejus metus iki praeitų metų pabaigos skyrėme daugiau negu 200 mln. eurų žvyrkelių asfaltavimui. Šiemet yra skirti 7,7 mln. eurų – tai yra užbaigimas tų darbų, kurie vėlavo arba panašiai ir jie persikėlė į šiuos metus, bet kokiu atveju šiais metais yra planas pasirengti programą, ją sureitinguoti, inicijuoti pirkimus“, – pabrėžė J. Skačkauskas. Viceministras pat pažymėjo, jog dauguma savivaldybių (95 proc.) pateikė arba pateiks savo vertinimus, o biudžeto, kaip tokio, „šiemet kol kas nereikėjo“, mat baigiami vėlavę darbai. Ši pasakyta frazė itin supykdė Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto pirmininką Ričardą Jušką.

                  „Keistai skamba tokia frazė, kad biudžeto 2024 nereikėjo. Biudžetų šiais metais nereikia todėl, kad praėjusiais metais nedarėt nieko – nei projektavimų, nei ruošiatės. Kaip gali būti tokia pertrauka? Kažkas prasilenkia su logika“, – piktinosi Seimo narys.
                  „Yra labai blogai, jeigu laukiame programos pabaigos, įsisavinome lėšas, paskui ruošiame naują programą, metodiką, darome metų pertrauką ir galvojame apie kitus metus. Jūs sakote, kad šiais metais lėšų nereikia – vadinasi nepasiruošėte, kad būtų galima dirbti šiais metais“, – toliau kritiką liejo R. Juška.

                  Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto pirmininkas R. Juška naujienų portalui tv3.lt sakė, jog šiemet jokio papildomo finansavimo žvyrkelių asfaltavimui nenumatyta, 2025 m. numatytas vos vienas milijonas eurų, o 2026 m. nenumatytas joks finansavimas. R. Juška teigė, jog paprastai biudžetas keliams planuojamas ankstesniais metais.
                  „Taip visada vykdavo. Įvertinami projektai, kurie nebuvo užbaigti, koks lėšų poreikis. Ar viešieji pirkimai nepavyko, ar rangovas pasivedė, bet esmė ta, kad 2023 m. darbai buvo planuojami 2022 m. “, – teigė R. Juška.

                  Susisiekimo ministras J. Skačkauskas patikslino, kad kol kas numatytos lėšos bus skirtos keturiems dar 2023 metais suplanuotiems žvyrkeliams asfaltuoti. Vis dėlto, būtina pabrėžti, šiuo metu nustatyti 354 asfaltuotinų žvyrkelių ruožai – apie 1,36 tūkst. iš 5,28 tūkst. kilometrų, taigi keturių žvyrkelių asfaltavimas tėra lašas jūroje.

                  Buvęs susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius teigia, jog paprastai kelių remonto ir statyboms reikalingos lėšos buvo patvirtinamos vėliausiai sausio mėnesio pabaigoje. O štai šiemet, lėšos nėra patvirtintos ir balandžio mėnesį.
                  „Paprastai kelių remonto, statybos, plėtros darbai būdavo patvirtinti sausio mėnesio pabaigoje. Būdavo numatytos visos priemonės, kurios bus finansuojamos iš Europos sąjungos biudžeto – daugiausiai magistraliniai keliai, tiltai. Ir būdavo aišku, kiek kilometrų žvyrkelių bus išasfaltuota“, – aiškino buvęs susisiekimo ministras.
                  Anot A. Butkevičiaus, toks vėlinimas greičiausiai reiškia, jog asfaltavimo darbai greičiausiai bus pradedami tik rudenį.

                  https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...-metu-n1329947

                  Comment


                    Suprantama, kad kelių finansavimo prioritetai gali keistis, bet visiems Lietuvos žvyrkeliams 7,7 ar vos 1 mln EUR per metus yra itin mažai.
                    Šiemet bus prarasti metai - asfaltuojami vos 4 užsilikę ruoželiai,
                    Galima dalinti pažadus 2025 metams, kai su 99.9% tikimybe "Laisvės partijos" ir M.Skuodžio nebus valdžioje.

                    Iš teksto nelabai aišku, kaip ten bus su lėšomis 2025 metais
                    Straipsnio pradžioje rašoma, kad "Visos [savivaldybės] gaus krepšelį tam tikrą", o pabaigoje - kad "kitais metais finansavimas bus minimalus"

                    BNS/ TV3.lt 2024.04.16
                    Skuodis: kitąmet lėšų žvyrkeliams gaus visos savivaldybės
                    Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...dybes-n1331657Anot M. Skuodžio, neasfaltuotų valstybinių žvyrkelių Lietuvoje turėtų likti ne daugiau kaip penktadalis: „Mūsų tikslas neasfaltuotų valstybinių kelių Lietuvoje sumažinti iki 18 proc. (...) Norint pasiekti šį tikslą reikia sutvarkyti apie 1,4 tūkst. kilometrų. Naujojoje žvyrkelių asfaltavimo programoje yra pusė tos sutvarkytinos pagal kilometrus žiūrint“, – teigė M. Skuodis.
                    Dabar neasfaltuotų valstybinių kelių Lietuvoje yra 25 proc. Susisiekimo ministerijos duomenimis, 2018-2024 metais išasfaltuota daugiau kaip 1,4 tūkst. km valstybinės reikšmės žvyrkelių.

                    Šiemet žvyrkelių asfaltavimui numatyta 7,7 mln. eurų, tačiau jie naujų atkarpų asfaltavimui nebus skiriami – lėšos bus skirtos užbaigimams tų darbų, kurie vėlavo arba persikėlė į šiuos metus. M. Skuodžio teigimu, žvyrkeliams lėšų šiemet neskiriama, o kitais metais finansavimas bus minimalus, nes daug lėšų reikia svarbiausių kelių statyboms ir tiltams bei viadukams. (...)

                    Dabar nustatyti 354 asfaltuotinų žvyrkelių ruožai – apie 1,36 tūkst. kilometrų iš 5,28 tūkst.
                    Šiemet bus parengta nauja, nuo 2025 metų galiosianti žvyrkelių asfaltavimo programa

                    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...dybes-n1331657
                    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.16, 23:27. Priežastis: Kabutės cituojant

                    Comment


                      Po truputį asfaltuojamas Senasis Sudervės kelias, kažkada ėjęs nuo Šeškinės pro Viršuliškes ir Zujūnus.
                      Dėl šios gatvės pavadinimo kelerius metus (2011-2016 m.) truko kova tarp vietinius Vilniaus rajono gyventojus lenkus atstovaujančios Vilniaus rajono valdžios ir naujakurių; bet tai kita tema.

                      Made in Vilnius 2024.04.22
                      Kur Vilniaus rajone vykdomi kelių ir gatvių asfaltavimo darbai
                      Po žiemos pertraukos taip pat atnaujinti Česlovo Milošo gatvės Zujūnų seniūnijoje tvarkymo darbai. Šiuo metu ruošiami kelio pagrindai ir kiti paruošiamieji darbai apie 1 kilometro ilgio ruožo asfaltavimui. Planuojama, kad su šiais metais atliktais darbais bendras asfaltu nukloto kelio ruožas sieks apie 5 km.

                      https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...tavimo-darbai/
                      Česlovo Milošo gatvės ilgis yra apie 6 km.
                      Pagal aprašymą darbai šiemet vyks kažkur tarp Pūstalaukio ir Pilikonių. Liks apie kilometrą neasfaltuoto kelio.
                      Kai šis kelias bus išasfaltuotas, atsiras ne tik tiesus maršrutas link Rastinėnų sodų, bet ir bus alternatyvus maršrutas iš Pašilaičių ar Justiniškių į Sudervę - Dūkštas (ir toliau į Kauną ar Kernavę) aplenkiant kasmet vis blogėjantį kelią Nr. 171 Avižieniai - Sudervė.

                      www.mapy.cz

                      Comment


                        Romas ačiū už taisyklingai parašytą įrašą. Bet tai kita tema.

                        Comment

                        Working...
                        X