Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelias RK3004 Krekenava - Skėmiai - Grinkiškis
    2018 metų LAKD žvyrkelių asfaltavimo žemėlapis. Buvo likusi neasfaltuota atkarpa Skėmiai - Grinkiškis (Radviliškio r.)


    Per pavasario polaidį tuo keliu nerizikavau važiuodamas įklimpti. Vietoje 8-9 km iki Grinkiškio tiesiai teko važiuoti apalinkui 18 km per Baisogalą
    Foto 2018.04 Skėmiai




    Comment


      RK 3004 Grinkiškis - Skėmiai - Krekenava
      Išasfaltavus beveik 8 km kelio (nuo 23,041 iki 30,778 km) atsirado naujas maršrutas iš Raseinių į Panevėžį ar iš Panevėžio į autostradą A1 link jūros.
      Maršrutas Raseinai - Grinkiškis - Skėmiai - Krekenava - Panevėžys yra 15 km trumpesnis per maršrutą KK148- A9 per Tytuvėnus - Karčemas ir 9-10 km trumpesnis už KK225 - KK144- A9 per Baisogalą - Šeduvą . Beto nereikia važiuoti bjauriu intensyvaaus eismo keliu A9 Radvilškis - Šeduva - Panevėžys.


      Atkarpa Grinkiškis - Skėmiai
      Foto 2023.12


      Informacinis stendas apie asfaltavimą






      Strazdynės botaninis draustinis


      Įvažiavimas į Skėmius.
      Ta pati vieta, kur prieš 5½ metų pavasarį vos nepamečiau ratų




      Kryžkelė su keliu KK144 Jonava - Kėdainiai - Šeduva


      Likusi kelio KK3004 dalis Skėmiai - Pociūnėliai - Krekenava buvo išasfaltuota 2007-2010 metais


      Eismo nėra, važiuoja nebent vienas kitas miškovežis, keliauti vienas malonumas


      Vietomis kelio danga per 12-15 metų jau pavargusi


      Krekenava

      Comment


        Šiemet žvyrkelių asfaltavimui LR Susisiekimo minsterija tiesiogai skyrė 7 kartus mažiau pinigų nei prieš metus.
        Kažkiek žvyrkelių turbūt bus tvarkoma ir per savivaldybes.

        LR SM 2023.02.08
        Šiandien Vyriausybė patvirtino Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo lėšų sąmatą, pagal kurią šiemet keliams skiriama 543,2 mln. eurų, t. y., tiek pat, kiek ir praėjusiais metais. Susisiekimo ministerija atkreipia dėmesį, kad toks valstybės finansavimas kelių infrastruktūrai yra nepakankamas, ateityje jį būtina didinti. (...) Lėšos keliams paskirstytos pagal KPPP finansavimo įstatyme nustatytas proporcijas: 67 proc. tenka valstybinės reikšmės keliams ir kitoms kelių srities reikmėms finansuoti, 33 proc. – vietinės reikšmės keliams. Šiais metais tai sudaro atitinkamai 363,9 mln. eurų valstybiniams ir beveik 179,3 mln. eurų vietiniams keliams.

        Valstybinės reikšmės keliams 2023 metams numatytos lėšos paskirstomos įvairiems poreikiams (....) 49,4 mln. eurų žvyrkeliams asfaltuoti, (...) ir kt.
        Primename, kad siekiant sparčiau tvarkyti prastos būklės kelius ir tiltus, būtent šiems darbams finansuoti teikiamas prioritetas. Tai daroma jau trečius metus iš eilės – skirstant KPPP lėšas mažinamas finansavimas žvyrkelių asfaltavimui ir skiriama daugiau lėšų keliams ir tiltams. Palyginti su 2018 m., šiems prioritetiniams darbams skiriama net keletą kartų daugiau lėšų.

        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pa...gramos-samata/
        LR SM 2024.01.17
        Šiandien Vyriausybė patvirtino Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo lėšų panaudojimo sąmatą, pagal kurią 2024 m. keliams skiriama 583,2 mln. eurų (...) Lėšos keliams paskirstytos pagal KPPP finansavimo įstatyme nustatytas proporcijas: 67 / 33 proc. (..._ Tai sudaro atitinkamai 363,9 mln. eurų valstybiniams ir beveik 179,3 mln. eurų vietiniams keliams

        7,7 mln. eurų numatyta žvyrkeliams. Pastarosios lėšos skirtos pabaigti 2018–2024 m. žvyrkelių asfaltavimo programą, ją įgyvendinant buvo išasfaltuota apie 1400 km valstybinės reikšmės kelių su žvyro danga, taip pat naujai programai pradėti. Atlikus vertinimą, nustatyti 384 ruožai (apie 1 400 km iš esamų 5 400 km). Naujieji asfaltuojamų žvyrkelių prioritetiniai sąrašai bus sudaromi atsižvelgiant į savivaldybių prioriteto tvarka sureitinguotus asfaltuotinų kelių ruožus

        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/li...tenos-plentui/

        Comment


          Gal geriau aptvarkyt magistralinius kelius, kurie per žvirkelių eksvaldizacijos dešimtmetį labai suprastėjo.

          Comment


            Nuplautas rajoninis kelias Nr. 4212 Plaškiai – Lazdėnai – Panemunė
            Lygtais asfaltuotas praeitais metais

            Pirma paskelbė pranešimą Kelių priežiūra, antra - Susisiekimo ministerija, iš LAKD kol kas nėra informacijos

            Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	1 Size:	195,5 kB ID:	2108947

            Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	1 Size:	308,3 kB ID:	2108946

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Nuplautas rajoninis kelias Nr. 4212 Plaškiai – Lazdėnai – Panemunė
              Lygtais asfaltuotas praeitais metais
              Metų metus vietiniai važinėjo keliu, kuris dar buvęs vokiečių palikimas. Niekas netgi neatsiminė kelio, tvirtinto stambiais akmenimis, istorijos.
              Tačiau praėjusiais metais akmenys buvo nuardyti, papiltas smėlis, uždėta asfalto danga.

              Viskas pagal standartą...

              https://www.15min.lt/naujiena/aktual..._medium=copied

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                Metų metus vietiniai važinėjo keliu, kuris dar buvęs vokiečių palikimas. Niekas netgi neatsiminė kelio, tvirtinto stambiais akmenimis, istorijos.
                Tačiau praėjusiais metais akmenys buvo nuardyti, papiltas smėlis, uždėta asfalto danga.

                Viskas pagal standartą...

                15 min.lt 2024.02.05
                „Su keliu išplauti pinigai“: Pagėgiuose potvynis nunešė neseniai nutiestą asfaltą
                https://www.15min.lt/naujiena/aktual...a-56-2186830#_
                Ta pati vieta ties Pagėgių - Tilžės (Sovietsko) geležinkelio tiltu
                Buvo anksčiau
                GSW foto 2012.06

                https://www.google.com/maps/@55.0942...6656?entry=ttu

                Dabar, foto 2024.02

                https://www.15min.lt/naujiena/aktual...a-56-2186830#_

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                  Nuplautas rajoninis kelias Nr. 4212 Plaškiai – Lazdėnai – Panemunė
                  Lygtais asfaltuotas praeitais metais.

                  Pirma paskelbė pranešimą Kelių priežiūra, antra - Susisiekimo ministerija, iš LAKD kol kas nėra informacijos
                  Vakar direkcija sureagavo

                  LAKD 2024.02.05
                  Potvyniai Vakarų Lietuvos regione
                  Šiuo metu didžiausia problema yra rajoniniame kelyje Plaškiai-Lazdėnai-Panemunė, kur potvynis nuplovė kelią. Dėl susidariusios situacijos papildomai bendradarbiaujame ir su Pagėgių seniūnijos atstovais, juos operatyviai informuosime apie priimtus sprendimus.

                  Nuplautas kelias buvo kapitaliai rekonstruotas praėjusiais metais, jo atnaujinimas baigtas 2023 m. spalio mėn.
                  Kapitalinio remonto projektavimą atliko viešąjį konkursą laimėjusi „Sweco Lietuva“. Rangos darbus atliko viešąjį konkursą laimėjusi AB „Kelių priežiūra“. Kelių direkcija jau kreipėsi į atsakingas institucijas, jog dėl šio statinio griūties būtų sudaryta nepriklausoma komisija, kuri ištirtų ir tiksliai nustatytų kelio griūties aplinkybes. Šio kelio projektavimo metu viena iš nurodytų užduočių buvo atsižvelgti į specifines aplinkos sąlygas, todėl Kelių direkcija pasitelks išorės ekspertus nustatyti, ar projektavimo metu tai buvo atlikta. Taip pat bus inicijuotas ir rangovo atliktų darbų kokybės patikrinimas. Jei nepriklausoma komisija nustatys, jog atliekant projektavimo ar rangos darbus buvo priimti netinkami sprendimai ar darbas buvo atliktas nekokybiškai – bus reikalaujama nuostolius atlyginti

                  https://lakd.lt/naujienos/potvyniai-...etuvos-regione

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    Geriau kreipkite dėmesį į tikrą Vilniaus kaimietį, kurio (...) didžiausia pramoga - vairuojant pafotografuoti naujai išeksvalduotą žvyrkelį, kuriuo naudosis trys kaimiečiai per parą.
                    Taip jau būna, kad heiteriai varo už tas žvyrkelių nuotraukas - su priežastimi ar be priežasties.
                    Kartais susidaro įspūdis, kad forume niekas neiškiša nosies iš miesto ar iš pagrindinių kelių. Kuo mažesni kaimukas, iš kurio kilo žmogus, tuo didesniu miestiečiu jis bando apsimesti.

                    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                    Nors akivaizdu, kad mano ir Romo kardinaliai skirtingas požiūris į tai, kaip turi būti organizuojamas judėjimas mieste ir sprendžiamos problemos, man jo daromos detalios fotosesijos iš įvarių kelių Lietuvoje ir aplink yra labai unikalus žanras, kurio dėka atradau nemažai maršrutų ir savo kelionėms dviračiu ir automobiliu.
                    Ačiū už gerus žodžius.
                    Kokius naujus maršrutus pavyko išbandyti?

                    Comment


                      Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                      Kelias 4731, nuo Grigiškių pro Kariotiškes link Rykantų. Atradau forumo dėka, eismo nedaug, smagios įkalnės ir nuokalnės, rekomenduoju išbandyti dviračiu
                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Stačiausia ir ilgiausia nuokalnė užmiesty, kuria tekę važiuot. Pavykę ten 71 km/h išspaust.
                      Šį savaitgalį su malonumu pro ten prasukau.
                      Beje, sutikome dviratininkus, kurie ne leidosi nuo to kalno, o kapojo į viršų.
                      Tik nepatiko,kelio pabaiga Grigiškėse, kai per gyvenamųjų namų kvartalą reikai važiuoti ratais kvadratais.

                      Tuo keliuku galima važiuoti ir nuo Trakų KK 107 link Vievio - RK 4722 link Rykantų - sukti ties Raudone į RK 4729 link Lentvario iki Kariotiškių.
                      Kariotiškėse jau išasafaltuota Kauno gatvė (anksčiau buvo duobė ant duobė). Paskui galima sukti kairėn link A1 mazgo prie Stirnių sodų arba RK 4731 su įžymiąja nuokalne.
                      Paskutinis taisė Romas; 2024.03.05, 15:10. Priežastis: Sumažinta vertikali nuotrauka

                      Comment



                        LR Susisiekimo ministerija 2024.01.25
                        Rengiamasi naujiems valstybinės reikšmės kelių su žvyro danga asfaltavimo projektams
                        Rengiamasi įgyvendinti naujus 2024–2028 metų valstybinės reikšmės kelių su žvyro danga asfaltavimo projektus. Prioritetinės eilės sąrašas bus sudaromas atsižvelgiant į savivaldybių sureitinguotus asfaltuotinų kelių ruožus. Informaciją apie šiuos ruožus savivaldybės Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) turi pateikti iki kovo 31 dienos

                        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/re...mo-projektams/
                        Apie darbo grupės 2024.03.04 d. posėdį pranešė ne LAKD ar ministerija, o tik vieno rajono savivaldybė

                        Biržų rajono savivaldybė 2024.03.07
                        Įvyko valstybinės reikšmės kelių ruožų su žvyro danga asfaltavimo prioritetiniam sąrašui parengti darbo grupės posėdis.
                        Lietuvos automobilių kelių direkcija, formuodama planuojamą kelių su žvyro danga asfaltavimo programą, vykdo asfaltuotinų kelio ruožų su žvyro danga atranką. Nuspręsta įtraukti savivaldybes į planavimo procesą, kad būtų efektyviai, racionaliai naudojamos valstybės lėšos. Lietuvos automobilių kelių direkcija sudarė prioritetinę žvyrkelių ruožų asfaltavimo eilę. Kelių su žvyro danga vertinimas atliktas atsižvelgiant į tai, koks yra vidutinis ir krovininis metinis paros eismo intensyvumas ruože, kokia kelio dalis yra neasfaltuota analizuojamame kelyje, taip pat atsižvelgta į gyventojų ir darbuotojų ūkio subjektuose skaičių nagrinėjamo kelio aplinkoje.

                        Savivaldybių prašoma pateikti informaciją apie 5 prioritetinius kelių ruožus iš 11 Lietuvos automobilių kelių direkcijos pateiktų kelių ruožų, pagal suformuotą lentelę ir Savivaldybės tarybos patvirtintą sąrašą atsiųsti Lietuvos automobilių kelių direkcijai iki 2024 m. kovo 31 d..
                        Susumavus Darbo grupės skirtus balus, balus, skiriamus pagal viešojo transporto ir (arba) mokyklinių autobusų maršrutus šiuose keliuose ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos balus, gautas bendras reitingas. Jei Savivaldybės teritorijoje esančių valstybinės reikšmės žvyrkelių asfaltavimui būtų skiriama tiek lėšų, kad užtektų išasfaltuoti apie 20 km kelių ruožų, tuomet bendrame reitinge 1-6 vietose esantys kelių ruožai patektų tarp asfaltuojamų. Sureitinguoti kelių ruožai 2024 m. kovo mėnesio Savivaldybės tarybos posėdyje turės būti patvirtinti Tarybos sprendimu.
                        Lietuvos automobilių kelių direkcija, surinkusi ir įvertinusi informaciją iš visų Lietuvos savivaldybių, sudarys galutinį asfaltuotinų kelių ruožų su žvyro danga prioritetinį sąrašą. Galutiniame prioritetiniame sąraše asfaltuotinas žvyrkelio ruožas gali surinkti iki 100 balų. Šiame sąraše projektai bus išdėstyti prioriteto tvarka pagal gautų balų sumą ir įgyvendinami pagal KPPP finansavimo galimybes

                        https://www.birzai.lt/gyventojams/na...s-posedis:4951

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai).
                          Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.
                          O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti
                          Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
                          Lieka tik pritarti, kad naujuose žvyrkeliuose kelio ženklų keliskart daugiau nei reikia.
                          Nors esant staigiems posūkiams ribojimai yra būtini, bet tai turėtų būti tik išties ten, kur tai būtina.

                          Keli ribojimo ženklai RK4532 8 km ilgio atkarpoje (buvo jų ir daugiau)



                          Comment


                            Maršrutas tarp Utenos iki Rokiškio galėtų sutrumpėti keletu kilometrų jei būtų išasfaltuotas kelia per Užpalis - Jūžintus
                            Dar 2008-2009 metais buvo numatyta pradėti asfaltuoti kelius RK4910 Utena – Pilveliai – Užpaliai ir RK 3607 (Rokiškis) – Čelkiai – Jūžintai – Užpaliai, tačiau atėjo krizė.

                            www.mapy.cz

                            Kelias RK 3607 (Rokiškis) – Čelkiai – Jūžintai – Užpaliai iki šiol yra neasfaltuotas nuo Jūžintų iki Kaniūkų ties Užpaliais (išskyrus "zebrą" Pilkėnuose),
                            Apie 2016 metais iškilo viltis, bet viskas liko po senovei
                            CVPP skelbimas 2016.02.19
                            Projekto „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3607 Čelkiai–Jūžintai–Užpaliai ruožų nuo 20,70 iki 23,39 km, nuo 23,95 iki 25,50 km ir nuo 25,50 iki 32,80 km rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas.
                            Pasiūlymų ar prašymų leisti dalyvauti priėmimo terminas: Data: 2016-04-05
                            http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2003134479
                            Tuo tarpu keliui NR 4910 Utena – Užpaliai labiau pasisekė. Jis irgi sudalyvavo fašsstarte 2016 metais, bet kažka išteis pajudėjo 2019 metais

                            Utenis.lt 2019.10.xx
                            Darbams kelyje Utena– Pilveliai– Užpaliai uždegta žalia šviesa
                            "Lietuvoje yra 6359 km valstybinės reikšmės kelių su žvyro danga. Kelių direkcija sudarė ir paskelbė interneto tinklalapyje www.lakd.lt planuojamų asfaltuoti (kapitaliai remontuoti) 2018–2020 metais atrinktų penkių Utenos rajone valstybinės reikšmės rajoninių kelių ruožų sąrašą, išdėstytą prioriteto tvarka. Šiuo metu pagrindinis tikslas – įgyvendinti 2018–2020 metų valstybinės reikšmės rajoninių kelių su žvyro danga asfaltavimo (kapitalinio remonto) programą Lietuvoje.
                            Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožai nuo 0,85 iki 7,37 km ir nuo 7,98 iki 13,98 km pateko į minėtą atrinktų kelių ruožų sąrašą. UAB „Viaprojektas“ turėjo parengti kelio ruožų projektus iki 2019 m. balandžio mėnesio, tačiau Kelių direkcijai pateikė birželio mėnesį. Šiuo metu vyksta viešojo pirkimo konkurso procedūros kapitalinio remonto darbams atlikti minėtuose kelio ruožuose. Minėto konkurso pasiūlymų pateikimo Kelių direkcijai terminas – šių metų spalio mėnesį.“

                            https://www.utenis.lt/aktualijos/dar...-zalia-sviesa/
                            O paskui atėjo Covidas. Tuomet "kovojant su krize" buvo asfaltuojami ir labiau užsigulėję projektai.
                            Gaila, kad kelias Rokiškis - Jūžintai - Užpaliai taip ir užstrigo.
                            https://www.miestai.net/forumas/foru...36#post1848536

                            Maršruto Utena- Užpaliai variantai

                            www.mapy.cz

                            Comment


                              RK4910 Utena – Pilveliai – Užpaliai
                              Foto 2011.07
                              Kryptis iš Užpalių į Uteną




                              Kelias savo vingiais ir kalniukais nuotraukose kiek primena KK119 tarp Anykščių-Skiemonių




                              Dulkės...






                              Vėl dulkės


                              Gražus miškas netoli Utenos




                              Įvažiavimas įUteną ne itin reprezetatyvus, tačiau gerai, kad čia jau asfaltas

                              Comment


                                RK4910 Utena – Pilveliai – Užpaliai (Utenos r.)
                                Foto 2022.05, jau po išasfaltavimo
                                Kryptis iš Utenos į Užpalius








                                Pilveliai










                                Užpaliai

                                Comment


                                  Išbandėme asfaltuotą kelią nuo Užpalių į Kamajus per Duokiškio bažnytkaimį.
                                  Važiuojant iš Utenos į Rokiškį šis maršrutas yra apie 700 m ilgesnis ir užtrunka 1-2 minutėmis ilgiau nei žvyrkeliu RK3607 per Jūžintus.


                                  Asfaltuoti keliai tarp Užpalių Utenos r.), Svedasų (Anykščių r.) ir Kamajų (Rokiškio r.):
                                  RK1210 Svėdasai–Butiškiai–Užpaliai
                                  RK1223 Svėdasai–Daujočiai–Auleliai
                                  RK3612 Kariūnai – Duokiškis – Vilučiai – Kušliai

                                  Žemėlapių pagrindas iš www.mapy.cz

                                  Comment


                                    RK3612 Kariūnai – Duokiškis – Vilučiai – Kušliai
                                    Kryptis iš (Užpalių) - Kušlių į Duokiškį
                                    Foto 2022.05






                                    Vilučiai




                                    Utenos ir Rokiškio rajonų riba








                                    Duokiškis


                                    Stabtelėjimas prie perdažytos Duokiškio bažnyčios, kuri anksčiau buvo geltonos spalvos

                                    Comment


                                      RK3612 Kariūnai – Duokiškis – Vilučiai – Kušliai
                                      Kryptis iš Duokiškio - Kariūnus -(Kamajus)
                                      Foto 2022.05
                                      Išvažiavimas iš Duokiškio














                                      Kryžkelė su keliu RK120 Radiškis - Anykščiai - Svėdasai - Kamajai - Rokiškis

                                      Comment


                                        TV3.lt 2024.04.03
                                        Tūkstančiai gyventojų žadėtų geresnių kelių nesulauks
                                        2023 m. pabaigoje pasibaigė savivaldybių žvyrkelių asfaltavimo finansavimo programa – per tris metus skirta 200 mln. eurų. O štai šiemet kelių tiesimui numatyta vos 7 mln. eurų. Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto posėdyje teisinosi, kad ši suma skiriama tik pasibaigusios programos nebaigtų darbų užbaigimui, o šiemet bus patvirtinta nauja programa.
                                        Vis dėlto Seimo nariai niršta, jog praėjus trečdaliui metų, iki šiol nėra parengti nei projektai, nei numatytas finansavimas.

                                        „Kalbėdamas apie finansavimą, norėčiau paneigti nuogąstavimus. Mes iki šiol užbaiginėjome esamą žvyrkelių programą ir per tris metus, iki praeitų metų pabaigos skyrėme daugiau nei 200 mln. eurų žvyrkelių asfaltavimui – šiemet skiriami 7,7 mln. eurų programos užbaigimui, darbams kurie vėlavo, persikėlė į šiuos metus. Šiais metais yra planas pasirengti programą, ją sureitinguoti, inicijuoti pirkimus“, – kalbėjo J. Skačkauskas.

                                        J. Skačkauskas taip pat pažymėjo, jog dauguma savivaldybių (95 proc.) pateikė arba pateiks savo vertinimus. Viceministras taip pat paminėjo, jog biudžeto, kaip tokio, „šiemet kol kas nereikėjo“, mat baigiami vėlavę darbai. Ši pasakyta frazė itin supykdė Seimo narį, Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto pirmininką, Ričardą Jušką.
                                        „Keistai skamba tokia frazė, kad biudžeto 2024 nereikėjo. Biudžetų šiais metais nereikia todėl, kad praėjusiais metais nedarėt nieko – nei projektavimų, nei ruošiatės. Kaip gali būti tokia pertrauka? Kažkas prasilenkia su logika“, – piktinosi Seimo narys.
                                        Susisiekimo viceministras priminė, jog praeitais metais buvo baigta programa, parengta metodika, pagal kurią savivaldybės gali reitinguoti prioritetinius kelius, kuriuos būtina tiesti. Tai neįtikino R. Juškos.
                                        „Tada tai yra labai blogai, jeigu laukiame programos pabaigos, įsisavinome lėšas, paskui ruošiame naują programą, metodiką, darome metų pertrauką ir galvojame apie kitus metus. Jūs sakote, kad šiais metais lėšų nereikia – vadinasi nepasiruošėte, kad būtų galima dirbti šiais metais“, – kritiką liejo R. Juška. Seimo narys taip pat pažymėjo, jog 2025 m. kol kas numatytos vos 1 mln. eurų išlaidos kelių asfaltavimui, o 2026 m. nenumatytos jokios išlaidos. (...)

                                        https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...816
                                        Paskutinis taisė digital; 2024.04.03, 18:22. Priežastis: ištrintas dubliuotas tekstas

                                        Comment


                                          Keliaujant po Lietuvą net po nuošaliausias vietas galima susidaryti maršrutą neliečiant nė metro žvyrkelio. Tačiau dar pasitaiko vietų, kur tenka važiuoti žvyrkeliais.
                                          Ignalinos rajone, tarp Mielagėnų ir Tverečiaus yra apie 4-5 km žvyrkelio atkarpa tarp Mėčionių ir Andriejaukos. Šalia yra vaizdingas Erzvėto ežeras, pakeliui yra du etnografiniai kaimai - Mėčionys ir Kukutėliai. Pastarajame kaime gimė žymus Rytų Aukštaitijos fotografas Karolis Ulozas (1909-1986)

                                          RK1405 Paliesius - Kukutėliai - Andriejauka

                                          Žemėlapis iš www.mapy.cz

                                          Foto 2024.04
                                          Mėčionys (kartais kaimo pavadinimas rašomas Miečionys)




                                          Už Mėčionių prasideda žvyrkelis


                                          Kukutėliai




                                          Du kilometrai vaizdingo žvyrkelio pagal Erzvėto ežero pakrantę










                                          Andriejauka


                                          Sankryža su plentu KK110 Ignalina-Didžiasalis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X