Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galit kas nors žemėlapyje parodyti, kurioje čia vietoje tiksliai?

    Comment


      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
      Galit kas nors žemėlapyje parodyti, kurioje čia vietoje tiksliai?
      Prie Silainiu turgaus (Maximos).

      Comment


        Tai tada minimum kuoliukais reikės atskirti A1/A5 susiliejimo juostą, bet dar galvosūkis, kaip aiškiai informuoti srautą ,kad apsisukti reikės jau nusukant iš A1 gerokai anksčiau. Bet kokiu atveju, tikėkimės, kad tai bent 10% padidins srauto greitį iš A5 piko metu

        Comment


          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
          Galit kas nors žemėlapyje parodyti, kurioje čia vietoje tiksliai?
          https://www.google.com/maps/@54.9365.../data=!3m1!1e3

          Tiesiog sutvarkomas tas nenaudojamas asfalto plotelis skiriamojoje juostoje.

          Comment


            Gal klystu, bet pasirode, kad apsisukimas daromas siek tiek anksciau bei daromos letejimo ir greitejimo juostos
            Paskutinis taisė vaidast; 2018.10.25, 14:08.

            Comment


              Parašė vaidast Rodyti pranešimą
              Gal klystu, bet pasirode, kad apsisukimas daromas siek tiek anksciau bei daromos letejimo ir greitejimo juostos
              Taip. Dar kartą peržiūrėjau brėžinį, tai pasirodo ne nenaudojamo asfalto lopą tvarko, o daro apsisukimą visiškai naujai, truputį arčiau (~50 m) link Sargėnų sankryžos viadukų.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                O čia jie dar daugiau problemų pridarys tiems, kas važiuoja tiesiai A1. tuo labiau, kad lėtėjimo juostos nėra. Kaip "genialu". Kai kokia nors fūra sugalvos apsisukti, užkiš net ir dalį pirmos pirmos juostos. Ar leis tik lengvosioms?
                Tiesa. Tam, kad apsisukimas normaliai funkcionuotų, apsisukimas prieš greitėjimo juostą turėtų būti neužkištas stambiagabaričio transporto. Manau logiškas sprendimas būtų leisti naudotis apsisukimu tik lengvosioms mašinoms, juo labiau, kad didžioji dalis eismo ir yra vad. commuter'iai, t.y. važiuojantis iš/į darbą iš savo sodų, kiemų ir pan.
                Paskutinis taisė PoDV; 2018.10.25, 17:24.

                Comment


                  LAKD pirkimas Nr. 406472.
                  Paskelbta 2018.10.30
                  Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km rekonstravima.

                  9. Darbų kiekis (apimtis):
                  9.1 Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos pasiūlymo kainos dalis – Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km rekonstravimas (toliau – Projektas Nr. 1), rekonstruojamo kelio ruožo ilgis – 1,32 km. Darbų kiekis detaliai nurodytas techniniame darbo projekte (konkurso sąlygų 1 a priedas) ir darbų kiekių žiniaraščiuose (konkurso sąlygų 10 priedas). Maksimali kainos dalies pasiūlymo kaina – 20 452 740,00 Eur;
                  9.2 Kauno miesto savivaldybės administracijos pasiūlymo kainos dalis – Megos sankryžos, esančios kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 100,93 km, jungiamųjų kelių rekonstravimas (toliau – Projektas Nr. 2). Darbų kiekis detaliai nurodytas techniniame darbo projekte (konkurso sąlygų 1 b priedas) ir darbų kiekių žiniaraščiuose (konkurso sąlygų 10 priedas). Maksimali kainos dalies pasiūlymo kaina – 964 997,00 Eur.
                  Projekto medžiaga (po ekspertizės)





                  https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=426648

                  Comment


                    Tai cia JAU prasideda TAI, kas truks 5 metus, ar čia kažkokie "einamieji" darbai?

                    Comment


                      BNS 2018.12.16
                      Statybos inspekcija: aikštelės prie „Megos“ įrengtos be leidimo, kas statė – neaišku

                      Transporto stovėjimo vietų aikštelė magistraliniame kelyje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, greta Kauno prekybos centro „Mega“, įrengta be statybos leidimo, nustatė Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija. Kas tai padarė, inspektoriams nustatyti nepavyko.

                      Pasak inspekcijos atstovės spaudai Ligitos Luščiauskaitės, patikrinus teritoriją Islandijos plente, nustatyta, kad prie sklypo valstybinėje žemėje įrengtos dvi apie 1,2 tūkst. ir 228 kvadratinių metrų ploto asfaltbetonio dangos autobusų sustojimo aikštelės su trinkelių dangos pėsčiųjų takais. (...)

                      „Aikštelių statytojas nenustatytas. Sklypas daline nuosavybe priklauso bendrovei „Baltic shopping centers“, ji nurodė, kad už sklypo ribų aikštelių su takais netiesė ir nežino, kam jie priklauso. Kauno miesto savivaldybė ir bendrovė „Kauno autobusai“ informavo, kad neturi apie juos informacijos. Kai savavališkas statinys yra nesuformuotoje valstybinėje žemėje ir statytojo, savininko, valdytojo ar naudotojo nėra, savavališkos statybos aktas nesurašomas. Šiuo atveju patikrinimo akto kopija išsiųsta Nacionalinei žemės tarnybai ir miesto savivaldybei“, – teigė ji. (...)

                      Rugpjūčio pabaigoje Lietuvos automobilių kelių direkcija kreipėsi į Statybos inspekciją ir Nacionalinę žemės tarnybą, siekdama išsiaiškinti, kas galėjo įrengti automobilių stovėjimo vietų greta prekybos centro „Mega“. Tuomet Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas BNS sakė, kad aikštelės įrengtos valstybinėje žemėje tarp Šilainių viaduko ir Sargėnų sankryžos, „Megos“ pusėje. Jos aptiktos planuojant magistralinio kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda atkarpos rekonstrukciją. Kelių direkcija apie galbūt neteisėtai įrengtas stovėjimo vietas greta prekybos centro pranešė tuomet, kai jo valdytoja kreipėsi į teismą dėl direkcijos planuojamos rekonstruoti magistralinio kelio Vilnius-Klaipėda atkarpos, prašydama neteisėtais pripažinti ruožo rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus.
                      Rugsėjo viduryje prekybos centro valdytoja ir Kelių direkcija dėl šio klausimo susitarė taikiai.

                      2016 metų rudenį prekybos centro valdytoja, įgyvendindama plėtros projektą, skelbė atidariusi naują 800 vietų daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę. Apie 23 tūkst. kvadratinių metrų ploto trijų aukštų statinys integruotas į prekybos centrą. „Baltic shopping centers“ skelbė atnaujinusi ir antžemines automobilių stovėjimo aikšteles, o iš viso prie centro yra 2,2 tūkst. automobilių stovėjimo vietų.

                      Magistralinio kelio ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią. Be to, bus pastatytas naujas dviejų eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas keturių eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis dviejų eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas. Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai

                      https://www.miestai.net/forumas/foru...inkkelis?t=575

                      Regia.lt ir Maps.lt ortofoto nuotraukose dar nesimato rekonstruotos "Megos" su daugiaaukščiu parkingu.
                      Sklypų ribos iš www.regia.lt.


                      Naujesnė ortofoto iš www.maps.google



                      Šiek tiek glumina Statybų inspekcijos bejėgiškumas bei valstybės institucijų patakavimas Megai.

                      Tikslinga būtų, kad į važiavimas į "Megą" būtų visiškai atskirtas nuo eismo tranzitiniame kelyje A1.
                      To kelio jo funkcija ne tik tarnauti "Megai" , o aptarnauti Kauno miesto ir Lietuvos transporto esimo poreikius.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        BNS 2018.12.16
                        Statybos inspekcija: aikštelės prie „Megos“ įrengtos be leidimo, kas statė – neaišku

                        <...>

                        Šiek tiek glumina Statybų inspekcijos bejėgiškumas bei valstybės institucijų patakavimas Megai.

                        Tikslinga būtų, kad į važiavimas į "Megą" būtų visiškai atskirtas nuo eismo tranzitiniame kelyje A1.
                        To kelio jo funkcija ne tik tarnauti "Megai" , o aptarnauti Kauno miesto ir Lietuvos transporto esimo poreikius.
                        Pagal straipsnyje pateiktą aprašymą ir paminėtus plotus, tai panašu, kad be leidimo įrengtas autobusų "žiedas" su stotele ir tolėliau esanti stotelė. Keista, kad savivaldybė nežino kam priklauso stotelės, į kurias nukreipia sustoti ir stovėti savo viešąjį transportą.

                        O dėl atskirto įvažiavimo į Megą, tai pats prieš tai buvusiame pranešime pateikei medžiagą apie pirkimą įrengti atskirtas nuo tranzitinio srauto juostas nuvažiavimams/užvažiavimams. Juk viadukas ir keliai tarnauja ne tik Megos lankytojų ir savininkų poreikiams, bet ir Kauniečių, bei kitapus magistralės esančių gyvenviečių gyventojų poreikiams.

                        Comment


                          Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti

                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/

                          kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška
                          Русский военный корабль, иди нахуй!

                          Comment


                            Parašė liux Rodyti pranešimą
                            Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti

                            https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/

                            kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška
                            Šiaip man rodos Mega čia žiauriai sufeilino Niekam juk tas parkingas nekliudė ir būtų dar stovėjęs, bet Mega sugalvojo teismais kovot prieš kelio reknostrukciją ir tada prasidėjo

                            https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=78869503

                            Comment


                              Pagaliau tapo aišku, kas rekonstruos ir iki kada žada baigti platinti ruožą (1,3 km). Tačiau neaišku, kada pradės darbus. Beje, žurnalistai jau "nutiesė" magistralę nuo sostinės iki pajūrio:


                              Magistralės prie Kauno virsmas į 8 juostų kelią prasideda: paaiškėjo, kiek tai kainuos

                              Automagistralės Vilnius–Klaipėda ruožą nuo Biruliškių iki prekybos centro „Mega“ rekonstrukcijos konkursą laimėjo kelių statybos bendrovė „Fegda“, statybų kaina - 23,5 mln. eurų.

                              Lietuvos automobilių kelių direkcija sausio pabaigoje su „Fegda“ pasirašė dvi sutartis, nurodoma portale cvpp.lt.

                              Pagal ją „Fegda“ per metus – iki kitų metų vasario – 1,3 kilometro ruožą ruožą rekonstruos į aštuonių eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos keturios vidurinės juostos bus skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km per valandą, o šoninės 4 eismo juostos, po dvi iš kiekvienos pusės, būtų jungiamosios vietiniam eismui.

                              Tai jau antrasis „Fegdos“ laimėtas užsakymas šiame ruože – pernai gruodį su įmone pasirašyta 17,5 mln. eurų vertės sutartis dėl Vytėnų sankryžos rekonstrukcijos. Naujausiame konkurse taip pat dalyvavo viena didžiausių kelių ir tiltų statybos įmonių „Kauno tiltai“, o laimėtojas pasirinktas pagal ekonominio naudingumo kriterijų.

                              Be to, Kelių direkcija dar renkasi rangovą, kuris statys Sargėnų viaduką ir tiltą prie „Megos“ – paraiškos jam pateiktos vasarį. Maksimali projekto vertė siekia beveik 40 mln. eurų.


                              https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...inuos-9335173/

                              Comment


                                Keista, kad greitis bus tik 110 km/h. Nedera su pastaruoju metu direkcijos keliamais tikslais.

                                Comment


                                  Speju, kad vel isivele klaida, negi 1.3 km kainuoja 23 mln., gal 13 km arba i ta suma ieina viadukas nuo zukausko gatves? Siaip nuo biruliskiu sankryzos iki neries tilto yra 3.6km.... Niekur nerandu pacio pirkimo, gal kas nuoroda imestu. Butu visiems idomu paziuret ka ten suplanave su tom astuoniom juostom ir tuo paciu matytusi rekonstruojamo ruozo ilgis.

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Keista, kad greitis bus tik 110 km/h. Nedera su pastaruoju metu direkcijos keliamais tikslais.
                                    Nežinau kaip atrodys ruožas tarp tilto per Nerį ir Biruliškių, bet ten, kur eis vidinis tranzitinis kelias galėtų būti greitkelis 120 km/h. 30% tikimybė, kad taip ir padarys, nes atrodo logiškai, plius kintamo greičio ženklai pagelbėtų, jei reikia. Tai priklausys nuo projekto. Jei tranzitinės juostos prasidės dar prieš Biruliškių sankryžos įsiliejančius kelius, greitkelio ženklas niekam netrukdytų, t.y. vietinis srautas laikosi sau, o tranzitas eitų sau su nesibaigiusiu greitkelio ruožu link Kauno miesto gilumos. Būtų greitkelio pradžios/pabaigos ženklai, jungiamuosiuose keliuose tarp tranzitinių ir vietinių juostų.

                                    Ties Mega greitkelis užsibaigtų, nes tranzitinės ir vietinės juostos ten trumpame ruože susijungia.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.23, 14:31.

                                    Comment


                                      Parašė abatareika Rodyti pranešimą
                                      Speju, kad vel isivele klaida, negi 1.3 km kainuoja 23 mln., gal 13 km arba i ta suma ieina viadukas nuo zukausko gatves? Siaip nuo biruliskiu sankryzos iki neries tilto yra 3.6km.... Niekur nerandu pacio pirkimo, gal kas nuoroda imestu. Butu visiems idomu paziuret ka ten suplanave su tom astuoniom juostom ir tuo paciu matytusi rekonstruojamo ruozo ilgis.
                                      taip, kalbama apie 1,3 km ruožą nuo Kleboniškio tilto (patys tiltai neįeina) iki 9 forto mazgo (pats mazgas neįeina). pagrindinę kainą sudaro Megos viaduko rekonstrukcija ir letėjimo greitėjimo juostos link Panerių gatvės. Vyks lygegrečiai ir tilto statyba, bet jam paskelbtas kitas konkursas ir skirti kiti pinigai.

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        taip, kalbama apie 1,3 km ruožą nuo Kleboniškio tilto (patys tiltai neįeina) iki 9 forto mazgo (pats mazgas neįeina). pagrindinę kainą sudaro Megos viaduko rekonstrukcija ir letėjimo greitėjimo juostos link Panerių gatvės. Vyks lygegrečiai ir tilto statyba, bet jam paskelbtas kitas konkursas ir skirti kiti pinigai.
                                        Įdomu, kiek į sąmatą įeitų šlaito nukasimas tarp Megos ir tilto per Nerį? Nepamenu kuriam etape turėtų jį kasti.

                                        Comment


                                          Tai siame etape ir kas ta slaita. Greitejimo ir letejimo juostos link Paneriu g. ir gausis nukasus dali slaito

                                          Comment

                                          Working...
                                          X