Parašė abatareika
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Kaip tiltas tai jis naujas ir ji griaut tai butu pinigu svaistymas. Ir kapitalinis jam darytas ne taip seniai. Kad ten sija neatlaike, ir krastas 20 cm buvo nuslinkes, nera priezastis ji laikyti atidirbusiu. Tokie tiltai turi bent 100 metu stoveti.Parašė artexs Rodyti pranešimąGali būti, kad seni tiltai jau pakankamai susidėvėję ir jiems reikia kapitalinio remonto, tai tokiu atveju perstatyti į naujus gal labiau apsimoka.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Čia šiek tiek nukrypsiu, bet kad tiltai ir viadukai pas mus būtų ilgaamžiai, turėtų būt uždrausta naudoti druską. O dabar taupom naudodami druską, bet prarandam daugiau - sutrumpindami statinių resursą.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąKaip tiltas tai jis naujas ir ji griaut tai butu pinigu svaistymas. Ir kapitalinis jam darytas ne taip seniai. Kad ten sija neatlaike, ir krastas 20 cm buvo nuslinkes, nera priezastis ji laikyti atidirbusiu. Tokie tiltai turi bent 100 metu stoveti.
Comment
-
Neteko girdėt apie šitą, nors pagal gatvių galus atrodo logiškai.Parašė liutass Rodyti pranešimą
Kiek suprantu, šis vis dar planuojamas:
Comment
-
Tai dar ne vėlu pastatyt. Vilniuje tik viena Neris, o kas ~5 metai po naują tiltą pastato. Bet čia aišku biudžetų reikalai, miestas pinigų neturės, LAKD miesto tiltams nelabai skirti gali (nors šiuo atveju kaip tik ir spręstų A1 problemą) ir t.t.Parašė liutass Rodyti pranešimąGaila, kad nepastate prie 20 metu projektuoto tilto. Butu daug problemu nuemes nuo A1As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Čia kurioj paralelinėj visatoj taip?Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąTai dar ne vėlu pastatyt. Vilniuje tik viena Neris, o kas ~5 metai po naują tiltą pastato.
Comment
-
Paskutinis statytas Mindaugo prieš 14 metų, bet iki tol daug dešimtmečių tikrai galima sakyti, kad kas 5 metai po tiltą buvo pastatoma.Parašė spirit Rodyti pranešimąČia kurioj paralelinėj visatoj taip?
Comment
-
Mindaugo tiltas yra paskutinis "nuo nulio", bet šiaip paskutinis yra Lazdynų tilto "prielipas". Bet viskas tuo ir užsibaigia, nes mistinis Kernavės tiltas iš viso neaišku ar bus kadanors pastatytas, su Ožkinių tiltu irgi visai neaišku. Bet čia jau krypstam nuo temos.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPaskutinis statytas Mindaugo prieš 14 metų, bet iki tol daug dešimtmečių tikrai galima sakyti, kad kas 5 metai po tiltą buvo pastatoma.
Comment
-
Taip, šitą dar pamiršau, tad paėmus paskutinius 50 metų ir paskaičiavus, kiek tiltų pastatyta, vidurkis ir gaunasi apie 5 metus. Daugiau nebelabai yra poreikio, nebent pėsčiųjų ties karoliniškėmis ar utopinis Kernavės. Kijeve 3 mln. gyventojų ir užtenka 5 auto tiltų.Parašė spirit Rodyti pranešimąMindaugo tiltas yra paskutinis "nuo nulio", bet šiaip paskutinis yra Lazdynų tilto "prielipas". Bet viskas tuo ir užsibaigia, nes mistinis Kernavės tiltas iš viso neaišku ar bus kadanors pastatytas, su Ožkinių tiltu irgi visai neaišku. Bet čia jau krypstam nuo temos.Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.11, 00:42.
Comment
-
Poreikis yra kaip statistika, pirmasis kaip žiūrėsi (į kieno kišenę), antrasis kaip skaičiuosi.... Paskutiniu metu eina kalba apie tiltą ties naujuoju Libeskindo kūriniu (būtų J.Tumo Vaižganto tęsinys), man nepanašu į nerimtus ketinimus. Taigi, statysim, tik nebūtinai ten kur reikia ir ko reikia....Parašė Lettered Rodyti pranešimąDaugiau nebelabai yra poreikio,As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
tiltas ties Vingio parku buvo planuotas su Velgos teritorijos vystymu.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąPoreikis yra kaip statistika, pirmasis kaip žiūrėsi (į kieno kišenę), antrasis kaip skaičiuosi.... Paskutiniu metu eina kalba apie tiltą ties naujuoju Libeskindo kūriniu (būtų J.Tumo Vaižganto tęsinys), man nepanašu į nerimtus ketinimus. Taigi, statysim, tik nebūtinai ten kur reikia ir ko reikia....
Comment
-
labai logiškas sprendimas, ir gatvės abiejose pusėse pralaidumu tinkamos.Parašė liutass Rodyti pranešimą*censored*
Comment
-
nes buvo projektiskai pagrystas ir pinigai numatyti.Parašė PukiS Rodyti pranešimąlabai logiškas sprendimas, ir gatvės abiejose pusėse pralaidumu tinkamos.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Ar pinigai buvo numatyti ir žemės/pastatų išpirkimui? Abiejuose krantuose viskas užstatyta. Spėju dar pigiau gautųsi pastatyti po tiltą iš abiejų pusių A1 tiltams.Parašė liutass Rodyti pranešimąnes buvo projektiskai pagrystas ir pinigai numatyti.
Comment
-
Jau lyg kitamet zada judint siaurini aplinkeli. Kiek man zinoma iki 2018m turejo baigt zemes ispirkima, tai reik tiketis kad lyg su sia data ir prasides darbai.
Istrauka is straipsnio:
Kauno kitąmet laukia didieji pokyčiai
Ne vienerius metus problematiškiausia magistralės A1 vieta yra ties Kaunu. Vėlgi, didieji darbai čia vyks kitąmet. „Kitais metais pradėsime įgyvendinti didįjį projektą, kur būtų šešios eismo juostos ir nauji viadukai. Pagal projektą numatyta, kad pagal tokius srautus, kokie yra dabar, tiltai turėtų būti po 4 eismo juostas. Šiuo metu jau rengiamas projektas“, – teigė E. Skrodenis. Šią savaitę magistralės atkarpą ties Kaunu apžiūrėjo specialistai. Jie paruoš planą, kaip minimaliomis sąnaudomis pagerinti situaciją iki rekonstrukcijos. „Veiksmų planas toks: ką padaryti labai greitai, kad pagerėtų sąlygos, nes didelių investicijų neverta mesti, kadangi kitąmet pradėsime didelį projektą įgyvendinti. Bet žmonės kenčia jau dabar. Sprendžiame, ką galėtume pagerinti smulkomis priemonėmis“, – teigė E. Skrodenis. Toliau nuo Kauno Klaipėdos link bus šalinamos provėžos, tačiau vėlgi – didelių darbų nenumatyta.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/b....d?id=74371278
Comment
Comment