Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    As ta ir bandau pasakyti

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Nesuprantama, kas nekelia problemų? Tikri aplinkkeliai miesto vidiniam susisiekimui iš viso neturėtų būti naudojami.
      Kas per savoka TIKRASIS APLINKELIS?

      Tai pvz kelia Vilnius-Prienai- Marijampole- Kalvarija galimabutu vadinti TIKRU Kauno aplinkeliu?
      Paskutinis taisė abatareika; 2017.10.11, 14:07.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Tai pvz. iš Savanorių pr. namo į pilaitę ar perkūnkiemį pagal jus reiktų važiuoti per Laisvės pr., bet jei namai Ukmergėje, tada jau galima per aplinkkelį?
        Panašiau būtų jei Laisvės prospektas būtų pavadintas aplinkeliu ir iš vieno miesto rajono į kitą ne tik greičiausias, bet ir tiesiausias kelias būtų tranzitinis aplinkelis.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Panašiau būtų jei Laisvės prospektas būtų pavadintas aplinkeliu ir iš vieno miesto rajono į kitą ne tik greičiausias, bet ir tiesiausias kelias būtų tranzitinis aplinkelis.
          Dabar važiuojant iš kai kurių rajonų aplinkkelis ne tik greičiausias, bet ir trumpiausias kelias. Tai ką daryti, važiuoti toliau vidinėmis gatvėmis, nes aplinkkelis skirtas tik "tranzitiniam" srautui, ar vis tik galima juo naudotis?
          Flickr

          Comment


            Štai toks kelias pašus į tikrą aplinkkelį:


            Šiaulių aplinkkelis dar būtų neblogas pavyzdys.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Dabar važiuojant iš kai kurių rajonų aplinkkelis ne tik greičiausias, bet ir trumpiausias kelias. Tai ką daryti, važiuoti toliau vidinėmis gatvėmis, nes aplinkkelis skirtas tik "tranzitiniam" srautui, ar vis tik galima juo naudotis?
              Aišku, kad galima naudotis. Nors ir su dviračiu, nėra mėlyno/žalio ženklo. Nesuprantu kodėl kažkas jaučiasi, kad vietinius nori išsipirti iš tam tikro kelio. Bet problema dėl vietinio ir tranzitinio srauto maišymosi bei bendrai per didelio srauto vienareikšmiškai yra. Galima ją spręsti tiek gerinant miesto infrastruktūrą - vietinis srautas pats nenorėtų lįsti į aplinkelį, pvz Grigiškės. Tiek gerinant magistralinę infrastruktūrą, tranzitinis srautas važiuotų atokiau nuo miesto.

              Comment


                Kažkokį nukrypimą apie Vilniaus reikalus nuo Kauno temos matau

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Tai pvz. iš Savanorių pr. namo į pilaitę ar perkūnkiemį pagal jus reiktų važiuoti per Laisvės pr., bet jei namai Ukmergėje, tada jau galima per aplinkkelį?
                  Ginčytis su kosmonautais neverta, į argumentus jie neatsako, o toliau varo savo "teoriją" kas kaip turėtų ar neturėtų važiuoti. Bet topas bus kai tie kosmonautai su teise nuspręsti ims ir uždraus įsukti į A1 pavyzdžiui iš Jonavos g., tuo paversdami didžiulę plačią gatve dykviete, o miestą - pragaru...
                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Su numeriais srautas žymiai informatyvesnis ypač jei gali su Regitra susieti.
                    Ta prasme, kad būtų žinoma kiek mašinų kur važiuoja kurių savininkai registruoti Kaune? Bet juk A1 ties Kaunu atveju ir taip aišku, kad turbūt kokie 7 iš 10 ten yra kauniečiai. Nejau tam dar reikia leist pinigus ir kažką matuot?


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    LAKD dėžutės sumuoja mašinų skaičių, kas svarbu priežiūrai ir atnaujinimui. Bet tai netinka atsakyti į klausimą "kur kelią tiesti".
                    Manau dar ir kaip galima būtų pasiginčyti. Srautas yra pagrindinis parametras sprendžiant ar kelias turi būti žvyrkelis, asfaltas, 1+1, 2+1, 2+2 etc.Taip kad LAKD dėžutės labai tinka klausimui kur kokį kelią tiesti atsakyti, bet šiuo atveju problema tiek apleista, kad ir 4+4 tik iš dallies padėtų, reikia naujų tiltų per Nerį tarp miesto gatvių, kur čia jau aišku reikia matavimų, bet nežinant iš kur į kur mašinos važiuoja, o tik fiksuojant kur jos suka vienoj ar kitoj sankryžoj, nieko rimto neišmatuosi, o nebent taip kaip prognozavo Goštauto g. viaduko Vilniuje srautus - 15000 mašinų per parą (gal kas pamatavo kiek šimtų jų iš tikrųjų pravažiuoja????)
                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                    Comment


                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                      o nebent taip kaip prognozavo Goštauto g. viaduko Vilniuje srautus - 15000 mašinų per parą (gal kas pamatavo kiek šimtų jų iš tikrųjų pravažiuoja????)
                      Tą estakadą zuokula pastatė MG Baltic'ui nes reikėjo atidirbti, Mockus prieš kelis metus viename interviu prasitarė, kad štai čia bus estakada. Jam gi labai patogu atvykus iš oro uosto.
                      Bet tai offtopic.

                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Tą estakadą zuokula pastatė MG Baltic'ui nes reikėjo atidirbti, Mockus prieš kelis metus viename interviu prasitarė, kad štai čia bus estakada. Jam gi labai patogu atvykus iš oro uosto.
                        Bet tai offtopic.
                        Vuolia, sutinku, nors šitos versijos nežinojau. Pagal dabartinę politsituaciją viskas labai gražiai susidėlioja į stalčiukus.

                        Visgi eismo srauto skaičiuotojams ir vertintojams tai įvaizdį sugadino nepataisomai....
                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                          <...>uždraus įsukti į A1 pavyzdžiui iš Jonavos g., tuo paversdami didžiulę plačią gatve dykviete, o miestą - pragaru...
                          Jei numerius identifikuojanti srautų statistika parodys kad 90 proc. automobilių iš Jonavos g. vyksta į Šilainius, tai bus akivaizdus pagrindimas kodėl reikia ne platinti autostradą, o statyti tiltą iš Jonavos g. tiesiai į Šilainius. Ir kauniečiams bus greičiau nei sukti ratą per autostradą ir tranzitui nesipainios. Tad kur čia problema?

                          Comment


                            Problema ten, kad kol bent pradės tiltą projektuoti, ir uždarys įvažiavimą į A1 iš Jonavos g, tai bus ne problema, o visiškas p****c

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Tą estakadą zuokula pastatė MG Baltic'ui nes reikėjo atidirbti, Mockus prieš kelis metus viename interviu prasitarė, kad štai čia bus estakada. Jam gi labai patogu atvykus iš oro uosto.
                              Bet tai offtopic.
                              Jei man kažkas turėtų atidirbti už tokias sumas kiek kainuoja estakada, sugalvočiau bent 100 man naudingesnių ar pelningesnių variantų nei kelio patrumpinimas grįžtant iš oro uosto

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Jei man kažkas turėtų atidirbti už tokias sumas kiek kainuoja estakada, sugalvočiau bent 100 man naudingesnių ar pelningesnių variantų nei kelio patrumpinimas grįžtant iš oro uosto
                                Tai būtent. Ten gi ne tik estakadą pastatė, bet ir vandens kolektorių rekonstravo.

                                Comment


                                  Innternete uzgaudziau Kelprojekto darba: INFORMACIJA ATRANKAI DĖL POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO
                                  Daug smulkmenu apie visa sita projekta, kaip, kas ir kokiais etapais bus daroma. Yra net tiltu per Neri vizulke su apsvietimu(sory uz kokybe , is PDF neina istraukt, teko perfotkint):

                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Šitas turbūt? http://gamta.lt/files/01_ATR_2017%20...7657257887.pdf

                                    Comment


                                      Tikrai taip

                                      Comment


                                        Parašė abatareika Rodyti pranešimą
                                        Innternete uzgaudziau Kelprojekto darba: INFORMACIJA ATRANKAI DĖL POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO
                                        Daug smulkmenu apie visa sita projekta, kaip, kas ir kokiais etapais bus daroma. Yra net tiltu per Neri vizulke su apsvietimu(sory uz kokybe , is PDF neina istraukt, teko perfotkint):
                                        Print Screen
                                        Win (+ R)
                                        pbrush ENTER
                                        Ctrl + V
                                        Ctrl + S

                                        Comment


                                          Tai kad ir iš pdf be jokių didelių problemų paveiksliukai išsitraukia. https://www.google.lt/search?q=pdf+to+jpg

                                          Comment

                                          Working...
                                          X