Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet ta mėlyna viaduko spalva - tiesioginė asociacija su Baltarusija...

    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
      Tai apie A14 modernizavimą ir turėta omenye
      Kaime, galbūt, ir gyvena trečdalis Lietuvos, tačiau tikrai didelė dalis jų jau dabar turi asfaltą. Jei pažiūrėtumėm dabar sąraše esančių žvyrkelių intensyvumą ir iki kokio dydžio "miestų" jie veda tai tikrai neatrodo tiek gyvybiškai svarbu atnaujinti kaip A14, kur vasarą ir tramplynai atsiranda, o važiuojant pojūtis kaip žvyrkeliu, tik, kad nedulka

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Bet ta mėlyna viaduko spalva - tiesioginė asociacija su Baltarusija...
        Man ta mėlyna irgi nepatinka, bet susieti su Belorusu reikia sugebėti. Juo labiau, kad dabartiniai modeliai nebedažomi mėlynai

        Comment


          Parašė Kitas Rodyti pranešimą

          Man ta mėlyna irgi nepatinka, bet susieti su Belorusu reikia sugebėti. Juo labiau, kad dabartiniai modeliai nebedažomi mėlynai
          Jokių ypatingų gebėjimų nereikia turėti. Jeigu bent kartą gyvenime lankėtės Kaliningrado srityje ar Baltarusijoje, neišvengiamai turėjote atkreipti dėmesį į ten gan dažnai pasitaikančius mėlynus pastatų stogus (!), fasadus ir kt.

          Comment


            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

            Jokių ypatingų gebėjimų nereikia turėti. Jeigu bent kartą gyvenime lankėtės Kaliningrado srityje ar Baltarusijoje, neišvengiamai turėjote atkreipti dėmesį į ten gan dažnai pasitaikančius mėlynus pastatų stogus (!), fasadus ir kt.
            Ir langų rėmų, ypač Baltarusijoj

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              A14 21 km.
              Iš pradžių važiuojame dešine juosta




              Persirikiavimas į antrą (kairę) juostą








              Viaduka (tiksliau, daudoje, bus įrengtas apšvietimas




              Ačiū už dėmesį
              Apšvieskite mane, ar čia tie 31,4 mln. € skirta tai kas nuotraukose matosi t.y. padarytiems darbams?

              Comment


                Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                Apšvieskite mane, ar čia tie 31,4 mln. € skirta tai kas nuotraukose matosi t.y. padarytiems darbams?
                Taip.

                Comment


                  Tai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.
                  Paskutinis taisė zippo; 2020.05.27, 14:43.

                  Comment


                    31mln atgaline data padengia ankstesnes išlaidas. Dėl to atsilaisvina krūva LAKD pinigų, kuriuos galima nukreipt į kitus projektus.

                    Comment


                      Parašė zippo Rodyti pranešimą
                      Tai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.
                      Tie ES pinigai būtent ir skirti sudengti šiuos du pirkimus. Praktiškai šie 31.4 mln bus naudojami kitiems projektams, teoriškai - dengs dabartinius projektus A14, ir iš jų atsilaisvinusias lėšas nukreips į kitus projektus. Žodžiu, toks legalus pinigų plovimas.

                      Comment


                        Jokio čia plovimo nėra, kelių direkcija savo lėšomis (beveik) įvykdė projektą, paskui daliai jo gavo ES finansavimą. Čia panašiai kaip valstybės parama saulės jėgainėms -- įsirengi, paskui dalį išlaidų tau padengia. Kur kažkoks pinigų plovimas?

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                          Jokio čia plovimo nėra, kelių direkcija savo lėšomis (beveik) įvykdė projektą, paskui daliai jo gavo ES finansavimą. Čia panašiai kaip valstybės parama saulės jėgainėms -- įsirengi, paskui dalį išlaidų tau padengia. Kur kažkoks pinigų plovimas?
                          Tai dėl to ir sakau, kad legalus. Nieko nusikalstamo nėra

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Tai dėl to ir sakau, kad legalus. Nieko nusikalstamo nėra
                            Bet tai prie ko čia "pinigų plovimas"? Tiesiog elementarus išlaidų kompensavimo modelis.

                            Comment


                              Kelias jau visai į pabaigą. Vakarykštis vaizdas:
                              Viadukas su keliu į Nemenčinę ir po juo esanti danga praktiškai pabaigta, tik už jo (Vilniaus kryptimi), trūksta asfalto sluoksnio trumpoje atkarpoje. Buvęs laikinas žiedas - panaikintas.
                              Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	107,1 kB
ID:	1807392
                              Viadukas link pabaigos ir su keliu į Paberžę

                              Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	74,1 kB
ID:	1807391

                              Comment


                                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                Kelias jau visai į pabaigą. Vakarykštis vaizdas:
                                Viadukas su keliu į Nemenčinę ir po juo esanti danga praktiškai pabaigta, tik už jo (Vilniaus kryptimi), trūksta asfalto sluoksnio trumpoje atkarpoje.
                                Jau praeitą savaitgalį važiuojant KK 108 nuo Nemenčinės eismas į Maišiagalą ir sukimas į į Vilnių buvo per naują viaduką ir "8" formos dviguba žiedinę sankryžą.

                                Comment


                                  gal turite naujos informacijos, dėl darbų pabaigos? ar jau šiuo ruožu vilnius-molėtai galima važiuoti be trukdžių ir susiaurėjimų ir t.t.?

                                  Comment


                                    Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                    gal turite naujos informacijos, dėl darbų pabaigos? ar jau šiuo ruožu vilnius-molėtai galima važiuoti be trukdžių ir susiaurėjimų ir t.t.?
                                    Šiandienos padėtis: realiai visur pravažiuoji kiaurai, bet prie abiejų viadukų eismas susiaurėja iki vienos juostos, yra greičio apribojimai, atrodo, visur asfaltas jau paklotas, bet mazguose ne visur nupieštos dar juostos, pristatyta tų stulpelių palei kelio kraštus ir išvažiavimus.

                                    Comment


                                      Ruožas atrodo, beveik baigtas, bet pasutiniai "štrichai" kažkaip užsitęsė ir kelias vizualiai labai panašiai atrodo jau kuris laikas.

                                      Viadukas virš kelio į Paberžę - dalyje link Molėtų viskas ok, priešingoje pusėje dar, mačiau, trūksta mažo ruožo atititvarų.
                                      Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	217,2 kB
ID:	1813466

                                      Sankryža su keliu į Nemenčinę atrodo visai pabaigta.
                                      Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	120,5 kB
ID:	1813465

                                      Comment


                                        Baisiausias Lietuvos kelias keičiasi neatpažįstamai: 1 km kainuoja 4 mln. eurų https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84804719
                                        Likusią A14 dalį planuojama sutvarkyti 4 etapais iki 2030 metų. Kaip nurodoma LAKD parengtoje Ilgalaikės valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 metų strategijoje, už 188 mln. eurų iš viso ketinama sutvarkyti 66,6 km. T. y. apie 2,8 mln. eurų už 1 km. 2023–2025 metais turėtų vykti betono dangos ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km rekonstravimas, o 2028–2030 metais – nuo 52,18 iki 93,65 km. Tuo metu 2023–2024 metais turėtų būti vykdomas projektas susisiekimui Utenoje pagerinti (kelio A14 ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimas). Kaip „Delfi“ paaiškino E. Tamariūnas, ruožas nuo 39,2 iki 52,18 km 2019 metų duomenimis yra geros būklės, todėl ir nenumatytas tvarkyti.
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          /\
                                          Tame straipsnyje yra gražios 21 km sankryžos su KK108 nuotraukos iš drono
                                          Foto Domanatas Pipas








                                          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84804719

                                          Comment

                                          Working...
                                          X