As ta ir bandau pasakyti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Kas per savoka TIKRASIS APLINKELIS?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nesuprantama, kas nekelia problemų? Tikri aplinkkeliai miesto vidiniam susisiekimui iš viso neturėtų būti naudojami.
Tai pvz kelia Vilnius-Prienai- Marijampole- Kalvarija galimabutu vadinti TIKRU Kauno aplinkeliu? 8DPaskutinis taisė abatareika; 2017.10.11, 15:07.
Comment
-
Panašiau būtų jei Laisvės prospektas būtų pavadintas aplinkeliu ir iš vieno miesto rajono į kitą ne tik greičiausias, bet ir tiesiausias kelias būtų tranzitinis aplinkelis.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai pvz. iš Savanorių pr. namo į pilaitę ar perkūnkiemį pagal jus reiktų važiuoti per Laisvės pr., bet jei namai Ukmergėje, tada jau galima per aplinkkelį?
Comment
-
Dabar važiuojant iš kai kurių rajonų aplinkkelis ne tik greičiausias, bet ir trumpiausias kelias. Tai ką daryti, važiuoti toliau vidinėmis gatvėmis, nes aplinkkelis skirtas tik "tranzitiniam" srautui, ar vis tik galima juo naudotis?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Panašiau būtų jei Laisvės prospektas būtų pavadintas aplinkeliu ir iš vieno miesto rajono į kitą ne tik greičiausias, bet ir tiesiausias kelias būtų tranzitinis aplinkelis.
Comment
-
Aišku, kad galima naudotis. Nors ir su dviračiu, nėra mėlyno/žalio ženklo. Nesuprantu kodėl kažkas jaučiasi, kad vietinius nori išsipirti iš tam tikro kelio. Bet problema dėl vietinio ir tranzitinio srauto maišymosi bei bendrai per didelio srauto vienareikšmiškai yra. Galima ją spręsti tiek gerinant miesto infrastruktūrą - vietinis srautas pats nenorėtų lįsti į aplinkelį, pvz Grigiškės. Tiek gerinant magistralinę infrastruktūrą, tranzitinis srautas važiuotų atokiau nuo miesto.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dabar važiuojant iš kai kurių rajonų aplinkkelis ne tik greičiausias, bet ir trumpiausias kelias. Tai ką daryti, važiuoti toliau vidinėmis gatvėmis, nes aplinkkelis skirtas tik "tranzitiniam" srautui, ar vis tik galima juo naudotis?
Comment
-
Ginčytis su kosmonautais neverta, į argumentus jie neatsako, o toliau varo savo "teoriją" kas kaip turėtų ar neturėtų važiuoti. Bet topas bus kai tie kosmonautai su teise nuspręsti ims ir uždraus įsukti į A1 pavyzdžiui iš Jonavos g., tuo paversdami didžiulę plačią gatve dykviete, o miestą - pragaru...Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai pvz. iš Savanorių pr. namo į pilaitę ar perkūnkiemį pagal jus reiktų važiuoti per Laisvės pr., bet jei namai Ukmergėje, tada jau galima per aplinkkelį?
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Ta prasme, kad būtų žinoma kiek mašinų kur važiuoja kurių savininkai registruoti Kaune? Bet juk A1 ties Kaunu atveju ir taip aišku, kad turbūt kokie 7 iš 10 ten yra kauniečiai. Nejau tam dar reikia leist pinigus ir kažką matuot?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSu numeriais srautas žymiai informatyvesnis ypač jei gali su Regitra susieti.
Manau dar ir kaip galima būtų pasiginčyti. Srautas yra pagrindinis parametras sprendžiant ar kelias turi būti žvyrkelis, asfaltas, 1+1, 2+1, 2+2 etc.Taip kad LAKD dėžutės labai tinka klausimui kur kokį kelią tiesti atsakyti, bet šiuo atveju problema tiek apleista, kad ir 4+4 tik iš dallies padėtų, reikia naujų tiltų per Nerį tarp miesto gatvių, kur čia jau aišku reikia matavimų, bet nežinant iš kur į kur mašinos važiuoja, o tik fiksuojant kur jos suka vienoj ar kitoj sankryžoj, nieko rimto neišmatuosi, o nebent taip kaip prognozavo Goštauto g. viaduko Vilniuje srautus - 15000 mašinų per parą (gal kas pamatavo kiek šimtų jų iš tikrųjų pravažiuoja????)Parašė Fulgur Rodyti pranešimąLAKD dėžutės sumuoja mašinų skaičių, kas svarbu priežiūrai ir atnaujinimui. Bet tai netinka atsakyti į klausimą "kur kelią tiesti".As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Tą estakadą zuokula pastatė MG Baltic'ui nes reikėjo atidirbti, Mockus prieš kelis metus viename interviu prasitarė, kad štai čia bus estakada. Jam gi labai patogu atvykus iš oro uosto.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąo nebent taip kaip prognozavo Goštauto g. viaduko Vilniuje srautus - 15000 mašinų per parą (gal kas pamatavo kiek šimtų jų iš tikrųjų pravažiuoja????)
Bet tai offtopic.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Vuolia, sutinku, nors šitos versijos nežinojau. Pagal dabartinę politsituaciją viskas labai gražiai susidėlioja į stalčiukus.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTą estakadą zuokula pastatė MG Baltic'ui nes reikėjo atidirbti, Mockus prieš kelis metus viename interviu prasitarė, kad štai čia bus estakada. Jam gi labai patogu atvykus iš oro uosto.
Bet tai offtopic.
Visgi eismo srauto skaičiuotojams ir vertintojams tai įvaizdį sugadino nepataisomai....As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Jei numerius identifikuojanti srautų statistika parodys kad 90 proc. automobilių iš Jonavos g. vyksta į Šilainius, tai bus akivaizdus pagrindimas kodėl reikia ne platinti autostradą, o statyti tiltą iš Jonavos g. tiesiai į Šilainius. Ir kauniečiams bus greičiau nei sukti ratą per autostradą ir tranzitui nesipainios. Tad kur čia problema?Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
<...>uždraus įsukti į A1 pavyzdžiui iš Jonavos g., tuo paversdami didžiulę plačią gatve dykviete, o miestą - pragaru...
- 1 patinka
Comment
-
Jei man kažkas turėtų atidirbti už tokias sumas kiek kainuoja estakada, sugalvočiau bent 100 man naudingesnių ar pelningesnių variantų nei kelio patrumpinimas grįžtant iš oro uostoParašė Arunasx Rodyti pranešimąTą estakadą zuokula pastatė MG Baltic'ui nes reikėjo atidirbti, Mockus prieš kelis metus viename interviu prasitarė, kad štai čia bus estakada. Jam gi labai patogu atvykus iš oro uosto.
Bet tai offtopic.
Comment
-
Tai būtent. Ten gi ne tik estakadą pastatė, bet ir vandens kolektorių rekonstravo.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei man kažkas turėtų atidirbti už tokias sumas kiek kainuoja estakada, sugalvočiau bent 100 man naudingesnių ar pelningesnių variantų nei kelio patrumpinimas grįžtant iš oro uosto
Comment
-
Print ScreenParašė abatareika Rodyti pranešimąInnternete uzgaudziau Kelprojekto darba: INFORMACIJA ATRANKAI DĖL POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO
Daug smulkmenu apie visa sita projekta, kaip, kas ir kokiais etapais bus daroma. Yra net tiltu per Neri vizulke su apsvietimu(sory uz kokybe , is PDF neina istraukt, teko perfotkint):
Win (+ R)
pbrush ENTER
Ctrl + V
Ctrl + S
Comment
-
Tai kad ir iš pdf be jokių didelių problemų paveiksliukai išsitraukia. https://www.google.lt/search?q=pdf+to+jpg
Comment

Comment