Parašė goolfietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Kaip sako visokie protingi konsultantai - visada reikia šalinti esminę priežastį, o ne pasekmes....Parašė thomcius Rodyti pranešimą
jei bėda didelis greitis tai tam yra sprendimai, kalneliai, žiedas, greičio radarai, dar gal būtų galima padaryti pagrindinį kelią nuo ViaBalticos? Į sargėnus tuoj bus neblogų alternatyvių kelių kai pabaigs rekonstrukcija ties Mega.
Comment
-
Dešinė laikoma ta dalis kur prie megos ar prie šilainių? nuvažiavimas tai čia vilniaus kryptimi?Parašė Tadasv Rodyti pranešimąPaleista dalis dešinės pusės kelio. Taip pat atidarytas nuvažiavimas nuo megos tilto į dešinę važiuojant link šilainių.
Comment
-
Šilainių pusė paleista. Ir leidžia nuvažiuoti nuo tilto dešinėje šilainių pusėje.Parašė miraged Rodyti pranešimą
Dešinė laikoma ta dalis kur prie megos ar prie šilainių? nuvažiavimas tai čia vilniaus kryptimi?
Comment
-
Džiaugiuosi, kad vykdoma rekonstrukcija, bet laikini horizontalūs ir vertikalūs žymėjimai ties Mega labai toli iki bent jau patenkinimo varianto. Atvažiuojant nuo Marijampolės link Vilniaus, jokių geltonų juostų kur susikerta keliai Marijampolės ir Klaipėdos, taip pat persimeta į kairę pusę kelio, turi naudotis baltomis linijomis normaliai sužymėto kelio. Taip pat atvažiuojant nuo Vilniaus ir pravažiavus kleboniškio tiltą, susikerta trys juostos, susilieja į dvi, persimeta viskas į dešinę pusę, jokių žymėjimų, dar prisideda srautas iš Lapių, kuriems gaunasi kaip ir prioritetas. Nuorodos Klaipėda (A1) ir Marijampolė (A5) tai 10 šriftu turbūt užrašytos, pamatai tai tik 10 metrų nuo ženklo.
Turbūt ir Lietuvoje jau reikia tokių įmonių, kurios būtų sertifikuotos ir apmokytos daryti laikinus žymėjimus keliuose kur vykdomi remonto darbai. Negalima leisti pačioms remonto darbus vykdančioms įmonėms to daryti, ypač kai matomi tokie rezultatai.
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 8 patinka
Comment
-
Šiaip būtų gerai turėti tokią įmonę, kuri peržiūri ir siūlo geriausius sprendimus ženklinimui statybos įmonėms, išsako daromas klaidas. Tas liestų krypčių ir visą kitą įmanomą informacinio pobūdžio ženklinimą Lietuvoje. Aš, jaučiu, galėčiau prisidėt, kas liečia grynai informacinio ženklinimo verifikavimą, daryti tyrimusParašė booraz Rodyti pranešimąTurbūt ir Lietuvoje jau reikia tokių įmonių, kurios būtų sertifikuotos ir apmokytos daryti laikinus žymėjimus keliuose kur vykdomi remonto darbai. Negalima leisti pačioms remonto darbus vykdančioms įmonėms to daryti, ypač kai matomi tokie rezultatai.
Na dėl ženklinimo, gal jis mažas, kad greitis laikomas mažesnis, šiaip retai būnu vakarinėje miesto pusėje, bet sutinku su nuomone.Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.29, 20:23.
Comment
-
Nuoroda ten tokia "ant durniaus" uždėta, bet pats susikirtimas buvo normalus ilgą laiką, buvo geltonos linijos normaliai nupieštos nukreipiančios eismą dešinėn, bet matyt prieš paleidžiant eismą naujomis (senomis) juostomis link Klaipėdos, jas nutrynė.Parašė booraz Rodyti pranešimą... Taip pat atvažiuojant nuo Vilniaus ir pravažiavus kleboniškio tiltą, susikerta trys juostos, susilieja į dvi, persimeta viskas į dešinę pusę, jokių žymėjimų, dar prisideda srautas iš Lapių, kuriems gaunasi kaip ir prioritetas. Nuorodos Klaipėda (A1) ir Marijampolė (A5) tai 10 šriftu turbūt užrašytos, pamatai tai tik 10 metrų nuo ženklo.
Comment
-
Kaip dažnai stebintis situaciją nuo Kleboniškio viaduko, galiu pastebėti, kad vakarinio piko kamščiai Klaipėdos kryptimi jau keletas dienų daug mažesni. Pvz., vakar 17 h kamštis buvo, tačiau jau 18 h, eismas vyko visiškai laisvai, keletą mėnesių prieš tai buvo stebimas strigimas nuo 16 iki 20 h.
- 4 patinka
Comment
-
Dabar jau atidarytos juostos ir Klaipėdos kryptimi, tad pravažumas jau kaip reikiant padidėjo nuo prieš tai buvusio, nors greitis dar vis ribojamas iki 50 km/h.Parašė disident Rodyti pranešimąKaip dažnai stebintis situaciją nuo Kleboniškio viaduko, galiu pastebėti, kad vakarinio piko kamščiai Klaipėdos kryptimi jau keletas dienų daug mažesni. Pvz., vakar 17 h kamštis buvo, tačiau jau 18 h, eismas vyko visiškai laisvai, keletą mėnesių prieš tai buvo stebimas strigimas nuo 16 iki 20 h.
Comment
-
Gal kiek apgauna, fotografuota iš pažymėtos vietos:Parašė Auwris Rodyti pranešimąSuper vaizdas, dar neteko pravažiuot iš šitos pusės, bet atrodo gerai.
Klausimas: ten kairėje matosi bordiūriukas/atitvaras - tai čia tas srautų atskyrimas? Ar akys kažką ne taip mato?
foto iš straipsnio portale "Kas vyksta Kaune"
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/12/...H7QG8QMseeBh0#
- 1 patinka
Comment
-
Vakar išbandžiau, važiavau nuo Vilniaus ir pasukau į A5 link Marijampolės.
Smagu, kad praplatino. Tačiau su krypčių ženklinimu dar yra ką daryti.
Kol kas normalaus juostų žymėjimo kaip.ir nėra.
Viršuje yra dideli krypčių ženklai VARŠUVA MARIJAMPOLĖ, bet jie nekoreliuoja su eismo juostomis. Laikaisi tų krypčių ženklų, o tas gerai žinomas posūkis į A5 staiga pasirodo dešinėje pusėje kažkokiame išplatėjime.
Čia kažkas panašaus į Vilniaus juostų žymėjima, kai kelias eina tiesiai, o paskui išaiškėja, kad tavo juosta suka į šoną. Arba kitas nevykusio ženklinimo pavyzdys, kaip buvo sužymėtas Vakarinio aplinkkelio kryptys atvažiuojant A2 nuo Ukmergės.
Jei dienos metu tą posūkį į A5 įmanoma pražiopsoti, tai į domu, kaip ten orientuojasi ne vietiniai vairuotojai ar važiuojantys patamsiais.
Comment
-
Kaip ir pastebėjai, ta pusė dar nebaigta ir panašu, kad šiemet taip ir paliks. Ten trūksta paskutinio sluoksnio ir normalių, ne laikinų, žymėjimų ant kelio dangos. Kryptis Klaipėda-Vilnius yra pabaigtaParašė Romas Rodyti pranešimąVakar išbandžiau, važiavau nuo Vilniaus ir pasukau į A5 link Marijampolės.
Smagu, kad praplatino. Tačiau su krypčių ženklinimu dar yra ką daryti.
Kol kas normalaus juostų žymėjimo kaip.ir nėra.
Viršuje yra dideli krypčių ženklai VARŠUVA MARIJAMPOLĖ, bet jie nekoreliuoja su eismo juostomis. Laikaisi tų krypčių ženklų, o tas gerai žinomas posūkis į A5 staiga pasirodo dešinėje pusėje kažkokiame išplatėjime.
Čia kažkas panašaus į Vilniaus juostų žymėjima, kai kelias eina tiesiai, o paskui išaiškėja, kad tavo juosta suka į šoną. Arba kitas nevykusio ženklinimo pavyzdys, kaip buvo sužymėtas Vakarinio aplinkkelio kryptys atvažiuojant A2 nuo Ukmergės.
Jei dienos metu tą posūkį į A5 įmanoma pražiopsoti, tai į domu, kaip ten orientuojasi ne vietiniai vairuotojai ar važiuojantys patamsiais.
Comment
-
Vaziuoju kasdien po 5 kartus pro naujai atidaryta megos atkarpa ir galiu viena pastebejima gan svarbu, kad atvaziuojant nuo marijampoles ir toj vietoj kur susilieja kelias nuo klaipedos ten yra dabar 2+2 juostu, yra dviguba istisine tai teoriskai ten niekas neivaziuos i tavo juosta bet musu didieji draiveriai pamate atvaziuojancia fura kala per stabdzus budami antroj juostoj
tai jau kokius 3 kartus avarine situacija pries akis buvo
))) manau ten tvorele reiketu ar bent kuoliukus kokius
Comment
Comment