Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Namuose vartams stumdyt ir tuo pačiu filmus parsiųst ir rodyt ant garažo sienos viskas tvarkoj Bet mieste šviesoforams.. Jei kada prie -25 nulūžtų pusė miesto šviesoforų - atitinkamos galvos toli ristųsi. Pvz sumuštinis ant saulės pakeps, dar aptaškytas kokiais riebalais netyčia ar kas butelį praeidamas pastatys Po to persikreips ir pradės leist drėgmę arba šaltį. Jei rinkoj nėra išdirbto ir laiko patikrinto sprendimo - vargo vakarienė...

    Kaip sakoma.. Niekas niekada nebuvo atleistas jei pirko Oracle/Microsoft/Siemens.. Aišku tas turi ir daug trūkumų

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Pirma reikėtų nurinkti troleibusų tinklus, jeigu jau vizualinė tarša yra aktuali
      O kaip su gatvėm kur troleibusų laidų nėra? Ypač senamiestis ir aplink.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Panašiai optimizavo su pirmais ekranais VT stotelėse. Sudėjo paprastus LCD. Per pirmą šaltuką sugedo ir tik po n metų supirko skirtus lauko sąlygoms. Ar yra Raspberry montavimas, kad atlaikytų platų temperatūrų diapazoną, drėgmę ir t.t.? Jei yra - ar tinkamai sertifikuotas ir sutiks duoti garantiją, kad atlaikys XYZ metų?
        Tai tada ir išeina kad priverstinai XYZ metų naudojam susenusį įrenginį, nes sumokėjom už ilgą eksploataciją. Raspberius galim profilakšitškai keisti kasmet, vis tiek bus pigiau ir niekad nepasens

        O dėl temperatūros:
        10.1 Temperature Range The operating temperature range of the module is set by the lowest maximum and highest minimum of any of the components used. The eMMC and LPDDR2 have the narrowest range, these are rated for -25 to +80 degrees Celsius. Therefore the nominal range for the CM3 and CM3L is -25C to +80C.

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

          Tai tada ir išeina kad priverstinai XYZ metų naudojam susenusį įrenginį, nes sumokėjom už ilgą eksploataciją. Raspberius galim profilakšitškai keisti kasmet, vis tiek bus pigiau ir niekad nepasens

          O dėl temperatūros:
          -25 yra per silpna.
          Gal veiks prie -26, o gal ne. Ir jei ne - gamintojas/diegėjas sakys patys kalti.

          PS

          O drėgmė?

          Comment


            Manau, kad viskas išsprendžiama. Tai nėra buitinis telikas pakabintas ant stulpo su atvirais ventiliatoriais pučiančiais lietų tiesiai į schemą
            Prietaisas save susišildys, ypač jei toje spintoje sumontuoti ir galios tranzistoriai.

            Siemensas turbūt tam reikalui "patikimai" dar vis naudoja reles Kaip kad patikimai sugebėjo kaitrines lempas sukišt į šviesoforus, bent tokį gandą girdėjau. Tik sunku patikėt ar tai tiesa?

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

              O kaip su gatvėm kur troleibusų laidų nėra? Ypač senamiestis ir aplink.
              Senamiestyje šviesoforų praktiškai išvis nėra. O kitur vaizdą labiau gadina seni apšvietimo stulpai, o ne nauji liekni šviesoforų. Juolab šviesoforų stulpai stovi tik sankryžose, kur ir be jų yra daug triukšmo (tie patys šviesoforai, krūvos ženklų ir pan.).

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                Tai tada ir išeina kad priverstinai XYZ metų naudojam susenusį įrenginį, nes sumokėjom už ilgą eksploataciją. Raspberius galim profilakšitškai keisti kasmet, vis tiek bus pigiau ir niekad nepasens
                Bet keitimas irgi nepigus malonumas. Ypač kai užsisuka viešųjų pirkimų malūnas. Be to, jei planuoji, kad raspberis gali bet kada nusprogti, reiškia reikia laikyti nuolat atsargoj būt pasirengus bet kada pakeisti.

                Elektronikoj labai daug kur panašiai yra. Teoriškai raspberis ar pigiausias androidinis telefonas tiktų. Bet dėl per didelės tikimybės, kad numirs dėl aplinkos poveikio - dedama N kartų brangesnis sprendimas. Jei tai būtų tik būdas nutręšt daugiau pinigų - jau šnekėtų, kad reikia į karinius įrengimus, kosminius aparatus ir automobilius dėti raspberius, o ne vienetinius sprendimus...

                Comment


                  Specialistų parengtis ir pakeitimas dažnai brangiau kainuoja nei daiktas, nes tų raspberių gali po x0 € prisipirkti atsargai. Plius nuostoliai kol bus pakeista.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    Manau, kad viskas išsprendžiama. Tai nėra buitinis telikas pakabintas ant stulpo su atvirais ventiliatoriais pučiančiais lietų tiesiai į schemą
                    Prietaisas save susišildys, ypač jei toje spintoje sumontuoti ir galios tranzistoriai.

                    Siemensas turbūt tam reikalui "patikimai" dar vis naudoja reles Kaip kad patikimai sugebėjo kaitrines lempas sukišt į šviesoforus, bent tokį gandą girdėjau. Tik sunku patikėt ar tai tiesa?
                    Taip, teko matyti taip ir padarytas pirmąsias viešo transporto švieslentes Vilniuje - kas iš to, kad priekis IP67, jei gale ventiliatoriai šlapią sniegą taško. Ilgai ir nekabėjo, nurašė , berods, ant netobulų maitblokių iš troleibusų 600VDC tinklo.
                    Dėl relių nebūčiau toks kategoriškas - su daugiapole rele 100% garantija kad žalia vienu metu neįsijungs susikryžiuojantiems srautams - juokų darbas. Ir kaina atitinkamai , lyginant su kieto kūno sprendimais

                    Comment


                      Prieš atnaujinant programinę įrangą būtų gerai vokišką sistemą įsivesti.
                      Nes vėl reikės viską perkabinti ir paaiškės, kad trūksta ar kontaktų ar dar ko ir vėl perdarinės.

                      Comment


                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                        Dėl relių nebūčiau toks kategoriškas - su daugiapole rele 100% garantija kad žalia vienu metu neįsijungs susikryžiuojantiems srautams - juokų darbas. Ir kaina atitinkamai , lyginant su kieto kūno sprendimais
                        Kad šiuolaikiniams šviesoforams turbūt taip neišeina, nes persijungia ne vienu metu, be to žalia mirksi. O apsaugoti nuo žalios užsidegimo vienu metu, yra būdų. Pvz tikrinami visi žalios "outputai" ir jei pastebimas nenumatytas variantas, sistema išjungiama.

                        Bet esmė, kad kai nusiperki "užlydytą" uždarą sistemą, tai net neįmanoma padaryti tokio vaikiškai primityvaus dalyko, kaip šviesoforų pritemdymo tamsiuoju metu.

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                          Kad šiuolaikiniams šviesoforams turbūt taip neišeina, nes persijungia ne vienu metu, be to žalia mirksi. O apsaugoti nuo žalios užsidegimo vienu metu, yra būdų. Pvz tikrinami visi žalios "outputai" ir jei pastebimas nenumatytas variantas, sistema išjungiama.
                          Apsaugos tikrai veikia, nesyk mačiau kaip tirpstant ant valdymo spintos supilto sniego krūvai įsijungia avarinis šviesoforo režimas

                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Bet esmė, kad kai nusiperki "užlydytą" uždarą sistemą, tai net neįmanoma padaryti tokio vaikiškai primityvaus dalyko, kaip šviesoforų pritemdymo tamsiuoju metu.
                          Reguliuojamo ryškumo lempos yra :
                          https://www.mobility.siemens.com/mob...x-1.40D-en.pdf
                          Tiesa, DS 2010 metų, sistemą diegė keliais metais anksčiau.
                          Valdiklis :
                          http://w1.siemens.ch/mobility/global...rollers-en.pdf
                          DS 2012 .

                          Savo laiku per "stock clearance" pigiau prisipirko Siemens įrangos be modernizavimo galimybės ?
                          Visiškai nestebintų, tuo metu visais Prancuzijos dialektais žodį KOMISINIAI žinančiai Vilniaus miesto savivaldybei ne kartą už papirkinėjimus baustas Siemens galėjo atrodyti tinkamas partneris, juolab tikėtina, kad už paramą arenai teko atsidėkoti ne tik jos pavadinimu...
                          Bet kokiu atveju - visos komunikacijos iki valdymo centro, pačių šviesoforų įrengimas ... valdikliai toje sąmatoje užima keliasdešimtą eilutę.

                          Comment


                            Dar vienas šviesoforas baigiamas įrengti Kalvarijų gatvėje, Baltupiuose, ties stotele "Pušynas". Perėja prie stotelės taps reguliuojama.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Žirmūnų ir Kalvarijų g. pradės veikti naujai įrengti šviesoforai

                              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...i-sviesoforai/

                              Comment


                                Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                                Žirmūnų ir Kalvarijų g. pradės veikti naujai įrengti šviesoforai

                                Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...i-sviesoforai/
                                Vienas virto iš pėsčiųjų į kairiojo posūkio. Lidl objektas.

                                Comment


                                  Vienoje judriausių Fabijoniškių sankryžų – ilgai laukti pokyčiai

                                  Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ukti-pokyciai/

                                  Comment


                                    Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                                    Vienoje judriausių Fabijoniškių sankryžų – ilgai laukti pokyčiai

                                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ukti-pokyciai/
                                    Atlikti panašius eismo organizavimo pokyčius ir padidinti eismo dalyvių saugumą šiais metais taip pat planuojama Antakalnio – Šilo g. ir Kalvarijų – Konstitucijos pr. – Šeimyniškių g. sankryžose.
                                    Šiemet pagaliau ir ten sulauksim kairių apsaugotų posūkių.

                                    Comment


                                      Parašė Arturasz Rodyti pranešimą
                                      Ukmergės g. naikina kairius posūkius, o čia plest ir dar vienas bus su reguliuojama sankryža (Ukmergės g. 286)
                                      Ar nebus tai kartais prie dabartinės pėsčiųjų perėjos ties Gedvydžių stotele? Atrodo, kad žalia posūkiui užsidegs tada, kai žalia degs ir pėstiesiems, tai gal nėra taip blogai?
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                                        Vienoje judriausių Fabijoniškių sankryžų – ilgai laukti pokyčiai

                                        Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ukti-pokyciai/
                                        Toje vietoje neseniai buvo avarija, kai sukdamas į kairę autobusas mirtinai sužalojo pėsčiąją.
                                        Deja, sekcijų prismaigstymas ir papildomų sekcijų nieko neišspręs, tik padarys daugiau problemų.
                                        Užuojauta Fabijoniškių vairuotojams sumažėjus Ateities gatvės pralaidumui. Rinkitės kitus maršrutus.

                                        Turbūt ketinamo Vilniaus vairuotojus atpratinti nuo kelio stebėjimo, mąstymo ir galvojimo.
                                        Paskutinis taisė Romas; 2018.05.30, 21:37.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Turbūt ketinamo Vilniaus vairuotojus atpratinti nuo kelio stebėjimo, mąstymo ir galvojimo.
                                          Pas daugumą jau pilnai atrofavusios smegenys. Jei, tarkim, su dviračiu važiuojant per praeitus dvejus metus autobusai porą kartų bandė priremt prie borto, tai šiemet jau vienas bandė taranuot lengvojo automobilio vairuotojas tarp juostų ar kitas važiuodamas dviem ratais šalikele kėlė smėlį ir akmenukus į orą (atkeršijant dviratininkui, nes jį reikėjo aplenkt rajoniniam kely). Kalvarijų sankryžoj, kur dar neįrengtas apsaugotas kairys posūkis pastoviai paskutinę akimirką sugeba sustot automobilis, kad praleist dviratininką, tai labai smarkiai padidins saugumą tie naujieji apsaugoti posūkiai.

                                          Prie temos, apie dabartinį vairuotojų galvojimą, net į kiemą įvažiuot nebesugeba (Laisvės pr. dviračių takas):
                                          Ieškomas „VW Golf“ vairuotojas, kuris partrenkė dviratininką ir pabėgo
                                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=78015437
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X